Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-02
Czerwony Bór: Dostawa, celem dalszej odsprzedaży WYROBÓW CZEKOLADOWYCH I CUKIERNICZYCH do kantyny w Zakładzie Karnym w Płocku.
Numer ogłoszenia: 326414 - 2012; data zamieszczenia: 02.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaska Instytucja Gospodarki Budżetowej "BIELIK" , Czerwony Bór 23, 18-400 Czerwony Bór, woj. podlaskie, tel. 86 216 36 04, faks 86 216 31 49.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.igbbielik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, celem dalszej odsprzedaży WYROBÓW CZEKOLADOWYCH I CUKIERNICZYCH do kantyny w Zakładzie Karnym w Płocku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Asortyment J.m. Ilość do 1. Baton Bounty 57g szt 500 2. Baton Mars 47 g szt 2000 3. Baton Kinder Bueno 43g szt 1000 4. Baton Milky Way 21,5g szt 400 5. Baton Kit Kat 40g szt 1000 6. Baton Lion 43g szt 3000 7. Baton Snikers 50g szt 2000 8. Baton Twix 51 g szt 1000 9. Baton Pawełek 45g szt 1000 10. Baton 3Bit 51 g szt 1000 11. Czekolada Alpen Gold 100g szt 2000 12. Czekolada Alpen Gold 100g-okienko szt 2000 13. Czekolada Milka 100g szt 2000 14. Czekolada Terravita 100g szt 2000 15. Czekolada Dudziński 100g szt 2000 16. Czekolada Wedel 100g szt. 2000 17. Krakersy Dr. Gerard (paczkowane) kg. 300 18. Wafle Dr. Gerard (paczkowane) kg. 300 19. Biszkopty Dr. Gerard (paczkowane) kg. 300 20. Ciastka kruche nadziewane Dr. Gerard (paczkowane) kg. 300 21. Ciastka kruche klasyczne Dr. Gerard (paczkowane) kg. 300 22. Pierniki Dr.Gerard (paczkowane) kg. 300 23. Delicje Milka ChocoJaffa z musem toffi 128g szt. 2000 24. Delicje szampańskie 147g Wedel szt 2000 25. Ciastka Holenderskie w czekoladzie 188g szt 2000 26. Ciastka Holenderskie bez czekolady 168g szt 2000 27. Krakersy 180g szt 200 28. Herbatniki Pieguski 120g czekolada-Wedel szt 500 29. Herbatniki Jeżyki 140g szt 2000 30. Herbatniki Hit 250g szt 2000 31. Herbatniki szkolne 50 g szt 200 32. Herbatniki afrykańskie ZOO-czekolada 170 g szt 200 33. Ciastka Maślane 200g - Krakus szt 1000 34. Wafle torcikowe Wedel 160g szt 2000 35. Biszkopty 250g szt 200 36. Biszkopty 120g szt 200 37. Wafle Grześki 39g-czekolada szt 2000 38. Wafel Princessa 35 - 37g szt 2000 39. Wafel Prince Polo 52g szt 2000 40. Wafle Familijne 180g szt 2000 41. Wafle suche kwadratowe duże szt 100 42. Dropsy HALLS szt 500 43. Cukierki Werthers Original 90g szt. 200 44. Cukierki Nim2 90g szt. 200 45. Cukierki Choclairs 100g szt 200 46. Cukierki Alpen Liebe 125g szt 200 47. Landrynki owocowe 90g szt 2000 48. Landrynki miętowe 90g szt 2000 49. Draże Tic Tac 16g szt. 200 50. Drops Mentos 33g szt. 200 51. Paluszki Lubella 80g szt 500 52. Paluszki Aksam 250g szt 1000 53. Paluszki Lajkonik 200g szt 2000 54. Talarki Krakowskie Lajkonik 170g szt 500 55. Precelki Lajkonik 130g szt 500 56. Rogal 7 Days 65g szt 2000 57. Bombonierka Merci 250g szt 50 58. Bombonieka Rafaello 150g szt 50 59. Bombonierka Toffifee 125g szt 50 60. Chałwa 50g szt 1000 61. Ptasie mleczko 420g Wedel szt 100 62. Piernik tumski 250g Mamut szt 200 63. Gofry 250g Dan Cake szt 300 64. Ciasto Dan Cake 400g szt 300 65. Sezamki 27g szt 500 66. Pierniki alpejskie Wedel 160 g szt 200.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.00.00 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonego w ofercie oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonego w ofercie oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonego w ofercie oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonego w ofercie oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonego w ofercie oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wwwigbbielik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podlaska Instytucja Gospodarki Budżetowej Bielik z
siedzibą w Czerwonym Borze,
Czerwony Bór 23
18-400 Łomża,
tel. (086) 215-35-95.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2012 godzina 12:00, miejsce: Podlaska Instytucja Gospodarki Budżetowej Bielik z siedzibą w Czerwonym Borze, Czerwony Bór 23 18-400 Łomża, tel. (086) 215-35-95.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej "Pod Dębami" w Konstantynowie Łódzkim
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkół im. Władysława Podkowińskiego w Mokrej Wsi na 2025 rok (7 części)
- Sukcesywne dostarczanie artykułów spożywczych dla zrównoważenia wysiłku energetycznego po donacji dla Honorowych Dawców Krwi do RCKiK w Olsztynie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Przedszkola Samorządowego "Baśniowa Kraina" w Tłuszczu na 2025 rok
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Baranowie w 2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 11 im. Królowej Jadwigi w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.