eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poddębice › DOSTAWY DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO I MATERIAŁÓW JEDNORAZOWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-19

Poddębice: DOSTAWY DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO I MATERIAŁÓW JEDNORAZOWYCH
Numer ogłoszenia: 323079 - 2008; data zamieszczenia: 19.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Poddębicach , ul. Mickiewicza 16, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 043 678 36 22, faks 043 678 20 21.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-poddebice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO I MATERIAŁÓW JEDNORAZOWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego i materiałów jednorazowych w ilościach i asortymencie określonym w Załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy. CPV: 33.14.00.00 3.2 Przedmiot dostawy musi odpowiadać wymaganiom polskich norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane lub też - w przypadku ich braku - europejskich aprobat technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych, polskich norm przenoszących normy europejskie, polskich norm wprowadzających normy międzynarodowe, polskich norm, polskich aprobat technicznych (art. 30 ust. 1 i 2 ustawy Pzp) 3.3 Przedmiot dostawy musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 126, poz. 1380 z póź. zm.) 3.4 Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego jest zobowiązany przedłożyć do wglądu dokumenty potwierdzające, że oferowany drobny sprzęt medyczny i materiały jednorazowe spełniają wymogi określone w pkt. 3.3. 3.5 Realizacja dostaw będzie się odbywać sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez upoważnionego pracownika apteki Zamawiającego za pośrednictwem faxu, za potwierdzeniem odbioru. 3.6 Dostawy drobnego sprzętu medycznego i materiałów będą odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy do apteki szpitalnej mieszczącej się w siedzibie Zamawiającego, w godzinach 7.25 - 15.00 w czasie nie dłuższym niż 72 h od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia zamówionego towaru w miejscu wyznaczonym przez pracownika apteki. 3.7 Ewentualne reklamacje dostaw z tytułu jakości lub ilości dostarczonego towaru składane będą Wykonawcy za pośrednictwem faxu, za potwierdzeniem transmisji niezwłocznie po ich stwierdzeniu. 3.8 Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia odpowiedzi na złożoną reklamację w ciągu 24 h od chwili złożenia reklamacji, a w przypadku braku odpowiedzi reklamację uważać się będzie w całości uznaną przez Wykonawcę. 3.9 W przypadku uznania reklamacji za zasadną Wykonawca zobowiązany jest w terminie 48 h od chwili złożenia reklamacji wymienić towar na wolny od wad bądź uzupełnić braki ilościowe na własny koszt i we własnym zakresie. 3.10 Jeżeli w czasie wykonywania dostawy Wykonawca będzie zlecał czynności związane z dostawą przedmiotu zamówienia innym podmiotom tj. podwykonawcom, zobowiązany jest wpisać zakres tych czynności w Załączniku nr 6 do SIWZ. 3.11 Faktyczna ilość zamawianych materiałów medycznych zależna będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Określone przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SIWZ (stanowiącym załącznik nr 1 do umowy) ilości materiałów medycznych nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich zakupienia u Wykonawcy i nie mogą być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. 3.12 Zamawiający dopuszcza możliwość zamieszczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym i cenowym tylko tych pakietów na które składa ofertę. 3.13 Zamawiający zwraca się z prośbą o złożenie wypełnionego formularza cenowego również w formie elektronicznej (dyskietka, płyta). 