eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskŚwiadczenie usług sprzątania w obiektach Teatru Wybrzeże

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-09

Gdańsk: Świadczenie usług sprzątania w obiektach Teatru Wybrzeże
Numer ogłoszenia: 337172 - 2015; data zamieszczenia: 09.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 213544 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Teatr "Wybrzeże", ul. Świętego Ducha 2, 80-834 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3011836, faks 058 3012046.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sprzątania w obiektach Teatru Wybrzeże.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest świadczenie usług w zakresie: 1) sprzątania pomieszczeń w budynkach ZAMAWIAJĄCEGO przy ul. Św. Ducha 2 i ul. Teatralnej 2 w Gdańsku oraz Sceny Kameralnej w Sopocie przy ul. Bohaterów Monte Cassino 30 wraz z przyległym do tych obiektów terenem zewnętrznym, 2) zaopatrywania w artykuły higieniczne oraz środki czystości pomieszczeń sanitarnych oraz kuchennych w obiektach o których mowa w pkt 1), 3) sprzątania mieszkań służbowych ZAMAWIAJĄCEGO, w zakresie wskazanym w ust.8. 2. W odniesieniu do budynków w Gdańsku usługa sprzątania obejmuje następujące powierzchnie: 1) Scena Duża wraz z widownią (450 miejsc siedzących - fotele welurowe) i lożami: - scena, wraz z kieszeniami bocznymi powierzchnia - ok. 614m2 - podłoga drewniana, - widownia z balkonem i lożami - 341m2 - wykładzina 2) scena Czarna Sala ( max 80 miejsc - krzesła welurowe) powierzchnia - ok. 113,6 m2 - podłoga drewniana 3) scena Malarnia wraz z widownią (max 100 miejsc - krzesła welurowe ) powierzchnia - ok. 251,1m2 - podłoga drewniana, 4) foyer główne, powierzchnia - ok. 1082m2 - posadzka kamienna 5) sala prób w Budynku Głównym, tzw. Jaskółka - ok. 40 m2 - podłoga z wykładziny dywanowej 6) pozostałe pomieszczenia i powierzchnie: - WC i łazienki - powierzchnia łączna: 145 m2, podłoga - gres, ściany - kafelki do ok. 2 m wysokości pomieszczenia, armatura - 39 umywalek, 38 misek klozetowych, 5 pisuarów, 17 pryszniców, 9 zlewów - 3 pomieszczenia socjalne (pentra) pow. łącznie ok. 33 m2, podłoga gres, 3 zlewy, 1 płyta grzewcza, 3 lodówki, zabudowa kuchenna - powierzchnia wykładzin dywanowych (w tym na klatkach schodowych w części administracyjnej - ok. 1410 m2 - powierzchnie z posadzkami betonowymi - ok. 497 m2 - powierzchnie wykładzin linoleum - 156m2 - powierzchnie z posadzkami gresowymi - 111m2 - parkiety - 51,1 m2 - podłoga PCV - 115,55m2 - pomieszczenia piwniczne - powierzchnia betonowa ok. 1200m2 - okna i inne powierzchnie szklane ok. 240m2 - teren zewnętrzny wraz z wjazdem od Targu Węglowego - powierzchnia ok. 550 m2 3. W odniesieniu do obiektu w Sopocie usługa sprzątania obejmuje następujące powierzchnie: 1) sala teatralna - powierzchnia 252 m2, podłoga - deski, widownia - maksymalnie 250 miejsc siedzących (demontowalnych w zależności do potrzeb) - krzesła tapicerowane, 2) foyer - powierzchnia 96,31 m2, podłoga - posadzka żywiczna, 3) WC i łazienki - powierzchnia łączna: 120,65 m2, podłoga - gres, ściany - kafelki do 2,8 m wysokości pomieszczenia, armatura - 33 umywalki, 20 misek klozetowych, 3 pisuary, 6 pryszniców, 9 zlewów 1-komorowych), 4) pomieszczenia zaplecza: - powierzchnia wykładzin - 271 m2 - korytarze, klatki schodowe, tarasy, piwnica i pozostałe pomieszczenia - gres 5) powierzchnie szklane: 14 okien - 44,96 m2, witryna stała - 51,45 m2 6) teren zewnętrzny - kostka granitowa - powierzchnia ok. 170 m2; teren od ul. Pułaskiego - 164m2, teren przy wejściu do Teatru od strony ul. Boh. Monte Cassino - ok. 6 m2 4. W ramach realizacji usługi sprzątania w odniesieniu do budynków w Gdańsku WYKONAWCA zobowiązany jest: 1) codziennie, od poniedziałku do niedzieli wykonywać następujące czynności: a) odkurzać wykładziny w pomieszczeniach, korytarzach i klatkach schodowych, wraz z myciem listew naschodowych b) odkurzać wycieraczki, maty wejściowe, dywany wewnątrz i na zewnątrz przy wejściu głównym i administracyjnym, w tym czyścić wnęki na wycieraczki c) myć powierzchnie twarde (podłogi, schody, ściany kafelkowe) d) opróżniać i myć kosze + każdorazowa wymiana worków, e) opróżniać i myć popielniczki f) myć i dezynfekować właściwymi środkami urządzenia biurowe, telefony, lampy, krzesła g) odkurzać i myć meble, powierzchnie przeszklone wewnętrzne h) wycierać lustra, okucia drzwiowe i okienne, baterie łazienkowe i) sprzątać ciągi komunikacyjne j) sprzątać sale widowiskowe oraz sale prób przed i po każdym spektaklu i próbie k) sprzątać sceny zgodnie z tygodniowym rozkładem zajęć, prób i przedstawień. Zapewnić odpowiednią liczbę osób sprzątających