Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-27
Słupsk: Wykonywanie usług kominiarskich i okresowych przeglądów przewodów kominowych w budynkach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Miejskiej Słupsk zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku
Numer ogłoszenia: 31993 - 2011; data zamieszczenia: 27.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku , ul. Tuwima 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. (059) 842 82 93, faks (059) 842 80 48.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgm.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług kominiarskich i okresowych przeglądów przewodów kominowych w budynkach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Miejskiej Słupsk zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) wykonywanie usług kominiarskich w budynkach stanowiących własność Gminy Miejskiej Słupsk zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku, a administrowanych przez Oddział nr 1 i Oddział Nr 2 PGM w zakresie czyszczenie (oczyszczanie) przewodów kominowych (wg Ustawy z dnia 24 sierpnia 1991r. o ochronie przeciwpożarowej (Tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 147, poz. 1229, z póź. zm.) oraz wydanych na ich podstawie przepisów wykonawczych i norm przedmiotowych , w tym m. in. Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz.U. nr 74, poz. 836), Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 80, poz. 563) tj. : - czyszczenie przewodów dymowych - 4 razy w roku - czyszczenie przewodów spalinowych - 2 razy w roku - czyszczenie przewodów wentylacyjnych - 1 raz w roku. Przez czyszczenie przewodu kominowego rozumie się oczyszczenie przewodu na całej długości użytkowej wraz z głowicami i nasadami oraz wybranie sadzy z wyczystki i jej wyniesienie na zewnątrz budynku. Łączna ilość przewodów kominowych - 2185 szt. w tym: - ilość przewodów dymowych - 1238 szt. - ilość przewodów spalinowych - 348 szt. - ilość przewodów wentylacyjnych - 599 szt. 2) wykonywanie okresowej kontroli stanu technicznej sprawności przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w lokalach mieszkalnych, użytkowych i częściach wspólnych budynków (wg wymagań art. 62 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane tekst jednolity: Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118, z póź. zm.), wraz ze sporządzeniem protokółów z przeprowadzonej kontroli oraz nakazów do usunięcia nieprawidłowości przez najemców lokali mieszkalnych. Wzór protokółu i wzór nakazu przedstawiają załączniki nr 2 i nr 2A do wzoru umowy. 3) wykonywanie innych dodatkowych usług kominiarskich na doraźne zlecenie Zamawiającego w ilości wynikającej z bieżących potrzeb Zamawiającego w następującym zakresie: - ustalenie przyczyn wadliwego działania urządzeń grzewczo-kominowych, - sprawdzanie drożności przewodów i prawidłowości podłączeń do przewodów kominowych wraz z wydaniem opinii lub ekspertyzy kominiarskiej zawierającej wskazanie technicznego usunięcia usterek - sprawdzenie szczelności przewodów kominowych ze wskazaniem miejsca nieszczelności, - odgruzowanie i udrożnienie przewodów kominowych, usuwanie gniazd ptaków z przewodów, - wydanie, opinii w sprawie przełączeń paleniskowych, spalinowych, i wentylacyjnych do innych przewodów ze wskazaniem przewodu, do którego winny być przełączone - wykonanie szczegółowych inwentaryzacji przewodów kominowych i podłączeń, - wykonanie prześwietleń przewodów kominowych specjalistyczną kamerą TV 4) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego w przypadku przyjęcia w zarząd nowych budynków
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4, 71.35.61.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wymagane wadium łącznie 2.000 zł w tym: Część nr 1 - wadium w wysokości 1000 zł; Część nr 2 - wadium w wysokości 1000 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca musi wykazać że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie o tożsamym charakterze do przedmiotu zamówienia (zrealizowane w ramach jednej umowy) tj. obejmujące wykonywanie usług w zakresie czyszczenia przewodów kominowych oraz w zakresie okresowej kontroli przewodów kominowych wg wymagań art. 62 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane, którego wartość wyniosła minimum 80.000 zł brutto. Weryfikację spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia zamawiający dokona na podstawie przedłożonego przez wykonawcę wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług oraz dokumentów od zamawiających potwierdzającymi należyte wykonanie wykazanych usług. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców powyższy warunek musi spełnić co najmniej jeden z tych Wykonawców
