Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-29
Kobierzyce: Bieżące usługi obsługi technicznej systemu komputerowego, stacji roboczych, serwerów, drukarek i kserokopiarek w Gminnym Centrum Kultury i Sportu w Kobierzycach
Numer ogłoszenia: 33688 - 2014; data zamieszczenia: 29.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminne Centrum Kultury i Sportu , ul. Ludowa 7, 55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie, tel. 071 3111200, faks 071 3111852.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Jednostka Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące usługi obsługi technicznej systemu komputerowego, stacji roboczych, serwerów, drukarek i kserokopiarek w Gminnym Centrum Kultury i Sportu w Kobierzycach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa techniczna i serwisowa systemu komputerowego Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Kobierzycach W ramach obsługi technicznej Wykonawca zobowiązany będzie do serwisu sprzętu, utrzymanie sprzętu komputerowego w gotowości do eksploatacji, w szczególności do wykonywania następujących zadań: a) Usuwania awarii sprzętu: serwerów, stacji roboczych, drukarek, kserokopiarek ups-ów, elementów fizycznych i logicznych sieci komputerowej oraz innych urządzeń peryferyjnych b) Przeglądów sprzętu dostępnego dla uczestników zajęć, w tym czuwanie nad legalnością zainstalowanego oprogramowania - co najmniej 1 raz na kwartał, c) Okresowych konserwacji i przeglądów minimum konserwacji minimum 4 razy do roku, czyszczenie minimum 4 razy do roku), inwentaryzacji, audyt wewnętrzny bieżący, d) Usuwanie usterek i naprawy sprzętu z użyciem części zamiennych dostarczonych staraniem Wykonawcy e) Monitoring pracy sprzętu - serwerowni i stacji roboczych oraz kontrola oprogramowaniem diagnostycznym, f) Analiza zebranych danych testowych, interpretacji wyników, oceny stanu, działań zapobiegawczych, wyciągnięcia wniosków i przedstawienie zaleceń, g) Diagnostyka działania sprzętu i innych urządzeń h) Prace instalacyjne i konfiguracyjne, w ramach których wykonywane będą m.in.: -Dostrojenie parametrów sprzętu komputerowego, -Instalacje, podłączanie i konfiguracje: stacji roboczych, serwerów, routerów oraz innych urządzeń -Logiczna konfiguracja wydruków sieciowych, -Konfiguracja drukarek igłowych, atramentowych, laserowych, kserokopiarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych, - Dostrajanie parametrów urządzeń sieciowych, m.in. switch, router, - Usługi związane z migracją systemów operacyjnych, aplikacji i danych na nowe serwery, i) Prace związane z obsługą i administracją systemów operacyjnych w tym: -Parametryzacja systemów operacyjnych w zależności od warunków pracy systemu, -Uaktualnienie poprawek systemowych, -Obserwacja parametrów pracy systemów i wprowadzanie zmian przedawaryjnych, -Utrzymywanie ochrony antywirusowej i uaktualnianie sygnatur antywirusowych, -Wykonywanie kopi bezpieczeństwa - codzienne -Utrzymywanie adresacji IP, -Tworzenie kont użytkowników i administracja nimi oraz prawami dostępu do katalogów i plików, -Przydzielanie praw do wydruków sieciowych, -Parametryzacja i instalacja klientów sieciowych -Współpraca z firmami autoryzowanymi - autorami programów użytkowanych przez GCKIS w zakresie pracy sprzętu j) udzielania pomocy technicznej użytkownikom w zakresie użytkowania i eksploatacji sprzętu komputerowego h) współpraca z Zamawiającym przy roszczeniach związanych z naprawami gwarancyjnymi sprzętu objętego gwarancją Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania Zarządzenia Nr 18 z dnia 30 września 2011 roku w sprawie ochrony przetwarzanych w Gminnym Centrum Kultury i Sportu danych osobowych w tym Polityki ochrony informatycznej. Wykonawca w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy sporządzi pisemnie politykę dotyczącą ochrony informatycznej i przedłoży Dyrektorowi GCKiS. Wykonawca będzie zobowiązany do aktualizacji polityki ochrony informatycznej w terminach 15.12.2014, 15.12.2015, 15.12.2016 roku oraz do jej bieżącej aktualizacji w przypadku zmiany stanu. Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia i uzgodnienia z Dyrektorem GCKiS projektu protokołu kontroli komputerowych stanowisk pracy w zakresie przestrzegania zapisów polityki ochrony informatycznej i opracowania sposobu postępowania w razie stwierdzenia naruszenia. Wykonawca będzie zobowiązany do dokonywania kontroli stanowiskowej Wykonawca będzie zobowiązany do zgłaszania do Dyrektora Zamawiającego wszelkich stwierdzonych prób włamania do systemu informatycznego GCKiS i prób nielegalnego przesłania danych. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawiania Dyrektorowi propozycji przeciwdziałania i zabezpieczania przed takimi próbami. Części zamienne niezbędne do wykonania usług Wykonawca będzie dostarczał po wcześniejszym uzgodnieniu kosztów i zasadności naprawy z użytkownikiem i koordynatorem umowy. Odpłatność za części zamienne ustalona będzie na podstawie faktur ich zakupu przez Wykonawcę przedkładanych do wglądu Zamawiającemu. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ceny o 10 % wartości poniesionej na zakup przez Wykonawcę, którą to nadwyżkę należy rozumieć jako narzut przysługujący Wykonawcy z tytułu wykonania zamówienia. Wykonawca udzieli co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na wykonane usługi i części zamienne. Usługi będą świadczone w czasie pracy Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Kobierzycach to jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00 w terminach każdorazowo uzgadnianych z koordynatorem umowy w lokalizacjach wskazanych w pkt. 3.2. SIWZ Usługi będą świadczone stosownie do potrzeb Zamawiającego. Dojazd do jednostek GCKiS odbywać się będzie na koszt, ryzyko i staraniem Wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby usuwanie awarii i usterek wykonane było niezwłoczne w terminie nie dłuższym niż jeden dzień roboczy od zgłoszenia od poniedziałku do piątku. Zgłoszenie konieczności usunięcia awarii lub naprawy przekazane w piątek winno być zrealizowane najpóźniej w poniedziałek. Zamawiajmy wyraża zgodę na zdalne usuwanie awarii o ile będzie to możliwe. W przypadku konieczności świadczenia usługi poza lokalizacjami wskazanymi w pkt. 3.2 - naprawy w serwisie- Wykonawca zapewni niezbędny transport naprawianego sprzętu bez dodatkowego wynagrodzenia. 3.9 Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapoznał się z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2010r, nr 101, poz. 926) oraz Rozporządzenia Ministra spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29.04.2004 roku w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. z 2004 r, nr 100, poz.1024). Wybrany wykonawca zobowiązany będzie do podpisania umowy przetwarzania danych osobowych i złożenia oświadczenia o zapoznaniu się z przepisami w zakresie ochrony danych osobowych i przepisami wewnętrznymi w zakresie zarządzania systemem informatycznym i bezpieczeństwa. Umowa i oświadczenie stanowią załącznik do SIWZ. Wykonawca będzie zobowiązany do zachowania w tajemnicy i nie ujawniania osobom trzecim, informacji i danych związanych z przedmiotem umowy w okresie obowiązywania umowy oraz po jej zakończeniu. Zakres; Zestawy komputerowe (komputer stacjonarny + monitor + mysz+ klawiatura) - 47 sztuki UPS Drukarki 30 szt w tym laserowe, laserowe kolorowe, atramentowe kolorowe, igłowe Skanery, Laptopy 14 szt, dodatkowe monitory do laptopów, Switche, Routery, Serwery, Infrastruktura sieciowa, Rzutniki, Tablica interaktywna, Niszczarki, Kserokopiarki 2 szt.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.76.70.00 - 72.76.70.00 50.31.24.00 - Konserwacja i naprawa mikrokomputerów 50.32.32.00 - Naprawa komputerowych urządzeń peryferyjnych 50.31.21.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji komputerów głównych 50.31.23.00 - Konserwacja i naprawa sieciowego sprzętu do przetwarzania danych 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usług objętych zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: Oświadczenie, potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 PZP zgodne co do treści z oświadczeniem przedstawionym w załączniku nr 2 Formularza Ofertowego
