Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-21
Świdnik: Wykonanie usługi edukacyjnej polegającej na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów Szkoły Podstawowej Specjalnej przy której funkcjonują zespoły rewalidacyjno-wychowawcze i Gimnazjum Specjalnego funkcjonujących przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. H. Sienkiewicza w Świdniku w ramach projektu: Krok ku samodzielności
Numer ogłoszenia: 300006 - 2011; data zamieszczenia: 21.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy , ul. Cypriana Kamila Norwida 4, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 0-81 468 89 79, faks 0-81 468 89 45.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sosw.marsoft.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Oświatowa Jednostka Organizacyjna Powiatu Świdnickiego w Świdniku..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi edukacyjnej polegającej na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów Szkoły Podstawowej Specjalnej przy której funkcjonują zespoły rewalidacyjno-wychowawcze i Gimnazjum Specjalnego funkcjonujących przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. H. Sienkiewicza w Świdniku w ramach projektu: Krok ku samodzielności.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4.1. Przedmiotem zamówienia będą dodatkowe zajęcia pozalekcyjne w ramach projektu Krok ku samodzielności, które będą obejmować działania, mające na celu wyrównanie szans edukacyjnych uczniów/uczennic objętych kształceniem ogólnym w Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym w Świdniku oraz wzmocnienie atrakcyjności i podniesienie jakości oferty edukacyjnej Ośrodka, sklasyfikowane w zadania podzielone na części: Zadanie 1: Zajęcia specjalistyczne dla uczniów SPS i GS z upośledzeniem lekkim, umiarkowanym, znacznym i głębokim CZEŚĆ 1 ZAMÓWIENIA: Zajęcia (specjalistyczne) z arteterapii (blok teatralny) dla uczniów z upośledzeniem lekkim, umiarkowanym i znacznym (GRUPY I-II ) 2 GR. x (22 godz. w 2011 r.+ 42 godz. w 2012r.)= 128 godz. CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA: Zajęcia (specjalistyczne) z arteterapii (blok muzykoterapii) dla uczniów z upośledzeniem lekkim, umiarkowanym i znacznym (GRUPA V) 1 GR. x (22 godz. w 2011 r.+ 42 godz. w 2012r.)= 64 godz. Zadanie 2: Zajęcia wyrównawczo-rozwijające dla uczniów SPS i GS z upośledzeniem lekkim, umiarkowanym, znacznym i głębokim CZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIA: Zajęcia (wyrównawczo-rozwijające) indywidualne zajęcia dydaktyczne dla 6 uczniów SPS z upośledzeniem lekkim (UCZEŃ 1-6) 6 uczniów x (11 godz. w 2011r.+ 21 godz. w 2012 r.)= 192 godz. CZĘŚĆ 4 ZAMÓWIENIA: Zajęcia (wyrównawczo-rozwijające) indywidualne zajęcia dydaktyczne dla 7 uczniów GS z upośledzeniem lekkim (UCZEŃ 1-7) 7 uczniów x (11 godz. w 2011r.+ 21 godz. w 2012 r.)= 224 godz. CZĘŚĆ 5 ZAMÓWIENIA: Zajęcia (wyrównawczo-rozwijające) indywidualne zajęcia korekcyjno-kompensacyjne dla 6 uczniów SPS z upośledzeniem umiarkowanym i znacznym (UCZEŃ 6-11) 6 uczniów x (11 godz. w 2011 r.+21 godz. w 2012 r.)= 192 godz. CZĘŚĆ 6 ZAMÓWIENIA: Zajęcia (wyrównawczo-rozwijające) indywidualne zajęcia korekcyjno-kompensacyjne dla 5 uczniów GS z upośledzeniem umiarkowanym i znacznym (UCZEŃ 1-5) 5 uczniów x (11 godz. w 2011r.+21 godz. w 2012r.)= 160 godz. CZĘŚĆ 7 ZAMÓWIENIA: Zajęcia (wyrównawczo-rozwijające) indywidualne zajęcia korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów GS z upośledzeniem umiarkowanym i znacznym (UCZEŃ 6- 10) 5 uczniów x ( 11 godz. w 2011 r.+ 21 godz. w 2012 r.)= 160 godz. CZĘŚĆ 8 ZAMÓWIENIA: Zajęcia (wyrównawczo-rozwijające) indywidualne zajęcia korekcyjno-kompensacyjne dla 5 uczniów GS z upośledzeniem umiarkowanym i znacznym (UCZEŃ 11-15) 5 uczniów x ( 11 godz. w 2011r.+ 21 godz. w 2012 r.) =160 godz. CZĘŚĆ 9 ZAMÓWIENIA: Zajęcia (wyrównawczo-rozwijające) grupowe zajęcia sportowe dla uczniów SPS i GS z upośledzeniem lekkim, umiarkowanym i znacznym (GRUPA I-II) 2 GR. x (22 godz. w 2011 r.+42 godz. w 2012 r.)= 128 godz. CZĘŚĆ 10 ZAMÓWIENIA: Zajęcia (wyrównawczo-rozwijające) grupowe zajęcia sportowe dla uczniów SPS i GS z upośledzeniem lekkim, umiarkowanym i znacznym (GRUPA III-IV) 2 GR. x (22 godz. w 2011 r.+42 godz. w 2012 r.)