eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzKONSERWACJE MALARSKO-MURARSKIE, STOLARSKIE I POSADZKARSKIE, REMONT ELEWACJI, REMONT POMIESZCZENIA KUCHNI ŻOŁNIERSKIEJ I WĘZŁÓW SANITARNYCH ORAZ WYMIANA WENTYLATORÓW W BUDYNKACH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W GRUDZIĄDZU - SPRAWA NUMER 55/2012

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-23

Grudziądz: KONSERWACJE MALARSKO-MURARSKIE, STOLARSKIE I POSADZKARSKIE, REMONT ELEWACJI, REMONT POMIESZCZENIA KUCHNI ŻOŁNIERSKIEJ I WĘZŁÓW SANITARNYCH ORAZ WYMIANA WENTYLATORÓW W BUDYNKACH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W GRUDZIĄDZU - SPRAWA NUMER 55/2012
Numer ogłoszenia: 312866 - 2012; data zamieszczenia: 23.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 235622 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ), ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJE MALARSKO-MURARSKIE, STOLARSKIE I POSADZKARSKIE, REMONT ELEWACJI, REMONT POMIESZCZENIA KUCHNI ŻOŁNIERSKIEJ I WĘZŁÓW SANITARNYCH ORAZ WYMIANA WENTYLATORÓW W BUDYNKACH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W GRUDZIĄDZU - SPRAWA NUMER 55/2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są konserwacje malarsko-murarskie, stolarskie i posadzkarskie, remont elewacji, remont pomieszczenia kuchni żołnierskiej i węzłów sanitarnych oraz wymiana wentylatorów w budynkach znajdujących się w Grudziądzu. Przedmiot zamówienia składa się z następujących zadań: 1) ZADANIE NR 1: Konserwacja malarsko-murarska i stolarska pomieszczeń w budynku nr 2 w kompleksie przy ul. 6 Marca w Grudziądzu; 2) ZADANIE NR 2: Remont elewacji i pomieszczenia kuchni żołnierskiej oraz wymiana wentylatorów w budynku nr 2 w kompleksie przy ul. Bema w Grudziądzu; 3) ZADANIE NR 3: Remont węzłów sanitarnych w budynku nr 6 w kompleksie przy ul. Jagiełły w Grudziądzu; 4) ZADANIE NR 4: Naprawa elewacji oraz roboty murarskie, malarskie i posadzkarskie w budynkach nr 1 i 4 w kompleksie przy ul. Bema w Grudziądzu. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) w zadaniu nr 1: odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cem.-wap. ze ścian i stropów. dwukrotne odgrzybianie ścian ceglanych metoda smarowania. gruntowanie powierzchni sufitów. okładziny z płyt gipsowo-kartonowych, pojedyncze na ścianach na rusztach. rozebranie ścianki z kształtek szklanych (luxfery). wykucie z muru starych ościeżnic i obsadzenie nowych. uzupełnienie ścianek z cegieł o gr. ? c. uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych na ścianach i stropach. gładzie jednowarstwowe na ścianach i stropach. układanie płytek na klej na ścianach i posadzkach. malowanie stolarki drzwiowej i okiennej. malowanie balustrad z prętów prostych. malowanie ścian farbami ftalowymi. malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi. wywóz i utylizacja gruzu. prace towarzyszące m.in. Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać we własnym zakresie i na swój koszt tymczasowe urządzenia zabezpieczające, w tym: poręcze, mostki, daszki, oświetlenie terenu robót, znaki ostrzegawcze, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót zgodnie z STWiOR; Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego słownika Zamówień (CPV): KOD CPV: 90500000-2 -Utylizacja odpadów KOD CPV: 45442100-8 -Roboty malarskie KOD CPV: 45410000-4 -Roboty tynkarskie KOD CPV: 45310000-3 -Roboty instalacyjne elektryczne 2) w zadaniu nr 2: wykonanie nowej struktury na elewacji roboty remontowe klatek schodowych wymiana stolarki drzwiowej wymiana wentylatorów instalacji wentylacyjno-nawiewnej prace towarzyszące: Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać we własnym zakresie i na swój koszt tymczasowe urządzenia zabezpieczające, w tym: poręcze, mostki, daszki, ogrodzenie etapów robót, oświetlenie terenu robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wstawienie znaków ostrzegawczych na terenie robót, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót, inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie z STWiOR; utylizacja odpadów; Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego słownika Zamówień (CPV): KOD CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe KOD CPV: 45410000-4 - Roboty tynkarskie KOD CPV: 45431100-8 - Kładzenie terakoty KOD CPV: 45431200-9 - Kładzenie glazury KOD CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie KOD CPV: 45232460-4 - Roboty sanitarne KOD CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne KOD CPV: 42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne KOD CPV: 90500000-2 - Utylizacja odpadów 3) w zadaniu nr 3: wykonanie nowych sanitariatów oraz umywalni. wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. wykonanie nowych okładzin ściennych z płytek ceramicznych. częściowa wymiana instalacji c.o. oraz c.w.u. prace towarzyszące: Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać we własnym zakresie i na swój koszt tymczasowe urządzenia zabezpieczające, w tym: poręcze, mostki, daszki, ogrodzenie