Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-28
Jedlicze: Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń, warsztatów i kursów w ramach projektu systemowego Czas na aktywność w Gminie Jedlicze
Numer ogłoszenia: 32180 - 2014; data zamieszczenia: 28.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Rynek 5, 38-460 Jedlicze, woj. podkarpackie, tel. 13 44 84 758, faks 13 43 52 117.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedlicze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń, warsztatów i kursów w ramach projektu systemowego Czas na aktywność w Gminie Jedlicze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Zadanie I Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w zakresie: grupowe warsztaty doradztwa zawodowego - dla 10 kobiet osobno w wymiarze 20h i 10 mężczyzn osobno w wymiarze 20h razem 40 h Termin realizacji: od 1 kwietnia - do 30 kwietnia 2014 r. Dokładny termin rozpoczęcia warsztatów Zamawiający ustali z Wykonawcą zamówienia. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do poruszania się po rynku pracy, tworzenia dokumentacji niezbędnej podczas poszukiwania pracy, grupowe i indywidualne doradztwo zawodowe, przygotowanie do autoprezentacji podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Zadanie II Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego w zakresie: florystyka- dla 10 kobiet w wymiarze 120h Termin realizacji: od 1 maja do 30 czerwca 2014 r. Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu florystyki oraz nabycie praktycznych umiejętności koniecznych do założenia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Program szkolenia powinien obejmować co najmniej zagadnienia w zakresie (minimum): a) zasady BHP, b) asortyment roślin ozdobnych, c) sposoby utrwalania materiału roślinnego, d) narzędzia i środki techniczne, style w kompozycjach, e) różne style układania kwiatów, f) wiązanki okolicznościowe, g) kompozycje stołowe, h) kompozycje w naczyniach, i) florystyka ślubna, j) florystyka komunijna, k)florystyka żałobna, l) dekoracje okolicznościowe z elementami kwiatów i roślin, np. pływające kwiaty, stroik ze świecą, ł) dekoracje z motywem kuli, m) dekoracje z roślin doniczkowych, n) kompozycje z roślin żywych (w szczególności), a także suchych, sztucznych i preparowanych, o) zabiegi pozwalające przedłużyć życie kwiatów ciętych, p) pakowanie prezentów. Zadanie III Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego w zakresie: Monter dociepleń - dla 10 mężczyzn w wymiarze 150 h Termin realizacji: od 1 lipca do 31 sierpnia 2014r. Szkolenie ma na celu profesjonalne i kompleksowe przygotowanie do pracy w zawodzie - Montera dociepleń budynków. Szkolenie powinno być ściśle ukierunkowane na zdobycie umiejętności praktycznych, zgodnie z kierunkiem danego zawodu objętego szkoleniem przy uwzględnieniu nowoczesnych technologii i wymagań w zakresie kwalifikacji i umiejętności zawodowych, stawianych obecnie na rynku pracy. Program szkolenia powinien obejmować co najmniej zagadnienia w zakresie (minimum): a) cele, metody i zasady docieplania budynków; b) BHP przy wykonywaniu dociepleń budynków; c) materiały, narzędzia i sprzęt do wykonywania dociepleń; d) przygotowanie podłoża pod termoizolacje; e) przyklejanie płyt styropianowych; f) mocowanie płyt styropianowych za pomocą kołków; g) wykonywanie termoizolacji z płyt z wełny mineralnej; h) wykańczanie termoizolacji; i) wzmacnianie naroży; j) wykonywanie warstwy zbrojonej; k) wykonywanie tynku cienkowarstwowego; l) bezpieczeństwo i higiena pracy; ł) użytkowanie eksploatacyjne; m) budowa rusztowań budowlano-montażowych metalowych; n) technologia montażu i demontażu rusztowań budowlano-montażowych metalowych; Miejsce do przeprowadzenia zajęć praktycznych wskaże Zamawiający. Zadanie IV Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w zakresie warsztaty kompetencji i umiejętności społecznych dla 10 kobiet osobno w wymiarze 30 h i 10 mężczyzn osobno w wymiarze 30h w sumie 60 h Termin realizacji: od 1 marca - do 31 marca 2014r. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do aktywnego i efektywnego poszukiwania pracy , podniesienia poziomu samooceny, zwiększenie samowiedzy, trening asertywności, trening komunikowania się , trening umiejętności konstruktywnego przezwyciężania sytuacji trudnych związanych z poszukiwaniem pracy, trening umiejętności trafnej oceny innych i diagnozy relacji interpersonalnych, trening umiejętności współpracy, skutecznego wywierania wpływu na innych czy skutecznej modyfikacji zachowań własnych i innych, skuteczne radzenie sobie ze stresem, rozwijanie inteligencji emocjonalnej i świadomości posiadanych praw. Dotyczy wszystkich części zamówienia Wymagania: 1.Dzienny wymiar zajęć tj. szkoleń, kursów, warsztatów nie powinien przekroczyć 8 godzin zegarowych, z uwzględnieniem niezbędnych przerw. Zajęcia powinny się odbywać od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy w przedziale godz. 8-16. Przez godziny do zrealizowania których jest zobowiązany wykonawca, wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający rozumie godziny dydaktyczne gdzie 1 h = 45 min. 2.zapewnienie kadry dydaktycznej posiadającej kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzenia zajęć objętych programem szkoleń/kursów/warsztatów. 3.program szkolenia/kursu/warsztatów zawierający w szczególności: czas trwania i sposób organizacji zajęć, cele kształcenia a także plan nauczania określający nazwę zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej oraz niezbędnych środków czy materiałów dydaktycznych. 4.wykonawca zapewni odpowiedni sprzęt do realizacji szkolenia, tj. materiał florystyczny - kwiaty i zieleń, oraz materiały pomocnicze jak: gąbki, druty, wstążki, rafia, kleje, podkłady, ratan, sznurki, sizal, faszyna, konstrukcje, papier, fizelina itp., 5.wykonawca zapewni materiały/sprzęt do praktycznej nauki zawodu monter dociepleń. 6.zapewnienie uczestniczkom/uczestnikom kursów zawodowych odzieży ochronnej. 7.zapewnienie odpowiednich pomieszczeń do realizacji kursu/szkoleń/warsztatów spełniających wymagania bhp, umożliwiających sprawną realizację zajęć, wyposażonych w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji zakresu tematycznego kursu na terenie miasta Jedlicze. Każda/Każdy z Uczestniczek/Uczestników projektu powinna/powinien być wyposażona/wyposażony i mogła/mógł dysponować sprzętem i pomocami dydaktycznymi wykorzystywanymi podczas zajęć w szczególności zajęć praktycznych. 8.zapewnienie materiałów i pomocy dydaktycznych (broszur, opracowań własnych) potrzebnych do przyswojenia wiedzy teoretycznej, a także innych materiałów szkoleniowych i sprzętu niezbędnego do zajęć (np. zeszyt, długopis, projektor multimedialny itp.) dla każdego z uczestników szkolenia/kursu. Materiały zostaną przekazane na własność uczestnikom szkolenia/kursów/warsztatów. 9.zajęcia w ramach szkoleń/kursów/warsztatów zasadniczo winny odbywać się w pomieszczeniach zagwarantowanych przez Wykonawcę na terenie miasta Jedlicze wyposażonych w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizacje zajęć (szkoleń/kursów). Pomieszczenia powinne spełniać określony standard (odpowiednie warunki szkoleniowe, oprawa gastronomiczna -sala szkoleniowa oraz zaplecze gastronomiczne o podwyższonym standardzie).W ofercie należy dokładnie wskazać miejsce, w którym będą odbywać się zajęcia w ramach warsztatów. W przypadku prowadzenia zajęć w okresie jesienno- zimowym, zapewnienie odpowiednio ogrzewanych pomieszczeń. 10. przekazanie Zamawiającemu po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych i dydaktycznych oznakowanych zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (wymaganych przez podmioty kontrolujące). 