= 128 godz. 4.2. Wyżej wymienione zajęcia pozalekcyjne będą odbywały się na terenie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. H. Sienkiewicza w Świdniku, ul. Norwida 4, 21-040 Świdnik 4.3 Zajęcia realizowane są w ramach projektu pt.: Krok ku samodzielności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 4.4. Szczegółowy wykaz rodzajów zajęć, jakie będą prowadzone w ramach projektu, wraz z liczbą godzin i uczestników zawiera Załącznik Nr 6 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W tym postępowaniu nie przewiduje się wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia-nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełnienia tego warunku Wykonawca składa oświadczenie, iż dysponuję odpowiednią wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia,na zasadzie spełnia-nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia-nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadanie uprawnień niezbędnych do zajmowania stanowiska nauczyciela w ramach zajęć będących przedmiotem zamówienia zgodnie z kwalifikacjami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określania szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. .(Dz.U z 2009 r. nr 50 poz. 400).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia-nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Opis programu zajęć 2.W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy 3.W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 20
- 2 - Ocena programu zajęć - 50
- 3 - Stopień awansu zawodowego nauczyciela - 10
- 4 - Dodatkowe kwalifikacje przydatne w prowadzeniu realizowanego przez nauczyciela programu zajęć - liczba ukończonych studiów podyplomowych, kursów, szko - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zleceniodawca dopuści dokonywanie zmian w umowie w sprawie zamówienia publicznego w następującym zakresie i na następujących warunkach: 1) Zmiany w umowie można wprowadzić za zgodą obu stron na piśmie, pod rygorem 2) nieważności. 3) Zmiany umowy nie mogą naruszać art. 144 ustawy. 4) Zleceniodawca dopuszcza możliwość zmiany Zleceniobiorcy oraz terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: a. choroby prowadzącego zajęcia, b. innych uzasadnionych okoliczności uniemożliwiających wykonanie umowy, których nie można było przewidzieć na etapie składania oferty. 5) Dopuszcza się zmianę prowadzącego zajęcia w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych niemożliwych do przewidzenia. 6) W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, wynagrodzenie należne Zleceniobiorcy podlega zmianie odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze zmienionej stawki VAT, obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sosw.marsoft.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Henryka Sienkiewicza w Świdniku, ul. Norwida 4, 21-040 Świdnik, woj. Lubelskie, Biuro projektu..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2011 godzina 12:00, miejsce: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Henryka Sienkiewicza w Świdniku, ul. Norwida 4, 21-040 Świdnik, woj. Lubelskie, sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Krok ku samodzielności. Projekt realizowany przez Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Henryka Sienkiewicza w Świdniku w ramach umowy nr 691.POKL.09.01.02-06-220/11-00 z dnia 31.08.2011 r. w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZEŚĆ 1 ZAMÓWIENIA: Zajęcia (specjalistyczne) z arteterapii (blok teatralny) dla uczniów z upośledzeniem lekkim, umiarkowanym i znacznym (GRUPY I-II ) 2 GR. x (22 godz. w 2011 r.+ 42 godz. w 2012r.)= 128 godz..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązki wykonawcy związane z jego realizacją: Przeprowadzenie zajęć z arteterapii- blok teatralny dla u/u uczniów z upośledzeniem z upośledzeniem lekkim, umiarkowanym i znacznym w Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym w Świdniku 2 godz. tygodniowo dla 2 grup srednio10 osobowych razem 128 godz. w okresie od podpisania umowy 2011 r. do czerwca 2012 r. z wyłączeniem okresów, w których zgodnie z prawem nie odbywają się zajęcia dydaktyczne w ośrodku . 