Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-05
Poddębice: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług doraźnego wsparcia przy realizacji projektu DOBRA EDUKACJA SZANSĄ NA ROZWÓJ ZAWODOWY, obejmujących Świadczenie usług związanych z edukacją młodzieży na stanowisku prowadzącego zajęcia wpisane w zadanie: ZDROWA I DOBRA EDUKACJA: ATRAKCYJNE ZAJĘCIA SPORTOWE PODNOSZĄCE JAKOŚĆ OFERTY EDUKACYJNEJ SZKOŁY: nordic walking; samoobrona; zajęcia z piłką Fit Ball; step; hula hop; piłka siatkowa; koszykowa; ręczna i nożna; PORADNICTWO PEDAGOGICZNO - PSYCHOLOGICZNE - zajęcia dla uczniów niepełnosprawnych...
Numer ogłoszenia: 321412 - 2011; data zamieszczenia: 05.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach działający w imieniu Powiatu Poddębickiego , ul. Polna 13/15, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. (43) 678 31 13, faks (43) 678 31 13.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsppoddebice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług doraźnego wsparcia przy realizacji projektu DOBRA EDUKACJA SZANSĄ NA ROZWÓJ ZAWODOWY, obejmujących Świadczenie usług związanych z edukacją młodzieży na stanowisku prowadzącego zajęcia wpisane w zadanie: ZDROWA I DOBRA EDUKACJA: ATRAKCYJNE ZAJĘCIA SPORTOWE PODNOSZĄCE JAKOŚĆ OFERTY EDUKACYJNEJ SZKOŁY: nordic walking; samoobrona; zajęcia z piłką Fit Ball; step; hula hop; piłka siatkowa; koszykowa; ręczna i nożna; PORADNICTWO PEDAGOGICZNO - PSYCHOLOGICZNE - zajęcia dla uczniów niepełnosprawnych....
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług doraźnego wsparcia przy realizacji projektu DOBRA EDUKACJA SZANSĄ NA ROZWÓJ ZAWODOWY, obejmujących Świadczenie usług związanych z edukacją młodzieży na stanowisku prowadzącego zajęcia wpisane w zadanie: ZDROWA I DOBRA EDUKACJA: ATRAKCYJNE ZAJĘCIA SPORTOWE PODNOSZĄCE JAKOŚĆ OFERTY EDUKACYJNEJ SZKOŁY: nordic walking; samoobrona; zajęcia z piłką Fit Ball; step; hula hop; piłka siatkowa; koszykowa; ręczna i nożna; PORADNICTWO PEDAGOGICZNO - PSYCHOLOGICZNE - zajęcia dla uczniów niepełnosprawnych; z dysfunkcjami; zagrożonych wykluczeniem społecznym; ZAJĘCIA Z ZAKRESU DORADZTWA EDUKACYJNO - ZAWODOWEGO; WARSZTATY KSZTAŁCĄCE UMIEJĘTNOŚCI ORGANIZACYJNE; ZAJĘCIA DODATKOWE DLA UCZNIÓW Z ORZECZENIAMI I Z OPINIAMI PPP Z JĘZYKA POLSKIEGO, HISTORII, MATEMATYKI, FIZYKI I JĘZYKÓW OBCYCH - służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych. Część I: Stanowisko prowadzącego zajęcia pn. Zdrowa i dobra edukacja: zajęcia sportowe - NORDIC WALKING - zajęcia (łącznie 100 godzin lekcyjnych) realizowane w dwóch edycjach po 50 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - I edycja w roku szkolnym 2011/2012, II edycja w roku szkolnym 2012/2013. Część II: Stanowisko prowadzącego zajęcia pn. Zdrowa i dobra edukacja: zajęcia sportowe - SAMOOBRONA - zajęcia (łącznie 100 godzin lekcyjnych) realizowane w dwóch edycjach po 50 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - I edycja w roku szkolnym 2011/2012, II edycja w roku szkolnym 2012/2013. Część III: Stanowisko prowadzącego zajęcia pn. Zdrowa i dobra edukacja: zajęcia sportowe - ZAJĘCIA Z PIŁKĄ FIT BALL, STEP, HULA HOP - zajęcia (łącznie 100 godzin lekcyjnych) realizowane w dwóch edycjach po 50 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - I edycja w roku szkolnym 2011/2012, II edycja w roku szkolnym 2012/2013. Część IV: Stanowisko prowadzącego zajęcia pn. Zdrowa i dobra edukacja: zajęcia sportowe - PIŁKA SIATKOWA, KOSZYKOWA, RĘCZNA I NOŻNA - zajęcia (łącznie 100 godzin lekcyjnych) realizowane w dwóch edycjach po 50 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - I edycja w roku szkolnym 2011/2012, II edycja w roku szkolnym 2012/2013. Część V: Stanowisko prowadzącego zajęcia pn. Zdrowa i dobra edukacja: PORADNICTWO PEDAGOGICZNO - PSYCHOLOGICZNE - zajęcia (łącznie 100 godzin lekcyjnych) realizowane