To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-27
Kraków: Świadczenie pomocy prawnej oraz doradztwa podatkowego
na rzecz Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury
Numer ogłoszenia: 30638 - 2014; data zamieszczenia: 27.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 470128 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0048 12 6179655, faks 0048 12 6179653.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie pomocy prawnej oraz doradztwa podatkowego na rzecz Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie pomocy prawnej oraz doradztwo podatkowe na rzecz Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (dalej jako: KSSiP), przy czym świadczenie pomocy prawnej obejmuje w szczególności: 1) zastępstwo prawne; 2) zastępstwo procesowe, w szczególności przed sądami powszechnymi, Sądem Najwyższym oraz organami i sądami administracyjnymi wszystkich instancji, organami skarbowymi wszystkich instancji a także Krajową Izbą Odwoławczą przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych. (Wykonawca pokryje we własnym zakresie koszty przejazdu na rozprawy, które odbywać się będą poza siedzibą Zamawiającego. Zamawiający nie jest w stanie określić przewidywanej ilości rozpraw w roku 2014. W roku 2013 było ok. 30 rozpraw); 3) udzielanie porad prawnych; 4) udzielanie konsultacji prawnych; 5) sporządzanie opinii prawnych, w tym z zakresu prawa i postępowania cywilnego, prawa i postępowania administracyjnego, finansów publicznych, rachunkowości, gospodarki nieruchomościami, prawa podatkowego, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, prawa autorskiego i praw pokrewnych, prawa własności intelektualnej; 6) udzielanie porad prawnych, sporządzanie opinii prawnych w zakresie prawa zamówień publicznych w tym: a) doradztwo i opiniowanie w przygotowaniu postępowania przy: ustalaniu podstawowych założeń dotyczących przedmiotu zamówienia, ustalaniu warunków udziału w postępowaniu, jakie muszą spełniać wykonawcy ubiegający się o dane zamówienie, wyborze właściwego trybu udzielenia zamówienia publicznego, przygotowywaniu lub weryfikacji ogłoszenia o zamówieniu publiczne, przygotowywaniu lub weryfikacji specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym wzoru umowy; b) doradztwo i opiniowanie w trakcie prowadzenia postępowania, obejmujące: analizę wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofert wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, pomoc w udzielaniu odpowiedzi na wpływające do zamawiającego pytania do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz przygotowanie zmian specyfikacji, prowadzenie negocjacji w trybach negocjacyjnych, inne bieżące doradztwo w toku postępowania, udział w pracach komisji przetargowej na wniosek Zamawiającego; c) przygotowywanie odpowiedzi na odwołania do Krajowej Izby Odwoławczej oraz skargi do Sądu Okręgowego; 7) obsługa prawna inwestycji, w tym inwestycji pn. Renowacja Pałacu Morskich dawnej Resursy Kupieckiej przy ul. Krakowskie Przedmieście 62 w Lublinie (w szczególności bieżące doradztwo na rzecz zespołu prowadzącego projekt); 8) sporządzanie projektów decyzji administracyjnych, umów, aneksów, porozumień, ugód, itp.; 9) opiniowanie projektów decyzji administracyjnych, umów, aneksów, porozumień, ugód, itp.; 10) opracowywanie lub opiniowanie projektów wewnątrzzakładowych aktów prawnych; 11) udział w negocjacjach, rokowaniach, spotkaniach oraz telekonferencjach prowadzonych przez Zamawiającego; 12) stałe dyżury jednego prawnika w siedzibie Zamawiającego w wymiarze co najmniej 10 godzin tygodniowo (codziennie dwie godziny, w godz. 12.00-14.00) oraz, na tych samych zasadach, stałe dyżury prawnika specjalizującego się w problematyce zamówień publicznych w wymiarze co najmniej 6 godzin tygodniowo (po dwie godziny w poniedziałki, środy, piątki, w godz. 10.00-12.00) - łącznie 16 godzin tygodniowo; 13) wykonywanie innych czynności z zakresu pomocy prawnej, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego, wynikających z przepisów ustawy z dnia 23 stycznia 2009 r. o Krajowej Szkole Sądownictwa i Prokuratury (Dz. U. z 2012 r., poz. 1230) lub też innych obowiązujących przepisów prawa.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ĆWIK I PARTNERZY. RADCOWIE PRAWNI I ADWOKACI
jakie przetargi wygrała firma
ĆWIK I PARTNERZY. RADCOWIE PRAWNI I ADWOKACI
- Kancelaria Radców Prawnych Ćwik i partnerzy sp. p. , al. J. Ch. Szucha 8, 00-582 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
- SSWK Słapak- Śliwa, Wójcik i Wspólnicy Kancelaria Prawna sp. k.,, Ul. Bałuckiego 26, 30-318 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 129723,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 140057,64
Oferta z najniższą ceną: 95940,00 / Oferta z najwyższą ceną: 146124,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy worków i padów dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- Regeneracja i naprawa dysku rozpyłowego zabudowanego w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynkach przychodni zdrowia, w podziale na 3 części
- Sprzedaż i dostawa pianotwórczych środków gaśniczych.
- DOSTARCZENIE TESTERA BEZPIECZEŃSTWA ELEKTRYCZNEGO
- 78.2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy, montażu, uruchomienia wraz z konfiguracją jednego (1) mobilnego zestawu mikrofonowego do dyskusji z dodatkowym wyposażeniem oraz szkoleniem dla WB UJ.
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.