Ogłoszenie z dnia 2015-11-28
Olsztyn: pełnienie funkcji inwestora zastępczego nad realizacją zadania polegającego na budowie kanalizacji deszczowej wraz z separatorem i przepompownią wód deszczowych, stanowiące zamówienie uzupełniające w stosunku do zamówienia podstawowego obejmującego pełnienie funkcji inwestora zastępczego nad realizacją zadania polegającego na rozbudowie, przebudowie i modernizacji Drogowego Przejścia Granicznego w Bezledach - etap II
Numer ogłoszenia: 323232 - 2015; data zamieszczenia: 28.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, 10-575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5232779, faks 89 5232779.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie funkcji inwestora zastępczego nad realizacją zadania polegającego na budowie kanalizacji deszczowej wraz z separatorem i przepompownią wód deszczowych, stanowiące zamówienie uzupełniające w stosunku do zamówienia podstawowego obejmującego pełnienie funkcji inwestora zastępczego nad realizacją zadania polegającego na rozbudowie, przebudowie i modernizacji Drogowego Przejścia Granicznego w Bezledach - etap II.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji inwestora zastępczego obejmująca swoim zakresem: 1) sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.) nad robotami budowlanymi wykonywanymi przez wykonawcę robót, 2) obsługę okresu gwarancyjnego, tj.: a) nadzór nad usuwaniem usterek stwierdzonych w trakcie końcowego odbioru robót i w trakcie okresu gwarancyjnego oraz protokolarne potwierdzenie ich usunięcia, b) przeprowadzenie przeglądów gwarancyjnych z udziałem Zamawiającego. 2. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.31.80.00 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-BUDOWLANE "INSPEC" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-BUDOWLANE "INSPEC" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane INSPEC Spółka z o. o., ul. 1 Maja 6, 10-118 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9210,00
Oferta z najniższą ceną: 9210,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9210,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przedmiotowe zamówienie spełnia wszystkie w/w przesłanki.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1501N relacji Brąswałd - Dywity na odcinku około 0,95 km
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1464N relacji Klebark Wielki - Patryki od km 8+650 do km 8+800.
- Dostawa owoców i warzyw do DPS Kombatant
- Sukcesywne dostawy akumulatorów samochodowych.
- Dostawa zestawów do operacji przepuklin, laparoskopii i mocowania siatki
- Usługa cateringowa na potrzeby spotkań organizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- Pełnienie usług nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji pn. "Budowa lub modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej członków Słupskiego Związku Powiatowo-Gminnego"
- Usługa sprawowania nadzoru nad zgodnością realizowanych robót budowlanych z dokumentacją projektową dla zadania pn.: "Remont Trasy Zamkowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 115 w m. Szczecin".
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży telekomunikacyjnej dla zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa ul. Głogowskiej w Nowej Soli.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży elektrycznej dla zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa ul. Głogowskiej w Nowej Soli.
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Budowa instalacji fotowoltaicznej dla Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Tomaszowie Mazowieckim".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.