eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolkowiceUbezpieczenie majątku i interesów Aquapark Polkowice- Regionalne Centrum Rekreacyjno-Rehabilitacyjne SA.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-12

Polkowice: Ubezpieczenie majątku i interesów Aquapark Polkowice- Regionalne Centrum Rekreacyjno-Rehabilitacyjne SA.
Numer ogłoszenia: 32322 - 2016; data zamieszczenia: 12.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 4744 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Aquapark Polkowice - Regionalne Centrum Rekreacyjno-Rehabilitacyjne S.A., ul. Młyńska 4, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 76 746 27 70, faks 76 746 27 60.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie majątku i interesów Aquapark Polkowice- Regionalne Centrum Rekreacyjno-Rehabilitacyjne SA..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są następujące ubezpieczenia : 1) Mienia od ognia i innych zdarzeń losowych na okres od dnia 01.02.2016 r. do dnia 31.01.2019 r. 2) Mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku na okres od dnia 01.02.2016 r. do dnia 31.01.2019 r. 3) Szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia na okres od dnia 01.02.2016 r. do dnia 31.01.2019 r. 4) Następstw nieszczęśliwych wypadków osób korzystających z usług Spółki na okres od dnia 01.02.2016 r. do dnia 31.01.2019 r. 5)Odpowiedzialności cywilnej (OC) w związku z posiadaniem pojazdów mechanicznych, na okres od dnia 25.10.2016 r. do dnia 24.10.2019 r. dla pojazdu VW Passat nr rej. DPL Y366 6) Następstw nieszczęśliwych wypadków kierowców i pasażerów pojazdów mechanicznych, na okres 25.10.2016 r. do dnia 24.10.2019 r. dla pojazdu VW Passat nr rej. DPL Y366 7) Auto-casco i assistance pojazdów mechanicznych na okres od dnia 25.10.2016 r. do dnia 24.10.2019 r. dla pojazdu VW Passat nr rej. DPL Y366 8) Odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym mieniem na okres od dnia 01.02.2016 r. do dnia 31.01.2019 r. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia zawarte są w : - Rozdziale C - Załącznik nr 1A do SIWZ zawierającym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane warunki i zakres ochrony ubezpieczeniowej, sumy ubezpieczenia oraz informacje niezbędne do oceny ryzyka. - Rozdziale C - Załącznik nr 1B do SIWZ zawierającym opis przedmiotu zamówienia - preferowane warunki dodatkowe (klauzule fakultatywne). Zamawiający korzysta z usług Brokera Ubezpieczeniowego - Dolnośląskie Biuro Brokerskie DB Brokers Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. G. Zapolskiej 1 - który będzie pośredniczył w zawieraniu i wykonywaniu umów ubezpieczenia objętych przetargiem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków 66.51.41.10 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66.51.51.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia 66.51.52.00 - Usługi ubezpieczenia własności 66.51.54.00 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów 66.51.54.10 - Usługi ubezpieczenia od strat finansowych 66.51.54.11 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności finansowej 66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 66.51.61.00 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A., Aleja Jana Pawła II 24, 00-133 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 427500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 168300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 168300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 226431,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.