Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-25
Ogłoszenie nr 32149 - 2017 z dnia 2017-02-25 r.
Płock:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 22982
Data: 09/02/2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Wojewódzki Szpital Zespolony, Krajowy numer identyfikacyjny 65007000000, ul.
ul. Medyczna
19,
09400
Płock, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
024 3646105, 3646330, e-mail
i.sadowska@wszplock.pl, faks
243 646 101,36.
Adres strony internetowej (url):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.8
W ogłoszeniu jest: Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa
ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w dniach: 100
W ogłoszeniu powinno być: Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa
ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w dniach: 90
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: II.I.1.3
W ogłoszeniu jest: Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże
wykonanie, co najmniej: a) jedno zamówienie na roboty budowlane polegające na budowie, rozbudowie,
przebudowie lub remoncie budynków użyteczności publicznej na kwotę nie niższą niż 300.000zł (brutto), b)
jedną robotę polegającą na wykonaniu instalacji gazów medycznych na kwotę nie niższą niż 20.000,00 zł
(brutto). 2. warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który będzie dysponował, co najmniej
po jednej osobie uprawnionej zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2016r. poz. 290.)) do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. kierownika: a) budowy o
specjalności: konstrukcyjno-budowlanej lub równoważnej, b) robót o specjalności: instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważnej, c) robót o specjalności:
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i
kanalizacyjnych lub równoważnej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o
kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe: ad.1W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie
w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tą wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający
uznaje datę umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie oraz
na stronie internetowej). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie
kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania. ad.2Zamawiający, określając wymogi dla
osoby w zakresie posiadania uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane,
które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia
wydane obywatelom innych państw w tym obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz
Konferencji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz przepisów ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity:
Dz.U. z 2016r. poz. 290) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach
członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65). Osoby wymienione w pkt.2 muszą posiadać
aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
W ogłoszeniu powinno być: Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże
wykonanie, co najmniej: a) jedno zamówienie na roboty budowlane polegające na budowie, rozbudowie,
przebudowie lub remoncie budynków użyteczności publicznej na kwotę nie niższą niż 300.000zł (brutto), b)
jedną robotę polegającą na wykonaniu instalacji gazów medycznych na kwotę nie niższą niż 20.000,00 zł
(brutto). 2. warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który dysponuje osobami, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego tj. , co najmniej
po jednej osobie uprawnionej zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2016r. poz. 290.)) do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. kierownika: a) budowy o
specjalności: konstrukcyjno-budowlanej lub równoważnej, b) robót o specjalności: instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważnej, c) robót o specjalności:
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i
kanalizacyjnych lub równoważnej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o
kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe: ad.1W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie
w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tą wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający
uznaje datę umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie oraz
na stronie internetowej). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie
kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania. ad.2Zamawiający, określając wymogi dla
osoby w zakresie posiadania uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane,
które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia
wydane obywatelom innych państw w tym obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz
Konferencji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz przepisów ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity:
Dz.U. z 2016r. poz. 290) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach
członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65). Osoby wymienione w pkt.2 muszą posiadać
aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: III.2.2
W ogłoszeniu jest: Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy
Pzp nie
W ogłoszeniu powinno być: Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy
Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: III.7
W ogłoszeniu jest: INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6). PPKT VII. dokumenty wymagane od podmiotów zagranicznych 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w dziale VIII
B2 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na
ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu, 2. Dokument, o którym mowa w pkt. 1, powinien być wystawiony nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu
złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w
którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której
dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
W ogłoszeniu powinno być: INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6). PPKT VII. dokumenty wymagane od podmiotów zagranicznych
1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w dziale VIII B2 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
2. Dokument, o którym mowa w pkt. 1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.
3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapisy pkt. 2 powyżej stosuje się.
4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.5
W ogłoszeniu jest: ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany treści Umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust.1 Prawa zamówień publicznych.
Zamawiający dopuszcza zmiany zapisów umowy w przypadku: 1. Zmiany osób odpowiedzialnych za realizację
przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że osoby te będą spełniały warunek udziału w postępowaniu określone
w siwz w zakresie kwalifikacji zawodowych, 2. Wykonania robót zamiennych, jeżeli są one uzasadnione
koniecznością usprawnienia procesu budowlanego, po wcześniejszym uzgodnieniu tych zmian z Zamawiającym
lub nie odstępują one w sposób istotny od PFU - bez konieczności zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy, 3.