w dwóch edycjach po 50 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - I edycja w roku szkolnym 2011/2012, II edycja w roku szkolnym 2012/2013. Część VI: Stanowisko prowadzącego zajęcia pn. Zdrowa i dobra edukacja: ZAJĘCIA Z ZAKRESU DORADZTWA EDUKACYJNO - ZAWODOWEGO - zajęcia (łącznie 100 godzin lekcyjnych) realizowane w dwóch edycjach po 50 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - I edycja w roku szkolnym 2011/2012, II edycja w roku szkolnym 2012/2013. Część VII: Stanowisko prowadzącego zajęcia pn. Zdrowa i dobra edukacja: WARSZTATY KSZTAŁCĄCE UMIEJĘTNOŚCI ORGANIZACYJNE - zajęcia (łącznie 100 godzin lekcyjnych) realizowane w dwóch edycjach po 50 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - I edycja w roku szkolnym 2011/2012, II edycja w roku szkolnym 2012/2013. Część VIII: Stanowisko prowadzącego zajęcia pn. Zdrowa i dobra edukacja: ZAJĘCIA DODATKOWE DLA UCZNIÓW Z ORZECZENIAMI I Z OPINIAMI PPP - Z JĘZYKA POLSKIEGO - zajęcia (łącznie 100 godzin lekcyjnych) realizowane w dwóch edycjach po 50 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - I edycja w roku szkolnym 2011/2012, II edycja w roku szkolnym 2012/2013. Część IX: Stanowisko prowadzącego zajęcia pn. Zdrowa i dobra edukacja: ZAJĘCIA DODATKOWE DLA UCZNIÓW Z ORZECZENIAMI I Z OPINIAMI PPP - Z HISTORII - zajęcia (łącznie 100 godzin lekcyjnych) realizowane w dwóch edycjach po 50 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - I edycja w roku szkolnym 2011/2012, II edycja w roku szkolnym 2012/2013. Część X: Stanowisko prowadzącego zajęcia pn. Zdrowa i dobra edukacja: ZAJĘCIA DODATKOWE DLA UCZNIÓW Z ORZECZENIAMI I Z OPINIAMI PPP- Z MATEMATYKI - zajęcia (łącznie 100 godzin lekcyjnych) realizowane w dwóch edycjach po 50 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - I edycja w roku szkolnym 2011/2012, II edycja w roku szkolnym 2012/2013. Część XI: Stanowisko prowadzącego zajęcia pn. Zdrowa i dobra edukacja: ZAJĘCIA DODATKOWE DLA UCZNIÓW Z ORZECZENIAMI I Z OPINIAMI PPP - Z FIZYKI - zajęcia (łącznie 100 godzin lekcyjnych) realizowane w dwóch edycjach po 50 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - I edycja w roku szkolnym 2011/2012, II edycja w roku szkolnym 2012/2013. Część XII: Stanowisko prowadzącego zajęcia pn. Zdrowa i dobra edukacja: ZAJĘCIA DODATKOWE DLA UCZNIÓW Z ORZECZENIAMI I Z OPINIAMI PPP - Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO - grupa nr 1 zajęcia (łącznie 100 godzin lekcyjnych) realizowane w dwóch edycjach po 50 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - I edycja w roku szkolnym 2011/2012, II edycja w roku szkolnym 2012/2013. Część XIII: Stanowisko prowadzącego zajęcia pn. Zdrowa i dobra edukacja: ZAJĘCIA DODATKOWE DLA UCZNIÓW Z ORZECZENIAMI I Z OPINIAMI PPP - Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO - grupa nr 2 zajęcia (łącznie 100 godzin lekcyjnych) realizowane w dwóch edycjach po 50 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - I edycja w roku szkolnym 2011/2012, II edycja w roku szkolnym 2012/2013. Zakres obowiązków dla każdej z 13 części: 1. Zapoznanie się z założeniami merytorycznymi projektu określonymi we wniosku o dofinansowanie projektu. 2. Podejmowanie działań zapewniających prawidłową realizację zadań projektu. 3. Prowadzący zajęcia przed rozpoczęciem realizacji danego cyklu zajęć w ramach projektu jest zobowiązany nie później niż w terminie 3 dni roboczych od dnia przeprowadzenia pierwszych zajęć dostarczyć do Biura Projektu następujące dokumenty: a) listę uczestników zajęć, b) oświadczenie uczestniczki/uczestnika projektu o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, c) oświadczenie uczestniczki/uczestnika projektu o wyrażeniu zgody na wykorzystanie wizerunku, d) deklarację udziału uczestniczki/uczestnika w projekcie, e) deklarację uczestnictwa w projekcie, f) kwestionariusz zawierający dane osobowe uczestników biorących udział w projekcie, 4. Prowadzący zajęcia nie później niż w terminie 5 dni roboczych od momentu podpisania umowy, ale nie później niż w dniu rozpoczęcia zajęć zobowiązany jest dostarczyć do Biura Projektu pisemną informację o planowanym terminie prowadzenia zajęć (dzień tygodnia i godziny) oraz numer pracowni, w której będą się one odbywać. 