eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DalikówZakup usługi edukacyjnej - realizacja zajęć dodatkowych, w ramach projektu pn.Rozwiń skrzydła - rozwiń kompetencje kluczowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-09

Dalików: Zakup usługi edukacyjnej - realizacja zajęć dodatkowych, w ramach projektu pn.: Rozwiń skrzydła - rozwiń kompetencje kluczowe
Numer ogłoszenia: 336200 - 2014; data zamieszczenia: 09.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dalików , Plac Powstańców 1, 99-205 Dalików, woj. łódzkie, tel. 043 6780123, faks 043 6780183.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usługi edukacyjnej - realizacja zajęć dodatkowych, w ramach projektu pn.: Rozwiń skrzydła - rozwiń kompetencje kluczowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych i gimnazjach na terenie Gminy Dalików wchodzących w skład Zespołów Szkół: w Dalikowie i w Domaniewie, w ramach Projektu: Rozwiń skrzydła- rozwiń kompetencje kluczowe, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zajęcia dodatkowe: Zespół Szkół w Dalikowie: Część 1) Zajęcia pozalekcyjne (1 godz. = 45 minut) dla uczniów uzdolnionych lub zainteresowanych przedmiotami; podnoszące kompetencje powyżej poziomu możliwego na zwykłych lekcjach; rozbudzające zainteresowania różnymi dziedzinami wiedzy i umiejętności dalszego samokształcenia. Zajęcia dla 23 grup, max. 8 osobowych, 58 godzin na grupę w całym okresie, razem 1334 godz., przeciętnie 2 godziny tygodniowo na grupę. Zajęcia odbywać się będą na terenie szkoły w podziale przedstawionym w tabeli 1 (Załącznik nr 8 do SIWZ). Część 2) Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze (1 godz. = 45 minut) dla uczniów z trudnościami w nauce w szczególności uczniów z deficytami wiedzy z klas niższych czy niedoborami ważnych umiejętności; podnoszące kompetencje do poziomu umożliwiającego efektywne korzystanie z normalnych zajęć szkolnych, dających możliwość uzyskiwania pozytywnych ocen. Zajęcia dla 12 grup, max. 8 osobowych, 58 godzin na grupę w całym okresie, razem 696 godz., przeciętnie 2 godziny tygodniowo na grupę. Zajęcia odbywać się będą na terenie szkoły w podziale przedstawionym w tabeli 1 (Załącznik nr 8 do SIWZ). Część 3) Zajęcia specjalistyczne (1 godz. = 60 minut): logopedyczne i korekcyjno-kompensacyjne umożliwiające redukcję problemów z wymową i trudności emocjonalne; stymulowanie opóźnionego rozwoju mowy; doskonalenie wymowy już ukształtowanej. Zajęcia dla 4 grup, w tym: zajęcia logopedyczne dla 2 grup max. 4 osobowych, zajęcia korekcyjno-kompensacyjne dla 2 grup max. 5 osobowych; 29 godzin na grupę w całym okresie, razem 116 godz., przeciętnie 1 godzina tygodniowo na grupę. Zajęcia odbywać się będą na terenie szkoły w podziale przedstawionym w tabeli 1 (Załącznik nr 8 do SIWZ). Część 4) Prowadzenie SZOK (Szkolnego Ośrodka Kariery) w zakresie: diagnozy zainteresowań uczniów, określenia mocnych i słabych stron, określenie osobistej strategii uczenia się, przedstawienie zapotrzebowania lokalnego rynku pracy w kontekście podejmowania dalszych wyborów edukacji i zawodu, włączenie w działalność SZOK lokalnych pracodawców i zapoznanie uczniów z lokalnymi branżami. SZOK ma być ogólnodostępny dla uczniów Zespołu Szkół - indywidualne spotkania i konsultacje. Prowadzenie zajęć na zasadzie zabawy. SZOK prowadzony przeciętnie 1 raz w tygodniu po 3 godz. (1 godz. = 60 minut), przeciętnie 12 godz. w miesiącu, razem do zrealizowania 108 godzin. Zajęcia odbywać się będą na terenie szkoły w podziale przedstawionym w tabeli 1 (Załącznik nr 8 do SIWZ). Część 5) Doradztwo i opieka pedagogiczno-psychologiczna; zajęcia indywidualne obejmujące: rozpoznawanie warunków nauki i życia w domu rodzinnym, indywidualnych problemów i potrzeb ucznia, diagnoza środowiska ucznia, analiza niepowodzeń w nauce, pomoc nauczyciela we wdrożeniu różnych form i sposobów pomocy. Zajęcia indywidualne po 1 godz. (1 godz. = 60 minut) na ucznia w miesiącu dla 16 uczniów ze szkoły podstawowej oraz gimnazjum, przeciętnie 16 godzin w miesiącu. Łączna ilość: 144 godziny. Zajęcia odbywać się będą na terenie szkoły w podziale przedstawionym w tabeli 1 (Załącznik nr 8 do SIWZ). Zespół Szkół w Domaniewie: Część 6) Zajęcia pozalekcyjne (1 godz. = 45 minut) dla uczniów uzdolnionych lub zainteresowanych przedmiotami; podnoszące kompetencje powyżej poziomu możliwego na zwykłych lekcjach; rozbudzające