eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mieroszów Sokołowsko › dostawa wyrobów medycznych, drobnego sprzętu medycznego i środków higienicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-03

Mieroszów Sokołowsko: dostawa wyrobów medycznych, drobnego sprzętu medycznego i środków higienicznych
Numer ogłoszenia: 303928 - 2009; data zamieszczenia: 03.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. , ul. Parkowa 3, 58-350 Mieroszów Sokołowsko, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 8458391, faks 0-74 8458237.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatoria-dolnoslaskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wyrobów medycznych, drobnego sprzętu medycznego i środków higienicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 7. Zamówienie obejmuje dostawy Pakiet 1 Lp Nazwa Plan 1 Aparat do kroplówek 2 500 szt. 2 Basen plastikowy z pokrywką 7 szt. 3 Bateria do glukometru ONE TOUCH 3 szt. 4 Błony RTG ogólnodiagnostyczne współpracujące z ekranami wzmacniającymi emitującymi światło niebieskie - typ Aqua, Kodak, Zarys 24x30/100 5 op. 5 Błony RTG ogólnodiagnostyczne współpracujące z ekranami wzmacniającymi emitującymi światło niebieskie - typ Aqua, Kodak, Zarys 35x35/100 50 op. 6 Błony RTG ogólnodiagnostyczne współpracujące z ekranami wzmacniającymi emitującymi światło niebieskie - typ Aqua, Kodak, Zarys 35x43/100 5 op. 7 Błony RTG ogólnodiagnostyczne współpracujące z ekranami wzmacniającymi emitującymi światło niebieskie- typ Aqua, Kodak, Zarys 30x40/100 4 op. 8 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych z otworem centralnymi minimum dwoma otworami bocznymi naprzemianległymi, wykonany z PCV medycznego, pakowany pojedynczo , kolor odpowiadający wielkości, sterylny, dopuszczalna długość 40-60 cm 300 szt. 9 Cewnik do podawania tlenu przez nos o długości co najmniej 2 m, sterylny , pakowany pojedynczo z uniwersalnym złączem 50 szt. 10 Cewnik Foley CH 13 lub CH 14 silikonowany 70 szt. 11 Cewnik Foley CH 16 silikonowany 140 szt. 12 Cewnik Foley CH 18 silikonowany 120 szt. 13 Cewnik Foley CH 20 silikonowany 230 szt. 14 Ciśnieniomierz rtęciowy KDH-1 1 szt. 15 Fartuch z folii 85 szt. 16 Igła jednorazowa 0,8x40 5 000 szt. 17 Igła jednorazowa 0,5x25 3 000 szt. 18 Igła jednorazowa 0,6x25 1 900 szt. 19 Igła jednorazowa 0,7x30 4 000 szt. 20 Igła jednorazowa 1,1x40 4 000 szt. 21 Igła jednorazowa 1,2x40 4 000 szt. 22 Igła jednorazowa.0,9x40 3 000 szt. 23 Igła punkcyjna 1,33x88 50 szt. 24 Igły kaniule 21Gx11/2; 22x0,9x25; 20x1,1x33; 22Gx0,8 500 szt. 25 Incides chusteczki 90 szt 8 op. 26 Kaczka plastikowa 25 szt. 27 Kaniula dożylna niebieska 22G 1 000 szt. 28 Kaniula dożylna różowa 20G 1 000 szt. 29 Kaniula dożylna zielona 18 G 150 szt. 30 Kaniula Niven 0,8x25 lub o średnicy równoważnej w skali Gauge =/-0,1mmm 150 szt. 31 Kaniula Niven 1,0x32 lub o średnicy równoważnej w skali Gauge =/-0,1mmm 500 szt. 32 Kaniula Venacat 0,9 1 500 szt. 33 Kaniula Venacat 1,1 700 szt. 34 Kapilary heparynowa litowa 2,3/75/130 6 op. 35 Kieliszek do leków plastikowy+zatyczka / z pokrywką lub bez pokrywki 7 200 szt. 36 Koreczki do venflonów 500 szt. 37 Łopatka drewniana 500 szt. 38 Maska jednorazowa z okularami lub Maska jednorazowa + osłona na oczy 400 szt. 39 Monovetta 2,7 ml 500 szt. 40 Monovetta 4,5 ml 500 szt. 41 Monovetta 9 ml 500 szt. 42 Motylek - przyrząd do wlewów 5 szt. 43 Nożyczki 17,5 proste k. ostre 1,5 szt. 44 Opaska uciskowa 20 szt. 45 Ostrze wym. ostr.11 70 szt. 46 Papier Ascard 3 104x40 w kratkę 90 rol. 47 Papier do ap. E-300 110x40 10 rol. 48 Papier termoczuły do drukarki szer.57mm 1,5 op. 49 Paski do glucometru ACCU-CHEK 50 szt 50 Penseta jednorazowa 50 szt. 51 Pleura zestaw do punkcji opłucnej (chimed) lub równoważny zestaw do punkcji opłucnej 3 igłowy zawierający wszystkie elementy niezbędne do przeprowadzenia nakłucia klatki piersiowej (igły, strzykawkę i worek do zbiórki odprowadzanych płynów). 