5. W przypadku zaistnienia zmian w ust. 3 lit. a) i w ust. 4 zakresu obowiązków prowadzący jest zobowiązany do zgłoszenia tych zmian w Biurze Projektu w terminie 3 dni od dnia ich zaistnienia, w formie pisemnej na stosownym formularzu oraz dostarczenia innych niezbędnych dokumentów związanych z wprowadzonymi zmianami (dokumenty dotyczące nowego uczestnika w Projekcie lub Oświadczenie o rezygnacji z udziału w Projekcie). 6. W przypadku, kiedy prowadzący zajęcia nie może ich przeprowadzić zgodnie z aktualnym grafikiem jest zobowiązany poinformować o tym w formie pisemnej Biuro Projektu najpóźniej w dniu, kiedy miały być prowadzone zajęcia (przed ich rozpoczęciem). 7. Dokumenty, o których mowa w ust. 3 lit. a) oraz ust. 4 zakresu obowiązków, zatwierdza i podpisuje Dyrektor Szkoły lub osoba przez niego upoważniona. Muszą one również zawierać pieczątkę Szkoły oraz pieczątkę imienną podpisującego. 8. Dokumenty, o których mowa w ust. 3 lit. b) oraz ust. 3 lit. d) zakresu obowiązków, podpisuje pełnoletni uczestnik projektu, a w przypadku, gdy jest niepełnoletni - rodzic lub opiekun prawny. 9. Dokument, o którym mowa w ust. 3 lit. f) zakresu obowiązków wypełnia uczestnik projektu. 10. Zamawiający może żądać uzupełnienia dokumentów, o których mowa w ust. 3 zakresu obowiązków, jeżeli zostały wypełnione nieprawidłowo. 11. Realizowanie zajęć zgodnie z programem zajęć złożonym przed zawarciem umowy. W przypadku konieczności dokonania zmian w w/w programie prowadzący zajęcia jest zobowiązany do przedłożenia pisemnej informacji wraz z aktualną wersją programu w Biurze Projektu w terminie 3 dni roboczych od powzięcia informacji o konieczności naniesienia zmian. 12. Prowadzenie zajęć w terminach i salach - zgodnie z informacją przedłożoną w Biurze Projektu. 13. Prawidłowe i terminowe prowadzenie dokumentacji projektu (dzienniki zajęć, listy obecności na zajęciach, inna - według potrzeb). 14. Dbałość o bezpieczeństwo uczestników w czasie zajęć. 15. Organizowanie, uczestniczenie i sprawowanie opieki nad uczestnikami wyjazdów organizowanych w ramach projektu ( min. 1 wyjazd w trakcie danego cyklu zajęć). 16. Przechowywanie w pracowniach (w możliwych formach) rezultatów i produktów wypracowanych na zajęciach aż do zakończenia realizacji projektu. 17. Sporządzanie comiesięcznych sprawozdań merytorycznych będących warunkiem przyjęcia pracy i w rezultacie rozliczenia finansowego zgodnie z wzorem zatwierdzonym przez Zamawiającego. 18. Złożenie w Biurze Projektu, najpóźniej w 5-tym dniu roboczym przed zakończeniem każdego miesiąca, następujących dokumentów: - sprawozdanie z realizacji programu zajęć w danym okresie poparte dokumentacją fotograficzną - min. 3 fotografie z danego okresu, którego dotyczy sprawozdanie (wersja elektroniczna), - wypełnione listy obecności uczestników na zajęciach, - wypełniony formularz protokołu odbioru do umowy cywilno - prawnej, - wypełniony formularz rachunku do umowy cywilno - prawnej, - zapotrzebowanie na materiały biurowe, dydaktyczne i inne niezbędne do realizacji danych zajęć (cena za sztukę nie może przekraczać 350 zł) na kolejny miesiąc, - dokumentację związaną z wyjazdem edukacyjnym, jeśli w danym miesiącu prowadzący zajęcia w nim uczestniczył. 