eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oławaprzeprowadzenie kursów zawodowych z podziałem na 2 częściCzęść I Kurs obsługi komputera i Internetu dla początkujących, Część II Kurs przedsiębiorczości (księgowość, kadry i płace, założenie własnej działalności, obsługa kasy fiskalnej i nowoczesne techniki sprzedaży) współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach realizowanego projektu systemowego pn. Zainwestuj w lepsze jutro (PriorytetVII, Działanie7.1 Poddziałanie7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej inte

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-16

Oława: przeprowadzenie kursów zawodowych z podziałem na 2 części: Część I Kurs obsługi komputera i Internetu dla początkujących, Część II Kurs przedsiębiorczości (księgowość, kadry i płace, założenie własnej działalności, obsługa kasy fiskalnej i nowoczesne techniki sprzedaży) współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach realizowanego projektu systemowego pn. Zainwestuj w lepsze jutro (Priorytet: VII, Działanie: 7.1 Poddziałanie: 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej inte
Numer ogłoszenia: 308400 - 2014; data zamieszczenia: 16.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 261318 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Oławie, ul. 3 Maja 18g/u, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 71 72 63 646, faks 71 72 63 646.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzenie kursów zawodowych z podziałem na 2 części: Część I Kurs obsługi komputera i Internetu dla początkujących, Część II Kurs przedsiębiorczości (księgowość, kadry i płace, założenie własnej działalności, obsługa kasy fiskalnej i nowoczesne techniki sprzedaży) współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach realizowanego projektu systemowego pn. Zainwestuj w lepsze jutro (Priorytet: VII, Działanie: 7.1 Poddziałanie: 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej inte.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I Kurs obsługi komputera i Internetu dla początkujących 1) Ilość godzin kursu - 64 godziny dydaktyczne, w tym: 4h zajęcia teoretyczne, 60h zajęcia praktyczne, tj. łącznie 64 godziny dydaktyczne. 2) Liczba osób do przeszkolenia - 4 osoby. 3) Liczba dni szkoleniowych - 13 dni. Ilość godzin kursu, po 5 godzin dydaktycznych dziennie. 4) Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika niezbędny sprzęt dydaktyczny na zajęciach praktycznych w celu zrealizowania programu kursu, tj. stanowisko komputerowe - komputer stacjonarny/ przenośny wraz z odpowiednim oprogramowaniem, drukarka, skaner, połączenie z Internetem. 5) Wykonawca przygotuje szczegółowy program kursu zgodnie z tematyką określoną w ppkt. 6 i załączy do umowy. 6) Program winien zawierać następujące moduły: użytkowanie komputera, edytor tekstu Microsoft Word lub inne równoważne, arkusz kalkulacyjny Microsoft Excel lub inne równoważne, korzystanie z urządzeń peryferyjnych (typu drukarka, skaner), korzystanie z zasobów Internetu. Część II 2-modułowy Kurs przedsiębiorczości (księgowość, kadry i płace, założenie własnej działalności, obsługa kasy fiskalnej i nowoczesne techniki sprzedaży) 1) Ilość godzin kursu: I moduł księgowość, kadry i płace, założenie własnej działalności gospodarczej 120 godzin dydaktycznych, w tym księgowość - 50h, kadry i płace - 50h, założenie własnej działalności - 20h II moduł obsługa kasy fiskalnej i nowoczesne techniki sprzedaży 80 godzin dydaktycznych; łącznie 2 moduły 200 godzin dydaktycznych 2) Liczba osób do przeszkolenia: moduł I - 4 osoby, moduł II - 3 osoby (z 4 osób skierowanych na moduł I) 3) Liczba dni szkoleniowych - 29 dni. Ilość godzin kursu, po 7 godzin dydaktycznych dziennie. 4) Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika niezbędny sprzęt dydaktyczny na zajęciach praktycznych w celu zrealizowania programu kursu, tj. stanowisko komputerowe - komputer stacjonarny/przenośny wraz z odpowiednim oprogramowaniem księgowo-kadrowo-płacowym (typu Subiekt, Rewizor, Płatnik, Symfonia lub inne równoważne), programem do fakturowania), kasa fiskalna, terminal kart płatniczych, czytniki kodów kreskowych. 5) Wykonawca przygotuje szczegółowy program kursu zgodnie z tematyką określoną w ppkt. 6 i załączy do umowy. 6) Program winien zawierać następującą tematykę Moduł I obejmujący zajęcia w wymiarze 120 h dydakt., w tym księgowość - 50h, kadry i płace - 50h, założenie własnej działalności - 20h. Program winien zawierać następujące moduły: dokumentacja przyjętych zasad prowadzenia rachunkowości w MŚP, ewidencja aktywów trwałych i obrotowych, kosztów i przychodów, podatkowa księga przychodów i rozchodów, obsługa programów finansowo-księgowych (typu Subiekt lub Rewizor lub inny równoważny), prawo pracy wg kodeksu pracy i kodeksu cywilnego, prowadzenie dokumentacji kadrowej, płacowej, podatek dochodowy od osób fizycznych, zasiłki z ubezpieczenia społecznego, obsługa programu Płatnik lub inny równoważny, założenie własnej działalności. Moduł II obejmujący zajęcia w wymiarze 80 h dydakt. Program winien zawierać: marketing i reklama w handlu oraz wizualizacja towaru, rola sprzedawcy w organizacji pracy sklepu, psychologia sprzedaży i wiedza o konsumencie, etyka kupiecka, przygotowanie kasy do prowadzenia sprzedaży, sprzedaż kasami fiskalnymi, obsługa i praca - czytniki kodów kreskowych i terminale płatnicze, operacje fakturowania komputerowego. 4. Pozostałe warunku wspólne dla wszystkich części 1) Zamawiający nie opuszcza dołączenia skierowanych osób do innej grupy. 