To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-05
Warszawa: zorganizowanie KURSU
KOMPUTEROWEGO dla uczestników projektu Z RODZINĄ MOGĘ WIĘCEJ
Numer ogłoszenia: 321414 - 2011; data zamieszczenia: 05.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 245782 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Praga Północ m.st. Warszawy, ul. Szymanowskiego 6/61, 03-477 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6193437, 8180000, 61197602, faks 022 6193437, 8180000.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna m. st. Warszawy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie KURSU KOMPUTEROWEGO dla uczestników projektu Z RODZINĄ MOGĘ WIĘCEJ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie kursu komputerowego dla 10 uczestników projektu Z RODZINĄ MOGĘ WIĘCEJ, W WYMIARZE 40 GODZIN Zakres merytoryczny szkolenia. 1. Kurs komputerowy MS Office poziom podstawowy - 9 osób Obsługa Microsoft Windows: 1. Podstawowe pojęcia systemowe. 2. Konfiguracja ustawień użytkownika. 3. Klasyfikacja oprogramowania i sprzętu Obsługa programu Word: 1. Wprowadzenie do pracy z edytorem tekstów: 18. Podstawowe pojęcia (akapit, spacja itp.). 19. Omówienie okna programu Microsoft R Word. 20. Polecenia i opcje pracy z programem. 21. Podstawowe pojęcia (akapit, spacja itp.). 22. Operacje zapisywania, tworzenia dokumentów itp. 2. Formatowanie dokumentu tekstowego: 2. Wprowadzanie i edycja tekstu. 3. Wprowadzanie polskich znaków. 4. Zmiana kroju pisma, wielkości znaków. 5. Wyrównywanie tekstu względem marginesu. 6. Wcięcia akapitowe. 7. Zmiana wielkości znaków. 8. Wyliczanie oraz numeracja. 9. Wyszukiwanie oraz zmiana tekstu. 10. Usprawnienie pracy poprzez wprowadzenie tabulatorów. 11. Określenie kolorów dla tekstu jaki dla tła. 3. Tworzenie i formatowanie tabeli: - Określenie szerokości oraz wysokości komórek. - Dodawanie i odejmowanie kolumn, wierszy oraz pojedynczych komórek. - Scalanie lub dzielenie komórek, wymazywanie zbędnych linii. - Dodawanie i odejmowanie kolumn, wierszy oraz pojedynczych komórek. - Sortowanie danych w tabeli. 4. Pozostałe opcje w programie Microsoft R Word. 1) Wykorzystywanie słownika ortograficznego i gramatycznego. 2) Ustawianie względem tekstu tabel i grafiki. 3) Ustawienie nagłówka i stopki. 4) Opcje wydruku dokumentów. Obsługa programu Excel: 1. Wprowadzenie do pracy z arkuszem kalkulacyjnym MS Excel: d) Omówienie ekranu programu Microsoft R Excel. e) Dostosowanie wyglądu arkuszy do własnych potrzeb. f) Skoroszyt - budowa i poruszanie się pomiędzy komórkami, arkuszami. g) Wprowadzanie i edycja danych w arkuszach. h) Adres komórki - rodzaje adresowania i jego znaczenie. i) Sposoby zaznaczania danych w arkuszach. j) Kopiowanie, przenoszenie i wypełnianie komórek. 2. Formatowanie zawartości komórek: 2) Kroje pisma, styl wielkość znaków. 3) Sposoby rozmieszczania danych komórki w obrębie jej samej i arkusza. 4) Obramowanie i wypełnienie. 5) Zmiana wysokości wierszy i szerokości kolumn. 6) Autodopasowanie wierszy i kolumn. 3. Tworzenie arkuszy obliczeniowych: 5. Tworzenie i wprowadzanie formuł. 6. Proste funkcje matematyczne Excela np. suma, średnia, minimum. 7. Format wpisanych danych np. godzina, liczba, adres email. 8. Graficzna prezentacja wyników w arkuszu. 9. Wstawianie obiektów Word Art, rysunków, zdjęć itp. 10. Tworzenie wykresów przy pomocy kreatora. 11. Określanie obszaru wydruku MS Office zaawansowany - 1 osoba Obsługa programu Word: 4. Profesjonalne formatowanie tekstów. 5. Wcięcia, twarde spacje myślnik nie rozdzielający. 6. Ustawianie tabulatorów i znaków wiodących. 7. Tworzenie przypisów. 8. Tworzenie własnej formy numeracji z uwzględnieniem konspektu. 9. Dokumenty wielostronicowe. 10. Zmiana numeracji stron. 11. Tworzenie stylu oraz formatowanie dokumentu przy ich pomocy. 12. Tworzenie dokumentów wielołamowych. 13. Tworzenie spisów treści. 14. Tworzenie nagłówków oraz stopek. 15. Tworzenie pól tekstowych i osadzanie ich wewnątrz dokumentu. 16. Korespondencja seryjna. 17. Tworzenie etykiet adresowych. 18. Tworzenie listów seryjnych. 19. Opcje zapytań(kwerend) w korespondencji seryjnej. 20. Osadzanie obiektów w dokumencie. 21. Sortowanie danych. 22. Proste formuły ( w zależności od zaawansowania kursantów ). 23. Tworzenie formularzy i ofert. Obsługa programu Excel: 2. Adresowanie bezwzględne, względne i mieszane. 3. Zaawansowane opcje wydruku arkusza. 4. Funkcje daty i czasu. 5. Przenoszenie danych pomiędzy arkuszami i skoroszytami. 6. Nazywanie komórek i zakresów. 7. Funkcje warunkowe. 8. Funkcje finansowe - FV, PMT. 9. Tworzenie wykresów i zaawansowane formy ich formatowania. 10. Wykresy niestandardowe. 11. Bazy danych. 12. Sortowanie złożone. 13. Konsolidacja danych. 14. Filtrowanie danych. 15. Widoki niestandardowe. 16. Sumy pośrednie, częściowe. 17. Formularze i ich wykorzystanie. 18. Tworzenie raportów przy pomocy tabeli przestawnej. 19. Tworzenie szablonu z ochroną i poprawnością danych. 20. Rejestracja i uruchamianie makr. 21. Łączenie funkcji. 22. Osadzanie obiektów w Excelu. 23. Łączenie danych z różnych skoroszytów...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00 - Kursy komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany w ramach PO KL 2007-2013, poddziałanie 7.1.1.:współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Z rodziną mogę więcej..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Proffes Wojciech Kucharski, ul. Krakowiaków 103, 02-255 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9611,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5289,00
Oferta z najniższą ceną: 5289,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11900,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.