To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-18
Stepnica: Wykonywanie usług Nadzoru Inwestorskiego w zadaniu : Budowa czterech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z uzbrojeniem terenu i infrastrukturą w Stepnicy
Numer ogłoszenia: 304846 - 2012; data zamieszczenia: 18.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 235640 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stepnica, ul. Kościuszki 4, 72-112 Stepnica, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4188521, faks 091 4188580.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług Nadzoru Inwestorskiego w zadaniu : Budowa czterech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z uzbrojeniem terenu i infrastrukturą w Stepnicy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług Nadzoru Inwestorskiego ( dalej NI ) polegających na kompleksowej obsłudze inwestycji tj. koordynowania, nadzorowania i rozliczania. Nadzór Inwestorski wykonując swoje czynności działa w imieniu i na rachunek Zamawiającego zgodnie z udzielonym pełnomocnictwem. 1. Do zadań Nadzoru Inwestorskiego będzie należało przez cały czas trwania umowy: 1) stworzenie funkcjonalnego i skutecznego sposobu bieżącej i nieprzerwanej w czasie trwania umowy, komunikacji pomiędzy wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego. Zasady i szczegółowe zadania Nadzór określi w Raporcie Wstępnym; 2) Nadzór Inwestorski przejmie od wykonawcy robót harmonogram rzeczowo - finansowy, który będą stanowiły podstawę wykonania i rozliczeń za wykonane roboty; 3) koordynowanie i nadzorowanie procesu inwestycyjnego, zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym, koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego oraz organizacja narad w siedzibie Zamawiającego co najmniej raz na dwa tygodnie; 4) reprezentowanie przed instytucjami i urzędami związanymi z wdrażaniem zadań inwestycyjnych (PINB, Straż Pożarna, Państwowy Powiatowy i Wojewódzki Inspektorat Sanitarny, Państwowa Inspekcja Pracy, DODP, itp.) i każdą inną instytucją oraz z miejscową ludnością, jeżeli będzie taka konieczność; 5) analizowanie i sugerowanie wszelkich zmian w projektach i specyfikacjach, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub po wykonaniu prac budowlanych; 6) analizowanie wszystkich decyzji, uzgodnień i postanowień uzyskanych w trakcie przygotowania i realizacji nadzorowanych inwestycji i zapewnienie spełnienia zawartych w nich wymagań; 7) współpraca z Zamawiającym we wszystkich działaniach związanych z wdrożeniem i realizacją umowy na roboty budowlane; 8) Nadzór Inwestorski ma obowiązek informować Zamawiającego na bieżąco o przebiegu realizacji inwestycji oraz działać zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego; 9) Nadzór Inwestorski będzie zobowiązany do ścisłej współpracy z Zamawiającym w celu koordynacji i planowania robót budowlanych; 10) Nadzór Inwestorski ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność : a) za wszelkie szkody będące następstwem nienależytego wykonania lub niewykonania czynności objętych umową o roboty budowlane, które będą następstwem nienależytego wykonania usługi nadzoru inwestorskiego, za które odpowiada Nadzór Inwestorski (należyte wykonanie ocenia się w granicach przyjętych dla umów starannego działania), w których Zamawiający nie poniósł szkody, b) za wszystkie wykonane czynności należące do obowiązków Nadzoru Inwestorskiego. 11) Od Nadzoru Inwestorskiego wymagane jest stałe utrzymanie jednej osoby posiadającej stosowne pełnomocnictwa do kontaktu z Zamawiającym oraz podejmowania działań bieżących związanych z realizacją zamówienia na budowie w okresie realizacji robót budowlanych i montażowych aż do zakończenia inwestycji. Nadzór Inwestorski zapewni obecność wskazanej osoby przez cały okres wykonywania tych prac. 12) Nadzór Inwestorski zapewni płynne wykonywanie robót budowlanych, a w tym : a) bieżący kontakt z projektantem w okolicznościach wymagających zmian lub dostosowania dokumentacji projektowej do aktualnej sytuacji, b) wnioskowanie do Zamawiającego najlepszych dla budowanej inwestycji rozwiązań w sytuacjach wymagających zmian lub uzupełnień dokumentacji projektowej, c) w uzasadnionych i dopuszczonych w umowie lub przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych okolicznościach wymagających wykonania zamówień dodatkowych lub rozwiązań zamiennych, przygotowania procedury postępowania o wykonanie robót zamiennych lub zamówień dodatkowych. 