1 godz. specjalistyczna to 60 minut. Warunki dodatkowe: 1) opracowanie rocznego programu tematycznego zajęć w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu (druk stanowi Załącznik nr 1 do wzoru umowy) 2) opracowanie planu realizacji zajęć na dany rok szkolny w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu (druk stanowi Załącznik nr 2 do wzoru umowy). 3) sporządzenie i dostarczenie do biura projektu karty diagnozy początkowej i końcowej każdego ucznia 4) sporządzanie i dostarczanie sprawozdań kwartalnych z realizacji zajęć nie później niż do 5 dni roboczych po upływie kwartału w biurze projektu. 5) prowadzenie dzienników zajęć przechowywanych w biurze projektu, które podlegają comiesięcznej kontroli przez Koordynatora projektu 6) zapewnienie właściwych zasad promocji i prowadzenia dokumentacji realizowanych zajęć, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi krajowymi i unijnymi, 7) dostarczenie comiesięcznych kart czasu pracy, zgodnych z zapisami dzienników nie później niż do 3 dni roboczych po upływie miesiąca w biurze projektu a w miesiącu kończącym okres rozliczeniowy ostatniego dnia realizacji zajęć (druk stanowi Załączniki nr 3 do wzoru umowy), 8) korzystanie w procesie nauczania z pomocy dydaktycznych i sprzętu zakupionego w ramach realizacji projektu 9) inne czynności zlecone przez Koordynatora Projektu związane ściśle z prowadzeniem zajęć, a wynikłe w trakcie realizacji projektu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 20
- 2. Ocena programu zajęć - 50
- 3. Stopień awansu zawodowego nauczyciela - 10
- 4. Dodatkowe kwalifikacje przydatne w prowadzeniu realizowanego przez nauczyciela programu zajęć - liczba ukończonych studiów podyplomowych, kursów, szko - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia (specjalistyczne) z arteterapii (blok muzykoterapii) dla uczniów z upośledzeniem lekkim, umiarkowanym i znacznym (GRUPA V) 1 GR. x (22 godz. w 2011 r.+ 42 godz. w 2012r.)= 64 godz..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązki wykonawcy związane z jego realizacją: Przeprowadzenie zajęć z arteterapii -blok muzykoterapii dla u/u uczniów z upośledzeniem z upośledzeniem lekkim, umiarkowanym i znacznym w Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym w Świdniku 2 godz. tygodniowo dla 1 grupy srednio10 osobowej razem 64 godz. w okresie od podpisania umowy 2011 r. do czerwca 2012 r. z wyłączeniem okresów, w których zgodnie z prawem nie odbywają się zajęcia dydaktyczne w ośrodku . 1 godz. specjalistyczna to 60 minut. Warunki dodatkowe: a) opracowanie rocznego programu tematycznego zajęć w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu (druk stanowi Załącznik nr 1 do wzoru umowy) b) opracowanie planu realizacji zajęć na dany rok szkolny w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu (druk stanowi Załącznik nr 2 do wzoru umowy). c) sporządzenie i dostarczenie do biura projektu karty diagnozy początkowej i końcowej każdego ucznia d) sporządzanie i dostarczanie sprawozdań kwartalnych z realizacji zajęć nie później niż do 5 dni roboczych po upływie kwartału w biurze projektu. e) prowadzenie dzienników zajęć przechowywanych w biurze projektu, które podlegają comiesięcznej kontroli przez Koordynatora projektu f) zapewnienie właściwych zasad promocji i prowadzenia dokumentacji realizowanych zajęć, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi krajowymi i unijnymi, g) dostarczenie comiesięcznych kart czasu pracy, zgodnych z zapisami dzienników nie później niż do 3 dni roboczych po upływie miesiąca w biurze projektu a w miesiącu kończącym okres rozliczeniowy ostatniego dnia realizacji zajęć (druk stanowi Załączniki nr 3 do wzoru umowy), h) korzystanie w procesie nauczania z pomocy dydaktycznych i sprzętu zakupionego w ramach realizacji projektu i) inne czynności zlecone przez Koordynatora Projektu związane ściśle z prowadzeniem zajęć, a wynikłe w trakcie realizacji projektu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 20
- 2. Ocena programu zajęć - 50
- 3. Stopień awansu zawodowego nauczyciela - 10
