Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-04
Koszalin: WARSZTATY WYJAZDOWE DLA USAMODZIELNIANYCH WYCHOWANKÓW PLACÓWEK OPIEKUŃCZO WYCHOWAWCZYCH I RODZIN ZASTĘPCZYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU SYSTEMOWEGO POMOCNA DŁOŃ PLUS WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI - PRIORYTET VII.
Numer ogłoszenia: 312776 - 2013; data zamieszczenia: 04.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Koszalinie , ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 71 40 217, faks 94 71 40 217.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WARSZTATY WYJAZDOWE DLA USAMODZIELNIANYCH WYCHOWANKÓW PLACÓWEK OPIEKUŃCZO WYCHOWAWCZYCH I RODZIN ZASTĘPCZYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU SYSTEMOWEGO POMOCNA DŁOŃ PLUS WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI - PRIORYTET VII..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Cel: Doskonalenie umiejętności manualnych i interpersonalnych oraz utrwalanie zasad prawidłowego zachowania się w różnych sytuacjach życiowych. Budowanie pozytywnej samooceny. Nabycie umiejętności planowania i realizacji indywidualnego planu usamodzielniania (IPU). Termin: 06.09.2013r. - 08.09.2013r. Uczestnicy: 30 osób - usamodzielnianych wychowanków biorących udział w projekcie systemowym Pomocna dłoń plus - grupa koedukacyjna ( 11 chłopców i 19 dziewcząt); 2 osoby - otoczenie uczestników ( 2 dziewcząt) 2 wychowawców; 1 przedstawiciel Zamawiającego; Łącznie: 35 osób Szkoleniowcy zgodnie z programem; Plan zajęć : dzień pierwszy 06.09.2013r.: 15:00 - wyjazd ( Koszalin - parking przed Amfiteatrem ) 16:00 obiad 16:30- 17:00 spotkanie uczestników warsztatów z zespołem projektowym, omówienie celów warsztatów oraz zasad związanych z uczestnictwem w warsztatach. 17:00-19:00 (2 godz.) Warsztat : Wybór zawodu - czym się kierować? Doradztwo zawodowe. Prowadzący: doradca zawodowy 19:00 - kolacja 19:30 - Wyjazd na kręgle Dzień drugi 07.09.2013r.: 8:00 - 9:00 - śniadanie 9:30 - 11:30 - (2 godz.) Warsztat: Gospodarowanie finansami (kredyty związane z kształceniem, kredyty hipoteczne, pożyczki, pułapki zadłużeń). Prowadzący: specjalista ds. finansów 11:30 - 12:00 serwis kawowy 12:00 - 13:00 30 (1 godz.) Jak nie zostać ofiarą przestępstwa ?. Zagrożenia ze strony przestępstw elektronicznych. Prowadzący: specjalista ds. przestępczości nieletnich 13:00 - 14:00 obiad 14:30 - 15:30 (1 godz.) Jak nie zostać ofiarą przestępstwa ?. Zagrożenia ze strony przestępstw elektronicznych. Prowadzący: specjalista ds. przestępczości nieletnich 15:30- 16:00 serwis kawowy 16:00 - 18:00 (2 godz.) Warsztat kulinarny: Samodzielne przygotowywanie sałatek, przekąsek, dekorowanie potraw i stołu na okolicznościowe przyjęcie. Prowadzący: osoba posiadająca doświadczenie w gastronomii. 18:00 - 19:30 Zajęcia sportowe (siatkówka, koszykówka, tenis stołowy) . Zabiegi odnowy biologicznej. Indywidualne spotkania z członkami zespołu projektowego. Prowadzący: animator kulturalny, rehabilitant, zespół projektowy 19:30 Kolacja 20:00 - Zajęcia integracyjne: karaoke, ognisko, dyskoteka (w zależności od warunków atmosferycznych). Prowadzący: animator kulturalny, wychowawcy Dzień trzeci 08.09.2013r.: 8:00-9:00 - śniadanie 9:00 - 11::30 (2,5 godz.) Warsztat: GRUPA I. Planowanie i realizacja indywidualnego planu usamodzielniania (IPU) GRUPA II. Trening zachowań asertywnych - drama Prowadzący dla grupy I : pracownik socjalny Prowadzący dla grupy II : pedagog/ specjalista dramy 11:30 - 11:45 serwis kawowy 11:45 - 14:15 (2,5 godz.) Warsztat: GRUPA I. Trening zachowań asertywnych - drama GRUPA II . Planowanie i realizacja indywidualnego planu usamodzielniania (IPU) Prowadzący dla grupy I : pedagog/ specjalista dramy Prowadzący dla grupy II : pracownik socjalny 14:30 obiad 15:00 wyjazd - odwiezienie uczestników na parking przy dworcu PKP w Koszalinie) Wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy warsztatów: Warsztaty o charakterze stacjonarnym w miejscowości nadmorskiej na terenie powiatu koszalińskiego. Miejsce zakwaterowania musi posiadać odpowiedni standard. Uczestnicy mają mieć zapewnione: - zakwaterowanie: 2 noclegi w pokojach dwuosobowych, każdy pokój z własnym węzłem sanitarnym, TV. Zaproponowane warunki nie powinny budzić wątpliwości co do jakości usług; - miejsce zakwaterowania musi być jednocześnie miejscem prowadzenia zajęć; - w trakcie pobytu młodzieży miejsca sprzedaży i spożywania alkoholu na terenie Ośrodka będą zamknięte, - pokoje jednoosobowe wychowawców muszą znajdować się w bezpośrednim sąsiedztwie z pokojami wychowanków; - pokój