Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-16
Jelenia Góra: Świadczenie usług prawniczych w zakresie realizacji prawa zamówień publicznych oraz szeroko rozumianego prawa medycznego dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze
Numer ogłoszenia: 331940 - 2013; data zamieszczenia: 16.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej , ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 7537286, faks 75 7543883.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.jgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług prawniczych w zakresie realizacji prawa zamówień publicznych oraz szeroko rozumianego prawa medycznego dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług prawniczych w zakresie realizacji prawa zamówień publicznych oraz szeroko rozumianego prawa medycznego dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze w okresie od 08.09.2013 do 01.09.2014..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków : na podstawie załączonych dokumentów, wg formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o dokumenty określone w SIWZ oraz ogłoszeniu , które wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zleceniodawca uzna za spełniony warunek w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia , jeżeli Zleceniobiorca wykaże, ze co najmniej jedna osoba wskazana przez Zleceniobiorcę będąc adwokatem lub radcą prawnym w kancelarii lub spółce , wykonała lub wykonuje w ciągu co najmniej ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert : - co najmniej dwie usługi polegające na świadczeniu stałej pomocy w ramach umowy obsługi prawnej na okres nie krótszy niż jeden rok w podmiocie leczniczym lub zakładzie opieki zdrowotnej - co najmniej jedną usługę polegająca na świadczeniu stałej pomocy prawnej w jednostce samorządu terytorialnego - pomoc prawną w zakresie badań klinicznych, w tym opiniowanie umów na prowadzenie badań klinicznych, sporządzania i opiniowania aktów prawnych dotyczących prowadzenia badań klinicznych, udzielania konsultacji prawnych w przedmiocie badań klinicznych, - reprezentował podmiot leczniczy lub zakład opieki zdrowotnej w co najmniej dwóch postępowaniach sądowych: 1. po stronie podmiotu leczniczego lub zakładu opieki zdrowotnej o zapłatę co najmniej 1.000.000,00 zł przeciwko Narodowemu Funduszowi Zdrowia 2. po stronie pozwanego podmiotu leczniczego lub zakładu opieki zdrowotnej o zapłatę odszkodowania co najmniej 300.000,00 zł w związku działalnością medyczną Zleceniodawca uzna za spełniony warunek w zakresie odpowiednich warunków technicznych i organizacyjnych jeżeli Zleceniobiorca wykaże, że posiada odpowiednie urządzenia techniczne oraz oprogramowanie pozwalające na zapewnienie stałego dostępu online do informacji o bieżącym stanie realizacji postępowań sądowych i egzekucyjnych. Ocena spełniania warunków : na podstawie załączonych dokumentów, wg formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o dokumenty określone w SIWZ oraz ogłoszeniu , które wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zleceniodawca uzna za spełniony warunek w zakresie odpowiednich warunków technicznych i organizacyjnych jeżeli Zleceniobiorca wykaże, że posiada odpowiednie urządzenia techniczne oraz oprogramowanie pozwalające na zapewnienie stałego dostępu online do informacji o bieżącym stanie realizacji postępowań sądowych i egzekucyjnych. Ocena spełniania warunków : na podstawie załączonych dokumentów, wg formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o dokumenty określone w SIWZ oraz ogłoszeniu , które wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków : na podstawie załączonych dokumentów, wg formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o dokumenty określone w SIWZ oraz ogłoszeniu , które wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Polisa OC min. na 1.400.000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 1.400.000,00 zł. Ocena spełniania warunków : na podstawie załączonych dokumentów, wg formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o dokumenty określone w SIWZ oraz ogłoszeniu , które wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta ma zawierać : 1. wypełniony druk oferty - na podstawie załącznika nr 2 , 2. szczegółową ofertę cenową ( zgodnie z wykazem asortymentowo- ilościowym - załącznik nr 1 ) , U w a g a : C e n a ma b y ć w y r a ż o n a w P L N, cenę należy podać do dwóch miejsc po przecinku, zaoferowana cena ma być ceną ostateczną i niezmienną do końca realizacji przedmiotu umowy ( Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych) 3.określenie ostatecznych warunków i terminów płatności - należy wpisać do formularza oferty - załącznik nr 2 , 4.określenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia (min. terminy zostały określone w pkt. 3 SIWZ) - należy wpisać do formularza oferty załącznik nr 2 , 5.szczegółowe informacje na temat gwarancji (min. termin został określony w pkt. 4 SIWZ) - należy wpisać do formularza oferty załącznik nr 2, 