eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa materiałów eksploatacyjnych i administracyjno-biurowych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2014-10-03

Rzeszów: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i administracyjno-biurowych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami.
Numer ogłoszenia: 329134 - 2014; data zamieszczenia: 03.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. , ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8520600, 8520610, faks 017 8520611.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i administracyjno-biurowych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa - zakup oraz sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych i administracyjno - biurowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 14 części (słownie: czternaście części zamówienia). Część nr 1 - materiały eksploatacyjne i administracyjno - biurowe. Załącznik nr 2 do SIWZ. Centrum Finansów i Księgowości. Część nr 2 -materiały eksploatacyjne i administracyjno - biurowe. Załącznik Nr 3 do SIWZ. Centrum Rozwoju Przedsiębiorczości: Projekt: Regionalna Instytucja Finansująca, realizowany w ramach umowy wsparcia 9/RIF/POIG/2014/9/DKW, zawartej pomiędzy PARP i RARR S.A. w dniu 05.03.2014. Część nr 3 -materiały eksploatacyjne i administracyjno - biurowe. Załącznik Nr 4 do SIWZ. Centrum Ekonomi Społecznej. Projekt Samorządowe Spółdzielnie Socjalne - miejscem pracy dla długotrwale bezrobotnych. Priorytet VII, Działania 7.2, Poddziałania 7.2.2 , POKL. Część nr 4 -materiały eksploatacyjne i administracyjno - biurowe. Załącznik Nr 5 do SIWZ. Biuro Terenowe w Przeworsku. Projekt: MŁODY BIZNES realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Część nr 5-materiały eksploatacyjne i administracyjno - biurowe. Załącznik Nr 6 do SIWZ. Centrum Organizacyjno - Szkoleniowe i Współpracy Międzynarodowej. Projekt: Dojrzała przedsiębiorczość, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Część nr 6 -materiały eksploatacyjne i administracyjno - biurowe. Załącznik Nr 7 do SIWZ. Centrum Organizacyjno - Szkoleniowe i Współpracy Międzynarodowej. Projekt Droga do pracy, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Część nr 7 -materiały eksploatacyjne i administracyjno - biurowe. Załącznik Nr 8 do SIWZ. Centrum Organizacyjno - Szkoleniowe i Współpracy Międzynarodowej. Projekt ECB-Europejski Certyfikat Bankowca, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Część nr 8 -materiały eksploatacyjne i administracyjno - biurowe. Załącznik Nr 9 do SIWZ. Centrum Organizacyjno - Szkoleniowe i Współpracy Międzynarodowej. Projekt Realising a Transnational Strategy against the brain-drain of well-educated young women - WOMEN. Program dla Europy Środkowej. Część nr 9 -materiały eksploatacyjne i administracyjno - biurowe. Załącznik Nr 10 do SIWZ. Centrum Organizacyjno - Szkoleniowe i Współpracy Międzynarodowej. Projekt E- KOMPETENCJE realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Część nr 10 - materiały eksploatacyjne i administracyjno - biurowe. Załącznik Nr 11 do SIWZ. Centrum Zarządzania Podkarpackim Parkiem Naukowo - Technologicznym Część nr 11 -materiały eksploatacyjne i administracyjno - biurowe. Załącznik Nr 12 do SIWZ. JRP CWK Jednostka Realizująca Projekt Budowa CWK Województwa Podkarpackiego. Projekt: Budowa Centrum Wystawienniczo - Kongresowego Województwa Podkarpackiego realizowany w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013. Część nr 12 -materiały eksploatacyjne i administracyjno - biurowe. Załącznik Nr 13 do SIWZ. Centrum Projektowe Miastoprojekt. Część nr 13 - materiały eksploatacyjne i administracyjno - biurowe. Załącznik Nr 14 do SIWZ. Centrum Administracyjne Część nr 14 -materiały eksploatacyjne i administracyjno - biurowe. Załącznik Nr 15 do SIWZ. Biuro Zarządu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych. Wszystkie rozliczenia będą prowadzone w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie dotyczącym: a) zwiększenia , lub zmniejszenia ilości i wartości zamówienia jednak nie więcej niż do 20 % wartości całkowitej brutto w sytuacji gdy zmianie ulegną potrzeby zamawiającego co do ilości materiałów, czego nie jest w stanie przewidzieć w chwili zawierania umowy. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wszystkie oferty nie podlegające odrzuceniu oceniane będą według następujących kryteriów: Cena - 100%. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Do obowiązków wykonawcy należy: dostarczanie materiałów sukcesywnie według potrzeb zamawiającego jednak nie częściej niż 1 raz w miesiącu. Termin realizacji przedmiotu zamówienia od daty zawarcia umowy nie wcześniej niż 15.10.2014 do wyczerpania przedmiotu zamówienia lub do dnia zakończenia realizacji projektu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.19.00.00-7, 30.12.43.00-7, 30.12.40.00-4, 30.12.41.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2) (jeżeli jest konieczne) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo dołączone do oferty winno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Zasoby innych podmiotów Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 1-2. 4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt a, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument ten powinien być wystawiony w odpowiednim terminie jak dla dokumentów w pkt a. c) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 5) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp: Zgodnie z art. 26 ust. 2d ustawy Pzp Wykonawca składa wraz z ofertą listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. 6) Uwagi dotyczące formy składanych dokumentów. 6.1) Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W Przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 6.2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczące odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. 6.3) Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6.4) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. Każdy z wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia musi złożyć oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia. Jeżeli oferta wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie dotyczącym: a) zwiększenia , lub zmniejszenia ilości i wartości zamówienia jednak nie więcej niż do 20 % wartości całkowitej brutto w sytuacji gdy zmianie ulegną potrzeby zamawiającego co do ilości materiałów, czego nie jest w stanie przewidzieć w chwili zawierania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rarr.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. 35-959 Rzeszów ul. Szopena 51, pokój nr 317 - sekretariat..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Rzeszowie, 35-959 Rzeszów, ul. Szopena 51, pok. nr 317 - Sekretariat,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Centrum Rozwoju Przedsiębiorczości: Projekt: Regionalna Instytucja Finansująca, realizowany w ramach umowy wsparcia 9/RIF/POIG/2014/9/DKW, zawartej pomiędzy PARP i RARR S.A. w dniu 05.03.2014. Centrum Ekonomi Społecznej. Samorządowe Spółdzielnie Socjalne - miejscem pracy dla długotrwale bezrobotnych. Priorytet VII, Działania 7.2, Poddziałania 7.2.2 , POKL. Biuro Terenowe w Przeworsku: Projekt: MŁODY BIZNES realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Centrum Organizacyjno - Szkoleniowe i Współpracy Międzynarodowej. Projekt: Dojrzała przedsiębiorczość, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Projekt Droga do pracy, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Projekt ECB-Europejski Certyfikat Bankowca, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Projekt Realising a Transnational Strategy against the brain-drain of well-educated young women - WOMEN. Program dla Europy Środkowej. Projekt E- KOMPETENCJE realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Centrum Zarządzania Podkarpackim Parkiem Naukowo - Technologicznym - umowa z UMWP. JRP CWK Jednostka Realizująca Projekt Budowa CWK Województwa Podkarpackiego Projekt: Budowa Centrum Wystawienniczo - Kongresowego Województwa Podkarpackiego realizowany w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1 -materiały eksploatacyjne i administracyjno - biurowe - Załącznik nr 2 do SIWZ. 1. Centrum Finansów i Księgowości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały eksploatacyjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2 -materiały eksploatacyjne i administracyjno - biurowe. Załącznik Nr 3 do SIWZ. Centrum Rozwoju Przedsiębiorczości: 2.Projekt: Regionalna Instytucja Finansująca, realizowany w ramach umowy wsparcia 9/RIF/POIG/2014/9/DKW, zawartej pomiędzy PARP i RARR S.A. w dniu 05.03.2014..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały eksploatacyjne i administracyjno - biurowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.12.51.10-5, 30.12.