Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-13
Rzeszów: Dostawa: narzędzi frezarskich do mikroobróbki materiałów trudnoobrabialnych z ostrzami z PKD oraz węglikowe z pokryciem diamentowym CVD. Narzędzi do kalibracji mikroskopu 3D Alicona. Mebli, stołów warsztatowych oraz mat podłogowych antypoślizgowych. Stopów lotniczych w prętach. Specjalistycznej wiertarki do ręcznego wiercenia materiałów kompozytowych. Oprzyrządowania do wykonanie badań strukturalnych. Specjalistycznych wierteł do wiercenia materiałów kompozytowych. Ostrzałki do tarcz z węglików spiekanych. Piły taśmowej. Pisaka elektrycznego oraz pneumatycznego.
Numer ogłoszenia: 307166 - 2015; data zamieszczenia: 13.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza , ul. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8651250, 8653636, 8653535, faks 17 8651075, 865383.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa: narzędzi frezarskich do mikroobróbki materiałów trudnoobrabialnych z ostrzami z PKD oraz węglikowe z pokryciem diamentowym CVD. Narzędzi do kalibracji mikroskopu 3D Alicona. Mebli, stołów warsztatowych oraz mat podłogowych antypoślizgowych. Stopów lotniczych w prętach. Specjalistycznej wiertarki do ręcznego wiercenia materiałów kompozytowych. Oprzyrządowania do wykonanie badań strukturalnych. Specjalistycznych wierteł do wiercenia materiałów kompozytowych. Ostrzałki do tarcz z węglików spiekanych. Piły taśmowej. Pisaka elektrycznego oraz pneumatycznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa narzędzi frezarskich walcowo-czołowych oraz kulowych do mikroobróbki materiałów trudnoobrabialnych z ostrzami z PKD oraz węglikowe z pokryciem diamentowym CVD. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr. 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.; Wzorce i oprzyrządowanie do kalibracji mikroskopu 3D Alicona infinity focus: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr. 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. ; Dostawa mebli, stołów warsztatowych oraz mat podłogowych antypoślizgowych, wraz z montażem w siedzibie zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr. 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. ; Dostawa stopów lotniczych w prętach: 1. Stop aluminium (lotniczy) EN AW 2099 stan T83 fi 65 x 1200 mm - 1 szt. 2. Stop lotniczy Inconel 718 AMS 5662 fi 63,5 x 1000 mm - 2 szt. 3. Stop lotniczy Inconel 718 AMS 5662 fi 101,6 x 1000 mm - 3 szt. ; Dostawa specjalistycznej wiertarki przeznaczonej do ręcznego wiercenia materiałów kompozytowych. Zakupu specjalistycznej wiertarki przeznaczonej do ręcznego wiercenia materiałów kompozytowych. Wiertarka musi być wyposażona w integralny, niestacjonarny, system stabilizacji osi narzędzia, oraz hydrauliczny system kontroli posuwu osiowego. Obydwa systemy muszą być demontowane. System hydraulicznej kontroli posuwu narzędzia musi umożliwiać wiercenia na głębokości min. 20 mm. Moc wiertarki min. 400 W, obroty wrzeciona min. 5000 obr/min. Wiertarka musi posiadać możliwość mocowania narzędzi w zakresie min. od fi 5 mm do 8 mm ( z skokiem min. co 2 mm). Gwarancja minimum 24 miesiące.; Dostawa oprzyrządowania umożliwiającego wykonanie badań strukturalnych. 1.Rozbudowa nasadki mikroskopowej o fototubus 2.Łącznik pośredni pozwalający na podłączenie toru wizyjnego 3.Adapter z gwintem typu C 4.Soczewka projekcyjna 1x 5.Filtr optyczny 6.Polaryzator 7.Analizator 8.Mikrometr okularowy; Dostawa specjalistycznych wierteł do wiercenia materiałów kompozytowych. Wiertła specjalne pełnowęglikowe wykonane wg załączonego rysunku przedstawionego w załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. fi 5m7, ilość ostrzy 2, długość części roboczej 44mm, długość całkowita 120 mm, pokrycie diamentowe oraz fi 4m7, ilość ostrzy 2, długość części roboczej 44mm, długość całkowita 120 mm, pokrycie diamentowe:: - bez kanałów chłodzących - łysinki prowadzące umożliwiające skrawanie na całej