100 szt. 52 Pleurofix nr1 lub równoważny zestaw do punkcji opłucnej 3 igłowy zawierający wszystkie elementy niezbędne do przeprowadzenia nakłucia klatki piersiowej (igły, strzykawkę i worek do zbiórki odprowadzanych płynów), wyposażony w szczelny kranik trójdrożny ze wskaźnikami określającymi kierunek przepływu płynów aspirowanych i odprowadzanych do worka do drenażu. 8 szt. 53 Płyn do mycia rąk chroniący skórę PH-5,0 1L 140 op. 54 Pneumotachograf dPP REF DP 050 jedn prod. Abc Med 100 szt. 55 Podkład gumowy na materac 40 szt. 56 Podkład gumowy do łóżka 100 szt. 57 Pojemnik do moczu z nakr. /500/ 2,5 op. 58 Pojemnik do zbiórki moczu PE,V-21 250 szt. 59 Pojemnik do zużytych igieł 0,5 100 szt. 60 Pojemnik do zużytych igieł 0,7 200 szt. 61 Pojemnik do zużytych igieł 3,5 15 szt. 62 Pojemnik PP V-25ml 28x80mm, ster. 2 000 szt. 63 Pojemnik z tworzywa dla dorosłych z dziubkiem 25 szt. 64 Przedłużacz do pompy z kranikiem 7 cm 90 szt. 65 Przyrząd do przetaczania krwi 200 szt. 66 Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych 250 szt. 67 Przyssawka gumowa do elektrod 6 szt. 68 Rękawice foliowe 100 szt 80 op. 69 Rękawice gumowe grube 200 par 70 Rurka intubacyjna FI 7,5 2 szt. 71 Rurka tchawiczna 8/80 2 szt. 72 Sedivette 3,5 ml 500 szt. 73 Strzykawka ins. jednorazowa z igłą 1 500 szt. 74 Strzykawka jednorazowa 100 ml.Janet 100 op. 75 Strzykawka jednorazowa 20 ml 1 000 op. 76 Strzykawka jednorazowa 2ml 1 000 op. 77 Strzykawka jednorazowa 5 ml 2 000 op. 78 Strzykawka jednorazowa 50 ml 200 op. 79 Strzykawka jednorazowa do tuberk. z igłą 300 op. 80 Strzykawka jednorazowa10 ml 1 200 op. 81 Strzykawki jednorazowa, sterylna do celów diagnost. 3,5a50 500 szt. 82 Tamponiki ligninowe - 250 szt 60 op. 83 Termometr lekarski 200 szt. 84 Trzonek do noży 2 szt. 85 Ustnik do spirometru plastikowy ABC 140 szt. 86 Wieszaki do worków na mocz 50 szt. 87 Worki do lewatyw /zestawy do lewatyw 250 szt 88 Worki jednorazowe 50x60 5 000 szt. 89 Worki jednorazowe 60x90 5 000 szt. 90 Worki na mocz 2 L 700 szt. 91 Zatyczka do cewn. uniwers. 100 szt. 50 szt. 92 Zestaw do infuzji - przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych 1 000 szt. 93 Zgłębnik żołądkowy CH16x1000 50 szt. 94 Zgłębnik żołądkowy CH18x1000 110 szt. 95 Żel do EKG 500 ml 15 op. 96 Żel do USG 500 ml 15 op. Pakiet 2 Lp Nazwa Plan 1 Pieluchomajtki dla dorosłych rozmiar L, o obwodzie pasa 100- 150 cm, minimalnej chłonności 2600 g według normy ISO 11948-1, absorbent moczu z zawartością Cyklodekstryny, falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału, elastyczny przylepiec wielokrotnego użytku, wskaźnik wilgotności, opakowania a30 szt. Np. Molicare Classic nr 3 lub równoważne 1 000 op. 2 Pieluchomajtki dla dorosłych rozmiar M, o obwodzie pasa 70- 120 cm, lub 75-110 cm minimalnej chłonności 2200 g według normy ISO 11948-1, absorbent moczu z zawartością Cyklodekstryny, falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału, elastyczny przylepiec wielokrotnego użytku, wskaźnik wilgotności, opakowania a30 szt. Np. Molicare Classic nr 2 lub równoważne 1 000 op. 3 Pieluchy anatomiczne rozmiar L, absorbent moczu z zawartością Cyklodekstryny, falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału, wskaźnik wilgotności, zewnętrzna warstwa wykonana z folii lub laminatu oddychajacego, opakowania a 20 szt. +1 szt. majtek podtrzymujących w opakowaniu jednostkowym. Minimalna chłonność 1900 g według normy ISO 11948-1. 