11. ubezpieczenie uczestników zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie oraz w drodze do i z miejsca kursu/szkolenia/warsztatów - od pierwszego do ostatniego dnia kursu/szkolenie (kserokopia polisy potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy przekazać Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu), 12. oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się warsztaty/szkolenia/kursy zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, flagą UE z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz umieszczać informację o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 13. zapewnienie codziennego cateringu w postaci ciepłych i zimnych napojów (kawa, mleczko do kawy, herbata, cukier, soki, woda wg potrzeb uczestników), ciastek bądź kanapek oraz co najmniej jednego gorącego posiłku (danie obiadowe) , 14. prowadzenie bieżącej dokumentacji przebiegu kształcenia (m.in. listy obecności uczestników zajęć - potwierdzanie obecności za pomocą własnoręcznego czytelnego podpisu, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, potwierdzenia otrzymania zimnego oraz gorącego poczęstunku w postaci gorącego posiłku, kserokopii dziennika zajęć, ankiet a po zakończeniu warsztatu/szkoleń/kursów przekazania oryginałów tych dokumentów Zamawiającemu wraz z kserokopiami zaświadczeń lub certyfikatów potwierdzających ukończenie warsztatu/szkolenia kursu (z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym), 15. niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego (najpóźniej w następnym dniu od zaistniałej sytuacji) o absencji uczestników kursu lub rezygnacji z uczestnictwa w trakcie jego trwania, a także innych okoliczności mających wpływ na realizację programu nauczania. Zgłoszenia o nieobecności uczestników powinny być dokonywane telefonicznie oraz e-mailowo do Koordynatora projektu, 16. Przekazanie Zamawiającemu harmonogramu zajęć wraz z godzinami rozpoczęcia i zakończenia kursu przed rozpoczęciem zajęć każdej grupy uczestników. Inne wymagania: a)rzygotowanie szczegółowego programu oraz harmonogramu szkolenia/kursu, b)Zapewnienie wykładowców/instruktorów z kompetencjami do prowadzenia praktycznej nauki zawodu, c)Skierowanie uczestników kursów zawodowych na badania lekarskie w celu dopuszczenia do kursu na co najmniej 7 dni roboczych przed rozpoczęciem kursu oraz do ich sfinansowania. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu informacji o wynikach badań niezwłocznie po ich otrzymaniu, d)Przeprowadzenie egzaminów końcowych sprawdzających zdobyte wiadomości w zakresie zajęć teoretycznych i praktycznych ( dotyczy uczestników kursów zawodowych); e)po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymają dokumenty potwierdzające jego ukończenie -zaświadczenie, o którym mowa w § 18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 186) oraz suplement zawierający: 1. informacje o okresie trwania szkolenia, 2. tematy i wymiar godzinowy zajęć edukacyjnych, 3. numer z rejestru zaświadczenia, do którego suplement jest dodatkiem, 4. podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową prowadzącą szkolenie. Zaświadczenia muszą być oznaczone zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. f)Przedłożenie list obecności uczestniczek/uczestników na zajęciach w poszczególnych dniach oraz listy poświadczające odbiór materiałów dydaktycznych, korzystanie z posiłków (jeśli dotyczy), kopie certyfikatów, a także inne dokumenty potwierdzające organizację i prowadzenie zajęć w sposób należyty, w szczególności ankiety wypełnione przez uczestników zajęć, dzienniki zajęć, g)Przeprowadzenie ewaluacji prowadzonych zajęć - dokonanie oceny prowadzonych zajęć za pomocą ankiet ewaluacyjnych, h)Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania kontroli realizacji zamówienia, a Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia udziału w zajęciach osobom wskazanym przez Zamawiającego do przeprowadzenia kontroli realizacji przedmiotu zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że są wpisani do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie I Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, na rzecz osób bezrobotnych, co najmniej dwie usługi szkoleniowe w zakresie: doradztwo zawodowe; Zadanie II Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, na rzecz osób bezrobotnych, co najmniej dwie usługi szkoleniowe w zakresie: kurs zawodowy w specjalności florystyka lub florystyka - bukieciarstwo. Zadanie III Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, na rzecz osób bezrobotnych, co najmniej dwie usługi/ kursy zawodowe w zakresie: kurs zawodowy w specjalności monter dociepleń lub ociepleń. Zadanie IV Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, na rzecz osób bezrobotnych, co najmniej dwie usługi/kursy/ szkolenia w zakresie rozwój kompetencji/umiejętności społecznych lub kompetencji/umiejętności życiowych dotyczy wszystkich zadań: Każda z usług szkoleniowych ma być zrealizowana w wymiarze co najmniej 3 dni szkoleniowych (gdzie dzień szkoleniowy wynosił co najmniej 6 godz. dydaktycznych - gdzie 1 godz. dydaktyczna = co najmniej 45 min. zegarowych) i każda ma być zrealizowana dla co najmniej 5 osób. Posiadane doświadczenie powinno być udokumentowane złożeniem wykazu zrealizowanych usług zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zadanie I co najmniej 2 trenerów posiadających doświadczenie przy przeprowadzeniu co najmniej 2 szkoleń/kursów (każdy) dla osób bezrobotnych, w wymiarze co najmniej po 24 godz. dydaktyczne, o tematyce doradztwo zawodowe; Zadanie II co najmniej 2 trenerów/szkoleniowców posiadających doświadczenie przy przeprowadzeniu co najmniej 2 szkoleń/kursów (każdy) dla osób bezrobotnych, w wymiarze co najmniej po 24 godz. dydaktyczne, o tematyce kurs zawodowy w specjalności florystyka lub florystyka-bukieciarstwo Zadanie III co najmniej 2 trenerów/szkoleniowców posiadających doświadczenie przy przeprowadzeniu co najmniej 2 szkoleń/kursów (każdy) dla osób bezrobotnych, w wymiarze co najmniej po 24 godz. dydaktyczne, o tematyce kurs zawodowy w specjalności monter dociepleń lub ociepleń Zadanie IV co najmniej 2 trenerów posiadających doświadczenie przy przeprowadzeniu co najmniej 2 szkoleń/warsztatów (każdy) dla osób bezrobotnych, w wymiarze co najmniej po 24 godz. dydaktyczne, o tematyce rozwój kompetencji/umiejętności społecznych lub kompetencji/umiejętności życiowych;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści Umowy w przypadku, gdy: 1)nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2)wystąpi konieczność zmiany miejsca i terminów realizacji szkoleń, wyłącznie w przypadku zaistnienia nowych okoliczności, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, których nie można było przewidzieć; 3)Terminy realizacji zamówienia może ulec zmianie w przypadku przedłużenia się trwania procedury przetargowej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://jedlicze.bip.krosoft.pl/?mainid=58
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jedliczu ul. Rynek 5 , 38-450 Jedlicze pokój nr 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2014 godzina 12:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jedliczu ul. Rynek 5 , 38-450 Jedlicze pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI JEDLICZE
więcej: przetargi JEDLICZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenia nauczycieli Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w ramach projektu: Przez zabawę do nauki - wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Udanin
- Zakup wraz z dostawą i montażem tablicy LED na terenie hali widowiskowo-sportowej "Arena Legionowo" w Legionowie przy ul. Chrobrego 50B
- Przeprowadzenie kursu baristycznego
- "Prawne i praktyczne aspekty narzędzi stosowanych w pracy socjalnej: projektu socjalnego, kontraktu socjalnego oraz rodzinnego wywiadu środowiskowego"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- Kursy językowe dla wychowanków rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.