długości części roboczej ( umożliwiające wiercenie i frezowanie ), - przeznaczone do obróbki materiałów kompozytowych wzmacnianych włóknem węglowym, o jednokierunkowym układzie włókien wzmocnienia w poszczególnych warstwach, geometria wierteł musi zapewniać możliwość wiercenia w powierzchniach swobodnych ( rura fi 100, rura fi 150 ).; Dostawa ostrzałki do tarcz z węglików spiekanych. Ostrzałka do tarcz z węglików spiekanych (widiowych, - średnica tarcz 80-700 mm - odchylany silnik - 20 stopni w lewo i prawo, - odchylany kat uchwytu piły (kąt ostrzenia) 30 stopni w lewo, 45 stopni w prawo, - w zestawie tarcze diamentowe fi 125 mm - moc 250 W, - obroty - 2850 obr/min. Gwarancja minimum 12 miesięcy.; Dostawa piły taśmowej. Piła taśmowa do cięcia materiałów super twardych takich jak Iconel, tytan. Taśma tnąca o wymiarach: 2360x0,9x20mm 3/4 (ostrza węglik spiekany), 10 szt. brzeszczotów. Gwarancja minimum 12 miesięcy. ; Pisak elektryczny iskrowy konieczny do znakowania materiałów metalicznych: Specyfikacja techniczna: - zasilanie 220-230V, - czestitliwość 50Hz, - napięcie wtórne 1,5V, - przełącznik siedmiopozycyjny - urządzenie wykonane zgodnie z następującymi normami: E-55014-EN-61000-3-2-EN 61000-3-3 lub równoważnymi Gwarancja minimum 12 miesięcy. ; Pisak grawerski pneumatyczny do znakowania materiałów niemetalicznych -wlot powietrza 1/4cala, -wygodny uchwyt do precyzyjnych zastosowań, -trwała niezawodna konstrukcja, -elastyczny przewód zasilający, -płynna regulacja częstotliwości, -możliwość pracy na materiałach różnej twardości, -wykonane ze stali nierdzewnej, -zestaw wymiennych grotów (5szt.). Gwarancja minimum 12 miesięcy..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 38.41.00.00-2, 14.62.00.00-3, 39.18.00.00-7, 43.83.00.00-0, 43.13.23.00-0, 43.81.20.00-8, 31.68.10.00-3, 43.41.40.00-8, 42.65.10.00-4, 42.67.40.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wvkonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór załącznik nr 5 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wvkonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór załącznik nr 5 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wvkonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór załącznik nr 5 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wvkonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór załącznik nr 5 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wvkonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór załącznik nr 5 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Opis oferowanych produktów potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów określonych przez zamawiającego. Dodatkowo dla zadań częściowych nr 1,3,7 rysunki przedstawiające oferowane produkty. W opisie należy podać nazwę producenta oraz nazwę produktu nadaną przez producenta lub numer katalogowy dla oferowanych produktów.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1 Oferta wypełniona zgodnie z wzorem Zamawiającego Wzór oferty stanowi załącznik nr 2 do SIWZ 2 Wymagane jest aby dla zadań częściowych nr 1,2,3,4,6,7 wykonawcy sporządzili i dołączyli do oferty szczegółowy formularz cenowy, który powinien zawierać ceny jednostkowe brutto dla poszczególnych pozycji składających się na całość zadania częściowego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej: a) zmiana terminu umowy - w przypadku: - niedotrzymania pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.). W przypadku wystąpienia powyższej okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty. b) zmiana terminu płatności- w przypadku: - ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych c) zmiana w sposobie realizacji zamówienia polegająca na: zmianie osób, podwykonawców, partnerów konsorcjum i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych. d) zmiana wynagrodzenia: zmiana urzędowej stawki podatku VAT 2. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 424-1, bud. V, 35-959 Rzeszów, al. Powstańców Warszawy 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2015 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 424-1, bud. V, 35-959 Rzeszów, al. Powstańców Warszawy 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadania będą finansowane w ramach: PROGRAMU OPERACYJNEGO INNOWACYJNA GOSPODARKA, Projekt Kluczowy pn. NOWOCZESNE TECHNOLOGIE MATERIAŁOWE STOSOWANE W PRZEMYSLE LOTNICZYM, nr umowy: POIG.0101.02-00-015/08 00..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa narzędzi frezarskich walcowo-czołowych oraz kulowych do mikroobróbki materiałów trudnoobrabialnych z ostrzami z PKD oraz węglikowe z pokryciem diamentowym CVD..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa narzędzi frezarskich walcowo-czołowych oraz kulowych do mikroobróbki materiałów trudnoobrabialnych z ostrzami z PKD oraz węglikowe z pokryciem diamentowym CVD. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr. 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 42.67.40.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa narzędzi do kalibracji mikroskopu 3D Alicona..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wzorce i oprzyrządowanie do kalibracji mikroskopu 3D Alicona infinity focus: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr. 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mebli, stołów warsztatowych oraz mat podłogowych antypoślizgowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli, stołów warsztatowych oraz mat podłogowych antypoślizgowych, wraz z montażem w siedzibie zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr. 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa stopów lotniczych w prętach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stopów lotniczych w prętach: 1. Stop aluminium (lotniczy) EN AW 2099 stan T83 fi 65 x 1200 mm - 1 szt. 2. Stop lotniczy Inconel 718 AMS 5662 fi 63,5 x 1000 mm - 2 szt. 3. Stop lotniczy Inconel 718 AMS 5662 fi 101,6 x 1000 mm - 3 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.62.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa specjalistycznej wiertarki przeznaczonej do ręcznego wiercenia materiałów kompozytowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa specjalistycznej wiertarki przeznaczonej do ręcznego wiercenia materiałów kompozytowych. Zakupu specjalistycznej wiertarki przeznaczonej do ręcznego wiercenia materiałów kompozytowych. Wiertarka musi być wyposażona w integralny, niestacjonarny, system stabilizacji osi narzędzia, oraz hydrauliczny system kontroli posuwu osiowego. Obydwa systemy muszą być demontowane. System hydraulicznej kontroli posuwu narzędzia musi umożliwiać wiercenia na głębokości min. 20 mm. Moc wiertarki min. 400 W, obroty wrzeciona min. 5000 obr/min. Wiertarka musi posiadać możliwość mocowania narzędzi w zakresie min. od fi 5 mm do 8 mm ( z skokiem min. co 2 mm). Gwarancja minimum 24 miesiące..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.83.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa oprzyrządowania umożliwiającego wykonanie badań strukturalnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprzyrządowania umożliwiającego wykonanie badań strukturalnych. 1.Rozbudowa nasadki mikroskopowej o fototubus 2.Łącznik pośredni pozwalający na podłączenie toru wizyjnego 3.Adapter z gwintem typu C 4.Soczewka projekcyjna 1x 5.Filtr optyczny 6.Polaryzator 7.Analizator 8.Mikrometr okularowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa specjalistycznych wierteł do wiercenia materiałów kompozytowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa specjalistycznych wierteł do wiercenia materiałów kompozytowych. Wiertła specjalne pełnowęglikowe wykonane wg załączonego rysunku przedstawionego w załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. fi 5m7, ilość ostrzy 2, długość części roboczej 44mm, długość całkowita 120 mm, pokrycie diamentowe oraz fi 4m7, ilość ostrzy 2, długość części roboczej 44mm, długość całkowita 120 mm, pokrycie diamentowe:: - bez kanałów chłodzących - łysinki prowadzące umożliwiające skrawanie na całej długości części roboczej ( umożliwiające wiercenie i frezowanie ), - przeznaczone do obróbki materiałów kompozytowych wzmacnianych włóknem węglowym, o jednokierunkowym układzie włókien wzmocnienia w poszczególnych warstwach, geometria wierteł musi zapewniać możliwość wiercenia w powierzchniach swobodnych ( rura fi 100, rura fi 150 )..