- 4. Dodatkowe kwalifikacje przydatne w prowadzeniu realizowanego przez nauczyciela programu zajęć - liczba ukończonych studiów podyplomowych, kursów, szko - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia (wyrównawczo-rozwijające) indywidualne zajęcia dydaktyczne dla 6 uczniów SPS z upośledzeniem lekkim (UCZEŃ 1-6) 6 uczniów x (11 godz. w 2011r.+ 21 godz. w 2012 r.)= 192 godz..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązki wykonawcy związane z jego realizacją: Przeprowadzenie indywidualnych zajęć dydaktyczno- rozwijających dla u/u uczniów SPS z upośledzeniem z upośledzeniem lekkim w Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym w Świdniku 1 godz. tygodniowo dla 6 uczniów razem 192 godz. w okresie od podpisania umowy 2011 r. do czerwca 2012 r. z wyłączeniem okresów, w których zgodnie z prawem nie odbywają się zajęcia dydaktyczne w ośrodku . 1 godz. to 45 minut. Warunki dodatkowe: a) opracowanie rocznego programu tematycznego zajęć w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu (druk stanowi Załącznik nr 1 do wzoru umowy) b) opracowanie planu realizacji zajęć na dany rok szkolny w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu (druk stanowi Załącznik nr 2 do wzoru umowy). c) sporządzenie i dostarczenie do biura projektu karty diagnozy początkowej i końcowej każdego ucznia d) dostarczenie do biura projektu kart obserwacji uczniów początkowej i końcowej e) sporządzanie i dostarczanie sprawozdań kwartalnych z realizacji zajęć nie później niż do 5 dni roboczych po upływie kwartału w biurze projektu. f) prowadzenie dzienników zajęć przechowywanych w biurze projektu, które podlegają comiesięcznej kontroli przez Koordynatora projektu g) zapewnienie właściwych zasad promocji i prowadzenia dokumentacji realizowanych zajęć, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi krajowymi i unijnymi, h) dostarczenie comiesięcznych kart czasu pracy, zgodnych z zapisami dzienników nie później niż do 3 dni roboczych po upływie miesiąca w biurze projektu a w miesiącu kończącym okres rozliczeniowy ostatniego dnia realizacji zajęć (druk stanowi Załączniki nr 3 do wzoru umowy), i) korzystanie w procesie nauczania z pomocy dydaktycznych i sprzętu zakupionego w ramach realizacji projektu j) inne czynności zlecone przez Koordynatora Projektu związane ściśle z prowadzeniem zajęć, a wynikłe w trakcie realizacji projektu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 20
- 2. Ocena programu zajęć - 50
- 3. Stopień awansu zawodowego nauczyciela - 10
- 4. Dodatkowe kwalifikacje przydatne w prowadzeniu realizowanego przez nauczyciela programu zajęć - liczba ukończonych studiów podyplomowych, kursów, szko - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia (wyrównawczo-rozwijające) indywidualne zajęcia dydaktyczne dla 7 uczniów GS z upośledzeniem lekkim (UCZEŃ 1-7) 7 uczniów x (11 godz. w 2011r.+ 21 godz. w 2012 r.)= 224 godz..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązki wykonawcy związane z jego realizacją: Przeprowadzenie indywidualnych zajęć dydaktyczno- rozwijających dla u/u uczniów GS z upośledzeniem z upośledzeniem lekkim w Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym w Świdniku 1 godz. tygodniowo dla 7 uczniów razem 224 godz. w okresie od podpisania umowy 2011 r. do czerwca 2012 r. z wyłączeniem okresów, w których zgodnie z prawem nie odbywają się zajęcia dydaktyczne w ośrodku . 1 godz. to 45 minut. Warunki dodatkowe: a) opracowanie rocznego programu tematycznego zajęć w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu (druk stanowi Załącznik nr 1 do wzoru umowy) b) opracowanie planu realizacji zajęć na dany rok szkolny w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu (druk stanowi Załącznik nr 2 do wzoru umowy). c) sporządzenie i dostarczenie do biura projektu karty diagnozy początkowej i końcowej każdego ucznia dostarczenie do biura projektu kart obserwacji uczniów początkowej i końcowej d) sporządzanie i dostarczanie sprawozdań kwartalnych z realizacji zajęć nie później niż do 5 dni roboczych po upływie kwartału w biurze projektu. e) prowadzenie dzienników zajęć przechowywanych w biurze projektu, które podlegają comiesięcznej kontroli przez Koordynatora projektu f) zapewnienie właściwych zasad promocji i prowadzenia dokumentacji realizowanych zajęć, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi krajowymi i unijnymi, g) dostarczenie comiesięcznych kart czasu pracy, zgodnych z zapisami dzienników nie później niż do 3 dni roboczych po upływie miesiąca w biurze projektu a w miesiącu kończącym okres rozliczeniowy ostatniego dnia realizacji zajęć (druk stanowi Załączniki nr 3 do wzoru umowy), h) korzystanie w procesie nauczania z pomocy dydaktycznych i sprzętu zakupionego w ramach realizacji projektu i) inne czynności zlecone przez Koordynatora Projektu związane ściśle z prowadzeniem zajęć, a wynikłe w trakcie realizacji projektu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zajęcia (wyrównawczo-rozwijające) indywidualne zajęcia korekcyjno-kompensacyjne dla 6 uczniów SPS z upośledzeniem umiarkowanym i znacznym (UCZEŃ 6-11) 6 uczniów x (11 godz. w 2011 r.