Zaistnienia okoliczności prawnych, ekonomicznych lub technicznych, których nie można było przewidzieć w
momencie zawarcia umowy, za które żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkujących brakiem
możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 4. Powstania
rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny
sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej
interpretacji jej zapisów przez Strony. 5. Zmiany terminu zakończenia zamówienia związanego z : 5.1 zwłoką w
przekazaniu dokumentacji projektowej o okres równy tej zwłoce, 5.2 wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z
planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycji w zakresie niezbędnym do uniknięcia
lub usunięcia tych kolizji, 5.3 zwłoką w przekazaniu przez Zamawiającego placu budowy lub pomieszczeńdłuższej niż 7 dni roboczych licząc od daty podpisania umowy lub siły wyższej, 5.4 w przypadku zmiany
sposobu wykonywania umowy spowodowanej koniecznością zmiany projektu lub innymi okolicznościami
niezależnymi do Zamawiającego i Wykonawcy. 6. Zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego, jeżeli wynika
to: 6.1 ze zmiany kolejności wykonania robót, 6.2 zmiany podziału robót na elementy rozliczeniowe i
wynagrodzenia, 6.3 zaniechania wykonania części robót, 6.4 zmiany terminu wykonania zamówienia. 7. Zmiany
podwykonawcy lub zmiany zakresu rzeczowego części prac powierzonych podwykonawcom, zmiany osób
wykazanych w załączniku nr 10 do umowy. 8. Zmiany zakresu rzeczowego spowodowane względami
technicznymi i obiektywnymi uniemożliwiającymi wykonanie pełnego zakresu rzeczowego. 9. Konieczności
dostosowania postanowień niniejszej umowy do warunków określonych w umowie zawartej pomiędzy
Zamawiającym a Zarządem Województwa Mazowieckiego oraz w przypadku przyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej, które będą przeznaczone na sfinansowanie zamówienia.. 10. Rezygnacji z przyczyn
technicznych z wykonania części robót lub których wykonanie nie jest niezbędne dla prawidłowej realizacji
przedmiotu zamówienia w przypadkach, o których mowa w par.4 ust.5 umowy. W przypadku zaniechania
wykonania robót, wynagrodzenie ryczałtowe określone w par.4 ust.1 umowy zostanie pomniejszone o wartość
danego przedmiotu odbioru, w skład którego wchodzą roboty zaniechane. 11. Podpisania aneksu do umowy o
dofinansowanie przedmiotu umowy, zmieniającego zasady i terminy realizacji. 12. Zmian postanowień umowy,
które są nieistotne w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy tj. zmian, o
których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie miałaby wpływu na krąg podmiotów
ubiegających się o udzielenia zamówienia czy też na wynik postępowania przetargowego.
W ogłoszeniu powinno być: ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia wykazanych w załączniku nr 10 do umowy, pod warunkiem, że osoby te będą spełniały warunek udziału w postępowaniu określone w siwz w zakresie kwalifikacji zawodowych,
2. Wykonania robót zamiennych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością usprawnienia procesu budowlanego, po wcześniejszym uzgodnieniu tych zmian z Zamawiającym lub nie odstępują one w sposób istotny od rozwiązań zawartych w załączniku nr 1 do umowy - bez konieczności zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy,
3. Zaistnienia okoliczności prawnych, ekonomicznych lub technicznych, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy, za które żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkujących brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
4. Powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony.
5. Zmiany terminu zakończenia zamówienia związanego z :
5.1 wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycji w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,
5.2 zwłoką w przekazaniu przez Zamawiającego placu budowy lub pomieszczeń dłuższej niż 7 dni roboczych licząc od daty podpisania umowy lub siły wyższej,
5.3 gdy zajdzie konieczność wykonania zamówień, o których mowa w par.6 umowy,
5.4 w przypadku zmiany sposobu wykonywania umowy spowodowanej koniecznością zmiany projektu lub innymi okolicznościami niezależnymi do Zamawiającego i Wykonawcy.