3.14 Wykonawca dołączy do oferty katalogi lub foldery potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia określonego w Pakiecie nr 5 pozycja 1 i 2 Załącznika nr 3 do SIWZ. 3.15 Celem oceny zgodności parametrów oferowanego sprzętu i materiałów medycznych należy dostarczyć Zamawiającemu próbki w ilościach podanych poniżej. Termin dostawy próbek najpóźniej w dniu otwarcia ofert (Wykonawca jest zobowiązany do takiego oznakowania próbek, by ich identyfikacja nie budziła wątpliwości). Zamawiający sprawdzi czy załączone do oferty próbki spełniają wymagania opisane w poszczególnych pakietach formularza cenowego tj.: Pakiet nr.: 1 poz. 5 Strzykawka j.u. 50/60 ml do pomp infuzyjnych luer-lock posiadająca dwustronną skalę pomiarową, czterostronne podcięcie tłoczyska w celu instalacji w uchwytach pompy infuzyjnej, podwójne uszczelnienie tłoka, z tłokiem pozwalającym na całkowite opróżnienie zawartości strzykawki - próbki - 10 szt. Pakiet nr.: 1 poz. 9 Strzykawka j.u. 50 ml burszytynowa do pomp infuzyjnych luer-lock posiadająca dwustronną skalę pomiarową, czterostronne podcięcie tłoczyska w celu instalacji w uchwytach pompy infuzyjnej, podwójne uszczelnienie tłoka, z tłokiem pozwalającym na całkowite opróżnienie zawartości strzykawki - próbki - 10 szt. Pakiet nr.: 2 poz. 2 Cewnik Foley - dwudrożny - lateks pokryty obustronnie elastomerem silikonu, z plastikową zastawką, balon o zakresie pojemności 15-45ml - opakowanie foliowe i zewnętrznie opakowanie folia/papier - rozm. Ch 12-26 - próbki - 2 szt. Ch 18. Pakiet nr.: 2 poz. 3 Cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych z otworem centralnym i min. dwoma naprzeciwległymi otworami i z obłym zakończeniem - rozm. Ch 04-10 - opakowanie folia/papier - próbki - 10 szt. Pakiet nr.: 2 poz. 6 Cewnik Tiemanna Ch 20-26 długość min 400mm, wykonany z medycznej odmiany PCV, opak. folia/papier - próbka - 2 szt. Pakiet nr.: 2 poz. 8 Cewnik (dren) Pezzer - lateks lub lateks silikonowany - opakowanie folia/papier - rozm. Ch 10-36, dł. 350 mm. - próbka - 2 szt. Pakiet nr.: 2 poz. 11 Dren Kehra (T) - lateks lub lateks silikonowany - dł. ramion min. 300x130mm - rozm. Ch 08-24 - opakowanie folia-papier - próbka - 2 szt. Pakiet nr.: 4 poz. 2 Igła j.u. 0,5 x 25 mm, sterylna, ostra, gładka - próbka - 10 szt. Pakiet nr.: 4 poz. 4 Igła j.u. 0,7 x 30 mm sterylna, ostra, gładka - próbka - 10 szt. Pakiet nr.: 4 poz. 5 Igła j.u. 0,8 x 40 mm, sterylna, ostra, gładka - próbka - 1 op. Pakiet nr.: 4 poz. 7 Igła j.u. 1,1 x 40 mm, sterylna, ostra, gładka - próbka - 1 op. Pakiet nr.: 4 poz. 9 Kaniula do długotrwałego podawania płynów i leków z dodatkowym portem do iniekcji, wykonana z poliuretanu, posiada: samodomykający się zawór górnego portu, paski kontrastujące w promieniach RTG, duże skrzydełka zapewniające dobrą stabilizację kaniuli, posiadające hydrofobową memembranę, hemostatyczną zintegrowaną z koreczkiem luer-lock, rozmiar: 22G, dł. 25 mm, 20G dł. 25 mm i 33 mm, 18G dł. 33 mm i 45 mm, 17G dł 45 mm, 16G dł. 45 mm, 14G dł 50 mm - próbka - po 2 szt. każdego rozmiaru. Pakiet nr.: 4 poz. 10 Kaniula dożylna wykonana z poliuretanu wyposażona w koreczek zamykający światło kaniuli z trzpieniem poniżej krawędzi koreczka, rozmiar 0,7 x 19 mm, 0,6 x 19 mm - próbka - 10 szt. Pakiet nr.: 4 poz. 11 Koreczek do kaniul, sterylny, posiadający trzpień zamykający światło kaniuli poniżej krawędzi koreczka - próbka - 10 szt. Pakiet nr.: 4 poz. 13 Igła z ostrzem typu Qunicke do punkcji lęźwiowych i znieczuleń podpajęczynówkowych, przeźroczysty uchwyt umożliwiający wizualizację płynu - rozm. 18-27G x 88-90mm - sterylna - opakowanie folia/papier - próbka - 5 szt. Pakiet nr.: 4 poz. 16 Igła zewnątrzoponowa typu Tuohy, z oznaczeniami głębokości max. co 10mm, rozm. 18G x 80-90mm - sterylna - opakowanie folia/papier - próbka - 2 szt. Pakiet nr.: 4 poz. 21 Aparat do przygotowywania i pobierania leków typu Mini-Spike Plus - próbka - 5 szt. Pakiet nr.: 5 poz. 2 Filtr antywirusowo-bakteryjny z portem do kapno - sterylny lub czyty biologicznie, mechaniczny lub elektrostatyczny, bez wymiennika ciepła i wilgoci - skuteczność filtracji min. 99.99% - dla dorosłych, dane katalogowe potwierdzające spełnianie wymagań zamawiającego - próbka - 2 szt. Pakiet nr.: 5 poz. 7 Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym - rozm. 2.5 do 10.0 co 0.5 z wyraźnymi czytnikami głębokości - opakowanie folia/papier - próbka - 2 szt. Pakiet nr.: 5 poz. 8 Rurka intubacyjna zbrojona - z mankietem - rozm. 6.0 do 9.0 co 0.5 z wyraźnymi czytnikami głębokości - opakowanie folia/papier - próbka - 1 szt. Pakiet nr.: 7 poz. 1 Łącznik do drenów, prosty, jałowy, średnica