zainteresowania różnymi dziedzinami wiedzy i umiejętności dalszego samokształcenia. Zajęcia dla 10 grup, max. 8 osobowych, 58 godzin na grupę w całym okresie, razem 580 godz., przeciętnie 2 godziny tygodniowo na grupę. Zajęcia odbywać się będą na terenie szkoły w podziale przedstawionym w tabeli 2 (Załącznik nr 8 do SIWZ). Część 7) Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze (1 godz. = 45 minut) dla uczniów z trudnościami w nauce w szczególności uczniów z deficytami wiedzy z klas niższych czy niedoborami ważnych umiejętności; podnoszące kompetencje do poziomu umożliwiającego efektywne korzystanie z normalnych zajęć szkolnych, dających możliwość uzyskiwania pozytywnych ocen. Zajęcia dla 12 grup, max. 8 osobowych, 58 godzin na grupę w całym okresie, razem 696 godz., przeciętnie 2 godziny tygodniowo na grupę. Zajęcia odbywać się będą na terenie szkoły w podziale przedstawionym w tabeli 2 (Załącznik nr 8 do SIWZ). Cześć 8) Zajęcia specjalistyczne (1 godz. = 60 minut) logopedyczne umożliwiające redukcję problemów z wymową i trudności emocjonalne; stymulowanie opóźnionego rozwoju mowy; doskonalenie wymowy już ukształtowanej. Zajęcia dla 7 grup, max. 4 osobowych, 29 godzin na grupę w całym okresie, razem 203 godz., przeciętnie 1 godzina tygodniowo na grupę. Zajęcia odbywać się będą na terenie szkoły w podziale przedstawionym w tabeli 2 (Załącznik nr 8 do SIWZ). Część 9) Prowadzenie SZOK (Szkolnego Ośrodka Kariery) w zakresie: diagnozy zainteresowań uczniów, określenia mocnych i słabych stron, określenie osobistej strategii uczenia się, przedstawienie zapotrzebowania lokalnego rynku pracy w kontekście podejmowania dalszych wyborów edukacji i zawodu, włączenie w działalność SZOK lokalnych pracodawców i zapoznanie uczniów z lokalnymi branżami. SZOK ma być ogólnodostępny dla uczniów Zespołu Szkół - indywidualne spotkania i konsultacje. Prowadzenie zajęć na zasadzie zabawy. SZOK prowadzony przeciętnie 1 raz w tygodniu po 3 godz. (1 godz. = 60 minut), przeciętnie 12 godz. w miesiącu, razem do zrealizowania 108 godzin. Zajęcia odbywać się będą na terenie szkoły w podziale przedstawionym w tabeli 2 (Załącznik nr 8 do SIWZ). Część 10) Doradztwo i opieka pedagogiczno-psychologiczna; zajęcia indywidualne obejmujące: rozpoznawanie warunków nauki i życia w domu rodzinnym, indywidualnych problemów i potrzeb ucznia, diagnoza środowiska ucznia, analiza niepowodzeń w nauce, pomoc nauczyciela we wdrożeniu różnych form i sposobów pomocy. Zajęcia indywidualne po 1 godz. (1 godz. = 60 minut) na ucznia w miesiącu dla 30 uczniów ze szkoły podstawowej oraz gimnazjum, przeciętnie 30 spotkań w miesiącu. Łączna ilość spotkań 270 godzin. Zajęcia odbywać się będą na terenie szkoły w podziale przedstawionym w tabeli 2 (Załącznik nr 8 do SIWZ).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. prowadzić zajęcia, muszą spełniać wymogi dotyczące wykształcenia określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2013 r., poz. 1207 ze zm.).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy. 2. Podpisany projekt umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony. W szczególności Zamawiający dopuszcza: 1) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp., 2) zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, pod warunkiem, że takiej zgody udzieli instytucja dofinansowująca i, że Zamawiający nie straci dofinansowania, 3) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 4) ze względu na dofinansowanie zadania możliwa jest zmiana umowy w zakresie konieczności dostosowania umowy z Wykonawcą do postanowień umowy o dofinansowanie, 5) zmiany harmonogramu realizacji zadania. Warunki dokonywania zmian: 1) inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, 2) uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, 3) zmiany umowy, o których mowa powyżej muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, 4) forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dalikow.bipst.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Dalikowie, Plac Powstańców 1, 99-205 Dalików.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2014 godzina 09:45, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Dalikowie, Plac Powstańców 1, 99-205 Dalików.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn.: Rozwiń skrzydła - rozwiń kompetencje kluczowe, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.