2. Ogólne obowiązki w zakresie obsługi finansowej : Do obowiązków Nadzoru Inwestorskiego w zakresie obsługi finansowej należeć będą zadania zarządzania budową pod względem finansowym poprzez : 1) kontrolę wydatków i ich zgodność z harmonogramem rzeczowo - finansowym, 2) ocenę poprawności sporządzanych dokumentów finansowych przez wykonawcę robót budowlanych, 3) kontrolowanie rozliczeń wykonanych robót i stwierdzanie poprawności wystawionych faktur przez wykonawcę robót budowlanych, 4) zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości oraz opóźnienia w rozliczeniach osobie wyznaczonej przez Zamawiającego, 5) monitorowanie postępu robót pod względem finansowym. 3. Obowiązki wynikające z Prawa budowlanego : 1) dokonuje zgłoszenia o rozpoczęciu robót budowlanych do odpowiedniego organu nadzoru budowlanego, 2) jest przedstawicielem Zamawiającego na budowie upoważnionym do podejmowania decyzji dotyczących zagadnień technicznych i ekonomicznych tej budowy w ramach dokumentacji projektowej i Prawa budowlanego oraz umowy o jej realizację, 3) wprowadza w uzgodnieniu z Zamawiającym, autorem projektu i kierownikiem budowy poprawki w dokumentacji projektowej pod warunkiem, że nie spowodują one zwiększenia kosztu nadzorowanych robót budowlanych, nie będą miały wpływu na zasadnicze rozwiązania konstrukcyjne, technologiczne i instalacyjne oraz nie spowodują pogorszenia użyteczności obiektu lub jego wpływu na środowisko naturalne, 4) rejestruje w Wydziale Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego i przekazuje kierownikowi budowy dziennik budowy wraz z wypełnioną częścią tytułową, 5) przekazuje protokolarnie Wykonawcy robót budowlanych teren budowy wraz ze znajdującymi się na nim urządzeniami, 6) sprawuje kontrolę przebiegu budowy w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów Zamawiającego, a w szczególności: a) kontroluje jakość wykonanych robót, wbudowanych elementów i stosowanych materiałów, zgodność robót z warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno - budowlanymi, obowiązującymi normami, zasadami bezpieczeństwa obiektu w toku budowy i przyszłego użytkowania oraz zasadami wiedzy technicznej, b) kontroluje zgodność wykonania robót z dokumentacją projektową i umową, c) kontroluje zgodność przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem, d) kontroluje jakość i wartość wykonanych robót w trakcie realizacji i przed odbiorem zakończonego przedmiotu umowy lub jakiejkolwiek jego części skończonej, e) kontroluje prawidłowość zafakturowania wykonanych robót, f) kontrolować prawidłowość prowadzenia dziennika budowy i dokonuje w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót, g) kontroluje budowę co najmniej dwa razy w tygodniu, a jeżeli wykonywane będą roboty konstrukcyjne i branżowe, to i częściej co potwierdza to wpisem do dziennika budowy, h) prowadzi narady koordynacyjne na budowie z udziałem Wykonawcy robót, przedstawiciela Zamawiającego (projektanta - jeżeli taka będzie potrzeba) oraz inspektorów nadzoru, co najmniej raz na dwa tygodnie, i) rozstrzyga w porozumieniu z kierownikiem budowy wątpliwości natury technicznej powstałe w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu bądź rzeczoznawców, j) każdorazowo zawiadamia Zamawiającego i właściwy organ nadzoru budowlanego o wypadkach naruszenia Prawa budowlanego, k) sprawdza i przyjmuje roboty podlegające zakryciu lub znikające, l) stwierdza wykonanie przez służbę geodezyjną pomiarów inwentaryzacyjnych, a także sprawdza zgodność usytuowania obiektów z projektem budowlanym, m) uczestniczy w przeprowadzanych przez Wykonawcę próbach i odbiorach instalacji i urządzeń, n) potwierdza w dzienniku budowy zapis kierownika budowy o gotowości obiektu lub jego części do odbioru oraz należyte urządzenie i uporządkowanie terenu budowy, o) sprawdza kompletność przedstawianych przez Wykonawcę dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru oraz dołącza do nich opracowaną przez siebie ocenę jakościową wraz z jej uzasadnieniem, p) gromadzi i przechowuje materiały analityczne niezbędne do rozliczenia wykonanych robót i oceny osiągniętych efektów rzeczowych lub gospodarczych, q) uczestniczy w czynnościach odbioru obiektu lub robót i przekazania ich do użytku, r) przejmuje od kierownika budowy dziennik budowy i przekazuje go Zamawiającemu, s) przyjmuje od Wykonawcy robót budowlanych książkę obiektu i przekazuje ją wypełnioną Zamawiającemu, t) uczestniczy w komisjach do stwierdzenia ujawnionych wad oraz kontroluje usunięcie tych wad przez Wykonawcę, u) nadzoruje złożenie wniosku o zakończeniu robót wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem opiniami i uzgodnieniami w celu złożenia go do organu nadzoru budowlanego, v) składa w imieniu Zamawiającego ( po uzyskaniu odpowiedniego upoważnienia do reprezentowania Zamawiającego przed organami ) wniosek o wydanie decyzji pozwolenia na użytkowanie wykonanego obiektu, a w przypadku stwierdzonych uchybień podczas kontroli, wykonuje wszelkie wymagane czynności wobec wykonawcy robót o usunięcie stwierdzonych wad, w) bieżąco raportuje o wszelkich nieprawidłowościach. 4. Obowiązki Nadzoru Inwestorskiego przed rozpoczęciem robót : 1) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu do zatwierdzenia Raportu Wstępnego wraz ze wzorami obowiązujących dokumentów, Raport Wstępny. Nadzór Inwestorski będzie zobowiązany złożyć Raport do Zamawiającego, a następnie po jego akceptacji przekazać wynikające stąd informacje i zalecenia, wzory dokumentów i zasady postępowania dla wykonawcy robót budowlanych. Raport powinien zawierać w szczególności : a) wykaz i status Stron zaangażowanych w realizację umowy o roboty budowlane, b) schemat organizacyjny realizacji budowy, c) lista kadry kierowania budową, d) informacja nt. komunikowania się i sposób znakowania osób na budowie, e) sposób ewidencjonowania i gromadzenia dokumentów, f) harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji budowy, g) Plan Zapewnienia Jakości Wykonania, h) wzory niezbędnych formularzy, listy obecności, protokołów, dokumentów, raportów i wszelkich innych dokumentów zgodnych z wymogami Umowy, i) kopię polis ubezpieczenia budowy, j) protokół przekazania terenu budowy. Raport Wstępny Nadzór Inwestorski opracuje i przedstawi Zamawiającemu w terminie do 10 dni od daty zawarcia umowy. Zamawiający zaakceptuje lub odrzuci Raport w ciągu 5 dni. Nadzór Inwestorski będzie zobowiązany do usunięcia błędów w Raporcie w terminie 5 dni od otrzymania uwag. 2) przeprowadzenie inspekcji terenu budowy w celu sprawdzenia stanu istniejącego z dokumentacją projektową, 3) przejęcie od Zamawiającego kopii oferty wybranego Wykonawcy robót oraz kopii umowy zawartej z Wykonawcą robót budowlanych, 4) zapoznanie się z warunkami finansowania przedmiotu umowy, a zwłaszcza z ustalonymi zasadami płatności za częściowe i całkowite wykonanie robót, 5) przejęcie od Wykonawcy robót kopii harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji robót budowlanych, 6) przejęcie kopii polis ubezpieczeniowych ubezpieczenia budowy dokonanych przez Wykonawcę w firmie ubezpieczeniowej na warunkach postawionych przez Zamawiającego, 7) przejęcie od Wykonawcy szczegółowych wykazów obejmujących kierownictwo robót i poszczególne kategorie robotników zatrudnionych przez Wykonawcę na budowie, 8) przyjęcie od Wykonawcy projektów umów z Podwykonawcami i przedstawienie wniosków w sprawie ich akceptacji Zamawiającemu, 9) przekazanie Wykonawcy terenu budowy. 