19. W przypadku dostarczenia błędnego sprawozdania merytorycznego z realizacji projektu bądź dostarczenia niekompletnej dokumentacji wymienionej w ust. 18 zakresu obowiązków Zamawiający ma prawo wezwać prowadzącego zajęcia do jej uzupełnienia w terminie 2 dni roboczych, o czym prowadzący zajęcia jest informowany w formie pisemnej oraz drogą elektroniczną na wskazany przez niego adres e-mail. 20. Nieuzupełnienie sprawozdania merytorycznego z realizacji projektu w wyznaczonym terminie skutkuje niekwalifikowalnością wydatków, co oznacza, że Zamawiający nie dokonuje adnotacji na rachunku Zleceniobiorcy o przyjęciu wykonania zlecenia. 21. Zamawiający ma prawo wezwać prowadzącego zajęcia do złożenia dodatkowego sprawozdania z realizacji projektu, o czym informuje w formie pisemnej, wyznaczając jednocześnie termin na jego złożenie. 22. W przypadku, kiedy prowadzący zajęcia nie realizuje obowiązku wymienionego w ust. 18 zakresu obowiązków w wyznaczonym po raz trzeci z rzędu terminie, Zamawiający ma prawo rozwiązać zawartą z prowadzącym umowę. 23. Końcowe sprawozdanie merytoryczne z realizacji projektu prowadzący zajęcia jest zobowiązany złożyć nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od przeprowadzenia ostatnich zajęć w ramach danego cyklu. 24. Udział w obowiązkowych spotkaniach Personelu Projektu w wyznaczonych terminach. 25. Aktywny udział w przygotowywaniu i prowadzeniu kampanii promujących projekt oraz innych uroczystości związanych z realizacją projektu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni spełnianie opisanego wyżej warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt 7.1 SIWZ metodą spełnia / nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni spełnianie opisanego wyżej warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt 7.1 SIWZ metodą spełnia / nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni spełnianie opisanego wyżej warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt 7.1 SIWZ metodą spełnia / nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje: co najmniej 1 osobą dla poszczególnych części zamówienia posiadającą odpowiednio: Wymagania dotyczące wykonującego usługę: a) wykształcenie wyższe, b) przygotowanie pedagogiczne, c) znajomość specyfiki organizacji pracy środowiska, w którym będzie realizowany projekt. Zamawiający oceni spełnianie opisanego wyżej warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt 7.1 SIWZ metodą spełnia / nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni spełnianie opisanego wyżej warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt 7.1 SIWZ metodą spełnia / nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zmiana umowy jest dopuszczalna, o ile nie jest zmianą umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem pkt 3. 3. Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę jest dopuszczalna przy zachowaniu następujących warunków dotyczących: a) przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że będą one na korzyść Zamawiającego albo zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności, gdy realizowane jest zamówienie dodatkowe; b) terminu wykonania umowy pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności, gdy realizowane jest zamówienie dodatkowe; c) wynagrodzenia umownego pod warunkiem, że zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub zmiany te będą spowodowane zmniejszeniem zakresu przedmiotu zamówienia bądź koniecznością wykonania zamówienia dodatkowego, bądź zmiany te będą spowodowane zmianami w przepisach prawa. 4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsppoddebice.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach, ul. Polna 13/15, 99-200 Poddębice, Sekretariat, pokój 105..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2011 godzina 13:30, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach, ul. Polna 13/15, 99-200 Poddębice, Sekretariat, pokój 105..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w związku z realizacją projektu: DOBRA EDUKACJA SZANSĄ NA ROZWÓJ ZAWODOWY realizowanego przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach; Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Stanowisko prowadzącego zajęcia pn. Zdrowa i dobra edukacja: zajęcia sportowe - NORDIC WALKING.