Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-25
Myślenice: Usuwanie szkód powodziowych - ZP-19/2014
Numer ogłoszenia: 319214 - 2014; data zamieszczenia: 25.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Słowackiego 82, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 012 2721733, faks 012 2721733.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-myslenice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna powiatu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie szkód powodziowych - ZP-19/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: - remontu drogi powiatowej nr K1923 w miejscowości Poręba, w trzech odcinkach o łącznej długości 0,6 km, polegającego na wykonaniu nakładki bitumicznej wraz z remontem uszkodzonego przepustu w ciągu tej drogi; - remontu drogi powiatowej nr K1949 w miejscowości Czechówka, w dwóch odcinkach o łącznej długości 0,675 km; - odbudowy przepustu w ciągu drogi powiatowej nr K1924 w miejscowości Węglówka dł. 10 m wraz z umocnieniem skarp potoku narzutem kamiennym, umocnieniem dna potoku narzutem z głazów kamiennych oraz dostosowaniem odcinak potoku na wlocie przepustu do warunków właściwego przeprowadzenia wód wezbraniowych, poprzez wykonanie od strony górnej wody dwóch progów w dnie koryta z narzutu kamiennego z siatek stalowych; - remontu mostu w ciągu drogi powiatowej nr K1956 w miejscowości Skrzynka, polegającego na rozbiórce pozostałości umocnień, podbetonowaniu przyczółka oraz wykonaniu narzutu kamiennego; - remontu mostu w ciągu drogi powiatowej nr K1955 w miejscowości Skrzynka, polegającego na umocnieniu ubytku w nasypie gruntem, przedłużeniu istniejącej opaski betonowej, wykonaniu narzutu kamiennego w dnie i na skarpie w obrębie opaski, podparciu opaski betonowej narzutem układanym w dnie oraz remoncie istniejącej opaski kamiennej i brzegosłonu; - remontu mostu w ciągu drogi powiatowej nr K1961 w miejscowości Sawa, polegającego na rozbiórce pozostałości zniszczonego umocnienia stożka, wykonaniu ścianki szczelnej stanowiącej podparcie obrukowania stożka, uzupełnieniu ubytku nasypu, naprawie obrukowania z kamienia łamanego oraz naprawie nawierzchni tłuczniowej pobocza; uszkodzonych w wyniku intensywnych opadów atmosferycznych w 2014 roku. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia oraz zakresy robot zawarte są w przedmiarach robót, projektach oraz SST. Zadania dofinansowane ze środków budżetu państwa w ramach dotacji na usuwania skutków klęsk żywiołowych..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.22.11.11-3, 45.23.31.42-6, 45.23.24.51-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności umożliwiających mu wykonanie przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia / nie spełniana, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności umożliwiające mu wykonanie przedmiotu zamówienia - Zał. nr 1 do Oferty
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał doświadczenie zawodowe rozumiane jako wykonanie przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - dwóch zamówień obejmujących budowę, przebudowę lub remont drogi, polegający na wykonaniu nakładki bitumicznej, o wartości każdego co najmniej 100 000,00 zł brutto - dotyczy zadania nr 1; - dwóch zamówień obejmujących budowę, przebudowę lub remont drogi, polegający na wykonaniu nakładki bitumicznej o wartości każdego co najmniej 150 000,00 zł brutto - dotyczy zadania nr 2; - dwóch zamówień obejmujących budowę, przebudowę lub remont przepustu (lub obiektu mostowego) w ciągu drogi, o wartości każdego co najmniej 150 000,00 zł brutto - dotyczy zadania nr 3; - dwóch zamówień obejmujących budowę, przebudowę lub remont mostu, o wartości każdego co najmniej 50 000,00 zł brutto - dotyczy zadania nr 4; - dwóch zamówień obejmujących budowę, przebudowę lub remont mostu, o wartości każdego co najmniej 70 000,00 zł brutto - dotyczy zadania nr 5; - dwóch zamówień obejmujących budowę, przebudowę lub remont mostu, o wartości każdego co najmniej 40 000,00 zł brutto - dotyczy zadania nr 6; oraz posiadał dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia / nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów - Zał. nr 3 do Oferty - Doświadczenie zawodowe, oraz dowodów, określających czy roboty przedstawione w ww załączniku zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia / nie spełnia, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia - Zał. nr 4 do Oferty