+21 godz. w 2012 r.)= 192 godz..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązki wykonawcy związane z jego realizacją: Przeprowadzenie indywidualnych zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla u/u uczniów SPS z upośledzeniem umiarkowanym i znacznym w Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym w Świdniku 1 godz. tygodniowo dla 6 uczniów razem 192 godz. w okresie od podpisania umowy 2011 r. do czerwca 2012 r. z wyłączeniem okresów, w których zgodnie z prawem nie odbywają się zajęcia dydaktyczne w ośrodku 1 godz. specjalistyczna to 60 minut. Warunki dodatkowe: a) opracowanie rocznego programu tematycznego zajęć w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu (druk stanowi Załącznik nr 1 do wzoru umowy) b) opracowanie planu realizacji zajęć na dany rok szkolny w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu (druk stanowi Załącznik nr 2 do wzoru umowy). c) sporządzenie i dostarczenie do biura projektu karty diagnozy początkowej i końcowej każdego ucznia d) sporządzanie i dostarczanie sprawozdań kwartalnych z realizacji zajęć nie później niż do 5 dni roboczych po upływie kwartału w biurze projektu. e) prowadzenie dzienników zajęć przechowywanych w biurze projektu, które podlegają comiesięcznej kontroli przez Koordynatora projektu f) zapewnienie właściwych zasad promocji i prowadzenia dokumentacji realizowanych zajęć, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi krajowymi i unijnymi, g) dostarczenie comiesięcznych kart czasu pracy, zgodnych z zapisami dzienników nie później niż do 3 dni roboczych po upływie miesiąca w biurze projektu a w miesiącu kończącym okres rozliczeniowy ostatniego dnia realizacji zajęć (druk stanowi Załączniki nr 3 do wzoru umowy), h) korzystanie w procesie nauczania z pomocy dydaktycznych i sprzętu zakupionego w ramach realizacji projektu i) inne czynności zlecone przez Koordynatora Projektu związane ściśle z prowadzeniem zajęć, a wynikłe w trakcie realizacji projektu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 20
- 2. Ocena programu zajęć - 50
- 3. Stopień awansu zawodowego nauczyciela - 10
- 4. Dodatkowe kwalifikacje przydatne w prowadzeniu realizowanego przez nauczyciela programu zajęć - liczba ukończonych studiów podyplomowych, kursów, szko - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zajęcia (wyrównawczo-rozwijające) indywidualne zajęcia korekcyjno-kompensacyjne dla 5 uczniów GS z upośledzeniem umiarkowanym i znacznym (UCZEŃ 1-5) 5 uczniów x (11 godz. w 2011r.+21 godz. w 2012r.)= 160 godz..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązki wykonawcy związane z jego realizacją: Przeprowadzenie indywidualnych zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla uczniów GS z upośledzeniem umiarkowanym i znacznym w Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym w Świdniku 1 godz. tygodniowo dla 5 uczniów razem 160 godz. w okresie od podpisania umowy 2011 r. do czerwca 2012 r. z wyłączeniem okresów, w których zgodnie z prawem nie odbywają się zajęcia dydaktyczne w ośrodku 1 godz. specjalistyczna to 60 minut. Warunki dodatkowe: -opracowanie rocznego programu tematycznego zajęć w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu (druk stanowi Załącznik nr 1 do wzoru umowy) - opracowanie planu realizacji zajęć na dany rok szkolny w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu (druk stanowi Załącznik nr 2 do wzoru umowy). - sporządzenie i dostarczenie do biura projektu karty diagnozy początkowej i końcowej każdego ucznia -sporządzanie i dostarczanie sprawozdań kwartalnych z realizacji zajęć nie później niż do 5 dni