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stanowisko prowadzącego zajęcia pn. Zdrowa i dobra edukacja: zajęcia sportowe - NORDIC WALKING - zajęcia (łącznie 100 godzin lekcyjnych) realizowane w dwóch edycjach po 50 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - I edycja w roku szkolnym 2011/2012, II edycja w roku szkolnym 2012/2013..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Stanowisko prowadzącego zajęcia pn. Zdrowa i dobra edukacja: zajęcia sportowe - SAMOOBRONA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stanowisko prowadzącego zajęcia pn. Zdrowa i dobra edukacja: zajęcia sportowe - SAMOOBRONA - zajęcia (łącznie 100 godzin lekcyjnych) realizowane w dwóch edycjach po 50 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - I edycja w roku szkolnym 2011/2012, II edycja w roku szkolnym 2012/2013..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Stanowisko prowadzącego zajęcia pn. Zdrowa i dobra edukacja: zajęcia sportowe - ZAJĘCIA Z PIŁKĄ FIT BALL, STEP, HULA HOP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stanowisko prowadzącego zajęcia pn. Zdrowa i dobra edukacja: zajęcia sportowe - ZAJĘCIA Z PIŁKĄ FIT BALL, STEP, HULA HOP - zajęcia (łącznie 100 godzin lekcyjnych) realizowane w dwóch edycjach po 50 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - I edycja w roku szkolnym 2011/2012, II edycja w roku szkolnym 2012/2013..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Stanowisko prowadzącego zajęcia pn. Zdrowa i dobra edukacja: zajęcia sportowe - PIŁKA SIATKOWA, KOSZYKOWA, RĘCZNA I NOŻNA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stanowisko prowadzącego zajęcia pn. Zdrowa i dobra edukacja: zajęcia sportowe - PIŁKA SIATKOWA, KOSZYKOWA, RĘCZNA I NOŻNA - zajęcia (łącznie 100 godzin lekcyjnych) realizowane w dwóch edycjach po 50 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - I edycja w roku szkolnym 2011/2012, II edycja w roku szkolnym 2012/2013..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Stanowisko prowadzącego zajęcia pn. Zdrowa i dobra edukacja: PORADNICTWO PEDAGOGICZNO - PSYCHOLOGICZNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stanowisko prowadzącego zajęcia pn. Zdrowa i dobra edukacja: PORADNICTWO PEDAGOGICZNO - PSYCHOLOGICZNE - zajęcia (łącznie 100 godzin lekcyjnych) realizowane w dwóch edycjach po 50 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - I edycja w roku szkolnym 2011/2012, II edycja w roku szkolnym 2012/2013..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Stanowisko prowadzącego zajęcia pn. Zdrowa i dobra edukacja: ZAJĘCIA Z ZAKRESU DORADZTWA EDUKACYJNO - ZAWODOWEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stanowisko prowadzącego zajęcia pn. Zdrowa i dobra edukacja: ZAJĘCIA Z ZAKRESU DORADZTWA EDUKACYJNO - ZAWODOWEGO - zajęcia (łącznie 100 godzin lekcyjnych) realizowane w dwóch edycjach po 50 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - I edycja w roku szkolnym 2011/2012, II edycja w roku szkolnym 2012/2013..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Stanowisko prowadzącego zajęcia pn. Zdrowa i dobra edukacja: WARSZTATY KSZTAŁCĄCE UMIEJĘTNOŚCI ORGANIZACYJNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stanowisko prowadzącego zajęcia pn. Zdrowa i dobra edukacja: WARSZTATY KSZTAŁCĄCE UMIEJĘTNOŚCI ORGANIZACYJNE - zajęcia (łącznie 100 godzin lekcyjnych) realizowane w dwóch edycjach po 50 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - I edycja w roku szkolnym 2011/2012, II edycja w roku szkolnym 2012/2013..