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca winien wykazać, że: dysponuje co najmniej niżej określonymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia tj.: - kula kominiarska i kontrolna z odpowiedniej długości liną - anemometr cyfrowy do badania ciągu przewodów kominowych - wykrywacz tlenku węgla do wykrywania nieprawidłowości pracy urządzeń grzewczo-kominowych, - kamera inspekcyjna TV do prześwietleń i szczegółowych oględzin przewodów kominowych, - radiotelefony - komunikatory (krótkofalówki) minimum 2 szt. , - przepychacz na kołowrotku o dług. min. 20m do czyszczenia i udrażniania przewodów kominowych od dołu o Weryfikację spełnienia wyszczególnionych powyżej warunków zamawiający dokona na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę wykazu sprzętu sporządzonego wg wzoru załącznika nr 6 SIWZ W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców spełnianie powyższych warunków oceniane będzie łącznie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca winien wykazać, że: a) dysponuje co najmniej niżej określonymi osobami posiadającymi kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania czynności w zakresie przedmiotu zamówienia tj. : 1) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia mistrza kominiarskiego 2) oraz dodatkowo minimum jedną osobą posiadającą kwalifikacje czeladnika lub mistrza w zawodzie kominiarz albo co najmniej jedną osobą (przyuczoną do zawodu) posiadającą minimum 3 -letni staż pracy przy czyszczeniu przewodów kominów, W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia - Wykonawca musi wykazać że dysponuje dodatkowo co najmniej: - 1 osobą posiadającą uprawnienia mistrza kominiarskiego , Weryfikację spełnienia wyszczególnionych powyżej warunków zamawiający dokona na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia bądź posiadanych uprawnień sporządzonego wg wzoru załącznika nr 5 SIWZ W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców spełnianie powyższych warunków oceniane będzie łącznie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca winien wykazać że: - posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000zł. Zamawiający dokona weryfikacji spełnienia powyższego warunku w oparciu o przedstawione przez wykonawcą dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełniony i podpisany formularz cenowy - załącznik Nr 1A i lub 1B do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pgm.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 76-200 Słupsk, ul. Tuwima 4 - pokój nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie PGM Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 -pokój nr 4 (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie usług kominiarskich na terenie administracji Oddziału Nr 1 PGM Sp. z o.o. - Rejon kominiarski Nr 1..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w części Nr 1 obejmuje wykonanie usług kominiarskich w zakresie przedmiotu zamówienia określonego w pkt 3.1. SIWZ na terenie administracji Oddziału Nr 1 PGM Sp. z o.o. Rejon kominiarski Nr 1 Łączna ilość przewodów kominowych: 963 szt. w tym: - ilość przewodów dymowych: 591szt. - ilość przewodów spalinowych: 150szt. - ilość przewodów wentylacyjnych: 222szt. Wykaz budynków i ilości przewodów kominowych w części nr 1 określa załącznik Nr 8 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4, 71.35.61.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonanie usług kominiarskich na terenie administracji Oddziału Nr 2 PGM Sp. z o.o. - Rejon kominiarski Nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w części Nr 2 obejmuje wykonanie usług kominiarskich w zakresie przedmiotu zamówienia określonym w pkt 3.1. SIWZ na terenie administracji Oddziału Nr 1 PGM Sp. z o.o. Rejon kominiarski Nr 2 Łączna ilość przewodów kominowych - 1222 szt. w tym: - ilość przewodów dymowych - 647 szt. - ilość przewodów spalinowych - 198 szt. - ilość przewodów wentylacyjnych - 377 szt. Wykaz budynków i ilości przewodów kominowych w części nr 2 określa załącznik Nr 9 do SIWZ Szacunkowe ilości poszczególnych usług dodatkowych, o których mowa w pkt 3.1. p.pkt 3) SIWZ określone są w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4, 71.35.61.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Rozbiórki budynków mieszkalnych oraz zabudowy gospodarczej przy u. Gancarskiej 22 oraz ul. Ogrodowej 13of, 15a,16a,20 w Słupsku
- Dostawy ryb (pstrąg, dorsz świeży, śledź matias, makrela wędzona).
- Sprzątanie Starostwa Powiatowego w Słupsku w roku 2025
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach, korytarzach i wejściach do budynków administrowanych przez Urząd Miejski w Słupsku
- Usługa przygotowania i dowozu posiłków dla podopiecznych Dziennego Domu Pomocy Społecznej Bezpieczna Przystań w Słupsku w roku 2025
- Dostawa gazu ziemnego obejmująca sprzedaż oraz dystrybucję gazu w roku 2025 do Starostwa Powiatowego w Słupsku, przy ul. Szarych Szeregów 14
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług kominiarskich w budynkach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Kaliszu w podziale na cztery części.
- Serwisowanie, prace naprawcze i konserwacyjne dźwigów z usługą pogotowia technicznego i dokonaniem przeglądów technicznych, w podziale na 3 części.
- Usługa bieżących napraw i konserwacji w zasobach mieszkaniowych i użytkowych stanowiących własność gminy Knurów, zarządzanych przez Miejski Zespół Gospodarki Lokalowej i Administracji w Knurowie
- Usługa przeglądów konserwacyjnych i naprawa sprzętu gastronomiczno-chłodniczego z podziałem na 2 zadania.
- Przeglądy roczne stanu technicznego obiektów budowlanych znajdujących się w administrowaniu 13. Wojskowego Oddział Gospodarczego - 108/2024
- Obsługa serwisowa systemu pośredniej radiografii cyfrowej AGFA, skanera CR 15-X wraz ze stacją technika CR NX
więcej: Usługi kontroli technicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.