Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-15
Komarów-Osada: Dostawa artykułów żywnościowych, do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Komarowie-Osadzie
w okresie od 02.09.2013 roku do 30.06.2014 roku
Numer ogłoszenia: 330894 - 2013; data zamieszczenia: 15.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Komarów-Osada , Rynek 15, 22-435 Komarów-Osada, woj. lubelskie, tel. 84 6153102 w. 50, faks 84 6153185.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.komarowosada.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych, do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Komarowie-Osadzie w okresie od 02.09.2013 roku do 30.06.2014 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów żywnościowych, do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Komarowie-Osadzie w okresie od 02.09.2013 roku do 30.06.2014 roku Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Komarowie-Osadzie w okresie od 02.09.2013 roku do 27.06.2014 roku - Zadanie Nr I różne produkty spożywcze zał. nr 2 do oferty - Zadanie Nr II produkty mleczarskie zał. nr 1 do oferty Każda ze wskazanych powyżej części zamówienia będzie określana mianem zadania Uwaga: Każde ZADANIE należy traktować jako osobną ofertę i wymagane jest wypełnienie osobnego formularza ofertowego wraz z załącznikiem asortymentowo-cenowym oraz załączenie wymaganych dokumentów i oświadczeń określonych w punkcie VI siwz. Na dostawę produktów żywnościowych należy zawrzeć umowę z dyrektorem Szkoły Podstawowej w Komarowie-Osadzie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do oferty od nr 1 do nr 2..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.80.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie będzie oceniał tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie będzie oceniał tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie będzie oceniał tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie będzie oceniał tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie będzie oceniał tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
3.1. Formularz oferty na załączonym druku (zał. nr 1) wraz z formularzem ofertowo-cenowym (zał. od 1 do 2 do oferty, osobny do każdego zadania) 3.2. Pełnomocnictwo, jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy. Wymagana forma dokumentu oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie. 3.4. W przypadku załączenia do oferty innych materiałów niż wymagane przez Zamawiającego (np. materiałów reklamowych, informacyjnych) pożądane jest, aby stanowiły one odrębną część nie złączoną z oferta w sposób trwały 3.5. Wszystkie złożone dokumenty przedkładane do oferty a sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 3.6. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty w zakresie objętym art. 25 Pzp, zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w który upłynął termin składania ofert. 3.7. Zamawiający może wezwać w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego systemu zakupów Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następującym przypadku: - zmiany stawki podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komarowosada.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Komarów-Osada
ul. Rynek 15, 22-435 Komarów-Osada
I piętro pokój nr 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Komarów-Osada ul. Rynek 15, 22-435 Komarów-Osada I piętro pokój nr 6 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: produkty mleczarskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do oferty.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: różne produkty spożywcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do oferty.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI KOMARÓW-OSADA
więcej: przetargi KOMARÓW-OSADA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 w Rydułtowach w roku szkolny 2025/2026
- Dostawy różnych produktów spożywczych dla jednostek penitencjarnych podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Koszalinie
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 22 im. Karola Miarki z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie, ul. Św. Piotra 9a - I/2025
- Dostawa artykułów spożywczych z przeznaczeniem na potrzeby żywieniowe do Szkoły Podstawowej nr 2 w Miechowie.
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.