eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów LubelskiDostosowanie toalet oraz wyposażenie pomieszczeń do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym oraz personelu poprzez zakup i montaż urządzeń dla potrzeb projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych realizowanego w ramach Europejskiego Fundusz Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-09

Tomaszów Lubelski: Dostosowanie toalet oraz wyposażenie pomieszczeń do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym oraz personelu poprzez zakup i montaż urządzeń dla potrzeb projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych realizowanego w ramach Europejskiego Fundusz Społecznego
Numer ogłoszenia: 336202 - 2014; data zamieszczenia: 09.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Tomaszów Lubelski , ul. 29 Listopada 9, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6643085, faks 084 6643873.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszowlubelski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie toalet oraz wyposażenie pomieszczeń do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym oraz personelu poprzez zakup i montaż urządzeń dla potrzeb projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych realizowanego w ramach Europejskiego Fundusz Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostosowanie toalet oraz wyposażenie pomieszczeń do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym oraz personelu poprzez zakup i montaż urządzeń dla potrzeb projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych realizowanego w ramach Europejskiego Fundusz Społecznego do 5 oddziałów przedszkolnych funkcjonujących w Zespole Szkół Publicznych im. Papieża Jana Pawła II w: Szarowoli, oraz szkołach podstawowych w: Pasiekach, Rogoźnie, Typinie i Ulowie w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część I Dostosowanie pomieszczeń i toalet do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym oraz personelu . Część II Wyposażenie pomieszczeń kuchenny z których korzystają dzieci oraz personel.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedna lub więcej części , na jakie został podzielony przedmiot zamówienia Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz ilości do poszczególnych oddziałów przedszkolnych zawiera Załącznik Nr 6 do SIWZ. Miejsca dostaw: a) SP Pasieki,Szkoła Podstawowa w Pasiekach, Pasieki 87, 22-600 Tomaszów Lubelski;b) SP Rogóźno:Szkoła Podstawowa w Rogoźnie, Rogoźno, ul. Wyzwolenia 100, 22-600 Tomaszów Lubelski c) ZSP Szarowola,Zespół Szkół Publicznych im. Papieża Jana Pawła II w Szarowoli, Szarowola 12622-600 Tomaszów Lubelski d) Sp Typin, Szkoła Podstawowa w Typinie, Typin 103, 22-600 Tomaszów Lubelski, e) SP Ulów, Szkoła Podstawowa w Ulowie, Ulów 93, 22-600 Tomaszów Lubelski Do przedmiotu zamówienia winny być udzielone jasne, zrozumiałe i niewprowadzające w błąd informacje, wystarczające do prawidłowego i pełnego korzystania z przedmiotu zamówienia, w tym jeśli jest to konieczne powinna być dołączona szczegółowa instrukcja obsługi w języku polskim. 3.1.3.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Towary na własny koszt i ryzyko do miejsc wskazanych przez Zamawiającego 3.1.4.Wykonawca dokona rozładunku Towarów ze środka transportu i złożenia we wskazanym przez Zamawiającego miejscu własnymi siłami. 4.W przypadku gdy dostarczone przedmioty zamówienia wymagają cyklicznych przeglądów gwarancyjnych, Wykonawca wykona je bezpłatnie w ramach udzielonej gwarancji. Gwarancja obejmuje również bezpłatną wymianę wraz z zamontowaniem elementów eksploatacyjnych. 5. W pozycjach, w których opisach występują: nazwy konkretnego producenta, model, typ, konkretny symbol producenta lub produkt czy nazwy z konkretnego katalogu należy to traktować jedynie jako pomoc (model wzorcowy) w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, parametrów wymagań technicznych oraz funkcjonalnych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych przedmiotów niż podane w dokumentacji pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, o ile to konieczne, złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te przedmioty. 6. Przedmioty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, bez uszkodzeń i wyprodukowane nie wcześniej niż w 2013 r., pochodzić z bieżącej produkcji oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami. Każdy z dostarczonych artykułów winien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym i być zgodny z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. 