Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-23
Lubartów: Przeprowadzenie w ramach projektu NOWOCZESNA EDUKACJA DLA WSZYSTKICH realizowanego przez Powiat Lubartowski współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pozalekcyjnych zajęć.
Numer ogłoszenia: 304088 - 2011; data zamieszczenia: 23.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lubartowski , ul. Słowackiego 8, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 8552865, faks 081 8543324.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlubartowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie w ramach projektu NOWOCZESNA EDUKACJA DLA WSZYSTKICH realizowanego przez Powiat Lubartowski współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pozalekcyjnych zajęć..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć dotyczących: L.p. Nazwa Ilość Szkoła Zaj. Mat.-Przyr. 1 matematyka 5 gr. Lubartów 2 chemia 2 gr. 3 Biologia 1 gr. 4 Geografia 2 gr. 5 fizyka 2 gr. 6 matematyka 1 gr. Kock 7 matematyka 2 gr. Ostrów Lub. Zaj. Język. 1 j. angielski- gr. mat. 3 gr. Lubartów 2 j. angielski 8 gr. Lubartów 3 j. angielski- gr. mat. 1 gr. Kock 4 j. angielski 2 gr. Kock 5 j. angielski 2 gr. Ostrów Lub. 6 j. niemiecki 1 gr. Kock 7 Zaj. przyg. do egz. TELC 13 gr. Lubartów 8 Przeprow. egz. TELC 130 osób Lubartów Zaj. Inf. 1 Zaj. Inf.- kurs zaaw. 8 gr. Lubartów 2 Grafika komp. 1 gr. 3 Systemy zarządz. treścią 4 gr. 4 Zaj. Inf.- kurs podst. 1 gr. Kock 5 Zaj. Inf.- kurs podst. 1 gr. Ostrów Lub. 6 Grafika komp. 1 gr. Rozwój własnych zaint. 1 Zaj. sport. 6 gr. Lubartów 2 Zaj. foto. 1 gr. 3 Zaj. dziennik. 1 gr. 4 Zaj. hist. 1 gr. 5 Zaj. kulturozn. 1 gr. 6 Zaj. sport. 1 gr. Kock 7 Zaj. taneczne 1 gr. Kock 8 Kółko teatr. 1 gr. Ostrów Lub. SzOK 1 Doradztwo zaw. 20 gr.: -15 grup w Lu., -3 gr. w Kocku -2gr.w Ostr W każdej szkole: 1 doradca, 1 psycholog , 1 pedagog . 2 Ped./psych. 100 osób: -70 osób w Lub. -15 os. w Koc., -15 os w Ostr. 3 Zaj. z tech. pamięć./umiej ucz. się 35 gr. Platforma e-learningowa 1 j. polski, matem., inf., j. ang., j. niem. Wszyscy uczniowie Wszystkie szkoły.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 33.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wdium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nauczyciele muszą posiadać wykształcenie (określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli, Dz.U. Nr 50, poz.400)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia, b) jeżeli zajdzie konieczność przedłużenia okresu realizacji projektu, stosownie do zmian harmonogramu realizacji projektu. Termin realizacji umowy wydłuża się o okres wydłużenia realizacji projektu. 2. Zleceniodawca dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie zmiany terminów realizacji zadania, w sytuacji wystąpienia zdarzeń natury losowej tj. zdarzeń nagłych, zewnętrznych, które są niezależne od Zleceniodawcy i Zleceniobiorcy, które stanowią przeszkodę w realizacji umowy wg pierwotnych terminów, a których nie można było przewidzieć, ani im zapobiec (siła wyższa).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlubartowski.pl/BIP/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Nr 2 im. Księcia Pawła Karola Sanguszki ul. Chopina 6, 21-100 Lubartów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2011 godzina 12:00, miejsce: Zespół Szkół Nr 2 im. Księcia Pawła Karola Sanguszki ul. Chopina 6, 21-100 Lubartów Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nowoczesna Edukacja Dla Wszystkich realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie 9.1.2-Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych...
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Zaprojektowanie i budowa edukacyjnego placu zabaw oraz modernizacja istniejącego placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 1 im. Ks. Jana Twardowskiego w Lubartowie
- Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego miasta Lubartów - etap II
- Budowa placu magazynowego
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- zorganizowanie warsztatów zawodoznawczych dla uczniów klas siódmych i ósmych, a także świadczenie usługi cateringowej realizowanej w trakcie warsztatów
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie dwudniowego szkolenia wyjazdowego pn. "Reagowanie w sytuacjach kryzysowych", dla maksymalnie 33 pracowników Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej.
- Usługa kompleksowej organizacji i przeprowadzenia szkoleń i warsztatów z zakresu tworzenia i wdrażania dokumentów strategicznych i programowych (w formie online)
- Przeprowadzenie kursu pod nazwą: "Kurs osobistego doradcy treningowego (trener personalny)" dla studentów Akademii Kultury Fizycznej w Krakowie.
- Usługa kompleksowej organizacji udziału lubuskich przedsiębiorców w dwudniowym wydarzeniu pn. "Lubuska Akademia Przedsiębiorczości w Zielonej Górze"
- Wyłonienie kadry kierowniczej w ramach kursu specjalizacyjnego w dziedzinie Psychoterapii Dzieci i Młodzieży
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.