eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Dostawy sprzetu medycznego jednorazowego użytku i aparatury medycznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-27

Nowy Sącz: Dostawy sprzetu medycznego jednorazowego użytku i aparatury medycznej
Numer ogłoszenia: 336317 - 2008; data zamieszczenia: 27.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu , ul. Młyńska 10, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. (018) 44388-77; 443-66-35, faks (018) 4438540; 443-86-01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.nowysacz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprzetu medycznego jednorazowego użytku i aparatury medycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 20 zadań. zadanie nr 1 - Szafka metalowa kod CPV 39.14.13.00-5 zadanie nr 2 - Zmywarka do naczyń 39.71.31.00-4kod CPV zadanie nr 3 - Sprzęt medyczny różny kod CPV 33.10.00.00-3 zadanie nr 4 - Piła do cięcia gipsu kod CPV 33.14.00.00-3 zadanie nr 5 - Mikroskop laboratoryjny kod CPV 38.51.00.00-3 zadanie nr 6 - Ostrza do kraniotomii kod CPV33.14.00.00-3 zadanie nr 7 - Ostrza wymienne do dermatomu kod CPV 33.14.00.00-3 zadanie nr 8- Tace (kosze narzędziowe kod CPV 33.14.00.00-3 zadanie nr 9- Igły bipsyjne kod CPV 33.14.00.00-3 zadanie nr 10 - Torba na wymiociny kod CPV 33.14.00.00-3 zadanie nr 11 - Zestaw pomiarowy DTX kod CPV 33.14.00.00-3 zadanie nr 12 - Zestaw do pompy infuzyjnej kod CPV 33.14.00.00-3 zadanie nr 13 - Cewniki urologiczne z balonem kod CPV 33.14.12.00-2 zadanie nr 14 - Klamry do wyciągów kod CPV 33.18.30.00-6 zadanie nr 15 - Szczotka do mycia chirurgicznego CPV 33.14.00.00-3 zadanie nr 16- Krążki do zespoleń, staplery CPV 33.14.00.00-3 zadanie nr 17 - Ciemnia RTG, kamera identyfikacyjna CPV 33.19.00.00-8 zadanie nr 18- Blaty rolkowe CPV 33.19.00.00-8 zadanie nr 19 - Wózek inwalidzki, wózek do przewożenia chorych CPV 33.19.31.000 zadanie nr 20 - Analizator i system suchych mikrokuwet do oznaczania poziomu hemoglobiny CPV 33.14.00.00-3.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 39.14.13.00 - Szafy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności i nie podlegania wykluczeniu na podstawie art.24 pod uwagę będą brane oferty, w których udokumentowano: - zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakresem objętym zamówieniem (na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do działalności gospodarczej), - nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotnej (na podstawie zaświadczeń z Urzędu Skarbowego, ZUS lub KRUS)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do złożenia: a) oświadczenia, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy (załącznik nr 3). b) oświadczenia, ze wyroby medyczne stanowiące przedmiot zamówienia zostały dopuszczone do obrotu i do używania zgodnie z obowiązującymi przepisami. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art..22 ustawy, należy przedstawić niżej wymienione dokumenty. Dokumenty te, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz.604 z późn zm.), mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że profil działania Wykonawca odpowiada profilowi czynności objętych postępowaniem oraz wskazujący osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, albo że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.nowysacz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Młyńska 10, 33-300 Nowy Sącz, cena SIWZ przesłanej pisemnie wynosi 20 PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych, Sekretariat Dyrekcji, ul. Młyńska 10, Nowy Sącz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szafka metalowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 poz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.13.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zmywarka do naczyń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 poz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.31.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt medyczny różny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 26 poz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Piła do cięcia gipsu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 poz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Mikroskop laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 poz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Ostrza do kraniotomii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 poz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Ostrza wymienne do dermatomu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 poz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Tace narzędziowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 poz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Tace (kosze narzędziowe ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 poz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Igły bipsyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 poz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Torba na wymiociny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 poz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zestaw pomiarowy DTX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 poz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zestaw do pompy infuzyjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 poz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Cewniki urologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 poz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Klamry do wyciągów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 poz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.30.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Szczotka do mycia chirurgicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 poz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Krążki do zespoleń, staplery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10 poz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Ciemnia RTG, kamera identyfikacyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 poz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Blaty rolkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 poz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Wózek inwalidzki, wózek do przewożenia chorych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 poz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.31.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Analizator i system suchych mikrokuwet do oznaczania poziomu hemoglobiny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 poz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.