5. Obowiązki w trakcie realizacji robót: 1) sprawdzanie wykonania robót i powiadamianie Wykonawcy robót budowlanych o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalanie rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, (wystawienie protokołu niezgodności), 2) administrowanie i nadzór nad umową o roboty budowlane od strony finansowej wraz z przygotowaniem finansowych i rzeczowych wskaźników postępu prac służących do monitorowania oraz sporządzanie niezbędnych dokumentów finansowych, kontrola budżetu, kwalifikacja kosztów, sporządzanie prognoz przepływów pieniężnych, aktualizacja harmonogramu rzeczowo - finansowego, 3) egzekwowanie postanowień umowy o roboty budowlane, w tym określanie punktów krytycznych tej umowy, zapewnienie wdrażania procedur jakościowych, przygotowanie i aktualizacja planów i harmonogramu oraz wszelkich innych dokumentów, których przygotowanie okaże się konieczne, 4) składanie Raportów miesięcznych z postępów prac oraz płatności zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, Raporty miesięczne Przedkładane Zamawiającemu za każdy kolejny miesiąc po dacie zaakceptowania Raportu Wstępnego. Raporty miesięczne powinny zawierać w szczególności : a) analizę dotychczasowych działań Nadzoru Inwestorskiego w raportowanym okresie i narastająco, b) informacje o postępie rzeczowym i finansowym i jego zgodności z harmonogramem rzeczowo - finansowym, c) opis robót i dostaw w raportowanym okresie, d) analizę wykonania rzeczowego i poniesionych kosztów za okres raportowany, e) wykaz oraz stan płatności, f) prewencyjne lub korekcyjne działania NI, informacje o technicznych problemach i podjętych działaniach, g) przewidywane następne okresy płatności, h) wszelkie załączniki i notatki ( z narad produkcyjnych i inne ), wykonane opinie. Raport podlegać będzie zatwierdzeniu przez Zamawiającego w terminie do 10 dni od daty jego otrzymania. NI będzie zobowiązany usunąć błędy w Raporcie w ciągu 5 dni od otrzymania uwag. 5) opracowanie skutecznego systemu identyfikacji i kontroli ryzyka, przygotowanie programów naprawczych w celu łagodzenia wszelkich niekorzystnych zmian dotyczących jakości, kosztów i terminów realizacji umowy na roboty, 6) informowanie na bieżąco Zamawiającego o wszystkich występujących problemach oraz problemach przewidywanych i podejmowanych działaniach zapobiegawczych lub/i naprawczych dla ich przezwyciężenia, 7) przeprowadzanie z Wykonawcą robót budowlanych odbiorów robót ulegających zakryciu lub zanikających, niezbędnych przeglądów międzyoperacyjnych i odbiorów końcowych realizowanego zadania inwestycyjnego z udziałem przedstawicieli Zamawiającego, 8) ocena i weryfikacja w przypadku wystąpienia koniecznych zamówień dodatkowych i robót zamiennych przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych w zakresie finansowym i rzeczowym oraz poinformowanie Zamawiającego, 9) akceptacja przejściowych i końcowych oświadczeń Wykonawcy robót budowlanych o wykonaniu robót, 10) akceptacja faktur VAT wystawianych przez Wykonawców robót budowlanych do zapłaty przez Zamawiającego, 11) prowadzenie bieżącej dokumentacji fotograficznej z realizacji umowy o roboty budowlane w ilości niezbędnej, w formie zdjęć cyfrowych (Zdjęcia będą szczegółowo opisane i zarchiwizowane w formacie cyfrowym na nośniku DVD lub CD), 12) współpraca z Zamawiającym w zakresie informacji, promocji i konsultacji społecznych, jeżeli taka potrzeba wystąpi, 13) organizowanie narad, sporządzanie protokołów z narad i przekazywanie ich wszystkim uczestnikom spotkania, 14) ocenianie i rozstrzyganie sporów między Wykonawcą robót i w miarę możliwości doprowadzanie do polubownego rozwiązywania sporów z Wykonawcą robót, a Zamawiającym, 15) udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wynikłych podczas realizacji umowy o roboty budowlane, 16) wstrzymanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy o roboty budowlane, 17) nadzór nad zabezpieczeniem przez Wykonawcę robót terenu budowy w przypadku wypowiedzenia umowy o roboty budowlane i rozliczenie umowy w przypadku jej wypowiedzenia, 18) nadzór nad próbami oraz przegląd instrukcji obsługi (gdzie jest to konieczne) wykonanych przez Wykonawcę w celu prawidłowego przejęcia ukończonych prac przez Zamawiającego, 19) akceptacja wszystkich prób i badań przy oddaniu do eksploatacji, 20) udział w przekazaniu przez Wykonawcę robót obiektu do eksploatacji, 21) sprawdzenie wymaganej dokumentacji i oświadczeń Wykonawcy robót w celu uzyskania pozwoleń na użytkowanie obiektu oraz uzyskanie tych pozwoleń, 22) przegląd kompletnej dokumentacji powykonawczej, zatwierdzenie jej, a następnie dostarczenie Zamawiającemu w formie ustalonej z Zamawiającym, 23) obsługa dokumentacyjna odbioru końcowego, przygotowywanie Protokołów