7. Wykonawcy wraz z urządzeniami i produktami przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów (protokoły, atesty, certyfikaty deklaracje zgodności ) o ile takie okażą się niezbędne lub wymagane, a także atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności CE, gwarancje na dostarczone urządzenia i wyposażenie) 8.Wymagane dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim w przypadku dokumentów obcojęzycznych. 9.Wykonawca równolegle dostarczy tłumaczenia tych dokumentów na język polski..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0, 39.72.00.00-5, 44.41.17.00-1, 39.14.10.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na podstawie art. 44 Prawo Zamówień Publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na podstawie art. 44 Prawo Zamówień Publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na podstawie art. 44 Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na podstawie art. 44 Prawo zamówień publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na podstawie art. 44 Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy, pełnomocnictwo jeżeli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

. W szczególności Zamawiający dopuszcza: 1) gdy konieczność zmiany, w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); 2) gdy konieczność zmiany terminu realizacji następuje w związku z: a) koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa, b) brakiem możliwości prowadzenia dostaw na skutek obiektywnych warunków klimatycznych, c) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, d) wstrzymaniem dostaw przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, e) innymi okolicznościami nie powstałymi z winy Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszowlubelski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół, ul. 29 Listopada 10, 22 - 600 Tomaszów Lubelski..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół, ul. 29 Listopada 10, 22 - 600 Tomaszów Lubelski..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Priorytet IX Rozwój Wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1.Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Podziałanie 9.1.1.Zminiejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostosowanie pomieszczeń i toalet do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym oraz personelu ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Przedmiotem zamówienia jest Dostosowanie toalet oraz wyposażenie pomieszczeń do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym oraz personelu poprzez zakup i montaż urządzeń dla potrzeb projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych realizowanego w ramach Europejskiego Fundusz Społecznego do 5 oddziałów przedszkolnych funkcjonujących w Zespole Szkół Publicznych im. Papieża Jana Pawła II w: Szarowoli, oraz szkołach podstawowych w: Pasiekach, Rogoźnie, Typinie i Ulowie w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz ilości do poszczególnych oddziałów przedszkolnych zawiera Załącznik Nr 6 do SIWZ. Miejsca dostaw: a) SP Pasieki,Szkoła Podstawowa w Pasiekach, Pasieki 87, 22-600 Tomaszów Lubelski;b) SP Rogóźno:Szkoła Podstawowa w Rogoźnie, Rogoźno, ul. Wyzwolenia 100, 22-600 Tomaszów Lubelski c) ZSP Szarowola Zespół Szkół Publicznych im. Papieża Jana Pawła II w Szarowoli, Szarowola 126, 22-600 Tomaszów Lubelski d) Sp Typin, Szkoła Podstawowa w Typinie, Typin 103, 22-600 Tomaszów Lubelskie) SP Ulów, Szkoła Podstawowa w Ulowie, Ulów 93, 22-600 Tomaszów LubelskiDo przedmiotu zamówienia winny być udzielone jasne, zrozumiałe i niewprowadzające w błąd informacje, wystarczające do prawidłowego i pełnego korzystania z przedmiotu zamówienia, w tym jeśli jest to konieczne powinna być dołączona szczegółowa instrukcja obsługi w języku polskim. 3.1.3.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Towary na własny koszt i ryzyko do miejsc wskazanych przez Zamawiającego 3.1.4.Wykonawca dokona rozładunku Towarów ze środka transportu i złożenia we wskazanym przez Zamawiającego miejscu własnymi siłami. 4.W przypadku gdy dostarczone przedmioty zamówienia wymagają cyklicznych przeglądów gwarancyjnych, Wykonawca wykona je bezpłatnie w ramach udzielonej gwarancji. Gwarancja obejmuje również bezpłatną wymianę wraz z zamontowaniem elementów eksploatacyjnych. 5. W pozycjach, w których opisach występują: nazwy konkretnego producenta, model, typ, konkretny symbol producenta lub produkt czy nazwy z konkretnego katalogu należy to traktować jedynie jako pomoc (model wzorcowy) w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, parametrów wymagań technicznych oraz funkcjonalnych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych przedmiotów niż podane w dokumentacji pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, o ile to konieczne, złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te przedmioty. 