Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-23
Dębno: CATERING- PRZYGOTOWANIE ORAZ DOSTAWA CAŁODZIENNEGO WYŻYWIENIA DLA PACJENTÓW SZPITALA W DĘBNIE SP. Z O.O. Z UWZGLĘDNIENIEM DIET
I KALORYCZNOŚCI
Numer ogłoszenia: 316154 - 2014; data zamieszczenia: 23.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital w Dębnie Sp. z o.o. , ul. Kościuszki 58, 74-400 Dębno, woj. zachodniopomorskie, tel. 95 7602733, faks 95 7602733.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www. bip.szpital.debno.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CATERING- PRZYGOTOWANIE ORAZ DOSTAWA CAŁODZIENNEGO WYŻYWIENIA DLA PACJENTÓW SZPITALA W DĘBNIE SP. Z O.O. Z UWZGLĘDNIENIEM DIET I KALORYCZNOŚCI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dzienne przygotowanie, dostarczanie i podawanie posiłków w ilości około 80 szt. (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja) przysługujące w zależności od diety. Wymagany termin realizacji zamówienia : 24 miesiące.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.40.00.00 - Usługi podawania napojów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 25 000 zł. (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) do upływu terminu składania ofert w jednej lub kilku formach wyszczególnionych w siwz
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca posiada stosowne uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności umożliwiające należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku jest oświadczenie złożone wg Załącznika nr 3 do siwz.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie tj. wykonał co najmniej dwa zadania polegające na świadczeniu usługi cateringu na każdym zadaniu. Dokumentem potwierdzającym spełnienie warunku jest oświadczenie złożone wg Załącznika nr 3 do siwz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz, że zostały wykonane w sposób należyty i prawidłowo ukończone. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane przez Wykonawcę zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania poświadczenia, że zostały wykonane w sposób należyty i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiada lub będzie dysponował odpowiednim sprzętem i narzędziami umożliwiającymi należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. Dokumentem potwierdzającym spełnienie warunku jest oświadczenie złożone wg Załącznika nr 3 do siwz
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiada lub będzie dysponował potencjałem kadrowym, który umożliwi należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. Dokumentem potwierdzającym spełnienie warunku jest oświadczenie złożone wg Załącznika nr 3 do siwz; dysponuje lub będzie dysponował osobą do nadzoru wykonawczego która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialna za świadczenie usługi, kontrolę jakości, wraz z odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem niezbędnym do wykonania zamówienia. Dokumentem potwierdzającym spełnienie warunku jest oświadczenie wg załącznika nr 3 do siwz, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami; osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia i przeszkolenie. Dokumentem potwierdzającym spełnienie warunku jest oświadczenie wykonawcy wg załącznika nr 3 do siwz
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości umożliwiającej należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. Dokumentem potwierdzającym spełnienie warunku jest oświadczenie wg Załącznika nr 3
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego,konieczność dokonania zmiany, która nie jest zmianą korzystną dla Zamawiającego, będzie wynikała z okoliczności niezależnych od stron umowy.,zmiana będzie dotyczyła zmiany cen świadczonych usługi w związku ze zmianą minimalnej wartości stosowanego w trakcie realizacji usługi tzw. wsadu do kotła, jeżeli o zmianę taką wystąpi Zamawiający w związku z uwagami i opiniami pacjentów uzasadniającymi konieczność takiej zmiany; w takim przypadku ceny świadczonych usług będą mogły wzrosnąć o kwotę równą kwocie wzrostu wartości wsadu do kotła, na podstawie aneksu do umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. bip.szpital.debno.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 74-400 Dębno, ul: Kościuszki 58, sekretariat pok. nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2014 godzina 13:20, miejsce: 74-400 Dębno, ul: Kościuszki 58, sekretariat pok. nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z DĘBNA
- Dostawa albumin, płynów infuzyjnych i preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego dla Szpitala w Dębnie im. Świętej Matki Teresy z Kalkuty Sp. z o.o. - 2024
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału, pieczywa, mięs i wędlin, owoców oraz warzyw.
więcej: przetargi w Dębnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dostawa zestawów obiadowych dla Centrum Usług Społecznych w Świdniku - Dziennego Domu Seniora w 2025 r.
- Usługa cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 14 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby spotkań, szkoleń i konferencji organizowanych lub współorganizowanych przez NASK - PIB
- Świadczenie usług cateringu - przygotowanie i dostawa wyżywienia dla wychowanków i uczniów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Iwanowicach Włościańskich w okresie od 1 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025
- Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników Dziennego Domu Pomocy dla Osób Starszych w okresie 2.01.2025r. - 31.12.2025r.
- "Organizacja wsparć integracyjnych"- powt.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.