Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-23
Zakopane: Rozbudowa i przebudowa budynku szpitala - Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Zakopanem przy ul. Ciągłówka 9 poprzez montaż systemu automatycznej sygnalizacji pożaru w budynku głównym Szpitala.
Numer ogłoszenia: 312880 - 2012; data zamieszczenia: 23.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem , ul. Ciągłówka 9, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2068066 w. 22, faks 018 2068141.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rehabilitacja.zakopane.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa budynku szpitala - Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Zakopanem przy ul. Ciągłówka 9 poprzez montaż systemu automatycznej sygnalizacji pożaru w budynku głównym Szpitala..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy, który w wymaganym terminie wykona roboty budowlane związane z wykonaniem: Rozbudową i przebudową budynku szpitala poprzez montaż systemu automatycznej sygnalizacji pożaru w budynku głównym Szpitala. Zakres robót obejmuje roboty budowlane w tym roboty budowlane, roboty w zakresie okablowania elektrycznego, roboty w zakresie instalacji elektrycznych oraz instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych.: Opis systemu sygnalizacji pożaru. Dla ochrony pomieszczeń szpitala należy zamontować uniwersalne czujki optyczne dymu typu DUR 4046. W pomieszczeniach zabiegowych lekarskich i pielęgniarskich czujki jonizacyjne DIO4046. W pomieszczeniach kuchennych czujki temperaturowe TUN 4046. W pomieszczeniach technicznych tj. rozdzielnicy głównej nN, agregatorowi, w maszynowniach wind oraz w pomieszczeniu wymiennikowni geotermalnej zastosować dualne czujki optyczno temperaturowe DOT4046. W pomieszczeni masaży wirowych rąk i nóg ze względu na dużą wilgotność zastosować czujki dualne temperaturowo płomieniowe DPR4046. Czujki umieszczone w przestrzeni między stropowej wyposażone są we wskaźniki zadziałania. Przy wejściach na klatki schodowe oraz na drogach ewakuacyjnych zastosować ręczne ostrzegacze przeciwpożarowe typu ROP4001M. Wszystkie elementy są połączone w pętle dozorowe przewodem uniepalnionym YnTKSYekw 1x2x0,8mm2. Wszystkie elementy zamontowane w pętlach dozorowych są w pełni adresowalne. Montaż centrali sygnalizacji pożaru POLON 4900 z pakietem liniowym MSL-2 z którego można wyprowadzić 8 pętli dozorowych. Centrala zlokalizowana będzie na I piętrze w pomieszczeniu portierni. Centrala będzie wyposażona w baterie akumulatorów o pojemności wystarczającej do utrzymania instalacji sygnalizacji pożaru w ciągu min. 72h po czym powinny również umożliwić 30 minutową pracę w stanie alarmu. Zasilanie systemu sygnalizacji pożaru Do zasilania centrali sygnalizacji pożaru z sieci 230V prądu przemiennego przeznacza się wydzielony obwód z rozdzielni elektrycznej budynku z przed wyłącznika pożarowego. Istniejącą rozdzielnicę główną nN należy rozbudować zgodnie dla potrzeb zasilania centrali sygnalizacji pożaru. Zasilanie centrali należy wykonać przewodem o odporności ogniowej PH90 typu NHXH 3x1,5mm2. Pozostałe elementy systemów wymagające zasilania 230V należy zasilić lokalnej instalacji elektrycznej osobnymi obwodami. Sterowanie System sygnalizacji pożaru będzie sterował: - klapami oddymiającymi drogi ewakuacyjne - windami - zamknięciem drzwi na klatkę schodową - wentylacją mechaniczną wraz z klapami pożarowymi w kanałach wentylacyjnych Sterowanie odbędzie się poprzez moduły sterujące EKS lub odpowiednie centralki USC4000. Powyższe systemy będą również monitorowane przez te same elementy. Sposób ułożenia przewodów Należy układać przewody podtynkowo, natomiast w pomieszczeniach gdzie występują sufity podwieszone wykonanie tras koryt kablowych. Trasy koryt kablowych należy stosować wszystkie elementy o odporności odpowiadającej odporności przewodu ułożonego w nich tak aby cała trasa miała odpowiednią odporność ogniową. Wszystkie przejścia przewodów przez ściany lub stropy stanowiące granicę strefy pożarowej należy zabezpieczyć przy użyciu certyfikowanych systemów zabezpieczeń przejść pożarowych o wytrzymałości ogniowej odpowiadającej wytrzymałości przebijanego elementu. Roboty należy prowadzić z obowiązującymi normami branżowymi z przestrzeganiem zasad i przepisów BHP. - wszystkie centrale zastosowane w obiekcie należy wyposażyć w rezerwowe źródło zasilania umożliwiające pracę systemu przez 72 godziny od zaniku napięcia podstawowego - dopuszcza się zastosowania zamiennych urządzeń niż występujących w projekcie lecz o parametrach nie gorszych lub lepszych. Udowodnienie w/w leży po stronie wykonawczy systemu sygnalizacji pożaru. - zgodnie z obowiązującymi przepisami alarm II stopnia musi być przekazany do Państwowej Straży Pożarnej. Sposób połączenia systemu sygnalizacji pożaru z jednostką PSP właściciel jest zobowiązany uzgodnić z właściwym komendantem PSP. Szczegółowy zakres robót objętych niniejszym zamówieniem został określony: - w przedmiarze robót załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, oraz w kosztorysie ślepym załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ jako element pomocniczy, który ułatwi konstruowanie kosztorysu ofertowego sporządzonego w pełnej formie przez wykonawców, - w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. - w dokumentacji technicznej będącej podstawą opisu przedmiotu niniejszego zamówienia ze względów praktycznych - została opublikowana na stronie Zamawiającego w postaci odrębnego pliku stanowiącego załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, która zawiera wszelkie niezbędne dla Wykonawcy dokumenty, uzgodnienia, opisy i rysunki - dokumentacja techniczna załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: obowiązkiem Wykonawcy jest dokonanie wizji lokalnej przed złożeniem oferty, w celu zapoznania się z zakresem pracy i ze specyfiką robót w czynnym obiekcie. Roboty budowlane należy rozpocząć niezwłocznie po podpisaniu umowy i wykonywać je zgodnie z projektem budowlanym, wymaganiami określonymi w specyfikacji