500 op. Pakiet 3 Lp Nazwa Plan 1 Bandaż 10cmx4m 1 000 szt. 2 Bandaż 10 cmx5m 750 szt. 3 Czepek jednorazowy damski 30 szt. 4 Fartuch chirurgiczny jedn. Użytku 900 szt. 5 Gaza bawełniana 0,90x100 cm 400 szt. 6 Gaziki jałowe op=3x3 pakowane oddzielnie 1 000 op 7 Gaziki niejałowe 10x10 300 op. 8 Kompresy absorbujące 10x10 lub 10x15 op=20szt. 50 op. 9 Kompresy absorbujące 15x25 lub 10x20 op=20szt. 50 op. 10 Kompresy z gazy wyjałow. 9x9 lub 10x10 op=3szt. 5 000 op. 11 Kompresy z gazy wyjałow.5x5 3sz 200 op. 12 Kompresy z gazy wyjałowionej. 7x7 lub 7,5x7,5 op=3szt. 210 op. 13 Lignina w arkuszach 1 kg, bielona, spełniająca wymagania ustawu o wyrobach medycznych 200 kg 14 Maska jednorazowa. 3-warstwowa 50 szt. 50 op. 15 Ochraniacze na buty a 100 szt. 50 op. 16 Opaska elast tkanin z zap 5x8 cm 10 op. 17 Opaska wiskozowa dziana 4x15 cm 600 szt. 18 Plastry do mocow. kaniul 4 000 szt. 19 Pościel z flizeliny 60 szt. 20 Prestoplast dł.1mx6cm lub 1mx8cm lub 5mx6cm lub 5mx8cm przylepiec na włókninie 30 mb 21 Przylepiec 2,5cm na rolce na włókninie 125 mb 22 Przylepiec 5cm na rolce na tkaninie 125 mb 23 Rękawice jednorazowa latex jałowe Roz 6-9 500 par 24 Rękawice lateks. Diagn. M niejałowe 100 szt. 250 op. 25 Rękawice lateks. Diagn. S niejałowe 100 szt. 750 op. 26 Rękawice latex. Diagn.M (7-7,5) jałowe 100 szt 100 op. 27 Rękawice latex. Diagn.S (6-6,5) jałowe 100 szt 50 op. 28 Torebki do sterylizacji 140x280 lub 150x300 lub 130x250 500 szt. 29 Torebki do sterylizacji 300x450 lub 320x500 lub 300x390 500 szt. 30 Wata opatrunkowa bawełniano wiskozowa 200g 30 kg - Całkowita wielkość (wartość) zamówienia uzależniona będzie od ilości hospitalizowanych pacjentów - Dostawy realizowane będą w dni robocze, nie częściej niż 1 raz / tydzień, w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia przez upoważnione osoby - Wykonawca dostarczać będzie produkty transportem własnym - na własny koszt i ryzyko, bezpośrednio do Specjalistycznego Szpitala Chorób Płuc w Sokołowsku i Specjalistycznego Szpitala Chorób Płuc w Rościszowie, w godzinach 9:00 - 13:00.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (Koncesja/zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub na obrót produktami leczniczymi stanowiącym przedmiot zamówienia) b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 2. Ocena spełnienia warunków udziału polega na kontroli autentyczności oraz kompletności i aktualności złożonych dokumentów, autentyczności zawartych w nich informacji oraz ocenie zawartych w dokumentach informacji pod kątem zgodności z postawionymi w SIWZ - wszystko na zasadzie formuł : spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego z podanych warunków podmiotowych spowoduje wykluczenie Wykonawcy/odrzucenie oferty z postępowania stosownie do art. 24 ust.1 pkt.10 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 3. Kopie koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanatoria-dolnoslaskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. Ul. Parkowa 3 58-350 Mieroszów..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. Ul. Parkowa 3 58-350 Mieroszów sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.