Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-08-17
Ogłoszenie nr 301451 - 2016 z dnia 2016-08-17 r.
Marki: Świadczenie usług transportowych w roku szkolnym 2016/2017 dla uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Markach polegające na zapewnieniu transportu i opieki w czasie przewozu na drodze dom-szkoła-dom
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Markach, krajowy numer identyfikacyjny
14122862700000, ul.
ul. Klonowa
7,
05270
Marki, woj.
mazowieckie, państwo
, tel.
022 771 37 34, e-mail
, faks
022 771 35 86.
Adres strony internetowej (URL):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jostka budżetowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
bip.marki.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
bip.marki.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Pod adres:
Urząd Miasta Marki, Al. MarszaJózefa Piłsudsego 95,05-270 Marki, pok. 6 kacnelaria
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transportowych w roku szkolnym 2016/2017 dla uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Markach polegające na zapewnieniu transportu i opieki w czasie przewozu na drodze dom-szkoła-dom
Numer referencyjny: BZP.271.42.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
4
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych dla uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Markach w roku szkolnym 2016/2017 z podziałem na 4 części (zadania) polegające na zapewnieniu transportu i opieki w czasie przewozu na drodze dom -szkoła - dom zgodnie z podziałem na części.
II.5) Główny kod CPV: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnej usługi zgodnej z przedmiotem zamówienia podstawowego ( np. objęcie dowozem do szkoły nowego ucznia zgłoszonego po terminie składania ofert, podpisania umowy). Zamawiający szacuje wartość takich zamówień na poziomie 20% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie będzie udzielone (w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 - pzp) Wykonawcy zadania podstawowego, którego trasa dowozu uczniów jest najbardziej zbliżona do położenia szkoły do której ma być dowieziony nowy uczeń. Wartość dodatkowej umowy na dowóz nowego ucznia (dzienna cena dowozu nowego ucznia do szkoły) ustala się w wyniku negocjacji z tym Wykonawcą przy zachowaniu zasady, że dzienna cena nie może być większa niż średnia cena dzienna dowozu jednego ucznia podana przez Wykonawcę w ofercie na zadanie podstawowe.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 01/09/2016
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Wykonawca posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób pojazdami samochodowymi, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2013 poz. 1414 z późn. zm.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wykonawca posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100 000 zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca składający ofertę na jedną lub na dwie części:
a)wykonał co najmniej 2 usługi w zakresie transportu uczniów niepełnosprawnych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - z czego wartość co najmniej jednej wykazanej usługi wynosi co najmniej 40 000 zł brutto. -
Wykonawca składający ofertę na trzy lub cztery części :
b)wykonał co najmniej 3 usługi w zakresie transportu uczniów niepełnosprawnych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - z czego wartość co najmniej jednej wykazanej usługi wynosi co najmniej 60.000 zł brutto. Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
a)Zadanie 1 - wymagane jest wykazanie przez wykonawcę dysponowanie 1 lub większą liczbą pojazdów samochodowych - przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych, gwarantujących przewóz dla min. 7 niepełnosprawnych uczniów oraz dysponowanie odpowiednią (do liczby pojazdów) liczbą kierowców oraz opiekunów posiadających przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych wobec dzieci w czasie przewozu oraz przeszkolonych w zakresie udzielania pierwszej pomocy;
b)Zadanie 2 - wymagane jest wykazanie przez wykonawcę dysponowanie 2 lub większą liczbą pojazdów samochodowych przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych, gwarantującym przewóz dla min. 9 niepełnosprawnych uczniów oraz dysponowanie odpowiednią (do liczby pojazdów) liczbą kierowców oraz opiekunów posiadających przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych wobec dzieci w czasie przewozu oraz przeszkolonych w zakresie udzielania pierwszej pomocy;
c)Zadanie 3 - wymagane jest wykazanie przez wykonawcę dysponowanie 1 lub większą liczbą pojazdów samochodowych - przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych, gwarantujących przewóz dla min. 6 niepełnosprawnych uczniów oraz dysponowanie odpowiednią (do liczby pojazdów) liczbą kierowców oraz opiekunów posiadających przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych wobec dzieci w czasie przewozu oraz przeszkolonych w zakresie udzielania pierwszej pomocy;
d)Zadanie 4 - wymagane jest wykazanie przez wykonawcę dysponowanie 1 lub większą liczbą pojazdów samochodowych przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych, gwarantującym przewóz dla min. 8 uczniów niepełnosprawnych oraz dysponowanie odpowiednią (do liczby pojazdów) liczbą kierowców oraz opiekunów posiadających przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych wobec dzieci w czasie przewozu oraz przeszkolonych w zakresie udzielania pierwszej pomocy,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
tak
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Aktualna licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób pojazdami samochodowymi, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2013 poz. 1414 z późn. zm.)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
1. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (zgodnego w treści z załącznikiem nr 3 do SIWZ) - w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postepowaniu; 2. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (zgodnego w treści z załącznikiem nr 4 do SIWZ) - w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postepowaniu; 3. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1.Potwierdzenie posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzanej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna określoną w VII. 2.2) SIWZ; 2.Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawca nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości:
Część 1- zadanie 1 - 1 500 zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100),
Część 2 - zadanie 2 - 2 500 zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset złotych 00/100),
Część 3 - zadanie 3 - 1 500 zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100),
Część 4 -zadanie 4 - 1 500 zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100).
