eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawy odczynników i sprzętu medycznego dla Pracownii Serologii Banku Krwi - umowa na okres 1-go roku EO-2733/63/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-21

Lublin: Dostawy odczynników i sprzętu medycznego dla Pracownii Serologii Banku Krwi - umowa na okres 1-go roku EO-2733/63/09
Numer ogłoszenia: 325838 - 2009; data zamieszczenia: 21.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie , ul. Stanisława Staszica 16, 20-081 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5323935, 5325043, 5328330, faks 081 5329486.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy odczynników i sprzętu medycznego dla Pracownii Serologii Banku Krwi - umowa na okres 1-go roku EO-2733/63/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1 Odczynnik LISS - 1 pozycja;Zad. 2 Papaina STL - 1 pozycja;Zad. 3 Standard anty-D - 1 pozycja;Zad. 4 Probówki z polistyrenu - 1 pozycja;Zad. 5 Jednorazowe płyty do oznaczana grup krwi - 1 pozycja;Zad. 6 Odczynniki na kasetach Ortho BioVue system - 6 pozycji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.69.61.00 - Odczynniki do klasyfikacji grupy krwi 33.69.62.00 - Odczynniki do badania krwi 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 33.19.25.00 - Probówki 38.43.71.10 - Końcówki pipet .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. DZ. U. NR 223/2007, poz. 1655 oraz z 2008 Nr 171 poz. 1058.). Oceny spełnienia tych warunków Zamawiający dokona na podstawie n/w dokumentów:.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, na formularzu oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ. W przypadku niedysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy w ofercie złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu, o którym mowa w: punkcie 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert.Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego1. Oświadczenie wykonawcy o kompatybliności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z posiadanymi przez Zamawiającego urządzeniami, dotyczy zadania 6.2. W przypadku zaoferowania oferty równoważnej należy złożyć oświadczenie, że zaoferowany asortyment spełnia wymogi określone przez Zamawiającego.3. Do oferty należy dołączyć próbki określone w części III SIWZ.4. Karty charakterystyki substancji niebezpiecznych dotyczy Zadania 6 (poz. 1-4) oraz Zadania 1 (jeżeli taką posiada)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 w Lublinie, ul. Staszica 16, 20-081 Lublin, Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Budynek Dyrekcji - pokój nr 1Cena SIWZ: 10 zł + VAT.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2009 godzina 13:00, miejsce: Kancelaria Szpitala, pokój nr 5, ul. Staszica 16, 20-081 Lublin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynnik LISS roztwór NaCl o niskiej sile jonowej 0,03 mol / l, odczynnik ciekły, gotowy do użycia w pojemniku plastikowym z zakończeniem ułatwiającym wlewanie do probówek, pH roztworu - 6,7, 1 szt. = 100 ¸ 125 ml. - 200 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papaina STL (liofilizowana), 1 amp.= 3 ml. - 400 amp..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Standard anty-D do kontroli pośredniego testu antyglobulinowego (PTA), oraz testu enzymatycznego (LEN), 1 amp.= 2 ml. - 250 amp..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Probówki z polistyrenu 4 ml Średnica 10-12mm x wysokość 70-73mm wykonane z tworzywa idealnie przezroczystego, bez skaz, zarysowań i zacieków - 100 000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 38.00.00.00-5, 33.19.25.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe płyty przeźroczyste stosowane przy oznaczaniu grup krwi, rozstaw dołków na płycie 9x5 tj. 9 dołków w 5-ciu rzędach, op. 100 szt. - 3000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 38.00.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: . oferowany przedmiot zamówienia kompatybilny z posiadanym przez Zamawiającego sprzętem tj. wirówką, inkubatorem, statywem oraz pipetą multidozującą stanowiącymi system Ortho Bio Vue,. metoda pomiaru winna być oparta na technologii aglutynacji krwinek czerwonych na kolumnach wypełnionych szklanym podłożem separującym,. mikrokarty winny składać się z sześciu kolumn wypełnionych podłożem separującym o wymiarach 54 mm x 65 mm. minimalny czas inkubacji wymagany dla prawidłowego wykonania pośredniego testu antyglobulinowego i testu enzymatycznego musi wynosić 10 minut,. wynik oznaczenia grupy krwi max. 5 minut,. termin ważności oferowanego asortymentu winien wynosić min. 4 miesiące od daty dostawy do siedziby Zamawiającego1. Karta (kaseta) z surowicą antyglobulinową polispecyficzną - 8 800 op. 400 szt.2. Karta (kaseta) neutralna bez odczynnika - 6 400 op. 400 szt.3. Karta (kaseta) z surowicą anty IgG - 100 - op. 100 szt.4. Karta (kaseta) do oznaczania grup krwi i BTA u noworodków - 2000 - 100 szt.5. Końcówki do pipety multidozującej - 33 600 - op. 960 szt.6. Dziurkacze plastikowe do kart(kaset) - 2000 - op. 20 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.19.00.00-8, 38.00.00.00-5, 38.43.71.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.