zewnętrzna 5 mm, schodkowy, stożkowy - próbka - 2 szt. Pakiet nr.: 7 poz. 2 Łącznik do drenów, prosty, jałowy, średnica zewnętrzna 9 mm, schodkowy - próbka - 2 szt. Pakiet nr.: 15 poz. 5 Rękawice chirurgiczne jałowe, pudrowane skrobią kukurydzianą o anatomicznym kształcie r. 8 - próbka 20 par Pakiet nr.: 15 poz. 6 Rękawice foliowe M, op. = 100 szt. - próbka - 1 opakowanie W przypadku gdy komisja przetargowa przy ocenie w każdej części przedmiotu zamówienia stwierdzi, że parametry zaoferowanego drobnego sprzętu medycznego i materiałów jednorazowych są niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 3 do SIWZ, to oferta Wykonawcy w tym pakiecie zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki podmiotowe wynikające z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawcy złożyli: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, albo jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a których łączna wartość stanowi 70% wartości brutto składanej oferty (suma części na które wykonawca składa ofertę) wraz z podaniem wartości tych dostaw, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów /referencje/ potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wypełnionego załącznika nr 5 do SIWZ. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy: posiadali na podstawowym rachunku bankowym kwotę stanowiącą 30% wartości składanej oferty lub zdolność kredytową na kwotę stanowiącą 30% wartości brutto składanej oferty. Z informacji z banku musi w jednoznaczny sposób wynikać, że Wykonawca posiada środki finansowe na rachunku bankowym w w/w kwocie lub zdolność kredytową tj. potencjalną możliwość uzyskania kredytu w w/w kwocie, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonej do oferty opinii banku. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. W tym zakresie, Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy złożyli oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie na zasadzie /spełnia/ nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w punkcie 8 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8.2 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8.3 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8.4 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie składa odpowiednio każdy z właścicieli firm lub członkowie zarządu. Pełnomocnicy nie mają obowiązku składania w/w zaświadczenia; 8.5 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie składają tylko podmioty zbiorowe; 8.6 Wykaz wykonanych 2 dostaw w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i o łącznej wartości stanowiącej 70% wartości brutto składanej oferty (suma pakietów na które Wykonawca składa ofertę) wraz z podaniem wartości tych dostaw, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów /referencje/ potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - Załącznik nr 5 do SIWZ. 8.7 Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych w kwocie nie mniejszej niż 30% ceny brutto składanej oferty lub zdolność kredytową Wykonawcy w w/w kwocie, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z informacji z banku musi w jednoznaczny sposób wynikać, że Wykonawca posiada środki finansowe w w/w kwocie lub zdolność kredytową, tj. potencjalną możliwość uzyskania kredytu w w/w kwocie. 8.8 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki o których mowa w art.. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 4 do SIWZ; 8.9 Oświadczenie złożone przez Wykonawcę, że oferowane produkty posiadają stosowne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. - Załącznik nr 7 do SIWZ. 8.10 Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom - Załącznik nr 6 do SIWZ; Inne dokumenty wymagane w SIWZ: 8.11 Formularz cenowy - Załącznik nr 3 do SIWZ, 8.12 Katalogi lub foldery potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia określonego w Pakiecie nr 5 pozycja 1 i 2 Załącznika nr 3 do SIWZ, 8.13 Celem oceny zgodności parametrów oferowanego drobnego sprzętu medycznego i materiałów jednorazowych określonych w pakietach nr.: 1 (poz. 5 i 9), 2 (poz. 2, 3, 6, 8 i 11), 4 (poz. 2, 4, 5, 7, 9, 10, 11, 13, 16 i 21), 5 (poz. 2, 7), 7 (poz. 1, 2) i Pakiet nr 15 (poz. 5 i 