etapów robót, oświetlenie terenu robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wstawienie znaków ostrzegawczych na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie z STWiOR; utylizacja odpadów; Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego słownika Zamówień (CPV): KOD CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe KOD CPV: 45410000-4 - Roboty tynkarskie KOD CPV: 45431100-8 - Kładzenie terakoty KOD CPV: 45431200-9 - Kładzenie glazury KOD CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie KOD CPV: 45232460-4 - Roboty sanitarne KOD CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne KOD CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne KOD CPV: 90500000-2 - Utylizacja odpadów 4) w zadaniu nr 4: uzupełnienie i wykonanie nowej struktury na elewacji roboty konserwacyjne pomieszczeń piwnicznych wymiana stolarki drzwiowej wymiana odcinków instalacji elektrycznej wymiana części osprzętu elektrycznego prace towarzyszące: Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać we własnym zakresie i na swój koszt tymczasowe urządzenia zabezpieczające, w tym: ogrodzenie etapów robót, poręcze, mostki, daszki, zabezpieczenia na terenie robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wstawienie znaków ostrzegawczych na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie ze STWiOR; utylizacja odpadów; Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego słownika Zamówień (CPV): KOD CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe KOD CPV: 45410000-4 - Roboty tynkarskie KOD CPV: 45431100-8 - Kładzenie terakoty KOD CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie KOD CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne KOD CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne KOD CPV: 90500000-2 - Utylizacja odpadów 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: przedmiary robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, dokumentacja projektowa, oraz projekt umowy (Załączniki nr 1-4 do SIWZ). 4. Budynki i teren, w zakresie których będą wykonywane roboty są obiektami i terenem czynnym. 5. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę Prawo budowlane, posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 6. Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. 8. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i/lub Inspektora Nadzoru. 9. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników do prac na wysokościach i wyposażenie ich w sprzęt zabezpieczający); 2) zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom korzystającym z budynku i przebywającym w budynku i na jego terenie oraz wokół budynku ze względu na fakt, iż roboty odbywać się będą na obiekcie i terenie czynnym; 3) umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z budynku przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej (m.in. w zakresie komunikacji wewnętrznej budynku np. poruszanie się w budynku) i wokół budynku oraz na terenie prowadzonych robót; 4) realizacji robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników budynku. 10. Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. 11. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z przepisami obowiązującymi w tej mierze w szczególności z ustawą o odpadach. zadanie nr 3 - unieważnione.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 45.11.13.00-1, 45.41.00.00-4, 45.43.11.00-8, 45.43.12.00-9, 45.23.24.60-4, 45.44.30.00-4, 45.25.20.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Konserwacja malarsko-murarska i stolarska pomieszczeń w budynku nr 2 w kompleksie przy ul. 6 Marca w Grudziądzu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego IZOGAZ Sp. z o.o., ul. Kościuszki 43, 82-500 Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62536,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 83281,69

  • Oferta z najniższą ceną: 83281,69 / Oferta z najwyższą ceną: 83281,69

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Remont elewacji i pomieszczenia kuchni żołnierskiej oraz wymiana wentylatorów w budynku nr 2 w kompleksie przy ul. Bema w Grudziądzu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego IZOGAZ Sp. z o.o., ul. Kościuszki 43, 82-500 Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 128190,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 107197,75

  • Oferta z najniższą ceną: 107197,75 / Oferta z najwyższą ceną: 142981,56

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Naprawa elewacji oraz roboty murarskie, malarskie i posadzkarskie w budynkach nr 1 i 4 w kompleksie przy ul. Bema w Grudziądzu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Ogólnobudowlany mistrz Jurek Adrychowski, ul. Słoneczna 7, Dolna Grupa, 86-134 Dragacz, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 115894,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 119725,54

  • Oferta z najniższą ceną: 119725,54 / Oferta z najwyższą ceną: 160677,04

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.