roboczych po upływie kwartału w biurze projektu. -prowadzenie dzienników zajęć przechowywanych w biurze projektu, które podlegają comiesięcznej kontroli przez Koordynatora projektu -zapewnienie właściwych zasad promocji i prowadzenia dokumentacji realizowanych zajęć, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi krajowymi i unijnymi, -dostarczenie comiesięcznych kart czasu pracy, zgodnych z zapisami dzienników nie później niż do 3 dni roboczych po upływie miesiąca w biurze projektu a w miesiącu kończącym okres rozliczeniowy ostatniego dnia realizacji zajęć (druk stanowi Załączniki nr 3 do wzoru umowy), -korzystanie w procesie nauczania z pomocy dydaktycznych i sprzętu zakupionego w ramach realizacji projektu -inne czynności zlecone przez Koordynatora Projektu związane ściśle z prowadzeniem zajęć, a wynikłe w trakcie realizacji projektu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 20
- 2. Ocena programu zajęć - 50
- 3. Stopień awansu zawodowego nauczyciela - 10
- 4. Dodatkowe kwalifikacje przydatne w prowadzeniu realizowanego przez nauczyciela programu zajęć - liczba ukończonych studiów podyplomowych, kursów, szko - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zajęcia (wyrównawczo-rozwijające) indywidualne zajęcia korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów GS z upośledzeniem umiarkowanym i znacznym (UCZEŃ 6- 10) 5 uczniów x ( 11 godz. w 2011 r.+ 21 godz. w 2012 r.)= 160 godz..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązki wykonawcy związane z jego realizacją: Przeprowadzenie indywidualnych zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla u/u uczniów GS z upośledzeniem umiarkowanym i znacznym w Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym w Świdniku 1 godz. tygodniowo dla 5 uczniów razem 160 godz. w okresie od podpisania umowy 2011 r. do czerwca 2012 r. z wyłączeniem okresów, w których zgodnie z prawem nie odbywają się zajęcia dydaktyczne w ośrodku 1 godz. specjalistyczna to 60 minut. Warunki dodatkowe: 1) opracowanie rocznego programu tematycznego zajęć w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu (druk stanowi Załącznik nr 1 do wzoru umowy) 2) opracowanie planu realizacji zajęć na dany rok szkolny w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu (druk stanowi Załącznik nr 2 do wzoru umowy). 3) sporządzenie i dostarczenie do biura projektu karty diagnozy początkowej i końcowej każdego ucznia 4) sporządzanie i dostarczanie sprawozdań kwartalnych z realizacji zajęć nie później niż do 5 dni roboczych po upływie kwartału w biurze projektu. 5) prowadzenie dzienników zajęć przechowywanych w biurze projektu, które podlegają comiesięcznej kontroli przez Koordynatora projektu 6) zapewnienie właściwych zasad promocji i prowadzenia dokumentacji realizowanych zajęć, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi krajowymi i unijnymi, 7) dostarczenie comiesięcznych kart czasu pracy, zgodnych z zapisami dzienników nie później niż do 3 dni roboczych po upływie miesiąca w biurze projektu a w miesiącu kończącym okres rozliczeniowy ostatniego dnia realizacji zajęć (druk stanowi Załączniki nr 3 do wzoru umowy), 8) korzystanie w procesie nauczania z pomocy dydaktycznych i sprzętu zakupionego w ramach realizacji projektu 9) inne czynności zlecone przez Koordynatora Projektu związane ściśle z prowadzeniem zajęć, a wynikłe w trakcie realizacji projektu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 20
- 2. Ocena programu zajęć - 50
- 3. Stopień awansu zawodowego nauczyciela - 10
- 4. Dodatkowe kwalifikacje przydatne w prowadzeniu realizowanego przez nauczyciela programu zajęć - liczba ukończonych studiów podyplomowych, kursów, szko - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zajęcia (wyrównawczo-rozwijające) indywidualne zajęcia korekcyjno-kompensacyjne dla 5 uczniów GS z upośledzeniem umiarkowanym i znacznym (UCZEŃ 11-15) 5 uczniów x ( 11 godz. w 2011r.+ 21 godz. w 2012 r.) =160 godz..