To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-09-30
Żuromin: Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na
zorganizowaniu spotkań integracyjnych dla uczestników projektu,
ich otoczenia i władz samorządowych z podziałem na dwie części.
Numer ogłoszenia: 323986 - 2014; data zamieszczenia: 30.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147870 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Lidzbarska 27, 09-300 Żuromin, woj. mazowieckie, tel. 0-23 657 35 15, faks 0-23 657 35 15.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na zorganizowaniu spotkań integracyjnych dla uczestników projektu, ich otoczenia i władz samorządowych z podziałem na dwie części..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Część 1: 1. Zapewnienie wykwalifikowanej kadry, 2. Zapewnienie miejsca pikniku na terenie Żuromina lub w max. odległości 25 km od Żuromina z terenem zielonym, zapleczem niezbędnym do organizacji imprezy plenerowej, z parkingiem na min, 10 samochodów, 3. W zakresie obsługi technicznej wykonawca zapewni: - dostęp do źródła prądu, - profesjonalne nagłośnienie wraz z okablowaniem, - dostęp do 2 mikrofonów bezprzewodowych - scena dla zespołu (również do występu uczestników pikniku), - miejsce wyznaczone do tańca, - oprawę muzyczną - zadaszone/osłonięte od słońca miejsca siedzące i stoliki dla 130 osób, a w przypadku złej pogody namiot o poszyciu PCV lub lokal zastępczy - stół do rejestracji uczestników - Kosze na odpady komunalne - 5 szt. - sprzątnięcie terenu po pikniku oraz wywiezienie śmieci - dostęp do minimum 2 toalet/kabin toaletowych - zaopatrzone w papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki jednorazowe i wodę - podstawowa opieka medyczna - min. 2 pielęgniarki / ratownicy medyczni 4. zapewnienie usługi cateringowej przez cały czas trwania pikniku, wraz z obsługą; 5. Zapewnienie atrakcji: - występ artystyczny - balony - lateksowe, różne kolory - pokaz olbrzymich baniek mydlanych - 15 min. - stoisko do malowania twarzy wraz z osobą do obsługi - min. 3 rodzaje sprawnych urządzeń rekreacyjnych posiadających atest bezpieczeństwa; 6. Zapewnienie osoby, która poprowadzi piknik zgodnie z harmonogramem oraz wystarczającej liczby animatorów, którzy zorganizuj czas uczestnikom pikniku. - Liczba uczestników spotkania wynosi 130 osób. Część 2: 1. zapewnienie wykwalifikowanej kadry (w sposób zapewniający ciągłość prowadzonych spotkania - np. w razie konieczności zastępstwo), 2. zapewnienie lokalu, który świadczy usługi gastronomiczne, na terenie miasta Żuromin - sala dostosowana do potrzeb i liczby uczestników, klimatyzowana, 3. sporządzenie dokumentacji fotograficznej ze spotkania (min. 30 zdjęć na płycie CD), 4. oznakowanie miejsca spotkania oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją szkolenia zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 5. zapewnienie uczestnikom spotkania posiłku 6. zapewnienie osób niezbędnych do obsługi uczestników (podawanie posiłków- kelnerzy, kelnerki), 7. zapewnienie programu artystycznego 10. zapewnienie nagłośnienia, oświetlenia i sprzęty multimedialnego (rzutnik multimedialny i ekran), 8. zorganizowanie konkursów, gier, zabaw integracyjnych, 9. zapewnienie osoby, która poprowadzi spotkanie zgodnie z harmonogramem 10. Przygotowanie i przekazanie uczestnikom spotkania upominku. - Liczba uczestników spotkania wynosi 100 osób..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest w ramach realizacji projektu systemowego Równe Szanse współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na zorganizowaniu 1 dniowego pikniku integracyjnego dla 130 osób- w tym niepełnosprawnych - uczestników projektu , ich otoczenia i władz samorządowych w ramach realizacji projektu systemowego Równe Szanse
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Recon Paweł Jabłoński, ul. Chopina 51, 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13250,00
Oferta z najniższą ceną: 13250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29829,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na zorganizowaniu 1 dniowego spotkania integracyjnego dla 100 osób- w tym niepełnosprawnych - uczestników projektu , ich otoczenia i władz samorządowych w ramach realizacji projektu systemowego Równe Szanse
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Recon Piotr Jabłoński, ul. Chopina 51, 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8900,00
Oferta z najniższą ceną: 8900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8900,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI ŻUROMIN
- Dostawa materiałów chirurgicznych - endoskopia
- Nadbudowa i przebudowa budynku Powiatu Żuromińskiego wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku na pomieszczenia biurowe - ul. Olszewska 9/11
więcej: przetargi ŻUROMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług hotelarskich i wyżywienia dla Jeleniogórskiego Centrum Kultury w Jeleniej Górze w okresie od 09.06.2025 r. do 22.06.2025 r.
- USŁUGI SPOŁECZNE DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "Q samodzielności II"
- Usługi społeczne dla uczestników projektu pn.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE MIELNO" Część I
- Organizacja 3 dniowego wyjazdu szkoleniowo-integracyjnego dla 55 osób w ramach projektu: "Rodzina daje siłę" realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Tomaszowie Lubelskim
- Organizacja 1 (jednego) jednodniowego szkolenia pn: "Estetyka i funkcjonalność opakowania produktu"
- Teoretyczne i praktyczne szkolenie szybowcowe dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół Mechanicznych w Rzeszowie wraz z wyżywieniem i zakwaterowaniem
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.