6) załącznika nr 3 do SIWZ, należy dostarczyć Zamawiającemu próbki w ilościach podanych w w/w załączniku. Termin dostawy próbek - najpóźniej w dniu otwarcia ofert (próbki należy tak oznakować, by ich identyfikacja nie budziła wątpliwości). Informacja o zawartości oferty: Ofertę stanowi: - Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ Dokumenty składane z ofertą: - Załączniki - wymienione w pkt. 8.1 - 8.12 SIWZ - Formularz cenowy - Załącznik nr 3 do SIWZ - Próbki materiałów medycznych dla pakietów nr.: 1 (poz. 5 i 9), 2 (poz. 2, 3, 6, 8 i 11), 4 (poz. 2, 4, 5, 7, 9, 10, 11, 13, 16 i 21), Pakiet 5 (poz. 2 i 7) , Pakiet 7 (poz. 1 i 2) i Pakiet nr 15 (poz. 5 i 6) w ilościach określonych w załączniku nr 3 do SIWZ. Zamawiający informuje: Wykonawcy, którzy wraz z ofertą składają dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji mają obowiązek ich oznakowania i oddzielenia od części jawnej złożonej oferty. Wykonawcy nie mogą zastrzec informacji o których jest mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli ofertę i załączniki podpisuje osoba inna niż wynika to ze złożonych dokumentów wówczas musi być wraz z ofertą złożony oryginał pełnomocnictwa lub jego kserokopia potwierdzona za zgodność przez jedną z niżej wymienionych osób : - notariusza, - lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego /ewidencyjnego / wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tym dokumencie pod rygorem odrzucenia oferty jako nieodpowiadającej treści SIWZ. Treść dokumentu stanowiącego pełnomocnictwo musi zawierać zapis do jakich czynności osoba ta ma uprawnienie i okres obowiązywania pełnomocnictwa. Dokumenty wymienione w pkt 8 SIWZ mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnioną osobę do reprezentowania podmiotu - wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnioną osobę do reprezentowania podmiotu - wykonawcę. Wykonawcy, którzy maja siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. 1.Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 8.1-8.5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2. Dokumenty określone w pkt 1 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument o którym mowa w pkt. 1 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów określonych powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, dokumenty te powinny być wystawione w terminach określonych w pkt 2. Podmioty występujące wspólnie: W przypadku, gdy wykonawcą są podmioty występujące wspólnie muszą załączyć do oferty dokument (pismo, oświadczenie) na mocy którego wspólnicy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu przetargowym lub reprezentowania ich w postępowaniu przetargowym i zawarciu umowy /dotyczy również spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne, zamiast tego dokumentu może być załączona umowa spółki/ Ponadto dokument ten musi zawierać nazwę podmiotów wspólnych i wskazanie zakresu działania każdego z nich. Do dnia podpisania umowy z zamawiającym podmioty występujące wspólnie, których oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, muszą podpisać umowę/dla spółek cywilnych może to być umowa spółki/. Nie może ona być zawarta na czas krótszy niż okres realizacji umowy z zamawiającym. Zamiast powyższego dokumentu zamawiający dopuszcza złożenie wraz z ofertą umowy o wspólnej działalności. Umowa ta będzie załącznikiem do umowy z zamawiającym. Każdy z podmiotów występujących wspólnie ma obowiązek złożyć dokumenty określone w SIWZ w pkt 8.1 - 8.5. oraz 8.8. Pozostałe dokumenty wymienione w pkt. 8 SIWZ wykonawcy składają wspólnie i muszą one wykazywać wspólne spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem / liderem /. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę w miejscu /nazwa i adres wykonawcy/ należy podać dane dotyczące podmiotu wspólnego, a nie pełnomocnika /lidera /..