Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-22
Olsztynek: Zakup usług edukacyjnych w ramach projektu pt. KUCHARZ nowej generacji
Numer ogłoszenia: 31336 - 2013; data zamieszczenia: 22.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół , ul. Zamkowa 6, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5192627, faks 089 5192627.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamek.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług edukacyjnych w ramach projektu pt. KUCHARZ nowej generacji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi edukacyjnej polegającej na prowadzeniu grupowych zajęć dodatkowych z zakresu gastronomii (3 grupy x 20h), grupowych zajęć dodatkowych z języka angielskiego (2 grupy x 30h) oraz indywidualnego doradztwa edukacyjno - zawodowego (100h) w ramach projektu pt. Kucharz nowej generacji współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Zajęcia prowadzone będą w roku szkolnym 2012/13 od lutego do czerwca 2013 roku w salach Zespołu Szkół im. K.C. Mrongowiusza w Olsztynku od poniedziałku do soboty według zaplanowanego harmonogramu zajęć. Zajęcia realizowane będą dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Zespole Szkół im. K.C. Mrongowiusza w Olsztynku. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w niniejszej specyfikacji części zamówienia - każda z części stanowi odrębne zamówienie i obejmuje: A. Część 1. Zajęcia dodatkowe: KUCHNIE ŚWIATA (łącznie 60h, 3 grupy po średnio 7 osób, 20h na grupę). W ramach zajęć praktycznych wyróżnia się następujące bloki tematyczne: 1. Kuchnia Grecka, 2. Kuchnia Chińska, 3. Kuchnia Meksykańska. Zajęcia w ramach bloku kuchni meksykańskiej opierają się głównie na potrawach z kukurydzy i roślin strączkowych i różnych odmianach papryki i chili. Podstawowym surowcem w przygotowaniu potraw jest masa otrzymana z przemiału ziaren kukurydzy. Zajęcia ukierunkowane na poznanie m.in. takich potraw jak: burrito, ceviche, chile relleno, chimichanga, enchiladas, gordita, guacamole, machaca, mole poblano, nachos, picadillo, quesadilla, salsa, tacos, tortilla. Zajęcia w ramach bloku kuchni chińskiej ukierunkowane na wykorzystywanie w przygotowaniu potraw m.in. takich składników jak twarożku sojowego, sosu sojowego, pieprzu syczuańskiego, sosu ostrygowego, octu ryżowego. Zajęcia w ramach bloku kuchni greckiej ukierunkowane na wykorzystywanie w przygotowaniu potraw m.in. czosnku, oliwy z oliwek, liści winorośli, dużej ilości warzyw (zwłaszcza pomidorów, papryki, świeżych ziół), baraniny i ryb. Zajęcia stanowią rozszerzenie programu edukacyjnego dla kierunku KUCHARZ małej gastronomii. Pozwolą uczestnikowi na poszerzenie wiedzy i umiejętności oraz zwiększenie konkurencyjności. Innowacyjność zajęć będzie zachowana poprzez naukę przyrządzania potraw świata oraz wykorzystanie nowoczesnych materiałów dydaktycznych i sprzętu w pracowni gastronomicznej. W ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany będzie do: prowadzenia zajęć dodatkowych w zakresie jw. dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej Zespołu Szkół im. K.C. Mrongowiusza w Olsztynku, zapewnieniu i dostarczeniu produktów spożywczych w celu przeprowadzenia zajęć, utrzymywania bieżącego kontaktu z Koordynatorem Projektu w celu sprawnej organizacji zajęć, prowadzenia dziennika zajęć, list obecności, terminowego przekazywania miesięcznych kart czasu pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dydaktycznych, sprawozdania z realizacji zajęć uwzględniającego postępy pracy uczniów, niezwłocznego informowania Koordynatora projektu o zaistniałych problemach. Godzina zajęć dodatkowych trwa 45 minut. B. Część 2. Zajęcia z języka angielskiego (łącznie 60h, 2 grupy po średnio 10 osób, 30h na grupę zajęć). Program dostosowany do poziomu uczniów i koncentrujący się wokół tematyki niezbędnej do pracy w branży turystycznej (hotelarsko-gastronomicznej). Zajęcia prowadzone będą w sposób innowacyjny: mało liczne grupy w celu indywidualnego podejścia do każdego uczestnika, nauka w oparciu o konwersacje. Uczniowie są na wyrywki