2) Miejsce szkolenia - Oława. Wykonawca zapewni salę szkoleniową, a dokładny adres miejsca przeprowadzenia kursu wskaże Zamawiającemu w dniu podpisania umowy. 3) Wykonawca umożliwi Zamawiającemu oznaczyć sale szkoleniowe, w których będą się odbywać zajęcia teoretyczne i praktyczne zgodnie z zasadami wizualizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 4) Zajęcia będą odbywać się 5 dni w tygodniu, w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w ilości godzin dydaktycznych dziennie podanych odrębnie dla każdej części. Dopuszcza się prowadzenie zajęć 4 dni w tygodniu. Godzina dydaktyczna liczy 45 minut. Długość przerw nie wlicza się do godzin kursu. Szczegółowy harmonogram godzin zajęć teoretycznych i praktycznych Wykonawca przedłoży do akceptacji Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. 5) Rozliczenia z Wykonawcą będą prowadzone na podstawie liczby przeszkolonych osób. Zamawiający nie przewiduje zmniejszenia liczby osób skierowanych na kurs, chyba, że skierowany uczestnik na kurs zrezygnuje z uczestnictwa kursu (np. podejmie zatrudnienie, choroba). W przypadku nieukończenia przez uczestnika z winy Wykonawcy kursu, przerwania, rezygnacji przez uczestnika z kursu, Wykonawcy przysługuje częściowe wynagrodzenie, w wysokości proporcjonalnej do ilości godzin uczestnictwa w kursie (przeliczone wg stawki za osobogodzinę) bez naliczania jakichkolwiek kar. 6) Wykonawca przygotuje i przekaże na 7 dni przed terminem rozpoczęcia kursu materiały dydaktyczne w formie elektronicznej (w formacie Word) Zamawiającemu w celu ich powielenia i przekazania uczestnikom kursu. Wykonawca przeniesie nieodpłatnie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do wszystkich materiałów szkoleniowych, na czas nieokreślony do wykorzystania na wszystkich polach eksploatacji, zgodnie z ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U.2006.90.631 z późn. zm.) Dotyczy to materiałów opracowanych przez Wykonawcę. W przypadku profesjonalnych materiałów szkoleniowych i dydaktycznych (typu podręczniki), których nie można powielać Wykonawca przekaże nieodpłatnie na własność, każdemu uczestnikowi i jeden egzemplarz dla Zamawiającego w pierwszym dniu kursu. 7) Wykonawca zapewni w całości niezbędny do przeprowadzenia kursu sprzęt dydaktyczny (typu rzutnik, ekran, tablica flipchart, flamastry itp.) Jeżeli Wykonawca będzie podczas kursu wykorzystywać materiały dydaktyczne (typu prezentacja multimedialna - niezależnie od formatu ppt/pdf/inny) zobowiązany jest je oznakować zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki). 8) Wykonawca zapewni nadzór wewnętrzny służący podniesieniu jakości i terminowości kursu. 9) Po zakończeniu kursu Wykonawca przeprowadzi egzamin wewnętrzny i wyda zaświadczenie o ukończeniu kursu i uzyskanych kwalifikacjach po pozytywnym ukończeniu kursu wg wzoru określonego w § 18 ust. 2 rozporządzenia MEN z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2014, poz. 622 t.j.). 10) Zamawiający w ramach realizowanego kursu: a) ubezpieczy uczestników projektu od NNW, b) zapewni ciepły posiłek oraz słodki poczęstunek. 11) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia niżej wymienionej dokumentacji i przekazania jej po zakończeniu kursu Zamawiającemu: a) dziennika z tematami zajęć i liczbą godzin, kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, b) rejestru wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu i uzyskane kwalifikacje, kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, c) protokołu z egzaminu, kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, d) zaświadczenia wydane uczestnikom kursu, kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, Wszystkie wytworzone przez Wykonawcę dokumenty winny być oznakowane zgodnie Zał. Nr 1 do umowy, który Wykonawca otrzyma w formie elektronicznej od Zamawiającego. 12) Wszystkie w/w wymienione wymagania Wykonawca winien wliczyć w cenę kursu. 13) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli realizacji zamówienia w dowolnym czasie. 14) Wykonawca winien działać zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz.U.2002.101.926 z późn. zm.)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.53.32.00 - Kursy komputerowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Kurs jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach realizowanego projektu systemowego pn. Zainwestuj w lepsze jutro (Priorytet: VII Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie: 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej) Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Kurs obsługi komputera i Internetu dla początkujących

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Akademia Szkoleniowo-Komputerowa ASKOMP Krystyna Błażewicz, Lipnica 16, 56-100 Wołów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5783,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8590,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: 2-modułowy Kurs przedsiębiorczości (księgowość, kadry i płace, założenie własnej działalności, obsługa kasy fiskalnej i nowoczesne techniki sprzedaży)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Akademia Szkoleń Anna Chmiel, ul. Trzebnicka 42, 50-230 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19583,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12592,79

  • Oferta z najniższą ceną: 10936,82 / Oferta z najwyższą ceną: 20454,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.