6. Przedmioty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, bez uszkodzeń i wyprodukowane nie wcześniej niż w 2013 r., pochodzić z bieżącej produkcji oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami. Każdy z dostarczonych artykułów winien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym i być zgodny z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. 7. Wykonawcy wraz z urządzeniami i produktami przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów (protokoły, atesty, certyfikaty deklaracje zgodności ) o ile takie okażą się niezbędne lub wymagane, a także atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności CE, gwarancje na dostarczone urządzenia i wyposażenie) 8.Wymagane dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim w przypadku dokumentów obcojęzycznych. 9.Wykonawca równolegle dostarczy tłumaczenia tych dokumentów na język polski..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0, 39.72.00.00-5, 44.41.17.00-1, 39.14.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyposażenie pomieszczeń kuchenny z których korzystają dzieci oraz personel.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Przedmiotem zamówienia jest Dostosowanie toalet oraz wyposażenie pomieszczeń do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym oraz personelu poprzez zakup i montaż urządzeń dla potrzeb projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych realizowanego w ramach Europejskiego Fundusz Społecznego do 5 oddziałów przedszkolnych funkcjonujących w Zespole Szkół Publicznych im. Papieża Jana Pawła II w: Szarowoli, oraz szkołach podstawowych w: Pasiekach, Rogoźnie, Typinie i Ulowie w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz ilości do poszczególnych oddziałów przedszkolnych zawiera Załącznik Nr 6 do SIWZ Miejsca dostaw: a) SP Pasieki Szkoła Podstawowa w Pasiekach, Pasieki 87, 22-600 Tomaszów Lubelski; b) SP Rogóźno: Szkoła Podstawowa w Rogoźnie, Rogoźno, ul. Wyzwolenia 100, 22-600 Tomaszów Lubelski c) ZSP Szarowola Zespół Szkół Publicznych im. Papieża Jana Pawła II w Szarowoli, Szarowola 126 22-600 Tomaszów Lubelski d) Sp Typin, Szkoła Podstawowa w Typinie, Typin 103, 22-600 Tomaszów Lubelski e) SP Ulów, Szkoła Podstawowa w Ulowie, Ulów 93, 22-600 Tomaszów Lubelski Do przedmiotu zamówienia winny być udzielone jasne, zrozumiałe i niewprowadzające w błąd informacje, wystarczające do prawidłowego i pełnego korzystania z przedmiotu zamówienia, w tym jeśli jest to konieczne powinna być dołączona szczegółowa instrukcja obsługi w języku polskim. 3.1.3.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Towary na własny koszt i ryzyko do miejsc wskazanych przez Zamawiającego 3.1.4.Wykonawca dokona rozładunku Towarów ze środka transportu i złożenia we wskazanym przez Zamawiającego miejscu własnymi siłami. 4.W przypadku gdy dostarczone przedmioty zamówienia wymagają cyklicznych przeglądów gwarancyjnych, Wykonawca wykona je bezpłatnie w ramach udzielonej gwarancji. Gwarancja obejmuje również bezpłatną wymianę wraz z zamontowaniem elementów eksploatacyjnych. 5. W pozycjach, w których opisach występują: nazwy konkretnego producenta, model, typ, konkretny symbol producenta lub produkt czy nazwy z konkretnego katalogu należy to traktować jedynie jako pomoc (model wzorcowy) w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, parametrów wymagań technicznych oraz funkcjonalnych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych przedmiotów niż podane w dokumentacji pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, o ile to konieczne, złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te przedmioty. 6. Przedmioty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, bez uszkodzeń i wyprodukowane nie wcześniej niż w 2013 r., pochodzić z bieżącej produkcji oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami. Każdy z dostarczonych artykułów winien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym i być zgodny z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. 7. Wykonawcy wraz z urządzeniami i produktami przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów (protokoły, atesty, certyfikaty deklaracje zgodności ) o ile takie okażą się niezbędne lub wymagane, a także atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności CE, gwarancje na dostarczone urządzenia i wyposażenie) 8.Wymagane dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim w przypadku dokumentów obcojęzycznych. 9.Wykonawca równolegle dostarczy tłumaczenia tych dokumentów na język polski..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0, 39.72.00.00-5, 44.41.17.00-1, 39.14.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.