pytani o różne rzeczy związane ze słownictwem wprowadzanym na danej lekcji i przy braku czasu na głębsze zastanowienie się - mają udzielać odpowiedzi. Założeniem jest używanie wyłącznie języka nauczanego bez podpowiedzi w języku ojczystym uczniów. Duży nacisk kładzie się na powtórzenia materiału. Nauczyciel ma za zadanie natychmiastowe poprawianie błędów w wypowiedziach uczniów. W ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany będzie do: prowadzenia zajęć dodatkowych w zakresie jw. dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej Zespołu Szkół im. K.C. Mrongowiusza w Olsztynku, utrzymywania bieżącego kontaktu z Koordynatorem Projektu w celu sprawnej organizacji zajęć, prowadzenia dziennika zajęć, list obecności, terminowego przekazywania miesięcznych kart czasu pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dydaktycznych, sprawozdania z realizacji zajęć uwzględniającego postępy pracy uczniów, niezwłocznego informowania Koordynatora projektu o zaistniałych problemach. Godzina zajęć dodatkowych trwa 45 minut. C. Część 3. Doradztwo edukacyjno - zawodowe (łącznie 100h, 20 osób po 5h) z elementami przedsiębiorczości oraz etyki i kultury zawodu w branży hotelarsko-gastronomicznej. Prowadzone w sposób indywidualny z uczniem. Program obejmuje doradztwo ukierunkowane na ukazaniu uczniom w dalszej drodze zawodu i edukacyjną diagnozę potrzeb edukacyjnych i zawodowych. Ponadto uzupełnione o elementy przedsiębiorczości (organizowanie własnego stanowiska pracy, samodzielne podejmowanie decyzji a także możliwości zakładania własnej działalności gospodarczej i związane z tym szanse i zagrożenia). Ponadto w ramach zajęć poruszona zostanie tematyka etyki i kultury zawodowej (właściwe kontakty z przełożonym, współpracownikami, klientem, tworzenie właściwego wizerunku, unikanie konfliktów, kształtowanie estetyki miejsca pracy itp.). Zajęcia mają charakter innowacyjny, ze względu na ramowy program, który wybiega poza ramy zajęć Zasadniczej Szkoły Zawodowej, ponadto łączy w sobie elementy różnych dziedzin, które korelują ze sobą i wzajemnie uzupełniają. W ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany będzie do: przeprowadzenia indywidualnych zajęć dodatkowych w zakresie jw. dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej Zespołu Szkół im. K.C. Mrongowiusza w Olsztynku, ustalenia każdorazowo z uczestnikiem spotkań terminu zajęć przy akceptacji Koordynatora Projektu, utrzymywania bieżącego kontaktu z Koordynatorem Projektu w celu sprawnej organizacji zajęć, prowadzenia dziennika zajęć, list obecności, terminowego przekazywania miesięcznych kart czasu pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dydaktycznych, sprawozdania z realizacji zajęć uwzględniającego postępy pracy uczniów, niezwłocznego informowania Koordynatora projektu o zaistniałych problemach. Godzina zajęć dodatkowych trwa 45 minut..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.21.20.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga spełniania tego warunku w sposób szczególny
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga spełniania tego warunku w sposób szczególny
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga spełniania tego warunku w sposób szczególny
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona ustalenia czy Wykonawca w wystarczający sposób spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że: Dla części 1. Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj. osobą która posiada minimum 5-letnie doświadczenie dydaktyczne, oraz kwalifikacje do zajmowania stanowiska zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia (Dz. U. 2009 Nr 50, poz. 400 z późn zm.). Dla części 2. Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj. osobą która posiada minimum 5-letnie doświadczenie dydaktyczne, oraz kwalifikacje do zajmowania stanowiska zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia (Dz. U. 2009 Nr 50, poz. 400 z późn zm.). Dla części 3. Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj. kwalifikacje do zajmowania stanowiska zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia (Dz. U. 2009 Nr 50, poz. 400 z późn zm.) oraz która w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadziła min. 100h zajęć z doradztwa zawodowego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga spełniania tego warunku w sposób szczególny