Odbioru Robót i wszelkich niezbędnych dokumentów, 24) dokonywanie bieżących przeglądów terenu budowy pod względem bezpieczeństwa prowadzonych robót ( konieczność sporządzenia raportu z kontroli do wiadomości Zamawiającego i Wykonawcy robót ), 25) sprawdzenie zgodności specyfikacji technicznych na dostawy w zakresie zgodności z projektem i sprawdzenie kompletności dostaw pod względem atestów i gwarancji, 26) obsługa dokumentacyjna odbioru dostaw, przygotowywanie protokołów odbioru dostaw i wszelkich niezbędnych dokumentów, 27) stwierdzenie wad lub nieprawidłowości w dostawach, 28) nadzór nad realizacją robót zgodnie z harmonogramem i w razie odstępstw żądanie od Wykonawcy modyfikacji harmonogramu koniecznej do ukończenia robót we właściwym terminie, 29) wydawanie poleceń Wykonawcy w celu przyspieszenia postępu robót i dotrzymania umownego terminu ich ukończenia, 30) ciągłe monitorowanie wykonywania robót przez podwykonawców, a w szczególności : a) posiadanie wiedzy na temat wykonywania robót przez podwykonawców i nadzorowanie dokonywania wpisu do dziennika budowy o wykonywaniu robót przez konkretnego podwykonawcę, b) nadzorowanie poprawności wprowadzenia podwykonawców do realizacji robót budowlanych, a zwłaszcza stwierdzania zawarcia umów o podwykonawstwo wg zatwierdzonego projektu umowy, c) uzyskanie od Wykonawcy robót budowlanych umów z podwykonawcami i przedłożenie ich oryginałów Zamawiającemu, d) kontrolowanie rozliczeń pomiędzy wykonawcą, a podwykonawcami wg zasad określonych w umowach, a w przypadku stwierdzenia uchybień w tym zakresie, natychmiastowe meldowanie o tym Zamawiającemu z wnioskiem o sposób naprawienia sytuacji. 6. Obowiązki w zakresie odbioru robót: 1) dokonanie odbioru robót podlegających zakryciu (zanikowych) w terminie 2 dni roboczych od daty ich zgłoszenia, 2) przejęcie od Wykonawcy protokołu usunięcia usterek, rysunków i innych dokumentów otrzymanych w ramach umowy i sporządzenie Raportu Usunięcia Wad, 3) odbieranie w imieniu Zamawiającego wszelkich robót kończonych, 4) zebranie oraz przedłożenie Zamawiającemu sprawdzonego i kompletnego operatu kolaudacyjnego w skład którego wchodzić będą : a) dziennik budowy, b) oświadczenie kierownika budowy o zakończeniu robót i gotowości do odbioru, c) atesty, certyfikaty CE lub deklaracje zgodności na wbudowane materiały i zamontowane urządzenia ruchome i nieruchome, d) dokumentację powykonawczą, e) powykonawczą inwentaryzację i dokumentację geodezyjną, f) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, DTR, g) instrukcje obsługi wszystkich urządzeń ruchomych i nieruchomych, h) protokoły z badania materiałów i urządzeń, i) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji. Wykonawca wykona dwa komplety ( kopia i oryginał ) wymienionego operatu. 5) zebranie od Wykonawcy wszystkich dokumentów niezbędnych do złożenia wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu, 6) organizowanie wraz z Wykonawcą robót odbiorów przez odpowiednie organy i uzyskanie opinii w celu uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 7) opracowanie wniosku do Wydziału Architektury w Starostwie Powiatowym o wydanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, 8) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, 9) sporządzenie Raportu Końcowego z wykonania Umowy. Raport Końcowy z wykonania Umowy. Raport Końcowy z wykonania Umowy należy złożyć do Zamawiającego w terminie do 10 dni od daty ukończenia Umowy o roboty budowlane. Sporządzenie Raportu Końcowego będzie stanowiło podstawę do wystawienia Protokołu Odbioru Końcowego. Raport powinien zawierać w szczególności : a) podsumowanie wszystkich działań podjętych podczas realizacji Umowy, b) opis prac oraz zebranie wyników wszystkich dotychczasowych Raportów, c) analizę finansową wykonania Umowy z dołączeniem listy dokonanych płatności, d) oświadczenia wykonawcy robót o dokonanej i otrzymanej zapłacie, e) umowy i oświadczenia podwykonawców o otrzymaniu zapłaty za wykonane roboty, f) informacje i wyjaśnienia odpowiednich Instytucji i organów o nieprzyjęciu wraz z podaniem terminów poprawy i sposobu ich wykonania, g) wyniki sprawdzeń i przeglądów, prób, badań, h) wykonane