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym w szczególności osobą (lub osobami) odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi (Kierownik Budowy). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się dysponowaniem kierownikiem budowy, posiadającym kwalifikacje uprawniające go do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej - dla zadania nr 1, 2 i 3, natomiast dla zadania nr 4, 5 i 6 Wykonawca winien wykazać się dysponowaniem kierownikiem budowy, posiadającym kwalifikacje uprawniające go do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej i doświadczenie zawodowe, oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia / nie spełnia, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentu - zał. nr 6 do Oferty - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z zawartym w nim oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał zawartą i opłaconą umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w ramach, której wykonywał będzie zamówienie publiczne na podstawie tej Specyfikacji. Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia / nie spełnia, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentu - polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, jeżeli ważność ubezpieczenia uzależniona jest od zapłaty składki wraz z polisą Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokument jej opłacenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy z ofertą cenową wraz z Kosztorysem ofertowym z cenami jednostkowymi sporządzony zgodnie z wymogami SIWZ; 2) Oświadczenie Wykonawcy, o posiadaniu uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności umożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia; 3) Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia; 4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia - jeżeli w Ofercie Wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe innych podmiotów; 5) Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych, bądź też pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu lub zawarcie umowy nie wynika z innych dokumentów załączonych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-myslenice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Myślenicach, ul. Słowackiego 82, 32-400 Myślenice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Myślenicach, ul. Słowackiego 82, 32-400 Myślenice, pok. 3. Otwarcie: 10.10.2014 r. godz. 9:05, pok. 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Remont drogi powiatowej nr K1923 Trzemeśnia - Poręba - Pcim w miejscowości Poręba w km 4+100 - 4+300, 4+400 - 4+500, 4+600 - 4+900 oraz remont przepustu w ciągu drogi K1923 w miejcowości Poręba w km 4+450.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi powiatowej nr K1923 w miejscowości Poręba, w trzech odcinkach o łącznej długości 0,6 km, polegającego na wykonaniu nakładki bitumicznej wraz z remontem uszkodzonego przepustu w ciągu tej drogi. Rodzaje robót wchodzących w zakres zadania: - ścinanie poboczy, - skropienie i oczyszczenie nawierzchni, - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką min.-bit., - wykonanie nawierzchni z mieszanek min.-bit., - oczyszczenie rowu, - uzupełnienie pobocza, - remont uszkodzonego przepustu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.24.51-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Remont drogi powiatowej nr K1949 Czechówka - Stojowice w miejscowości Czechówka w km 1+300 - 1+550 i 1+700 - 2+125.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi powiatowej nr K1949 w miejscowości Czechówka, w dwóch odcinkach o łącznej długości 0,675 km, polegającego na wykonaniu nakładki bitumicznej. Rodzaje robót wchodzące w zakres zadania: - ścinanie poboczy, - skropienie i oczyszczenie nawierzchni, - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką min.-bit., - wykonanie nawierzchni z mieszanek min.-bit., - oczyszczenie rowu, - uzupełnienie pobocza..