Ogłoszenie z dnia 2012-02-02
Sanok: Wykonanie robót uzupełniających na zadaniu pn. Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego budynku usługowo- mieszkalnego na budynek biurowo-mieszkalny Kuźmakówka na działce nr 1115/2, 1115/3, 1115/4 w Baligrodzie
Numer ogłoszenia: 32842 - 2012; data zamieszczenia: 02.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Usług Projektowo-Organizacyjnych w Budownictwie "W&W", ul. M.Konopnickiej 21A, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 13 46 49 994, faks 13 49 30 380.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Inwestor Zastępczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót uzupełniających na zadaniu pn. Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego budynku usługowo- mieszkalnego na budynek biurowo-mieszkalny Kuźmakówka na działce nr 1115/2, 1115/3, 1115/4 w Baligrodzie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót uzupełniających na zadaniu pn. Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego budynku usługowo- mieszkalnego na budynek biurowo-mieszkalny Kuźmakówka na działce nr 1115/2, 1115/3, 1115/4 w Baligrodzie, w zakresie zgodnym z przedmiarem robót. Planowane roboty obejmują wykonanie robót uzupełniających mających na celu kompleksową przebudowę wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego budynku..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.21.31.50 - Roboty budowlane w zakresie biurowców 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAWEŁ KATYŃSKI FIRMA USŁUGOWA P B A
jakie przetargi wygrała firma
PAWEŁ KATYŃSKI FIRMA USŁUGOWA P B A
- Katański Paweł Firma Usługowa PBA, ul. J.III Sobieskiego 22/19, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 352868,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 387525,66
Oferta z najniższą ceną: 387525,66 / Oferta z najwyższą ceną: 387525,66
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W myśl art. 66 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamówienie z wolnej ręki to tryb udzielenia zamówienia, w którym zamawiający udziela zamówienia po negocjacjach tylko z jednym wykonawcą. Stosownie do treści art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe było realizowane w trybie przetargu nieograniczonego pn. Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego budynku usługowo- mieszkalnego na budynek biurowo-mieszkalny Kuźmakówka na działce nr 1115/2, 1115/3, 1115/4 w Baligrodzie- (oznaczenie sprawy: B 271.1.2011). W rozdziale II pkt. 7 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w punkcie II.1.4) ogłoszenia o zamówieniu Zamawiający przewidział udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Wartość szacunkową zamówienia podstawowego ustalono na kwotę 2 891 554,49 (netto) co stanowi równowartość 753 205,13 euro. Przewidziano zamówienia uzupełniające o wartości 1445777,24 zł (netto) co stanowi równowartość 376 602,56 euro (w oparciu o średni kurs złotego do euro, ustalony Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 23 grudnia 2009r. (Dz.U. z 2009 r., Nr, 224 poz.. 1796), gdzie 1 euro = 3,839 PLN). Zamówienie podstawowe zostało udzielone na kwotę 2 330 850,00 zł brutto. W związku z koniecznością wykonania robót uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień (roboty budowlane uzupełniające mają kody określone na podstawie Wspólnego Słownika Zamówień jak określone w ogłoszeniu) , co w zamówieniu podstawowym (przedmiotowe zamówienie dotyczące wykonania robót budowlanych jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego) oraz mając na uwadze fakt, iż spełnione zostały wszystkie przesłanki określone w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy uprawniające do wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki, Zamawiający zdecydował o wyborze trybu zamówienia z wolnej ręki.
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliw płynnych do samochodów służbowych oraz sprzętu będącego na wyposażeniu Powiatowego Zarządu Dróg w Sanoku
- Świadczenie usług pocztowych, kurierskich oraz wykonywanie czynności polegających na odpłatnym doręczaniu listów wychodzących z Urzędu Gminy Sanok
- Wyłapywanie i opieka nad zwierzętami bezdomnymi, świadczenie usług lekarsko-weterynaryjnych dla zwierząt wraz z całodobową opieką w przypadku zdarzeń drogowych na terenie Gminy Miasta Sanoka w 2025 r.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz kserokopiarek dla Powiatu Sanockiego oraz jednostek podległych
- Roboty remontowe pomieszczeń w I i II Liceum Ogólnokształcącym w Sanoku w ramach projektu pn.: Poprawa warunków kształcenia ogólnego w Powiecie Sanockim
- Modernizacja budynku w miejscowości Mrzygłód z przeznaczeniem na wypożyczalnię
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.