Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-13
Dąbrowa Górnicza: Remont i przebudowa nawierzchni jezdni i chodników drogi powiatowej ul. Królowej Jadwigi nr P 05004 S w Dąbrowie Górniczej na odcinku od skrzyżowania z ul. Aleja Róż do skrzyżowania z ul. Wojska Polskiego oraz od skrzyżowania z ul. Wojska Polskiego do skrzyżowania z ul. Poniatowskiego- zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 333982 - 2011; data zamieszczenia: 13.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956700, faks 032 2625032, 2956700 , strona internetowa www.bip.dabrowa-gornicza.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa nawierzchni jezdni i chodników drogi powiatowej ul. Królowej Jadwigi nr P 05004 S w Dąbrowie Górniczej na odcinku od skrzyżowania z ul. Aleja Róż do skrzyżowania z ul. Wojska Polskiego oraz od skrzyżowania z ul. Wojska Polskiego do skrzyżowania z ul. Poniatowskiego- zamówienie uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) o wartości i poniżej 4.845.000,00 EUR. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych stanowiących zamówienie uzupełniające i mających na celu poprawę stanu istniejącego nawierzchni jezdni i chodników, polegających na: 1. Frezowaniu istniejącej nawierzchni asfaltobetonowej jezdni 2. Ułożeniu nowej nawierzchni asfaltobetonowej 3. Demontażu istniejących krawężników betonowych 4. Montażu krawężników granitowych 5. Demontażu i montażu obrzeży betonowych 6. Wykonaniu nawierzchni z materiałów rozbieralnych 3. Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) zawierają zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania i odbioru robót. 4. Wymagania organizacyjne a) przed przystąpieniem do robót wykonawca zobowiązany jest posiadać zatwierdzoną czasową organizację ruchu b) wykonawca poniesie pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za ewentualne szkody użytkowników drogi w związku z niewłaściwą lub nieterminową realizacją określonego na piśmie zakresu rzeczowego robót, c) wykonawca z chwilą przejęcia placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za ewentualne szkody użytkowników drogi, oraz w związku z niewłaściwą lub nieterminową realizacją określonego na piśmie zakresu rzeczowego robót; d) o ile wystąpi taka konieczność, przedmiot zamówienia może być realizowany również na wydłużonej zmianie i w godzinach nocnych, e) Wykonawca udzieli rękojmi za wady na wykonany zakres robót i gwarancji jakości na okres 5 lat licząc od dnia zatwierdzenia protokołu odbioru technicznego robót (dokument gwarancyjny stanowi załącznik do umowy). f) roboty budowlane będą prowadzone na drodze o kategorii drogi powiatowej, przy odbywającym się ruchu pojazdów. g) w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się służyć doradztwem technicznym w zakresie tematów technologicznych, biorąc udział w naradach oraz udzielając pisemnych odpowiedzi na zapytania Zamawiającego. 4.Rozwiązania równoważne a) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta. b) Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 67 ust 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz.759 z zm.) Uzasadnienie faktyczne: W skutek przeprowadzonych dodatkowych odwiertów w nawierzchni jezdni stwierdzono konieczność zwiększenia powierzchni planowanej do remontu. Zakres obejmuje m.in. skrzyżowania z drogami gminnymi bezpośrednio łączące się z ul. Królowej Jadwigi. Wykonanie zakresu jest niezbędne dla uzyskania prawidłowego połączenia nowej nawierzchni w ul. Królowej Jadwigi z nawierzchniami istniejących dróg w ciągu ul. Królowej Jadwigi. Stan faktyczny jw. skutkuje koniecznością udzielenia zamówienia uzupełniającego, które zlecone zostanie w terminie nie dłuższym niż 3 lata od daty udzielenie zamówienia podstawowego, które miało miejsce 28.07.2011r. Wykonawcy realizującemu zamówienie podstawowe ZP.WKD.272.66.2011 tj. firmie Skanska S.A., 01-518 Warszawa , ul. Gen. Józefa Zajączka 9 - ogłoszenie o udzieleniu zamówienia nr 215385 - 2011; data zamieszczenia: 09.08.2011. Wartość szacunkowa zamówienia ustalona zgodnie z art. 32 i 33 Ustawy przed wszczęciem postępowania w trybie przetargu nieograniczonego wynosiła 4.500.000,00 zł, w tym wartość zamówienia podstawowego określono na 3.214.415,26, a przewidywanych zamówień uzupełniających na kwotę 1.285.584,74 zł. Wartość zamówienia uzupełniającego, którego zamierza udzielić Zamawiający wynosi 243 900,00 zł netto, co mieści się w ww. przewidywanej wartości zamówień uzupełniających i stanowi 7,59% zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające, przewidziane w sekcji VI.3 ogłoszenia o zamówieniu oraz dodatkowo w treści SIWZ - pkt. 4.2, polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, jak również zostało opisane z użyciem kodów określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV), które występowały w zamówieniu podstawowym - ogłoszenie o zamówieniu nr 166241 - 2011; data zamieszczenia: 15.06.2011. Z Wykonawcą zostaną przeprowadzone negocjacje zgodnie z art. 66 Pzp, jak również Wykonawca przedłoży wymagane przez Zamawiającego dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem z dnia 30.12.2009 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Zamówienie podstawowe ZP.WKD.272.66.2011 udzielone zostało dnia 28.07.2011r. w trybie przetargu nieograniczonego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
SKANSKA S.A., ul. Gen. Józefa Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ORAZ INNYCH ARTYKUŁÓW DO UTRZYMANIA HIGIENY I ESTETYKI POMIESZCZEŃ W JEDNOSTKACH OBSŁUGIWANYCH PRZEZ CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- Wykonanie podjazdu dla karetek nowoprojektowanego Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Zagłębiowskiego Centrum Onkologii Szpitala Specjalistycznego im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
- "Wykonanie operatów szacunkowych"
- Przebudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Zagłębiowskiego Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej" w formule zaprojektuj i wybuduj
- USŁUGA UBEZPIECZENIA URZĘDU MIASTA DĄBROWA GÓRNICZA
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TURZNO
- Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Grabów - etap I
- "Budowa świetlicy oraz rozbudowa i przebudowa dwóch budynków Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Kobiele Wielkie"
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1517 K Żegiestów - Szczawnik - Muszyna: ul. Zazamcze w km 1+605 - 2+023
- Modernizacja świetlic wiejskich w Żarczynie i Dobieszewie oraz budowa świetlicy wiejskiej w Paulinie
- Modernizacja kompleksu boisk sportowych "Orlik" w Kozłowie
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.