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oryginał pełnomocnictwa udzielonego osobom podpisującym ofertę o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego; Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamek.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Olsztynku, ul. Zamkowa 6, 11-015 Olsztynek
sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół w Olsztynku, ul. Zamkowa 6, 11-015 Olsztynek sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt. Kucharz nowej generacji współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia dodatkowe: KUCHNIE ŚWIATA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: (łącznie 60h, 3 grupy po średnio 7 osób, 20h na grupę). W ramach zajęć praktycznych wyróżnia się następujące bloki tematyczne: 1. Kuchnia Grecka, 2. Kuchnia Chińska, 3. Kuchnia Meksykańska. Zajęcia w ramach bloku kuchni meksykańskiej opierają się głównie na potrawach z kukurydzy i roślin strączkowych i różnych odmianach papryki i chili. Podstawowym surowcem w przygotowaniu potraw jest masa otrzymana z przemiału ziaren kukurydzy. Zajęcia ukierunkowane na poznanie m.in. takich potraw jak: burrito, ceviche, chile relleno, chimichanga, enchiladas, gordita, guacamole, machaca, mole poblano, nachos, picadillo, quesadilla, salsa, tacos, tortilla. Zajęcia w ramach bloku kuchni chińskiej ukierunkowane na wykorzystywanie w przygotowaniu potraw m.in. takich składników jak twarożku sojowego, sosu sojowego, pieprzu syczuańskiego, sosu ostrygowego, octu ryżowego. Zajęcia w ramach bloku kuchni greckiej ukierunkowane na wykorzystywanie w przygotowaniu potraw m.in. czosnku, oliwy z oliwek, liści winorośli, dużej ilości warzyw (zwłaszcza pomidorów, papryki, świeżych ziół), baraniny i ryb. Zajęcia stanowią rozszerzenie programu edukacyjnego dla kierunku KUCHARZ małej gastronomii. Pozwolą uczestnikowi na poszerzenie wiedzy i umiejętności oraz zwiększenie konkurencyjności. Innowacyjność zajęć będzie zachowana poprzez naukę przyrządzania potraw świata oraz wykorzystanie nowoczesnych materiałów dydaktycznych i sprzętu w pracowni gastronomicznej. W ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany będzie do: prowadzenia zajęć dodatkowych w zakresie jw. dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej Zespołu Szkół im. K.C. Mrongowiusza w Olsztynku, zapewnieniu i dostarczeniu produktów spożywczych w celu przeprowadzenia zajęć, utrzymywania bieżącego kontaktu z Koordynatorem Projektu w celu sprawnej organizacji zajęć, prowadzenia dziennika zajęć, list obecności, terminowego przekazywania miesięcznych kart czasu pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dydaktycznych, sprawozdania z realizacji zajęć uwzględniającego postępy pracy uczniów, niezwłocznego informowania Koordynatora projektu o zaistniałych problemach. Godzina zajęć dodatkowych trwa 45 minut..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.21.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia z języka angielskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: (łącznie 60h, 2 grupy po średnio 10 osób, 30h na grupę zajęć). Program dostosowany do poziomu uczniów i koncentrujący się wokół tematyki niezbędnej do pracy w branży turystycznej (hotelarsko-gastronomicznej). Zajęcia prowadzone będą w sposób innowacyjny: mało liczne grupy w celu indywidualnego podejścia do każdego uczestnika, nauka w oparciu o konwersacje. Uczniowie są na wyrywki pytani o różne rzeczy związane ze słownictwem wprowadzanym na danej lekcji i przy braku czasu na głębsze zastanowienie się - mają udzielać odpowiedzi. Założeniem jest używanie wyłącznie języka nauczanego bez podpowiedzi w języku ojczystym uczniów. Duży nacisk kładzie się na powtórzenia materiału. Nauczyciel ma za zadanie natychmiastowe