6.aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji , w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 Ustawy Pzp wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy pzp, 7.oświadczenie art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnie z załącznikiem nr 3; 8.oświadczenie , że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ze zm. ( zgodnie z załączonym formularzem , załącznik nr 4 ), 9.dołączyć wykaz wykonawców przynależnych do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej, zawarte w formularzu oferty ( załącznik nr 2) 10.polisę OC min. na 1.400.000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 1.400.000,00 zł. 11.Wykaz usług w zakresie spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zleceniodawca uzna za spełniony warunek w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia , jeżeli Zleceniobiorca wykaże, ze co najmniej jedna osoba wskazana przez Zleceniobiorcę będąc adwokatem lub radcą prawnym w kancelarii lub spółce , wykonała lub wykonuje w ciągu co najmniej ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert : - co najmniej dwie usługi polegające na świadczeniu stałej pomocy w ramach umowy obsługi prawnej na okres nie krótszy niż jeden rok w podmiocie leczniczym lub zakładzie opieki zdrowotnej - co najmniej jedną usługę polegająca na świadczeniu stałej pomocy prawnej w jednostce samorządu terytorialnego - pomoc prawną w zakresie badań klinicznych, w tym opiniowanie umów na prowadzenie badań klinicznych, sporządzania i opiniowania aktów prawnych dotyczących prowadzenia badań klinicznych, udzielania konsultacji prawnych w przedmiocie badań klinicznych, - reprezentował podmiot leczniczy lub zakład opieki zdrowotnej w co najmniej dwóch postępowaniach sądowych: 1. po stronie podmiotu leczniczego lub zakładu opieki zdrowotnej o zapłatę co najmniej 1.000.000,00 zł przeciwko Narodowemu Funduszowi Zdrowia 2. po stronie pozwanego podmiotu leczniczego lub zakładu opieki zdrowotnej o zapłatę odszkodowania co najmniej 300.000,00 zł w związku działalnością medyczną Zleceniodawca uzna za spełniony warunek w zakresie odpowiednich warunków technicznych i organizacyjnych jeżeli Zleceniobiorca wykaże, że posiada odpowiednie urządzenia techniczne oraz oprogramowanie pozwalające na zapewnienie stałego dostępu online do informacji o bieżącym stanie realizacji postępowań sądowych i egzekucyjnych. Ocena spełniania warunków : na podstawie załączonych dokumentów, wg formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o dokumenty określone w SIWZ oraz ogłoszeniu , które wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą. Uwaga: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, ma zastosowanie § 3 ust. 1, § 4 ust. 1 pkt. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów ( Dz. U. z 2013 r. , poz. 231) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza wprowadzanie zmian w umowie których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany są korzystne dla Zamawiającego oraz jeżeli umowa nie może być wykonywana z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, strony mogą uzgodnić odpowiednie zmiany w Harmonogramach
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.jgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W.C.S.K.J w Jeleniej Górze (kod. poczt.58-506), ul. Ogińskiego 6, Dział Zam. Publ. i Zaopatrzenia (pok. 024) -bud. D-niski parter. Forma papierowa do pobrania za odpłatnością 25,00 zł brutto..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze ( kod. poczt. 58-506) , ul. Ogińskiego 6 , sekretariat Szpitala (pok. 171) , bud. D - parter....
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Dostawa samochodu osobowego
- EW Leśna - wykonanie ekspertyzy oraz projektu na naprawę lub wymianę rurociągów energetycznych TZ-4 i TZ-5
- EW Olszna - odtworzenie stanu technicznego obiektów po przejściu fali powodziowej we wrześniu 2024
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ODBUDOWY MOSTU DROGOWEGO NAD RZEKĄ BÓBR W CIĄGU ULICY LWÓWECKIEJ W JELENIEJ GÓRZE
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ WZDŁUŻ UL. BRONISŁAWA CZECHA W JELENIEJ GÓRZE
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ WZDŁUŻ UL. WINCENTEGO POLA I UL. CHŁOPSKIEJ W JELENIEJ GÓRZE
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa prawna Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni oraz innych gminnych jednostek organizacyjnych
- Świadczenie usług prawniczych dla Gminy Miasto Szczecin poprzez wykonywanie przez Wykonawcę bieżącej obsługi prawnej
- Obsługa prawna Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie
- Świadczenie obsługi prawnej dla Centrum Usług Wspólnych w Katowicach i jednostek obsługiwanych przez Centrum Usług Wspólnych w latach 2025-2028
- Stała obługa prawna na rzecz Gminy Goleniów oraz jednostek organizacyjnych gminy
- Obsługa prawna Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy w zakresie zarządzania pasem drogowym, realizacji inwestycji drogowych i obsługi wierzytelności SPP
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.