technicznej wykonywania i odbioru robót oraz sporządzonym harmonogramem robót. Przedmiot zamówienia dokładnie jest podany w przedmiarze robót - załącznik nr 1 do SIWZ, oraz w kosztorysie ślepym - załącznik nr 1a do SIWZ opracowany na podstawie, dokumentacji technicznej - załącznik nr 8 do SIWZ oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB - załącznik nr 2 do SIWZ. Uwaga: Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne (zastosowany materiał nie gorszy lub równoważny ), jednakże na Wykonawcy spoczywa obowiązek stwierdzenia równoważności materiałów tzn. o parametrach nie gorszych niż przedstawione w projekcie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 7. Zamawiający uwzględnia możliwość udzielenia zamówienia dla robót dodatkowych przewidzianych na podstawie art. 67, ust. 1, punktu 5) podpunktu b) Wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Kwoty wadium: Kwota wadium 9 000 zł 4. Forma wpłaty: 1) Wadium można wnieść w jednej lub w kilku następujących formach: a) Pieniądzu - przy czym wadium wniesione w tej formie musi zostać wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego i musi w dacie otwarcia przetargu być już na nim zaksięgowane. Numer rachunku bankowego: ING Bank Śląski S.A. o/Zakopane 72 1050 1474 1000 0022 1051 3558 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - ZPM-2810-07/12. W pozostałych przypadkach (pkt. 3 b, c, d) należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 8. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na numer i nazwę sprawy, której wadium dotyczy. 9. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości, dopuszczonej formie, w określonym terminie i na wymagany okres, zostanie wykluczony a jego ofertę Zamawiający uzna za odrzuconą. 10. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktów 10 i 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Dokładnie należy podać w ofercie sposób w jaki Zamawiający ma zwrócić wniesione wadium tj. adres banku, numer konta itd. !!! (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) W zakresie warunków wskazanych w punkcie V.1.a Zamawiający wymaga posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności polegających na wykonywaniu robót ogólnobudowlanych, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania umożliwiającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VI.1.1- Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VI niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
b) W zakresie warunku wskazanego w punkcie V.1.b wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonywania robót ogólnobudowlanych w o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VI.1.2.- Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VI niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
c) W zakresie warunku wskazanego w punkcie V.1.c Zamawiający wymaga dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VI.1.2.- Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VI niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
c) W zakresie warunku wskazanego w punkcie V.1.c Zamawiający wymaga dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VI.1.2.- Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VI niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
d) W zakresie warunków wskazanych w punkcie V.1.d Zamawiający wymaga znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VI.1.3.- Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VI niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
7. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić wraz z załączonym kosztorysem ofertowym opracowanym w pełnej formie na podstawie przedmiaru robót załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ oraz kosztorysu ślepego stanowiącego załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ. Kosztorys ofertowy stanowi integralną część oferty Wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- terminów realizacji przedmiotu zamówienia z powodu wystąpienia zdarzeń określanych jako siła wyższa, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania niniejszej umowy i które nie wynikają z winy żadnej ze stron, - terminów realizacji przedmiotu zamówienia oraz zmian w harmonogramie robót będących konsekwencjami zmian organizacyjnych w Szpitalu. - terminów rozpoczęcia lub zakończenia robót związanych z koniecznością reorganizacji pracy u Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rehabilitacja.zakopane.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S.
Jasińskiego w Zakopanem
Ul. Ciągłówka 9, 34-500 Zakopane
sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2012 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem Ul. Ciągłówka 9, 34-500 Zakopane sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 im. Heleny Marusarzówny w Zakopanem
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego E dla Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Zakopanem
- dostawa skuterów śnieżnych na potrzeby GOPR
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności : pieczywo, nabiał, mięso i wędliny, drób, art. spożywcze, warzywa, owoce i mrożonki na potrzeby szpitala
- Wyposażenie stacji bazowej programu Zintegrowanego Monitoringu Środowiska Przyrodniczego (ZMŚP) - PONOWIONE
- Świadczenie usługi polegającej na udostępnianiu Zamawiającemu - na okres obowiązywania umowy - oprogramowania komputerowego do prowadzenia wielokanałowej sprzedaży biletów wstępu
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa żłobka w miejscowości Brzeźno gmina Krzymów, ul. Sienna, 62-513 Krzymów
- SZP/242-237/2024 Częściowy remont i konserwacja elewacji zachodniej budynku Politechniki Wrocławskiej w Jeleniej Górze przy pl. Piastowskim 25
- Budowa budynku kształcenia praktycznego dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie - roboty budowlane
- "Budowa Klubu Dziecięcego w Rogóźnie"
- Budowa żłobka w Chwaszczynie w ramach programu Maluch + (w formule zaprojektuj i wybuduj)
- "Utworzenie żłobka gminnego w m. Sławno"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.