poprawianie błędów w wypowiedziach uczniów. W ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany będzie do: prowadzenia zajęć dodatkowych w zakresie jw. dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej Zespołu Szkół im. K.C. Mrongowiusza w Olsztynku, utrzymywania bieżącego kontaktu z Koordynatorem Projektu w celu sprawnej organizacji zajęć, prowadzenia dziennika zajęć, list obecności, terminowego przekazywania miesięcznych kart czasu pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dydaktycznych, sprawozdania z realizacji zajęć uwzględniającego postępy pracy uczniów, niezwłocznego informowania Koordynatora projektu o zaistniałych problemach. Godzina zajęć dodatkowych trwa 45 minut..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.21.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Doradztwo edukacyjno - zawodowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: (łącznie 100h, 20 osób po 5h) z elementami przedsiębiorczości oraz etyki i kultury zawodu w branży hotelarsko-gastronomicznej. Prowadzone w sposób indywidualny z uczniem. Program obejmuje doradztwo ukierunkowane na ukazaniu uczniom w dalszej drodze zawodu i edukacyjną diagnozę potrzeb edukacyjnych i zawodowych. Ponadto uzupełnione o elementy przedsiębiorczości (organizowanie własnego stanowiska pracy, samodzielne podejmowanie decyzji a także możliwości zakładania własnej działalności gospodarczej i związane z tym szanse i zagrożenia). Ponadto w ramach zajęć poruszona zostanie tematyka etyki i kultury zawodowej (właściwe kontakty z przełożonym, współpracownikami, klientem, tworzenie właściwego wizerunku, unikanie konfliktów, kształtowanie estetyki miejsca pracy itp.). Zajęcia mają charakter innowacyjny, ze względu na ramowy program, który wybiega poza ramy zajęć Zasadniczej Szkoły Zawodowej, ponadto łączy w sobie elementy różnych dziedzin, które korelują ze sobą i wzajemnie uzupełniają. W ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany będzie do: przeprowadzenia indywidualnych zajęć dodatkowych w zakresie jw. dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej Zespołu Szkół im. K.C. Mrongowiusza w Olsztynku, ustalenia każdorazowo z uczestnikiem spotkań terminu zajęć przy akceptacji Koordynatora Projektu, utrzymywania bieżącego kontaktu z Koordynatorem Projektu w celu sprawnej organizacji zajęć, prowadzenia dziennika zajęć, list obecności, terminowego przekazywania miesięcznych kart czasu pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dydaktycznych, sprawozdania z realizacji zajęć uwzględniającego postępy pracy uczniów, niezwłocznego informowania Koordynatora projektu o zaistniałych problemach. Godzina zajęć dodatkowych trwa 45 minut..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.21.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI OLSZTYNEK
- Dostawy sprzętu jednorazowego do wykonywania zabiegów termolezji stawów międzykręgowych wraz z dzierżawą aparatu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych w roku 2025 na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zacisze" w Olsztynku
- Usługa ubezpieczenia Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego Dla Dzieci w Ameryce w Olsztynku
więcej: przetargi OLSZTYNEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
- Konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Mikrobiologia w ochronie środowiska i rolnictwie praktyczne aspekty" w celu modyfikacji kierunków na Wydziale Biologii UJ.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Zarządzanie Zasobami Przyrody" - Projekt Key to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Kultury in vitro i eksperymentalna embriologia roślin" dla Wydziału Biologii UJ. Projekt KEY to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje opracowywanych treści sylabusa nowego kursu o roboczym tytule "Wstęp do uczenia maszynowego z wykorzystaniem języka Python dla biologów" - projekt KEY.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Społeczno-ekonomiczne uwarunkowania ochrony przyrody" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.