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-poddebice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Poddębicach, ul. Mickiewicza 16, 99-200 Poddębice Sekretariat I piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Poddębicach, ul. Mickiewicza 16, 99-200 Poddębice Sekretariat I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - STRZYKAWKI, PRZYRZĄDY DO PRZETOCZEŃ, PRZEDŁUŻACZE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Strzykawka j.u. luer , dwuczęściowa zróżnicowany kolor tłoka dla łatwego odczytu wypełnienia strzykawki, czarna skala kontrastująca, posiadająca szczelny lekko przesuwający się tłok - opakowanie folia/papier -skalowanie:2 ml z rozszerzeniem do 3 ml (op. A 100 szt) - 220 op.; 2. Strzykawka j.u. luer , dwuczęściowa zróżnicowany kolor tłoka dla łatwego odczytu wypełnienia strzykawki, czarna skala kontrastująca, posiadająca szczelny lekko przesuwający się tłok - opakowanie folia/papier - skalowanie:5 ml z rozszerzeniem do 6 ml (op. A 100 szt) - 320 op.; 3. Strzykawka j.u. luer , dwuczęściowa zróżnicowany kolor tłoka dla łatwego odczytu wypełnienia strzykawki, czarna skala kontrastująca, posiadająca szczelny lekko przesuwający się tłok - opakowanie folia/papier - skalowanie:10 ml z rozszerzeniem do 12 ml (op. A 100 szt) - 360 op.; 4. Strzykawka j.u. luer , dwuczęściowa zróżnicowany kolor tłoka dla łatwego odczytu wypełnienia strzykawki, czarna skala kontrastująca, posiadająca szczelny lekko przesuwający się tłok - opakowanie folia/papier - skalowanie:20 ml z rozszerzeniem do 24 ml (op. A 100 szt) - 410 op.; 5. Strzykawka j.u. 50/60 ml do pomp infuzyjnych luer-lock posiadająca dwustronną skalę pomiarową, czterostronne podcięcie tłoczyska w celu instalacji w uchwytach pompy infuzyjnej, podwójne uszczelnienie tłoka, z tłokiem pozwalającym na całkowite opróżnienie zawartości strzykawki - 1500 szt.; 6. Strzykawka j.u. typu Janette do płukania i karmienia o poj. 100 ml - z uszczelnieniem z elastycznego materiału (silikon, guma, guma syntetyczna lub inny równoważny), z dwoma łącznikami luer - opakowanie folia/papier - 1500 szt.; 7. Strzykawka j.u. do insuliny U-40 z nakładaną igłą, o poj. 1 ml, opakowanie folia/papier (opakowanie a 100 szt.) - 5 op.; 8. Strzykawka j.u. do tuberkuliny o poj. 1ml - z uszczelnieniem z elastycznego materiału (silikon, guma, guma syntetyczna lub inny równoważny) z nakładaną igłą 0,5 x 16mm - opakowanie folia/papier , (opak. a 100szt) - 5 op.; 9. Strzykawka j.u. 50 ml burszytynowa do pomp infuzyjnych luer-lock posiadająca dwustronną skalę pomiarową, czterostronne podcięcie tłoczyska w celu instalacji w uchwytach pompy infuzyjnej, podwójne uszczelnienie tłoka, z tłokiem pozwalającym na całkowite opróżnienie zawartości strzykawki - 50 szt.; 10. Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych, elastyczna komora kroplowa o dł. min. 5cm, dren dł. min. 150cm, filtr infuzyjny min. 15?m, odpowietrznik z klapką, rolkowy regulator przepływu, komora kroplowa bez zawartości PCV, dren bez zawartości ftalanów - opakowanie folia/papier - 28000 szt.; 11. Przyrząd do przetaczania krwi i preparatów krwiozastępczych, elastyczna komora kroplowa o dł. min. 9cm, dren dł. min. 150cm, filtr transfuzyjny min. 200?m, odpowietrznik z klapką, rolkowy regulator przepływu, komora kroplowa bez zawartości PCV, dren bez zawartości ftalanów - opakowanie folia/papier - 1000 szt.; 12. Przedłużacz do pomp infuzyjnych z zakończeniami luer-lock - dł. 150cm - opakowanie folia/papier - 500 szt.; 13. Przedłużacz do pomp infuzyjnych z zakończeniami luer-lock - światłooporny (bursztynowy, czarny lub mleczny) dł. 150cm - opakowanie folia/papier - 200 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - CEWNIKI, DRENY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cewnik Foley - dwudrożny - z prowadnicą - lateks pokryty obustronnie elastomerem silikonu, z plastikową zastawką, balon o zakresie pojemności 2-5ml - opakowanie foliowe i zewnętrznie opakowanie folia/papier - rozm. Ch 06-10 - 12 szt.; 2. Cewnik Foley - dwudrożny - lateks pokryty obustronnie elastomerem silikonu, z plastikową zastawką, balon o zakresie pojemności 15-45ml - opakowanie foliowe i zewnętrznie opakowanie folia/papier - rozm. Ch 12-26 - 1600 szt.; 3. Cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych z otworem centralnym i min. dwoma naprzeciwległymi otworami i z obłym zakończeniem - rozm. Ch 04-10 - opakowanie folia/papier - 250 szt.; 4. Cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych z otworem centralnym i min. dwoma naprzemianległymi otworami, z