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązki wykonawcy związane z jego realizacją: Przeprowadzenie indywidualnych zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla u/u uczniów GS z upośledzeniem umiarkowanym i znacznym w Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym w Świdniku 1 godz. tygodniowo dla 5 uczniów razem 160 godz. w okresie od podpisania umowy 2011 r. do czerwca 2012 r. z wyłączeniem okresów, w których zgodnie z prawem nie odbywają się zajęcia dydaktyczne w ośrodku 1 godz. specjalistyczna to 60 minut. Warunki dodatkowe: 1) opracowanie rocznego programu tematycznego zajęć w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu (druk stanowi Załącznik nr 1 do wzoru umowy) 2) opracowanie planu realizacji zajęć na dany rok szkolny w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu (druk stanowi Załącznik nr 2 do wzoru umowy). 3) sporządzenie i dostarczenie do biura projektu karty diagnozy początkowej i końcowej każdego ucznia 4) sporządzanie i dostarczanie sprawozdań kwartalnych z realizacji zajęć nie później niż do 5 dni roboczych po upływie kwartału w biurze projektu. 5) prowadzenie dzienników zajęć przechowywanych w biurze projektu, które podlegają comiesięcznej kontroli przez Koordynatora projektu 6) zapewnienie właściwych zasad promocji i prowadzenia dokumentacji realizowanych zajęć, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi krajowymi i unijnymi, 7) dostarczenie comiesięcznych kart czasu pracy, zgodnych z zapisami dzienników nie później niż do 3 dni roboczych po upływie miesiąca w biurze projektu a w miesiącu kończącym okres rozliczeniowy ostatniego dnia realizacji zajęć (druk stanowi Załączniki nr 3 do wzoru umowy), 8) korzystanie w procesie nauczania z pomocy dydaktycznych i sprzętu zakupionego w ramach realizacji projektu 9) inne czynności zlecone przez Koordynatora Projektu związane ściśle z prowadzeniem zajęć, a wynikłe w trakcie realizacji projektu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 20
- 2. Ocena programu zajęć - 50
- 3. Stopień awansu zawodowego nauczyciela - 10
- 4. Dodatkowe kwalifikacje przydatne w prowadzeniu realizowanego przez nauczyciela programu zajęć - liczba ukończonych studiów podyplomowych, kursów, szko - 20
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zajęcia (wyrównawczo-rozwijające) grupowe zajęcia sportowe dla uczniów SPS i GS z upośledzeniem lekkim, umiarkowanym i znacznym (GRUPA I-II) 2 GR. x (22 godz. w 2011 r.+42 godz. w 2012 r.)= 128 godz..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązki wykonawcy związane z jego realizacją: Przeprowadzenie grupowych zajęć sportowych dla u/u uczniów SPS i GS z upośledzeniem lekkim, umiarkowanym i znacznym w Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym w Świdniku 2 godz. tygodniowo dla 2 grup średnio 12 osobowych razem 128 godz. w okresie od podpisania umowy 2011 r. do czerwca 2012 r. z wyłączeniem okresów, w których zgodnie z prawem nie odbywają się zajęcia dydaktyczne w ośrodku 1 godz. dydaktyczna to 45 minut. Warunki dodatkowe: a) opracowanie rocznego programu tematycznego zajęć w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu (druk stanowi Załącznik nr 1 do wzoru umowy) b) opracowanie planu realizacji zajęć na dany rok szkolny w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu (druk stanowi Załącznik nr 2 do wzoru umowy). c) dostarczenie do biura projektu kart diagnozy uczniów początkowej i końcowej d) sporządzanie i dostarczanie sprawozdań kwartalnych z realizacji zajęć nie później niż do 5 dni roboczych po upływie kwartału w biurze projektu. e) prowadzenie dzienników zajęć przechowywanych w biurze projektu, które podlegają comiesięcznej kontroli przez Koordynatora projektu f) zapewnienie właściwych zasad promocji i prowadzenia dokumentacji realizowanych zajęć, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi krajowymi i unijnymi, g) dostarczenie comiesięcznych kart czasu pracy, zgodnych z zapisami dzienników nie później niż do 3 dni roboczych po upływie miesiąca w biurze projektu a w miesiącu kończącym okres rozliczeniowy ostatniego dnia realizacji zajęć (druk stanowi Załączniki nr 3 do wzoru umowy), h) korzystanie w procesie nauczania z pomocy dydaktycznych i sprzętu zakupionego w ramach realizacji projektu i) inne czynności zlecone przez Koordynatora Projektu związane ściśle z prowadzeniem zajęć, a wynikłe w trakcie realizacji projektu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 20
- 2. Ocena programu zajęć - 50