dokumentacje powykonawcze, wszelkie świadectwa, uzgodnienia i opinie odpowiednich organów, i) krytyczna analiza wszystkich ważniejszych problemów, j) opis czynności do wykonania niezbędnych do wystawienia Protokołu Odbioru Ostatecznego, k) opis czynności do wykonania w sprawie zwolnienia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy wraz z podaniem terminów i zasad wykonania tych czynności, obowiązki Stron Umowy w tym zakresie, l) opis sposobu wykonania i terminy wykonania przeglądów, postępowanie z ujawnieniem wad, m) opis istniejących i możliwych ryzyk i zagrożeń. Raport podlegać będzie zatwierdzeniu przez Zamawiającego w terminie do 10 dni od daty jego otrzymania. NI będzie zobowiązany usunąć błędy w Raporcie w ciągu 5 dni od otrzymania uwag. Raport Usunięcia Wad Raport zostanie przedłożony Zamawiającemu w terminie do 10 dni od daty zakończenia przyjęcia przedmiotu umowy bez istotnych wad i usterek. Wraz z Raportem Zamawiający powinien otrzymać Protokół Końcowego Odbioru i oświadczenie Wykonawcy robót o otrzymaniu wszystkich należności za wykonane roboty oraz oświadczenia Podwykonawców o otrzymaniu wszystkich należności za wykonane przez nich roboty. Raport powinien zawierać w szczególności : a) pełne podsumowanie wszystkich działań Nadzoru Inwestorskiego w sprawie stwierdzenia i usunięcia wad, b) pełny opis działań od stwierdzenia wad do ich usunięcia wraz z podaniem terminów, sposobu usunięcia wad, c) terminów przeglądów w okresie po zgłoszeniu wad, d) sprawozdanie i dokumentacja usuniętych wad i przeglądów. 7. Inne obowiązki Nadzoru Inwestorskiego: 1) podejmowanie decyzji o wykonaniu pilnych prac zabezpieczających, 2) podejmowanie również i innych działań nie wymienionych, które przyczynią się do sprawnego wykonania inwestycji, 3) sporządzanie dla Zamawiającego kwartalnych sprawozdań rzeczowo - finansowych, 4) zapewnienie stałego nadzoru nad: a) finalizacją zadań wynikających z obowiązków na etapie budowy, b) dokonywanie inspekcji i nadzór nad robotami zaległymi oraz robotami niezbędnymi do usunięcia stwierdzonych wad i ich odbiór, c) wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów, e) dochodzenie od Wykonawcy robót budowlanych kar za nienależyte lub nieterminowe wykonanie umowy oraz dopilnowanie usunięcia ujawnionych wad w okresie rękojmi za wady czy zastępstwo sądowe w przypadku powstania sporów wynikających z realizacji umowy o roboty budowlane, f) analizowanie i koordynowanie zgodności prowadzonych prac z przyjętym harmonogramem, g) przygotowywanie i prowadzenie koniecznych wynikłych w toku wykonywania robót, postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010r Nr 113 poz. 759 ze zmianami )..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.44.00.00 - 71.44.00.00 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POI PRZEDSIĘBIORSTWO OBSŁUGI INWESTYCJI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
POI PRZEDSIĘBIORSTWO OBSŁUGI INWESTYCJI SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycji Sp. z.o.o, Ul. Wojska Polskiego 119, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 668880,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 95940,00
Oferta z najniższą ceną: 95940,00 / Oferta z najwyższą ceną: 204180,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Oprac. dok. projekt. na rozb. Sz. P. nr 84 przy ul. Radzymińskiej 227 w Warszawie o dod. skrzydło szkoły i halę sport. w ramach zad. "Rozbudowa Sz. P. nr 84 przy ul. Radzymińskiej 277 - prace przyg."
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy sali gimnastycznej w Zespole Szkół Zawodowych nr 2 w Białymstoku, ul. Świętojańska 1 wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Niedrzwica Kościelna, Gmina Niedrzwica Duża
- Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę części odcinka ulicy Reja w Sztumie wraz z infrastrukturą techniczną.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej i elektrycznej
- Przedmiotem zamówienia o nazwie "Projekt wieloetapowej, kompleksowej rewitalizacji Ratusza Miejskiego (d. Willa Rozalin). Etap 1 - rewitalizacja elewacji" oraz "Projekt wieloetapowej, (...)"
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.