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.13.23.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa ostrzałki do tarcz z węglików spiekanych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ostrzałki do tarcz z węglików spiekanych. Ostrzałka do tarcz z węglików spiekanych (widiowych, - średnica tarcz 80-700 mm - odchylany silnik - 20 stopni w lewo i prawo, - odchylany kat uchwytu piły (kąt ostrzenia) 30 stopni w lewo, 45 stopni w prawo, - w zestawie tarcze diamentowe fi 125 mm - moc 250 W, - obroty - 2850 obr/min. Gwarancja minimum 12 miesięcy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.41.40.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa piły taśmowej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa piły taśmowej. Piła taśmowa do cięcia materiałów super twardych takich jak Iconel, tytan. Taśma tnąca o wymiarach: 2360x0,9x20mm 3/4 (ostrza węglik spiekany), 10 szt. brzeszczotów. Gwarancja minimum 12 miesięcy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.81.20.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa pisaka elektrycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pisak elektryczny iskrowy konieczny do znakowania materiałów metalicznych: Specyfikacja techniczna: - zasilanie 220-230V, - czestitliwość 50Hz, - napięcie wtórne 1,5V, - przełącznik siedmiopozycyjny - urządzenie wykonane zgodnie z następującymi normami: E-55014-EN-61000-3-2-EN 61000-3-3 lub równoważnymi Gwarancja minimum 12 miesięcy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa pisaka grawerskiego pneumatycznego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pisak grawerski pneumatyczny do znakowania materiałów niemetalicznych -wlot powietrza 1/4cala, -wygodny uchwyt do precyzyjnych zastosowań, -trwała niezawodna konstrukcja, -elastyczny przewód zasilający, -płynna regulacja częstotliwości, -możliwość pracy na materiałach różnej twardości, -wykonane ze stali nierdzewnej, -zestaw wymiennych grotów (5szt.). Gwarancja minimum 12 miesięcy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.65.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej przebudowy wybranych pomieszczeń w budynku Centrum Studenckiego PRz.
- Wsparcie i asysta techniczna Systemu szyfrowania dla Systemu telekomunikacyjnego Politechniki Rzeszowskiej
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Rozbudowa DW 989 polegająca na budowie mostu na rz. Stobnica wraz z rozbudową dojazdów oraz rozbiórką, budową i przebudową w m. Lutcza
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych oraz krzeseł
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego
- Dostawa produktów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Psychicznie Chorych w Rzeszowie, ul. Załęska 7a.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Dostawa wysokiej klasy kalibratora czujników temperatury do Laboratorium Edukacyjno-Badawczego Odnawialnych Źródeł i Poszanowania Energii - Ośrodek WGGiOŚ w Miękini - DE-dzp.272-681/24
- Dostawa aparatu do izolacji DNA dla Laboratorium Kryminalistycznego KWP we Wrocławiu
- Organizacja ergonomicznych stanowisk pracy poprzez doposażenie/wyposażenie stanowisk pracy - Część nr 1. Ilość zadań: 8
- Zakup i dostawa mebli do pracowni chemicznej na potrzeby projektu "Kariera Inżyniera"
- Dostawa akcesoriów elektrycznych oraz akcesoriów audiowizualnych, z podziałem na zadania.
więcej: Stopy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.