obłym zakończeniem - rozm. Ch 12-18 - dł min. 50-60cm - opakowanie folia/papier - 5000 szt.; 5. Cewnik Tiemanna Ch 8-18 długość min 400mm, wykonany z medycznej odmiany PCV, opak. folia/papier - 20 szt.; 6. Cewnik Tiemanna Ch 20-26 długość min 400mm, wykonany z medycznej odmiany PCV, opak. folia/papier - 20 szt.; 7. Cewnik Nelaton - tworzywo PCV - opakowanie folia/papier - rozm. Ch 06-20 - 1800 szt.; 8. Cewnik (dren) Pezzer - lateks lub lateks silikonowany - opakowanie folia/papier - rozm. Ch 10-36, dł. 350 mm. - 50 szt.; 9. Cewnik do embolektomii Fogarty-ego jednokanałowy, dł. 60-80 cm z balonem zakończonym nasadką z mandarynem F2-F10 - 10 szt.; 10. Sonda żołądkowa (zgłębnik) z PCV, zamknięty koniec i min. dwa otwory boczne, z obłym zakończeniem - dł. min. 75-80 cm - rozm. Ch 12-35 - opakowanie folia/papier - 300 szt.; 11. Dren Kehra (T) - lateks lub lateks silikonowany - dł. ramion min. 300x130mm - rozm. Ch 08-24 - opakowanie folia-papier - 30 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - WORKI DO ZBIÓRKI MOCZU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Worek do dobowej zbiórki moczu 2000ml z zaworem spustowym typu poprzecznego - sterylny - opakowanie folia lub folia-papier - 3000 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - IGŁY, KANIULE DOŻYLNE, KRANIKI, RAMPY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Igła j.u. 0,45 x 12-13 mm (opak. A 100szt), sterylna, ostra, gładka - 10 op.; 2. Igła j.u. 0,5 x 25 mm (opak. A 100szt), sterylna, ostra, gładka - 50 op.; 3. Igła j.u. 0,6 x 25 mm (opak. A 100szt), sterylna, ostra, gładka - 10 op.; 4. Igła j.u. 0,7 x 30 mm (opak. A 100szt), sterylna, ostra, gładka - 90 op.; 5. Igła j.u. 0,8 x 40 mm (opak. A 100szt), sterylna, ostra, gładka - 350 op.; 6. Igła j.u. 0,9 x 40 mm (opak. A 100szt), sterylna, ostra, gładka - 350 op.; 7. Igła j.u. 1,1 x 40 mm (opak. A 100szt) sterylna, ostra, gładka - 100 op.; 8. Igła j.u. 1,2 x 40 mm (opak. A 100szt) sterylna, ostra, gładka - 200 op.; 9. Kaniula do długotrwałego podawania płynów i leków z dodatkowym portem do iniekcji, wykonana z poliuretanu, posiada: samodomykający się zawór górnego portu, paski kontrastujące w promieniach RTG, duże skrzydełka zapewniające dobrą stabilizację kaniuli, posiadające hydrofobową memembranę, hemostatyczną zintegrowaną z koreczkiem luer-lock, rozmiar: 22G, dł. 25 mm, 20G dł. 25 mm i 33 mm, 18G dł. 33 mm i 45 mm, 17G dł 45 mm, 16G dł. 45 mm, 14G dł 50 mm - 11000 szt.; 10. Kaniula dożylna wykonana z poliuretanu wyposażona w koreczek zamykający światło kaniuli z trzpieniem poniżej krawędzi koreczka, rozmiar 0,7 x 19 mm, 0,6 x 19 mm - 2000 szt.; 11. Koreczek do kaniul, sterylny, posiadający trzpień zamykający światło kaniuli poniżej krawędzi koreczka - 2000 szt.; 12. Igła z ostrzem typu Qunicke do punkcji lęźwiowych i znieczuleń podpajęczynówkowych, przeźroczysty uchwyt umożliwiający wizualizację płynu - rozm. 18G x 70-75mm - sterylna - opakowanie folia/papier - 25 szt.; 13. Igła z ostrzem typu Qunicke do punkcji lęźwiowych i znieczuleń podpajęczynówkowych, przeźroczysty uchwyt umożliwiający wizualizację płynu - rozm. 18-27G x 88-90mm - sterylna - opakowanie folia/papier - 200 szt.; 14. Igła z ostrzem typu Qunicke do punkcji lęźwiowych i znieczuleń podpajęczynówkowych, przeźroczysty uchwyt umożliwiający wizualizację płynu - rozm. 18-27G x 120 mm - sterylna - opakowanie folia/papier - 25 szt.; 15. Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych z dwupłaszczyznowym szlifem (typu Atraucan), przeźroczysty uchwyt - rozm. 26G x 88-90mm - sterylna - opakowanie folia/papier - 100 szt.; 16. Igła zewnątrzoponowa typu Tuohy, z oznaczeniami głębokości max. co 10mm, rozm. 18G x 80-90mm - sterylna - opakowanie folia/papier - 25 szt.; 17. Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych, końcówka Pencil Point, przezroczysty uchwyt - rozm. 25G x 88mm, steryna - opakowanie folia/papier - 25 szt.; 18. Kranik trójdrożny z optycznym lub wyczuwalnym identyfikatorem pozycji otwarty/zamknięty, wykonany z poliwęglanu, o wytrzymałości ciśnieniowej min. do 4 barów - poszczególne ujścia żeńskie zabezpieczone koreczkami - opakowanie folia/papier - 2000 szt.; 19. Rampa trzech kraników trójdrożnych /j.w./ lub innego typu trzech zaworów odcinających, umiejscowiona po jednej lub dwóch stronach, kolorowe oznaczenie poszczególnych linii infuzyjnych - opakowanie folia/papier - 5 szt.; 20. Rampa pięciu kraników trójdrożnych /j.w./ lub innego typu pięciu zaworów odcinających, umiejscowiona po jednej lub dwóch stronach, kolorowe oznaczenie poszczególnych linii infuzyjnych - opakowanie folia/papier - 5 szt.; 21. Aparat do przygotowywania i pobierania leków typu Mini-Spike Plus - 100 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - SPRZĘT ANASTEZJOLOGICZNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr antywirusowo-bakteryjny z portem do kapno - sterylny lub czysty biologicznie, mechaniczny lub elektrostatyczny, z w wymiennikiem ciepła i wilgoci - skuteczność filtracji min. 99.99% - dla dorosłych, dane katalogowe potwierdzające spełnianie wymagań zamawiającego - 20 szt.; 2. Filtr antywirusowo-bakteryjny z portem do kapno - sterylny lub czyty biologicznie, mechaniczny lub elektrostatyczny, bez wymiennika ciepła i wilgoci - skuteczność filtracji min. 99.99% - dla dorosłych, dane katalogowe potwierdzające spełnianie wymagań zamawiającego - 1100 szt.; 3. Sztuczny nos, wymiennik ciepła i wilgoci, opakowanie papier/folia - 120 szt.; 4. Cewnik do podawania tlenu /wąsy tlenowe/ z delikatnymi wypustkami nosowymi oraz gwiazdkowym przekrojem zapobiegającym załamywaniu drenu - dla dorosłych - dł. min. 200cm - 300 szt.; 5. Maska do podawania tlenu z drenem o przekroju gwiazdkowym /średnie stężenie/ - dł. drenu min. 200cm - dla dorosłych - 300 szt.; 6. Maska do podawania tlenu z nebulizatorem i drenem o przekroju gwiazdkowym - dł. min. 200cm - dla dorosłych - 600 szt.; 7. Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym - rozm. 2.5 do 10.0 co 0.5 z wyraźnymi czytnikami głębokości - opakowanie folia/papier - 750 szt.; 8. Rurka intubacyjna zbrojona - z mankietem - rozm. 6.0 do 9.0 co 0.5 z wyraźnymi czytnikami głębokości - opakowanie folia/papier - 150 szt.; 9. Rurka tracheostomijna z mankietem niskocisnieniowym - rozm. 5.0 do 10.0 co 0.5 z oznaczonym rozmiarem min. na szyldzie i mankieciku kontrolnym - opakowanie folia/papier - 40 szt.; 10. Przedłużenie /ruchomy kominek/ z otworem 22 /15F - 10 szt.; 11. Rurka ustno-gardłowa typu Guedel CH 1-4, sterylna - 130 szt.; 12. Certofix Mono 20cm wkłucia centralne z możliwością włożenia prowadnicy bez odłączenia strzykawki 14G - 40 szt.; 13. Certofix Duo 20cm, protect antybakteryjny - 40 szt.; 14. Certofix Duo bez powołoczki antybakteryjnej - 40 szt.; 15. Zestaw do ciągłego znieczulenia zewnątrzoponowego (ZOP) z igłą 18G - 10 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - ŁĄCZNIKI I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Łącznik 22mm z otworem 7,6mm i korkiem - 10 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - ŁĄCZNIKI II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Łącznik do drenów, prosty, jałowy, średnica zewnętrzna 5 mm, schodkowy, stożkowy - 300 szt.; 2. Łącznik do drenów, prosty, jałowy, średnica zewnętrzna 9 mm, schodkowy - 300 szt.; 3. Łącznik do drenów T, sterylny schodkowy, stożkowy, średnica zewnętrzna 5-9 mm - 50 szt.; 4. Łącznik do drenów Y, sterylny, schodkowy, stożkowy, średnica zewnętrzna 5-9 mm - 100 szt.; 5. Jałowa końcówka do odssysania pola operacyjnego, perforowana, sztywna, zagięta typu Yankauer z kontrolą siły ssania rozmiar CH 20-25 - 300 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - DRENY I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jałowe dreny do ssaka średnica wewnętrzna 6,5 - 8 mm, długość 2,5 - 3m - 300 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - DRENY II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dren Redona Ch 10-18 - dł. min. 80cm z paskiem RTG, potrójny czytnik głębokości, opakowanie foliowe i zwnętrznie folia/papier - 350 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 - SPRZĘT MEDYCZNY RÓŻNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opaska do identyfikacji niemowląt - 1000 szt.; 2. Zaciskacz do pępowiny, mikrobiologiczny, czysty - 500 szt.; 3. Wziernik ginekologiczny S, sterylny - 100 szt.; 4. Wziernik ginekologiczny M, sterylny - 100 