6. Zmiany podwykonawcy lub zmiany zakresu rzeczowego części prac powierzonych podwykonawcom.
7. Rezygnacji z przyczyn technicznych z wykonania części robót lub których wykonanie nie jest niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli jej uzasadnieniem są:
7.1) obniżenie kosztów wykonania robót,
7.2) obniżenie kosztów eksploatacji obiektu,
7.3) skrócenie terminu wykonania zamówienia.
W przypadku zaniechania wykonania robót, wynagrodzenie ryczałtowe określone w par.4 ust.1 umowy zostanie pomniejszone o wartość danego przedmiotu odbioru w skład, którego wchodzą roboty zaniechane. Postawą sporządzenia kosztorysu będą ceny jednostkowe określone w kosztorysie ofertowym wykonawcy. W przypadku braku cen jednostkowych, o których mowa cen nie wyższych niż średnich cen publikowanych w InterCenBud za kwartał poprzedzający sporządzenie kosztorysu.
8. Konieczność Dostosowania postanowień niniejszej umowy do warunków określonych w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a Zarządem Województwa Mazowieckiego oraz w przypadku przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które będą przeznaczone na sfinansowanie zamówienia
9. Podpisania aneksu do umowy o dofinansowanie przedmiotu umowy, zmieniającego zasady i terminy realizacji.
10. Zmian postanowień umowy, które są nieistotne w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy tj. zmian, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie miałaby wpływu na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenia zamówienia czy też na wynik postępowania przetargowego.
II.2) Tekst, który należy dodać
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.6
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Informacje dodatkowe:
Oferta wspólna - dotyczy np. oferty składanej przez konsorcjum lub spółkę cywilną tj. wykonawcę określonego w art. 23 ust. 1 Pzp.
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia poprzez złożenie oferty wspólnej (łącznej). Jeżeli oferta jest ofertą wspólną musi z niej wynikać:
- jakie podmioty składają ofertę - pełna nazwa i adres siedziby
- cel wspólnych działań jako złożenie oferty łącznej oraz wspólne zrealizowanie przedmiotu zamówienia.
2. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w niniejszym rozdziale.
3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie.
Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa musi dokładnie określać zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty.
Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą, w braku odmiennego zastrzeżenia w pełnomocnictwie, wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem) ze skutkiem dla mocodawców.
4. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na "Wykonawcę", w miejscu "np. nazwa i adres wykonawcy" zaleca się, aby wpisać dane dotyczące podmiotu składającego ofertę wspólną, a nie pełnomocnika.
5. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie wybrany wykonawca będzie musiał dostarczyć przed podpisaniem umowy o zamówienie publiczne (w przypadku wygrania postępowania) pod rygorem, iż odmawia on podpisania umowy z Zamawiającym.
6. Zakazuje się zmian uczestników podmiotu składającego ofertę wspólną, za wyjątkiem przypadków przewidzianych w ustawie Pzp.
7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w pkt. IV ppkt 1 SIWZ winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.
8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia po stronie każdego z podmiotów składających ofertę wspólną musi być brak podstaw do wykluczenia.
9. Podmiot składający ofertę wspólną jest zobowiązany do złożenia oświadczeń i dokumentów zgodnie z postanowieniami rozdziału VIII E SIWZ.
10. Jeżeli podmiot występujący wspólnie - spółka cywilna - na podstawie odrębnych przepisów dla celów podatkowych lub związanych z ubezpieczeniami jest traktowany jako jeden podmiot (jedna jednostka organizacyjna) - odpowiednie dokumenty powinien złożyć niezależnie ten podmiot.
11. Dokumenty wspólne takie jak np.: oferta cenowa składa pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną.
12. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy są poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, którego dokumenty dotyczą.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dostawa jednorazowych materiałów medycznych
- Usługi poligraficzne - Druk i dostawa książki - K.Hejke Wspomnienia o ojcu
- Usługi poligraficzne - Druk i dostawa drzewa genealogicznego oraz tuby - elementy książki - K.Hejke Wspomnienia o ojcu
- Dostawa sprzętu medycznego: aparatu do masażu, zmotoryzowanej szyny CPM, stołu zabiegowego, gastroskopu video, optyki histeroskopowej i resektoskopowej, płaszczy do optyk.
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku w 2025r.
- Świadczenie usług konserwacyjno-naprawczych oraz serwisowanie instalacji i wyposażenia ppoż. obiektów Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku - II postępowanie.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.