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Stanowisko prowadzącego zajęcia pn. Zdrowa i dobra edukacja: ZAJĘCIA DODATKOWE DLA UCZNIÓW Z ORZECZENIAMI I Z OPINIAMI PPP - Z JĘZYKA POLSKIEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stanowisko prowadzącego zajęcia pn. Zdrowa i dobra edukacja: ZAJĘCIA DODATKOWE DLA UCZNIÓW Z ORZECZENIAMI I Z OPINIAMI PPP - Z JĘZYKA POLSKIEGO - zajęcia (łącznie 100 godzin lekcyjnych) realizowane w dwóch edycjach po 50 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - I edycja w roku szkolnym 2011/2012, II edycja w roku szkolnym 2012/2013..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Stanowisko prowadzącego zajęcia pn. Zdrowa i dobra edukacja: ZAJĘCIA DODATKOWE DLA UCZNIÓW Z ORZECZENIAMI I Z OPINIAMI PPP - Z HISTORII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stanowisko prowadzącego zajęcia pn. Zdrowa i dobra edukacja: ZAJĘCIA DODATKOWE DLA UCZNIÓW Z ORZECZENIAMI I Z OPINIAMI PPP - Z HISTORII - zajęcia (łącznie 100 godzin lekcyjnych) realizowane w dwóch edycjach po 50 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - I edycja w roku szkolnym 2011/2012, II edycja w roku szkolnym 2012/2013..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Stanowisko prowadzącego zajęcia pn. Zdrowa i dobra edukacja: ZAJĘCIA DODATKOWE DLA UCZNIÓW Z ORZECZENIAMI I Z OPINIAMI PPP- Z MATEMATYKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stanowisko prowadzącego zajęcia pn. Zdrowa i dobra edukacja: ZAJĘCIA DODATKOWE DLA UCZNIÓW Z ORZECZENIAMI I Z OPINIAMI PPP- Z MATEMATYKI - zajęcia (łącznie 100 godzin lekcyjnych) realizowane w dwóch edycjach po 50 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - I edycja w roku szkolnym 2011/2012, II edycja w roku szkolnym 2012/2013..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Stanowisko prowadzącego zajęcia pn. Zdrowa i dobra edukacja: ZAJĘCIA DODATKOWE DLA UCZNIÓW Z ORZECZENIAMI I Z OPINIAMI PPP - Z FIZYKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stanowisko prowadzącego zajęcia pn. Zdrowa i dobra edukacja: ZAJĘCIA DODATKOWE DLA UCZNIÓW Z ORZECZENIAMI I Z OPINIAMI PPP - Z FIZYKI - zajęcia (łącznie 100 godzin lekcyjnych) realizowane w dwóch edycjach po 50 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - I edycja w roku szkolnym 2011/2012, II edycja w roku szkolnym 2012/2013..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Stanowisko prowadzącego zajęcia pn. Zdrowa i dobra edukacja: ZAJĘCIA DODATKOWE DLA UCZNIÓW Z ORZECZENIAMI I Z OPINIAMI PPP - Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO - grupa nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stanowisko prowadzącego zajęcia pn. Zdrowa i dobra edukacja: ZAJĘCIA DODATKOWE DLA UCZNIÓW Z ORZECZENIAMI I Z OPINIAMI PPP - Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO - grupa nr 1 zajęcia (łącznie 100 godzin lekcyjnych) realizowane w dwóch edycjach po 50 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - I edycja w roku szkolnym 2011/2012, II edycja w roku szkolnym 2012/2013..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Stanowisko prowadzącego zajęcia pn. Zdrowa i dobra edukacja: ZAJĘCIA DODATKOWE DLA UCZNIÓW Z ORZECZENIAMI I Z OPINIAMI PPP - Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO - grupa nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stanowisko prowadzącego zajęcia pn. Zdrowa i dobra edukacja: ZAJĘCIA DODATKOWE DLA UCZNIÓW Z ORZECZENIAMI I Z OPINIAMI PPP - Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO - grupa nr 2 zajęcia (łącznie 100 godzin lekcyjnych) realizowane w dwóch edycjach po 50 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - I edycja w roku szkolnym 2011/2012, II edycja w roku szkolnym 2012/2013..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI PODDĘBICE
- Dostawa paliw dla Nadleśnictwa Poddębice do 31 grudnia 2025 roku- II postępowanie
- Dostawy produktów spożywczych dla "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO CIĄGNIKA ROLNICZO - KOMUNALNEGO WRAZ Z OSPRZĘTEM.
więcej: przetargi PODDĘBICE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.