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie - to jest wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi wykonywane w sposób ciągły przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy każda polegające na obsłudze technicznej systemu komputerowego w jednej lokalizacji, obejmującej co najmniej 20 stanowisk komputerowych każda - Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: -wykaz wykonanych usług polegających na obsłudze technicznej systemu komputerowego, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców wg wzoru formularza ofertowego, - Dowody potwierdzające bezspornie, że usługi wymienione w wykazie opisanym zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są: poświadczenia, a w przypadku, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia - oświadczenie wykonawcy. W razie konieczności, szczególnie, gdy wykaz lub dowody, budzą wątpliwości zamawiającego lub, gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz, którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu. Za dowody uznane będą również dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług określone w § 1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). -Oświadczenie, potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 PZP zgodne co do treści z oświadczeniem przedstawionym w załączniku nr 2 Formularza Ofertowego
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie, ze Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: - Oświadczenie, potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 PZP zgodne co do treści z oświadczeniem przedstawionym w załączniku nr 2 Formularza Ofertowego
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie, ze Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. - Oświadczenie, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane wykształcenie i doświadczenie. Wymagane jest aby: 1) co najmniej jedna osoba świadcząca usługę posiadała wykształcenie kierunkowe - ukończone studia elektroniczne lub informatyczne 2) co najmniej jedna osoba świadcząca usługę posiadała następujące doświadczenie: - min. 2-letnie doświadczenie na stanowisku serwisanta sieci komputerowej, - min. 2-letnie doświadczenie w administracji serwerami Microsoft Windows, - min. 2-letnie doświadczenie w administrowaniu stacjami roboczymi Microsoft Windows. -Oświadczenie, potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 PZP zgodne co do treści z oświadczeniem przedstawionym w załączniku nr 2 Formularza Ofertowego
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: - Oświadczenie, potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 PZP zgodne co do treści z oświadczeniem przedstawionym w załączniku nr 2 Formularza Ofertowego
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kultura.kobierzyce.p
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminne Centrum Kultury i Sportu ul. Ludowa 7, 55-040 Kobierzyce,
powiat wrocławski, województwo dolnośląskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2014 godzina 14:00, miejsce: Sekretariat Gminne Centrum Kultury i Sportu ul. Ludowa 7, 55-040 Kobierzyce, powiat wrocławski, województwo dolnośląskie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KOBIERZYCE
- Wykonanie dokumentacji projektowo-technicznej zagospodarowania terenu cmentarza komunalnego w miejscowości Wierzbice - II ETAP
- Zagospodarowanie terenu zielonego w Domasław poprzez budowę placu zabaw, siłowni zew., boiska wielofunkcyjnego z oświetleniem, elementów małej architektury i ciągów komunikacyjnych - II
więcej: przetargi KOBIERZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa outsourcingu druku w zakresie drukowania, kopiowania i skanowania dokumentów oraz utrzymanie kompleksowej obsługi urządzeń wielofunkcyjnych
- Dzierżawa 18 urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy - Urzędu Dzielnicy Wawer
- Zapewnienie świadczenia usług serwisu technicznego i konserwacji dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu
- Dostawa materiałów biurowych w ramach realizacji projektu "Fachowcy w swojej branży II"
- "URUCHOMIENIE I UTRZYMANIE SYSTEMU KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.