W przypadku złożenia oferty na całość przedmiotu zamówienia wadium wynosi 7 000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
z kilkoma wykonawcami
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) : nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
rok produkcji samochodu | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 24/08/2016, godzina: 14:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Zadanie 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie nr 1 - część 1 - trasa
a)Marki ul. Ząbkowska 48, ul. Duża 5J, ul. Braci Briggsów 27F - Zespół Szkół Specjalnych w Warszawie ul. Bartnicza 2 ( 3 uczniów chodzących);
b)Marki ul. Zygmuntowska 16A - Gimnazjum nr 144 w Warszawie ul. Turmoncka 2 (1 uczeń chodzący);
c)Marki ul. Piłsudskiego 107 - Przedszkole Specjalne nr 208 w Warszawie ul. Dzielna 1A ( 1 uczeń na wózku);
d)Marki ul. Mickiewicza 28/106 - Zespół Szkół Specjalnych nr 63, Gimnazjum Nr 62 w Warszawie ul. Elektoralna 12/14 (1 uczeń chodzący),
e)Marki ul. Mickiewicza 28 - Zespół Szkół Specjalnych nr 101 w Warszawie,
ul. Karolkowa 56 (1 uczeń chodzący).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01/09/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
rok produkcji samochodu | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: Zadanie 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie nr 2 - część 2 trasa
a)Marki ul. Graniczna 21, ul. Marmurowa 16 - Szkoła Podstawowa Specjalna Nr 6 w Warszawie ul. Tarchomińska 4 (2 uczniów chodzących);
b)Marki ul. Środkowa 3F - Społeczne Liceum Ogólnokształcące nr 3 STO w Warszawie ul. Białostocka 4 (1 uczeń chodzący);
c)Marki ul. Mickiewicza 22 - Liceum Ogólnokształcące im. Władysława IV
w Warszawie ul. Jagiellońska 38 (1 uczeń chodzący);
d)Marki ul. Piłsudskiego 253 - Zespół Szkół Specjalnych Nr 9 w Warszawie
ul. Weterynaryjna 3 (1 uczeń chodzący);
e)Marki ul. Równa 1, ul. 11-go listopada 8A - Szkoła Podstawowa Specjalna nr 90
w Warszawie ul. Kordeckiego 54 ( 2 uczniów chodzących);
f)Marki ul. Hoovera 23/1 - Zespół Placówek Szkolno- Wychowawczo-Rewalidacyjnych Nr 1 ORW w Warszawie ul. Bełska 5 (1 uczeń na wózku);
g)Marki ul. Leśna 17A - Technikum w Warszawie ul. Urbanistów 3 ( 1 uczeń na wózku).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01/09/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
rok prdukcji samochodu | 40 |
Część nr: 3
Nazwa: Zadanie 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 3 - część 3 - trasa
a)Marki ul. Odrowąża 14A, ul. Wiśniowa 7, ul. Lisa Kuli 73b, ul. Bagienna 4 - Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy w Wołominie ul. Piłsudskiego 13 ( 4 uczniów na wózku);
b)Marki ul. Piłsudskiego 196, ul. Małachowskiego 8 - Zespół Szkół Specjalnych w Wołominie ul. Miła 22 ( 2 uczniów chodzących).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01/09/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cea | 60 |
rok produkcji samochodu | 40 |
Część nr: 4
Nazwa: Zadnie 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 4 - część 4 - trasa
a)Marki ul. Traugutta 13A - Zespół Szkół w Zielonce ul. Inżynierska 1 (1 uczeń na wózku);
b)Marki ul. Piłsudskiego 293 - Szkoła Podstawowa Nr 2 w Markach ul. Szkolna 9
(1 uczeń na wózku);
c)Marki ul. Słoneczna 5A, ul. Bandurskiego 43, ul. Duża 5H, ul. Głowackiego 11,
ul. Lisa Kuli 71, ul. Piłsudskiego 133 - Zespół Szkół Specjalnych
w Wołominie ul. Legionów 85 ( 6 uczniów chodzących).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01/09/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
rok produkcji saochodu | 40 |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługi transportu sanitarnego
- Usługi transportu sanitarnego, nr sprawy GCR/18/ZP/2025
- Świadczenie usługi transportowej w formie cyklicznego przewozu dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością oraz ich opiekunów faktycznych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
- Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Kazimierz Biskupi do placówek oświatowych wraz z opieką osób uprawnionych
- 12/TP/I/25 ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU MEDYCZNEGO I SANITARNEGO NA RZECZ SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O.
- "Organizacja wsparć integracyjnych"- powt. III
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.