Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2014-09-21
Warszawa: ZAKUP MEBLI CZĘŚĆ IIB
na zakup i dostawę wraz z montażem, sprzątnięciem opakowań i rozstawieniem mebli biurowych dla Urzędu Transportu Kolejowego
Numer ogłoszenia: 313134 - 2014; data zamieszczenia: 21.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Transportu Kolejowego, ul. Chałubińskiego 4, 00-928 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6301880, faks 22 6301891.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP MEBLI CZĘŚĆ IIB na zakup i dostawę wraz z montażem, sprzątnięciem opakowań i rozstawieniem mebli biurowych dla Urzędu Transportu Kolejowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZAKUP MEBLI CZĘŚĆ IIB na zakup i dostawę wraz z montażem, sprzątnięciem opakowań i rozstawieniem mebli biurowych dla Urzędu Transportu Kolejowego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.15.70.00 - Części mebli .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Negocjacje bez ogłoszenia
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JARD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, AL. NA SKARPIE 21/11, 00-488 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 222485,77 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 169551,00
Oferta z najniższą ceną: 169551,00 / Oferta z najwyższą ceną: 245500,62
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie negocjacje bez ogłoszenia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Konieczność zapewnienia ciągłości pracy urzędu wymagała pilnego udzielenia zamówienia, które nie mogło zostać udzielone w trybach konkurencyjnych, gdyż w dniu 23 czerwca 2014 r. została podpisana umowa podnajmu nowej siedziby. Pierwsze, uprzednio przygotowane postępowanie, po uwzględnieniu zmian związanych z podpisaną umową podnajmu, zostało ogłoszone dnia 1 lipca 2014 r. Do dnia 12 sierpnia 2014 r. zostały przeprowadzone dwa postępowania przetargowe w trybie przetargu nieograniczonego. Obydwa postępowania zostały unieważnione ze względu na brak wystarczających środków, które zamawiający mógłby przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Powyższe nie było nawet prawdopodobne, gdyż przygotowując drugie postępowanie został z potencjonalnymi wykonawcami przeprowadzony dialog techniczny. Ponadto w toku postępowania Zamawiający, w wyniku zadanego pytania złagodził swoje wymagania techniczne. Dodatkowo analiza złożonych w postępowaniu ofert pozwoliła sądzić, że możliwym było uzyskanie oferty spełniającej wymagania postawione przez Zamawiającego za cenę możliwą przez niego do sfinansowania. Ze względu na ograniczenia czasowe, nie było możliwe przeprowadzenie kolejnego postępowania w terminach przewidzianych dla przetargu nieograniczonego, ograniczonego lub negocjacji z ogłoszeniem. Do dnia 30 września 2014 r. Zamawiający zobowiązany jest opuścić obecnie zajmowaną siedzibę (termin przeprowadzki został ustalony na dni 26-28 września 2014 r.). Szacuje się, że na wykonanie niniejszego zamówienia wykonawcy potrzebują od 4 do 6 tygodni. Na przygotowanie i przeprowadzenie kolejnego postępowania potrzeba co najmniej 3 tygodni. Prawidłowość wyboru trybu potwierdza orzecznictwo. Dla przykładu wskazać należy, iż w orzeczeniu Głównej Komisji Orzekającej z dnia 27 października 2008 r. znak: DF/GKO/4900/82/71/08/604, w zbliżonym stanie faktycznym jako prawidłowy do stosowania wskazano właśnie tryb negocjacji bez ogłoszenia. Również w zbliżonym stanie faktycznym Krajowa Izba Odwoławcza w uchwale z dnia 20 grudnia 2011 r. znak: KIO/KD 94/11 jako prawidłowy tryb do przeprowadzenia postępowania wskazuje tryb przewidziany w art. 61 Pzp tj. negocjacje bez ogłoszenia.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Remont mostu nad rzeką Okrzejką w km 74+422 drogi wojewódzkiej nr 801 w miejscowości Maciejowice wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 031/25
- Wykonanie materiałów promocyjnych opatrzonych logo lub znakiem graficznym : Część 1, Część 2, Część 3.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z: 1) przebudową ul. Środkowej na odcinku ul. Kowieńska - ul. Stalowa (budowa SZRM), 2) przebudową sieci gazowych (budowa PSG).
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do nieruchomości przy al. Prymasa Tysiąclecia 58 w Warszawie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Krucza 19 m. 68 część nr 2: Górnośląska 7 m. 21 (w podziale na 2 części)
- Zakup i dostawa papieru kserograficznego dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty-Wola m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MEBLI DLA CENTRUM TRANSFERU TECHNOLOGII
- Dostawa mebli biurowych oraz mebli do pracowni wraz z ich montażem na potrzeby Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Elektrotechniki.
- Sukcesywna dostawa mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych UG wg. części: Część I - Sukcesywna dostawa mebli biurowych Część II - Sukcesywna dostawa krzeseł i foteli biurowych
- dostawa i montaż mebli do gabinetów lekarskich dla potrzeb SPZOZ w Siedlcach
- Wykonanie wraz z dostawą i montażem mebli i krzeseł dla komórek szpitala - z podziałem na zadania.
- Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia zwierzętarni
więcej: Biurka i stoły »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.