jednoosobowy przedstawiciela Zamawiającego; - salę szkoleniową swobodnie mieszczącą 40 osób. Sala musi posiadać niezbędne wyposażenie techniczne: rzutnik multimedialny, laptop, ekran, dobrą akustykę oraz system nagłośnienia, tablicę do pisania, flipcharty, rolety zaciemniające (lub inny sposób zasłaniania okien),krzesła, stoły, przedmioty i materiały służące do charakteryzacji uczestników dramy, materiały pisarskie do prowadzenia zajęć (papier, długopisy, flamastry), materiały do prowadzenia zajęć (w tym do prowadzenia zajęć kulinarnych w ilości zabezpieczającej potrzeby całej grupy - nie mniej, niż na wykonanie 3 sałatek na uczestnika zajęć) ; - wydzielony i przygotowany plac do gry w piłkę siatkową i koszykówkę (założone siatki, przygotowane piłki); - wyżywienie : 2 śniadania, 3 obiady składające się z zupy, drugiego dania, zestawu surówek, kompotu i deseru , 2 kolacje, serwis kawowy w przerwach prowadzonych zajęć, składający się z kawy, herbaty, wody mineralnej gazowanej i niegazowanej w ilości zabezpieczającej potrzeby uczestników, soku, ciastek, cukru, mleka, owoców tj. jabłek, bananów, mandarynek, pomarańczy, winogron w ilości zabezpieczającej potrzeby uczestników. Śniadania i kolacje obowiązkowo w formie stołu szwedzkiego. - organizację czasu wolnego poza godzinami warsztatów ( stół do tenisa stołowego, gry planszowe np. scrabble, monopol, szachy, warcaby itp). - sprzęt i miejsce bezpieczne do organizacji ogniska (palenisko, opiekę pracownika odpowiedzialnego za bezpieczeństwo uczestników, kiełbaski oraz uchwyty i szpikulce do pieczenia kiełbasek, pieczywo, ketchup, musztardę, napoje zimne i ciepłe); - sprzęt do karaoke oraz animatora do przeprowadzenia zabawy; - całodobową opiekę medyczną (apteczka, pielęgniarka w miejscu zakwaterowania młodzieży oraz dostęp do lekarza pierwszego kontaktu, zapewnienie ewentualnego transportu uczestnika do najbliższej placówki służby zdrowia).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od oceny tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, a w szczególności zrealizował należycie, co najmniej 1 usługę szkoleniową w dziedzinie rozwoju osobistego, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej, odpowiadające swoim rodzajem usługom szkoleniowym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat, wykonania i odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od oceny tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nie czynności. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie w drodze aneksu do niniejszej umowy, nie naruszając ustawy Prawo zamówień publicznych pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.powiat.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Koszalinie, ul. Racławicka 13, pokój nr 217..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2013 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Koszalinie, ul. Racławicka 13, pokój nr 217..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROJEKT SYSTEMOWY POMOCNA DŁOŃ PLUS WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI - PRIORYTET VII..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Bieżąca obsługa nadzoru budowlanego na terenie działania i na potrzeby KOWR OT w Koszalinie (na 2025).
- Zakup i dostawa mebli biurowych i krzeseł dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie
- Opracowanie dokumentacji projektowej
- 38/TP1/SZP-3/2024 Rozbudowa systemu monitorowania Osiedla akademickiego Politechniki Koszalińskiej o kamery zewnętrzne
- Dostawa ryb
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych z PSZOKÓW i akcji gabaryty Powiatu koszalińskiego o kodach 15 01 10*, 15 01 11*, 20 01 27*, 20 01 28 w 2025 roku ".
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Pracownika Merytorycznego ds. wsparcia dla uczniów w ramach realizacji projektu FEPM.05.08-IZ.00-0087/23 "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Człuchowskiego"
- Usługi specjalistycznego wsparcia dla dzieci i rodziców w ramach w ramach projektu "Wsparcie rodzin w Gminie Choszczno"
- Szkolenia i kursy realizowane w ramach projektu "Inwestycja w przyszłość"
- Kursy językowe dla osób usamodzielniających się z rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina" - II POSTĘPOWANIE
- Kursy językowe dla wychowanków rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina" - II POSTĘPOWANIE
- Organizacja cyklu szkoleń, warsztatów, specjalistycznych i branżowych seminariów, konferencji i bootcampów dla przedstawicieli firm w ramach projektu Technopark Kielce DIH.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.