Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-09
Słońsk: Dostawa i montaż elementów wystawy w Muzeum Martyrologii w Słońsku
Numer ogłoszenia: 300260 - 2014; data zamieszczenia: 09.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Słońsk , ul. Sikorskiego 15, 66-436 Słońsk, woj. lubuskie, tel. (095) 7572274, faks (095) 7572268.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.slonsk.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż elementów wystawy w Muzeum Martyrologii w Słońsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów wystawy w Muzeum Martyrologii w Słońsku, o parametrach określonych w specyfikacji technicznej /załącznik nr 1 do SIWZ/. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie wystawy stałej, w tym wykonanie i instalacja wszystkich elementów scenografii wystawy, również elementów artystycznych, wykonanie i dostawa gablot, dostawa wraz z instalacją oświetlenia wystawowego, dostawa, instalacja i uruchomienie wyposażenia multimedialnego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w sposób następujący: część I / pozycja nr 1 specyfikacji technicznej/, część II / pozycje nr 2, 3, 4, 5, 6, 7 specyfikacji technicznej/, część III / pozycje nr 8, 9, 10, 11 specyfikacji technicznej/, część IV /pozycje nr 12, 13, 14, 15, 16, 17/specyfikacji technicznej, część V / pozycja nr 18 specyfikacji technicznej/..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Dodatkowy osprzęt urządzeń multimedialnych, oprogramowanie.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-6, 39.15.40.00-6, 45.21.23.10-2, 48.50.00.00-3, 31.52.72.60-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca składa wykaz wykonanych głównych usług /zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ/, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w w/w okresie wykonał co najmniej jedno zadanie polegające na budowie kompletnej wystawy lub jej elementów, takich jak: a/ wykonanie plansz ekspozycyjnych, b/ wykonanie gablot ekspozycyjnych, c/ wykonanie multimedialnych instalacji ekspozycyjnych, d/ wykonanie makiet e/ wykonanie oświetlenia ekspozycji.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę równą cenie realizacji zamówienia określonej w ofercie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slonsk.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 66-436 Słońsk, ul. Sikorskiego 15
Urząd Gminy w Słońsku - sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2014 godzina 14:00, miejsce: 66-436 Słońsk, ul. Sikorskiego 15 Urząd Gminy w Słońsku - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany w ramach Europejskiej Współpracy Terytorialnej - Program Operacyjny Współpracy Transgranicznej Polska (województwo lubuskie) - Brandenburgia 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ściana/mur..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ściana/mur, usytuowana przy wejściu do pomieszczenia wystawienniczego, oddzielająca 2 części ekspozycji, na zaprawie cementowo wapiennej z cegieł / materiały z rozbiórki, o wymiarach: długość 4,75m, wysokość 3,20m, grubość 38 cm/..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.10-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Meble i elementy ekspozycji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Cela / wydzielenie miejsca z jednej strony muru o wymiarach 1,5m szerokość, 3,00m długość, wysokość około 3,00m, 2 pionowe ściany domknięte poziomą płaszczyzną sufitu łączącą się z murem. W ścianie pionowej węższej imitacja okna. Ścianki z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach metalowych pojedynczych z pokryciem obustronnym, jednowarstwowe. Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi w kolorze czarnym płyt gipsowych spoinowanych, szpachlowanych z gruntowaniem. Podest - gablota ekspozycyjna na umieszczenie makiety - na elemencie pełnym, wykonanym z lakierowanej płyty MDF (zalecany kolor biały lub zbliżony) - 4 szt. Krzesła konferencyjne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.40.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Plansze ekspozycyjne Makieta budynków obozu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plansze ekspozycyjne z nadrukowanym tekstem i fotografiami. Płyta PCV lub podobne z nadrukiem UV, montowane na ścianie. Wypełnienie tekstem w języku polskim i niemieckim i fotografiami. Tło jasno-szare. Kolory: do 5 kolorów. Różne kolory czcionki. Makieta budynków obozu/więzienia / wykonanie na podstawie archiwalnych zdjęć lotniczych z dowolnego materiału. Wymiary 2,60m x 1,60m, wys. do 40 cm..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.60.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Urządzenia multimedialne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pulpit ze stanowiskiem multimedialnym / monitor dotykowy 32 na stelażu ze stali nierdzewnej wraz z oprogramowaniem typu i niezbędnym osprzętem. Pulpit ze stanowiskiem multimedialnym - monitor dotykowy 32 w obudowie z płyty lakierowanej MDF wraz ze stacją graficzną, oprogramowaniem i niezbędnym osprzętem. Projektor multimedialny wraz z ekranem rozwijanym i osprzętem do montażu na suficie. Projektor cyfrowy video z ruchomą głową wraz z playerem AV, do wyświetlania obrazów na ścianie. Zestaw audio typu /mówiąca ściana /min. głośnik kierunkowy, wzmacniacz, czujnik poczerwieni/. System audio guide dla 10 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Elementy oświetlenia wystawy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elementy oświetlenia ekspozycji: oprawy oświetleniowe LED downlight wbudowane w strop podwieszony / 9 szt oprawy oświetleniowe LED kinkiet ścienny / 2 szt oprawy oświetleniowe LED / projektor umieszczony na szynie nośnej 35 szt/ szyna i niezbędny osprzęt do montażu oświetlenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.72.60-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług: obsługi Zwiedzających, wystaw/pokazów i obsługa ekspozycji w siedzibie Muzeum Inżynierii i Techniki w Krakowie oraz w Oddziale I Ogród Doświadczeń im. Stanisława Lema (2 części)
- "Kompleksowa organizacja wyjazdowej misji gospodarczej lubuskich MŚP i samorządu połączonej z wizytą na targach FASTFOOD & CAFÉ & RESTAURANT EXPO HELSINKI 2025 w Finlandii"
- Dostawa urządzeń multimedialnych, sprzętu nagłośnieniowego i audiowizualnego na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni językowych na potrzeby szkół podstawowych w Gminie Puck w związku z realizacją projektu.
- Modernizacja Wąbrzeskiego Domu Kultury.
- Dostawa sprzętu RTV
więcej: Systemy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.