szt.; 5. Wziernik ginekologiczny L, sterylny - 100 szt.; 6. Szpatułki laryngologiczne op. a 100 szt. - 50 op.; 7. Pojemnik do pobierania moczu od niemowląt - 700 szt.; 8. Ochraniacze na buty ju fizelinowe - 7500 szt.; 9. Maska chirurgiczna 3-warstwowa z tasiemką - 5000 szt.; 10. Czepek ju pielęgniarski (damski i męski) - 5000 szt.; 11. Osłonka USG (prezerwatywa) - 720 szt.; 12. Termometr lekarski, elektroniczny, bezrtęciowy - 50 szt.; 13. Szkiełka podstawowe z polem do opisu op. a 50 szt., matowe - 20 op.; 14. Zestaw (worek) do lewatywy ju do jednorazowego użytku, poj. 1700 ml - opakowanie folia/papier - 1000 szt.; 15. Szczotki sterylne do wymazów cytologicznych - 500 szt.; 16. Kanki doodbytnicze Ch 30 x 400 - 25 szt.; 17. Elektroda EKG do Holtera wym. ok. 41,5x56mm - 250 szt.; 18. Elektroda EKG dla dorosłych rozm. ok. 43mm - 8000 szt.; 19. Pojemnik do odsysania ran, jałowy, poj. 200 ml. - 150 szt.; 20. Pojemnik do odsysania ran, jałowy, poj. 250 ml - 150 szt.; 21. Dren typu Thorax - prosty - opakowanie folia/papier rozm. Ch 18 i Ch 32 dł. min. 45cm - 5 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 - ZESTAW DO DRENAŻU I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Trzykomorowy, sterylny zestaw do drenażu klatki piersiowej posiadający wydzieloną komorę zastawki podwodnej z barwnikiem, komorę na wydzielinę o pojemności 2200 ml, wydzieloną wodną komorę regulacji siły ssania z barwnikiem, zaworem i portem bezigłowym, posiadający automatyczną zastawkę zabezpieczającą przed wysokim dodatnim ciśnieniem oraz mechaniczną zastawkę zabezpieczającą przed wysokim ciśnieniem ujemnym z filtrem. Zestaw z samouszczelniającym portem igłowym do pobierania próbek drenowanego płynu tuż przy drenie łączącym. Możliwość wyciszenia bez ingerencji w system centralnej próżni oraz autoregulacja intensywności bąblowania. Zestaw o budowie kompaktowej, o stabilnej podstawie i wysokości 25cm, z uchwytem umożliwiającym przenoszenie lub powieszenie. Dren łączący bezlateksowy zabezpieczony przed zagięciem metalową sprężyną. - 2 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 - ZESTAW DO DRENAŻU II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw do cystotomii - 2 SZT.; 2. Zestaw do drenażu przezskórnego zbiorników płynowych jednostopniowych z cewnikiem J - 5 SZT.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 - WKŁADY DO SSANIA - WORKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wkład workowy 2 litry jednorazowy, krociec standardowy, kompetybilność między pojemniczkami 1 litr - 2 litry - 3 litr, możliwość użycia wkładów mniejszych w większych kanistrach, filtr hydrofobowy i antybakteryjny, dwukrocie przyłączeniowe w pokrywie, data na wkładzie - 250 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14 - WKŁADY DO SSANIA - POJEMNIKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jednorazowe wkłady do ssania, niesterylne, 2000 mm średnica portu pacjenta 12 mm, średnica łącznika kątowego 7,2 mm, zastawka hydrofobowa i filtr przeciwbakteryjny - 264 szt.,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15 - RĘKAWICE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rękawice chirurgiczne jałowe, pudrowane skrobią kukurydzianą o anatomicznym kształcie r. 9 para - 150 par; 2. Rękawice chirurgiczne jałowe, pudrowane skrobią kukurydzianą o anatomicznym kształcie r. 6,5 para - 1500 par; 3. Rękawice chirurgiczne jałowe, pudrowane skrobią kukurydzianąo anatomicznym kształcie r. 7 para - 4000 par; 4. Rękawice chirurgiczne jałowe, pudrowane skrobią kukurydzianą o anatomicznym kształcie r. 7,5 para - 2500 par; 5. Rękawice chirurgiczne jałowe, pudrowane skrobią kukurydzianą o anatomicznym kształcie r. 8 para - 600 para 6. Rękawice foliowe M, op. = 100 szt. - 300 op.; 7. Rękawice gospodarcze. Nr 8-M para - 50 par; 8. Rękawice gospodarcze. Nr 9-L para - 30par; 9. Rękawice gospodarcze. Nr 7-S 1para - 30 par; 10. Rękawice latex L, op. x 100 szt. - 500 op.; 11. Rękawice latex M, op. x 100 szt. - 2000 op.; 12. Rękawice latex S, op x 100 szt. - 2000 op.; 13. Rękawice winylowe bezpudr. L, op. x 100 szt. - 5 op.; 14. Rękawice winylowe bezpudr. M, op. x 100 szt. - 5 op.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.