To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-09-17
Morąg: Budowa ulicy Słonecznej w Morągu
Numer ogłoszenia: 309920 - 2014; data zamieszczenia: 17.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 273382 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Morągu, ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7572231, faks 089 7572120.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Słonecznej w Morągu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) budowa ulicy Słonecznej i odcinka ulicy Moniuszki w Morągu b) budowa przyłączy - wpustów kanalizacji deszczowej (odwodnienie ulic) c) budowa sieci oświetlenia w/w ulic Działki pod budowane ulice położone są w południowo-wschodnim krańcu Morąga w narożniku ulic Wróblewskiego i Krańcowej. Obecnie ulice stanowią dojazd do osiedla domków jednorodzinnych. Część drogowa Parametry ulic: ulica Słoneczna: - kategoria ulicy - D - szerokość pasa drogowego - 10,0m - szerokość jezdni - 5,0m, na łuku poziomym o promieniu R=36m - poszerzenie do 6,0m - chodniki szerokości 1,5-2,0m przyległe do jezdni - ścieżka rowerowa z chodnikiem o szerokości 3,5m na odcinku od ulicy Wróblewskiego do skrzyżowania - wjazdy na posesje szerokości 3,0m, skosy 1:1 - Nawierzchnia jezdni z kostki betonowej grubości 8cm ulica Moniuszki (odcinek do skrzyżowania z ul. Krańcową): - Kategoria ulicy - L - szerokość pasa drogowego - 20,0m - szerokość jezdni - 6,0m - chodnik szerokości 2,0m przyległy do jezdni - chodnik ze ścieżką rowerową szerokości 3,5m (1,5+2,0 ścieżka) - dojścia do furtek szerokości 3,0m - wjazdy na posesje szerokości 3,0m, skosy 1:1 - Nawierzchnia jezdni z kostki betonowej grubości 8cm Część sanitarna Przedmiotem inwestycji jest budowa przyłączy kanalizacji deszczowej. Odprowadzenie wód opadowych do istniejących studni rewizyjnych na kanalizacji deszczowej. Zaprojektowano przyłącze z rur dn 200 PVC. Część elektryczna Branża elektryczna obejmuje sieć oświetlenia ulic osiedlowych. Oświetlenie ulic wykonane będzie przez ustawienie latarni stalowych na fundamentach prefabrykowanych, oprawy z lampami sodowymi na wysięgnikach oraz latarni przy dojazdach do pojedynczych domów. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja techniczna oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Z uwagi na ryczałtową formę wynagrodzenia, załączone do dokumentacji technicznej przedmiary robót stanowią element pomocniczy, a nie podstawę wyceny. Zgodnie z istotą wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Zamawiający nie wymaga dołączenia do oferty kosztorysów. UWAGA: 1. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego w związku z powyższym zaleca się dokonania wizji w terenie. 2. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, SIWZ wraz z załącznikami oraz pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną. Zastosowane w dokumentacji i przedmiarach ewentualne nazwy producentów służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych oraz technologicznych, zatem nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla Wykonawców wiążące. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (produktów równoważnych nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych, technicznych, funkcjonalnych oraz technologicznych) na produkty określone za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta. Zgodnie z powyższym Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, STWIOR, przedmiarach oraz SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskanym pozwoleniem na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w projekcie technicznym, STWIOR oraz SIWZ oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych w pierwotnej dokumentacji technicznej ani do zmiany ceny zamówienia ani do naruszenia przepisów prawa. Informacja dotycząca płatności: Zamawiający dokona płatności w roku 2014 maksymalnie na kwotę 49 000,00 zł brutto. Pozostała kwota ceny ofertowej Wykonawcy zostanie opłacona w roku 2015. Informacja dotycząca harmonogramu: Wykonawca przedstawi harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji na lata 2014-2015 najpóźniej w dniu zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w harmonogramie rzeczowo-finansowym wysokość środków finansowych jakimi dysponuje Gmina Morąg w roku 2014. Harmonogram podlega zaopiniowaniu i akceptacji Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD HANDLOWO USŁUGOWY ZDZISŁAW TOBIASZ
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD HANDLOWO USŁUGOWY ZDZISŁAW TOBIASZ
- Zakład Handlowo-Usługowy Zdzisław Tobiasz, ul. Sierakowskiego 1, 14-300 Morąg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1158302,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 625793,38
Oferta z najniższą ceną: 625793,38 / Oferta z najwyższą ceną: 1167046,14
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MORĄGA
- "Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych na 2025 rok"
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Miejskiego w Morągu w 2025 roku
więcej: przetargi w Morągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiornika na poferment
- "Rozbudowa sieci rozdzielczej nN, oświetlenia i monitoringu (etap pierwszy)"
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Budowa sieci kanalizacyjnej w Białej Rawskiej ul. Jana Pawła II - etap II
- Przedszkole nr 9 w Rybniku przy ul. Henryka Wieniawskiego 9, dzielnica Śródmieście - termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi.
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.