Ogłoszenie z dnia 2014-09-23
Korzenna: Opracowanie analizy krytycznej finalnej wersji modelu kontraktowania usług społecznych w zakresie Oświaty na terenie całej Polski.
Numer ogłoszenia: 316152 - 2014; data zamieszczenia: 23.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Korzenna , Korzenna 325, 33-322 Korzenna, woj. małopolskie, tel. 18 440 66 10, faks 18 441 70 39.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.korzenna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie analizy krytycznej finalnej wersji modelu kontraktowania usług społecznych w zakresie Oświaty na terenie całej Polski..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie analizy krytycznej finalnej wersji modelu z punktu widzenia misji i wizji rozwoju edukacji w Polsce wypełniającej misję zawartą w Ustawie o systemie oświaty oraz strategii narodowej i lokalnej, standardów kształcenia uwzględniającej Narodową Strategię Spójności wynikającej z członkostwa w Unii Europejskiej. Analiza ta będzie zakończona opracowaniem szans i zagrożeń, które będą podstawą wprowadzenia ostatecznych poprawek finalnej części modelu kontaktowania usług społecznych w zakresie Oświaty na terenie całej Polski. Na opracowanie analizy przyjęto 130 godzin zegarowych ( wydruk i wersja elektroniczna)..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających do wartości 20% zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.50.00 - Usługi badań społecznych 79.33.00.00 - Usługi statystycne 72.31.60.00 - Usługi analizy danych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnianie niniejszego warunku będzie oceniane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
związaną z outsourcingiem zadań w zakresie edukacji dot. przekazywaniem szkół przez Jednostki Samorządu Terytorialnego, osobie prawnej niebędącej jednostką samorządu terytorialnego lub osobie fizycznej z podaniem wartości usługi, przedmiotu usługi, dat wykonania usługi, odbiorców usługi oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana z należytą starannością np. referencje, protokół odbioru, zapłacona faktura oraz jeśli wykonawca wykaże, że uczestniczył w przeprowadzaniu procesu związanego z przekazaniem szkół pod zarządzanie NGO zgodnie z art. 5g Ustawy z dnia 19.03.2009 r. o zmianie ustawy o systemie oświaty oraz o zmianie niektórych innych ustaw -uczestnictwo w minimum 2 skutecznych przekazaniach szkół z przedłożeniem dokumentów, na podstawie, których będzie można stwierdzić należyte wykonanie zadania oraz że usługa została wykonana z należytą starannością np. referencje, protokół odbioru, zapłacona faktura, jak również wykonawca wykaże, że brał czynny udział w minimum 2 publikacjach wraz z ich wykazaniem związanych z tematyką outsourcingu zadań w zakresie edukacji dot. przekazywaniem szkół przez Jednostki Samorządu Terytorialnego, osobie prawnej niebędącej jednostką samorządu terytorialnego lub osobie fizycznej z przedłożeniem dokumentu, na podstawie, którego będzie można stwierdzić należyte wykonanie zadania oraz że usługa została wykonana z należytą starannością np. referencje, protokół odbioru, zapłacona faktura. Wykonawca dołączy do oferty wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 6 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnianie niniejszego warunku będzie oceniane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: - minimum 1 osobą posiadają wykształcenie wyższe, - minimum 1 osobą , która uczestniczyła w co najmniej dwóch publikacjach. Poprzez uczestniczenie w publikacji należy rozumieć bycie autorem lub współautorem publikacji , tj. twórcą wszystkich lub przynajmniej części rozdziałów z publikacji, - minimum 1 osobą posiadającą doświadczenie w realizacji zadań związanych z outsourcingiem zadań w zakresie edukacji dot. przekazywaniem szkół przez Jednostki Samorządu Terytorialnego, osobie prawnej niebędącej jednostką samorządu terytorialnego lub osobie fizycznej - załącznik nr 7 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnianie niniejszego warunku będzie oceniane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
4.1. Wypełniony formularz OFERTA , który należy sporządzić wg wzoru formularza stanowiącego zał. Nr 1 do SIWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy, 4.2. Wykaz części zamówienia, jakie wykonawca zamierza powierzyć do realizacji podwykonawcom - na załączniku nr 5 do specyfikacji (dotyczy sytuacji, gdy przewiduje się powierzenie części zamówienia podwykonawcy, 4.3. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.korzenna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Korzenna
33-322 Korzenna 325.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Korzenna 33-322 Korzenna 325 Dziennik podawczy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu pn. PL Opracowanie i powszechnienie innowacyjnego modelu kontraktowania przez gminy usług społecznych w zakresie edukacji podstawowej finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 5.4 Rozwój potencjału trzeciego sektora, Poddziałanie 5.4.2 Rozwój dialogu obywatelskiego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KORZENNA
- Przebudowa infrastruktury zasobów wodnych w Lipnicy Wielkiej w Gminie Korzenna w formule zaprojektuj i wybuduj.
- "Remont drogi gminnej numer 291252K w km od 0+000,00 do km 2+380,00 w miejscowości Mogilno oraz Posadowa Mogilska, Gmina Korzenna".
więcej: przetargi KORZENNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie do obowiązują modelu danych bazy EGiB w Powiecie Brzeskim dla jedn ew Borzęcin, Brzesko miasto, Brzesko obszar wiejski, Czchów miasto , Czchów obszar wiejski, Gnojnik, Iwkowa, Szczurowa
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej Troszyn - 13 obrębów
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Łopatki gmina Łask
- Weryfikacja i aktualizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych: 160906_2.0356 Grabczok, 160906_2.0134 Młodnik, 160906_2.0136 Okoły, 160906_2.0104 Radomierowice, gmina Murów
- Usługa doradcza obejmująca analizy w zakresie benchmarkingu i optymalizacji pracy Szpitala Specjalistycznego w Brzozowie Podkarpackiego Ośrodka Onkologicznego im. Ks. B. Markiewicza/19_2025/
- Badanie potencjału Jednostek Samorządu Terytorialnego (JST) w zakresie tworzenia Lokalnych Planów Deinstytucjonalizacji (LPDI).
więcej: Usługi analizy danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.