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część nr 3 -materiały eksploatacyjne i administracyjno - biurowe. Załącznik Nr 4 do SIWZ. Centrum Ekonomi Społecznej 3. Samorządowe Spółdzielnie Socjalne - miejscem pracy dla długotrwale bezrobotnych. Priorytet VII, Działania 7.2, Poddziałania 7.2.2 , POKL..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały eksploatacyjne i administracyjno - biurowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część nr 4 -materiały eksploatacyjne i administracyjno - biurowe - Załącznik Nr 5 do SIWZ. Biuro Terenowe w Przeworsku: 4. Projekt: MŁODY BIZNES realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały eksploatacyjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część nr 5-materiały eksploatacyjne i administracyjno - biurowe. Załącznik Nr 6 do SIWZ. Centrum Organizacyjno - Szkoleniowe i Współpracy Międzynarodowej. Projekt: Dojrzała przedsiębiorczość, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały eksploatacyjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część nr 6 -materiały eksploatacyjne i administracyjno - biurowe. Załącznik Nr 7 do SIWZ. Centrum Organizacyjno - Szkoleniowe i Współpracy Międzynarodowej: Projekt Droga do pracy, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały skploatacyjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.50.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część nr 7 -materiały eksploatacyjne i administracyjno - biurowe. Załącznik Nr 8 do SIWZ. Centrum Organizacyjno - Szkoleniowe i Współpracy Międzynarodowej: Projekt ECB-Europejski Certyfikat Bankowca, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały eksploatacyjne i administracyjno - biurowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.12.51.10-5, 30.12.43.00-7, 30.12.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część nr 8 -materiały eksploatacyjne i administracyjno - biurowe. Załącznik Nr 9 do SIWZ. Centrum Organizacyjno - Szkoleniowe i Współpracy Międzynarodowej: Projekt Realising a Transnational Strategy against the brain-drain of well-educated young women - WOMEN. Program dla Europy Środkowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały eksploatacyjne i administracyjno - biurowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część nr 9 -materiały eksploatacyjne i administracyjno - biurowe. Załącznik Nr 10 do SIWZ. Centrum Organizacyjno - Szkoleniowe i Współpracy Międzynarodowej: Projekt E- KOMPETENCJE realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały eksploatacyjne i administracyjno - biurowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.12.51.10-5, 30.12.43.00-7, 30.12.41.00-5, 30.12.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część nr 10 -materiały eksploatacyjne i administracyjno - biurowe. Załącznik Nr 11 do SIWZ. Centrum Zarządzania Podkarpackim Parkiem Naukowo - Technologicznym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały eksploatacyjne i administracyjno - biurowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.12.43.00-7, 30.12.51.10-5, 30.12.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część nr 11 -materiały eksploatacyjne i administracyjno - biurowe. Załącznik Nr 12 do SIWZ. JRP CWK Jednostka Realizująca Projekt Budowa CWK Województwa Podkarpackiego 11.Projekt: Budowa Centrum Wystawienniczo - Kongresowego Województwa Podkarpackiego realizowany w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały eksploatacyjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Część nr 12 -materiały eksploatacyjne i administracyjno - biurowe. Załącznik Nr 13 do SIWZ. 12. Centrum Projektowe Miastoprojekt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały eksploatacyjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.43.00-7, 30.12.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Część nr 13 -materiały eksploatacyjne i administracyjno - biurowe - Załącznik Nr 14 do SIWZ. 13.Centrum Administracyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały eksploatacyjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Część nr 14 -materiały eksploatacyjne i administracyjno - biurowe - Załącznik Nr 15 do SIWZ. 14. Biuro Zarządu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały administracyjno - biurowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.