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.24.51-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Odbudowa przepustu w ciągu drogi powiatowej nr K1924 Pcim - Mała Sucha - Węglówka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odbudowy przepustu w ciągu drogi powiatowej nr K1924 w miejscowości Węglówka dł. 10 m wraz z umocnieniem skarp potoku narzutem kamiennym, umocnieniem dna potoku narzutem z głazów kamiennych oraz dostosowaniem odcinak potoku na wlocie przepustu do warunków właściwego przeprowadzenia wód wezbraniowych, poprzez wykonanie od strony górnej wody dwóch progów w dnie koryta z narzutu kamiennego z siatek stalowych. Rodzaje robót wchodzących w zakres zadania: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - droga objazdowa, - wykonanie konstrukcji przepustu, - roboty wykończeniowe, - wykonanie nawierzchni, - regulacja potoku, - wykonanie gurtów na wlocie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.24.51-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Remont mostu w ciągu drogi powiatowej nr K1956 w miejscowości Skrzynka w km 1+400.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu mostu w ciągu drogi powiatowej nr K1956 w miejscowości Skrzynka, polegającego na rozbiórce pozostałości umocnień, podbetonowaniu przyczółka oraz wykonaniu narzutu kamiennego. Rodzaje robót wchodzące w zakres zamówienia: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - podbetonowanie przyczółka prawobrzeżnego, - wykonanie narzutu, - niwelacje i plantowanie koryta i skarp..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11-3, 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Remont mostu w ciągu drogi powiatowej nr K1955 w miejscowości Skrzynka w km 3+100.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu mostu w ciągu drogi powiatowej nr K1955 w miejscowości Skrzynka, polegającego na umocnieniu ubytku w nasypie gruntem, przedłużeniu istniejącej opaski betonowej, wykonaniu narzutu kamiennego w dnie i na skarpie w obrębie opaski, podparciu opaski betonowej narzutem układanym w dnie oraz remoncie istniejącej opaski kamiennej i brzegosłonu. Rodzaje robót wchodzących w zakres zadania: - oczyszczenie stożków przyczó łka, - roboty ziemne, - wykonanie opaski betonowej, - wykonanie narzutu, - remont opaski kamiennej, - niwelacja i plantowanie koryta i skarp..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11-3, 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Remont mostu w ciągu drogi powiatowej nr K1961 w miejscowości Sawa w km 6+770.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu mostu w ciągu drogi powiatowej nr K1961 w miejscowości Sawa, polegającego na rozbiórce pozostałości zniszczonego umocnienia stożka, wykonaniu ścianki szczelnej stanowiącej podparcie obrukowania stożka, uzupełnieniu ubytku nasypu, naprawie obrukowania z kamienia łamanego oraz naprawie nawierzchni tłuczniowej pobocza. Rodzaje robót wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - wykonanie ścianki szczelnej, - obrukowanie stożka, - niwelacja i plantowanie koryta i skarp..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11-3, 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- Dostawa lampy operacyjnej z osprzętem
- Świadczenie usługi szkoleniowej poprzez organizację i przeprowadzenie kursów dla uczniów w ramach projektu pn. Zawodowa Małopolska. Kurs kelnerski. Kurs barmański .
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych i infrastruktury drogowej na drogach powiatowych na terenie powiatu myślenickiego
- Przebudowa drogi powiatowej K1935 Myślenice - Bysina - Sułkowice w km od 6+420,00 do km 7+370,00 w miejscowości Bysina i Jasienica, Powiat Myślenicki
- Zakup materiałów chemicznych i biurowych dla Gminy Myślenice i jej jednostek
- Roboty utrzymaniowe na drogach powiatowych na terenie powiatu myślenickiego w 2025 r.
więcej: przetargi w Myślenicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja drogi gminnej w Serafinowie - I etap
- Utrzymanie i konserwacja dróg będących w zarządzie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - numer postępowania: 30/ZP/25
- Przebudowa, modernizacja dróg gminnych oraz rolniczych na terenie gminy Lipnica Wielka - z podziałem na części w 2025 r.
- PRZEBUDOWA PRZEPUSTU DROGOWEGO W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 494 W KM 26+680 W M. BRONIEC WRAZ Z DOJAZDAMI
- Przebudowa składu drewna na drodze leśnej nr inw. 242/148 w Mikowie
- Utrzymanie szlaków operacyjnych i dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Dębica w 2025 roku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.