To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-14
Gliwice: Zamówienie dodatkowe do umowy nr SP-32/2-20/202/8 na wykonanie remontu pomieszczeń szkolnych.
Numer ogłoszenia: 302178 - 2012; data zamieszczenia: 14.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 290438 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 32, ul. Wrzosowa 14, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 234-25-37, faks 032 234-25-37.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie dodatkowe do umowy nr SP-32/2-20/202/8 na wykonanie remontu pomieszczeń szkolnych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: - naprawa ubytków posadzki lastrykowej na korytarzach oraz regeneracja i impregnacja powierzchni lastryka, wykonanie wymiany cokołu przypodłogowego - wykonanie zewnętrznego kanału wentylacji wyciągowej z kuchni - wygłuszenie posadzki sportowej w sali gimnastycznej nad basenem - zerwanie kilku warstw tapet, naprawa powierzchni ścian po zerwaniu tapet, zeskrobanie i zmycie starej farby, impregnacja ścian i sufitów przed malowaniem - zerwanie dodatkowych warstw posadzek w pomieszczeniach (PCW, płyty wiórowe), likwidacja zakrytych cokołów i uzupełnienie pasów tynku po ich usunięciu - uporządkowanie instalacji słaboprądowych(internetowa, telefoniczna) oraz uporządkowanie instalacji elektrycznych nie objętych projektem, a związanych z wykonywanym remontem instalacji elektrycznych i remontem pomieszczeń - wykonanie okładzin z płyt gipsowo-kartonowych sufitów w sanitariatach szkolnych, lub zbicie i wykonanie nowych tynków Zakres prac - zgodnie z przedmiarami robót (załącznik nr 3 do zaproszenia)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE ROBUD SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE ROBUD SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Przedsiębiorstwo Budowlane ROBUD sp. z o.o., ul. Mechaników 15, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 186988,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 174000,00
Oferta z najniższą ceną: 174000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 174000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawa prawna zamówienia: art. 67 ust.1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: Zamówienie jest udzielane dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych jako zamówienie dodatkowe, nieobjęte zamówieniem podstawowym i nieprzekraczające łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia, niezbędnego do jego prawidłowego wykonania, którego wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia oraz: a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego Uzasadnienie faktyczne: zakres zamówienia dodatkowego został opisany w przedmiarach robót. Prace te są pracami, których mimo należytej staranności nie dało się przewiedzieć oraz są pracami nieobjętymi zamówieniem podstawowym, a których wykonanie jest konieczne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego. Zamówienie dodatkowe jest ściśle powiązane z prawidłowym wykonaniem zamówienia podstawowego - wykonanie zamówienia spełniać będzie podstawowe wymagania funkcjonalne, zgodne z potrzebami zamawiającego oraz pozwoli na rozpoczęcie terminowe nowego roku szkolnego we właściwych warunkach higieniczno-sanitarnych, które placówka jest zobowiązana zapewnić. Konieczność udzielenia zamówienia wynika z sytuacji niemożliwej do przewidzenia - prac tych nie można było przewiedzieć na etapie przygotowania zamówienia podstawowego przy zachowaniu należytej staranności. Zamówienie dodatkowe jest konieczne do wykonania aby zrealizować zamówienie podstawowe. Mając powyższe na uwadze udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Organizacja pobytu uczestników XVII Międzynarodowej Konferencji Naukowej "TRANSPORT PROBLEMS" (ang. XVII International Scientific Conference "TRANSPORT PROBLEMS"). Znak sprawy: DZPZ.283.13.2025.TB.
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości terenów zielonych na terenie obiektu Gliwice Centrum Przesiadkowe
- 2025 - Utrzymanie czystości pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla kompleksu budynków mieszkalnych przy ul. Kujawskiej etap I i II w Gliwicach. Pełna nazwa zamówienia znajduje się w dokumentacji postępowania
- 4WOG-1200.2712.9.2025 Usługa napraw i konserwacji komputerów, notebooków i komputerowych urządzeń peryferyjnych dla jednostek wojskowych/instytucji będących na zaopatrzeniu 4 WOG Gliwice
- Przedłużenie wsparcia technicznego dla sprzętu informatycznego produkcji Hewlett Packard Enterprise
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.