- 3. Stopień awansu zawodowego nauczyciela - 10
- 4. Dodatkowe kwalifikacje przydatne w prowadzeniu realizowanego przez nauczyciela programu zajęć - liczba ukończonych studiów podyplomowych, kursów, szko - 20
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zajęcia (wyrównawczo-rozwijające) grupowe zajęcia sportowe dla uczniów SPS i GS z upośledzeniem lekkim, umiarkowanym i znacznym (GRUPA III-IV) 2 GR. x (22 godz. w 2011 r.+42 godz. w 2012 r.)= 128 godz..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązki wykonawcy związane z jego realizacją: Przeprowadzenie grupowych zajęć sportowych dla u/u uczniów SPS i GS z upośledzeniem lekkim, umiarkowanym i znacznym w Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym w Świdniku 2 godz. tygodniowo dla 2 grup średnio 12 osobowych razem 128 godz. w okresie od podpisania umowy 2011 r. do czerwca 2012 r. z wyłączeniem okresów, w których zgodnie z prawem nie odbywają się zajęcia dydaktyczne w ośrodku 1 godz. dydaktyczna to 45 minut. Warunki dodatkowe: 1) opracowanie rocznego programu tematycznego zajęć w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu (druk stanowi Załącznik nr 1 do wzoru umowy) 2) opracowanie planu realizacji zajęć na dany rok szkolny w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu (druk stanowi Załącznik nr 2 do wzoru umowy). 3) dostarczenie do biura projektu kart diagnozy uczniów początkowej i końcowej 4) sporządzanie i dostarczanie sprawozdań kwartalnych z realizacji zajęć nie później niż do 5 dni roboczych po upływie kwartału w biurze projektu. 5) prowadzenie dzienników zajęć przechowywanych w biurze projektu, które podlegają comiesięcznej kontroli przez Koordynatora projektu 6) zapewnienie właściwych zasad promocji i prowadzenia dokumentacji realizowanych zajęć, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi krajowymi i unijnymi, 7) dostarczenie comiesięcznych kart czasu pracy, zgodnych z zapisami dzienników nie później niż do 3 dni roboczych po upływie miesiąca w biurze projektu a w miesiącu kończącym okres rozliczeniowy ostatniego dnia realizacji zajęć (druk stanowi Załączniki nr 3 do wzoru umowy), 8) korzystanie w procesie nauczania z pomocy dydaktycznych i sprzętu zakupionego w ramach realizacji projektu 9) inne czynności zlecone przez Koordynatora Projektu związane ściśle z prowadzeniem zajęć, a wynikłe w trakcie realizacji projektu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 20
- 2. Ocena programu zajęć - 50
- 3. Stopień awansu zawodowego nauczyciela - 10
- 4. Dodatkowe kwalifikacje przydatne w prowadzeniu realizowanego przez nauczyciela programu zajęć - liczba ukończonych studiów podyplomowych, kursów, szko - 20
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Dostawa warzyw, owoców, mrożonek, jajek, artykułów spożywczych, mleka, mięsa i pieczywa
- Budowa oświetlenia ulicznego, sieci elektrycznej, kanału technologicznego oraz oświetlenia przejścia dla pieszych w ul. Dywizjonu 303 w Świdniku
- Modernizacja istniejącego oświetlenia na energooszczędne w Gminie Miejskiej Świdnik - etap II
- Modernizacja budynków przy ul. Modrzewiowej 3 i 3A w Świdniku należących do Lokum TBS Sp. z o.o. poprzez wykonanie i wymianę fasad kurtynowych klatek schodowych z drewnianych na aluminiowe
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu "Modernizacja infrastruktury drogowej w powiecie świdnickim"
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Usługi wsparcia rodzin zastępczych, kandydatów na rodziny zastępcze, opiekunów usamodzielnienia, rodziców biologicznych i ich otoczenia na terenie powiatu tureckiego.
- Wsparcie w procesie usamodzielnienia wychowanków pieczy zastępczej - działania wzmacniające kompetencje społeczne - vouchery
- "Usługa przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego seminarium dla przedstawicieli JST z woj. mazowieckiego z zakresu procedur i źródeł finansowania usług społecznych dla lokalnej społeczności (...)"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "ABC przedsiębiorczości z elementami e-marketingu"
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla kadry jednostek organizacyjnych pracujących w obszarze pieczy zastępczej oraz osób sprawujących pieczę zastępczą.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.