przy czyszczeniu scenografii (np. szybka zmiana w spektaklu) oraz odpowiednich środków i urządzeń np. do czyszczenia ekranów, folii, podłóg baletowych, basenów, do prania tapicerki, wykładzin dywanowych, itd) l) myć drzwi wejścia głównego, poręcze i okucia drzwiowe ł) myć na mokro i dezynfekować pomieszczenia łącznie z glazurą, ścianami i urządzenia sanitarne wraz z szafkami, lustrami szczotkami wc skutecznymi środkami m) zamiatać teren zewnętrzny, usuwać śmieci, niedopałki, naklejki, gumę do żucia, butelki, szkło, a w okresie zimowym zapewniać bezpieczeństwo przechodniów i widzów poprzez sukcesywne odśnieżanie, posypywanie piaskiem i środkiem rozpuszczającym śnieg i lód (zakup i dostarczenie piasku i środków rozpuszczających w odpowiednich pojemnikach leży w gestii WYKONAWCY) n) czyścić gabloty znajdujące się na terenie teatru oklejoną teatralnymi plakatami ścianą zewnętrzną o) czyścić odpowiednimi środkami windę osobowo-towarową (ściany ze stali nierdzewnej) p) czyścić odpowiednimi środkami płytę grzewczą w pomieszczeniu socjalnym na III piętrze 2) stosownie do potrzeb, nie rzadziej jednak niż trzy razy w tygodniu: a) odkurzać tapicerkę meblową b) odkurzać fotele w:sali widowiskowej c) odkurzać i myć trudno dostępne części mebli, parapetów, kaloryferów oraz zakamarków d) polerować podłogi. e) udrażniać środkami chemicznymi kanalizację we wszystkich łazienkach f) sprzątać pomieszczenia piwniczne (odkurzanie, mycie podłóg i rur) g) czyścić drzwi wejściowe do Teatru oraz na scenę Malarnia i do części administracyjnej 3) wykonywać następujące czynności okresowe: a) prać wykładziny oraz wycieraczki, maty wejściowe, dywany wewnątrz i na zewnątrz - wg wskazań ZAMAWIAJĄCEGO nie rzadziej niż 4 razy w ciągu roku oraz usuwać na bieżąco zabrudzenia powstałe w skutek użytkowania, urządzeniami piorącymi zbierającymi wodę b) myć okna obustronnie - według wskazań ZAMAWIAJĄCEGO nie rzadziej niż 2 razy w ciągu roku (min. w miesiącach kwietniu i listopadzie) a w pomieszczeniach dyrekcyjnych wg zapotrzebowania c) zapewnić konserwację parkietów, zapewnić mechaniczne czyszczenie wykładzin PCV, kamiennych posadzek i schodów na foyer (granit i marmur), posadzek i klatek schodowych kamień/lastryko przynajmniej 1 raz w tygodniu oraz konserwację tych podłóg - oraz naniesieniem odpowiedniego środka nabłyszczającego i konserwującego według wskazań ZAMAWIAJĄCEGO nie rzadziej niż 2 razy w ciągu roku d) zapewnić konserwację mebli biurowych - nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu e) obustronne mycie powierzchni szklanych tj. szklanej elewacji budynku o powierzchni ok. 240 m 2 4 razy w roku wg zlecenia zamawiającego przy pomocy wysięgnika, a także dwóch ścian luksferowych na klatkach schodowych w części administracyjnej budynku głównego przy użyciu drabiny f) usuwać kurz i pajęczyny z wszystkich ścian i powierzchni w zależności od potrzeb jednak nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu g) zapewnić bieżące sprzątanie podczas montażu i demontażu dekoracji - stosownie do potrzeb h) zapewnić uprzątnięcie pomieszczeń ZAMAWIAJĄCEGO każdorazowo po przeprowadzeniu w nich prac remontowych i) nie rzadziej niż dwa razy w roku wykonać czyszczenie za pomocą urządzenia czyszcząco-zbierającego foteli, sof i krzeseł na widowniach, foyer, w palarni, bufecie, w sekretariacie, w pomieszczeniu montażystów oraz na korytarzach w części administracyjnej budynku głównego j) stosownie do potrzeb wycierać poręcze, gaśnice, kratki wentylacyjne oraz zewnętrzne parapety na parterze budynku głównego, k) w pomieszczeniach socjalnych w obiekcie w Gdańsku czyścić lodówki (3szt.) - nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu l) nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu czyścić kratki wentylacyjne ł) w okresie zimowym na bieżąco jeżeli wymagają tego warunki atmosferyczne odśnieżać i posypywać środkiem rozpuszczającym śnieg (lód) i piaskiem powierzchnie wokół obiektów ZAMAWIAJĄCEGO ul. Teatralna, ul. Św. Ducha i Targ Węglowy) m) w okresie kwiecień-październik wykonywać nie rzadziej niż raz w miesiącu mechaniczne czyszczenie płyt granitowych szorowarką przed budynkiem Teatru od strony Targu Węglowego. 5. W ramach realizacji usługi sprzątania w odniesieniu do budynków w Gdańsku WYKONAWCA zobowiązany jest nadto: 1) zapewniać dyżur osób sprzątających (1 lub 2 - zgodnie ze zgłoszonym telefonicznie zapotrzebowaniem) w trakcie trwania spektakli i imprez w celu bieżącego utrzymania czystości w toaletach, na foyer i scenie oraz ewentualnego uzupełniania środków czystości w toaletach, 2) zapewniać dyżur minimum 2 osób sprzątających w budynku biurowym codziennie w godz. 9,00-22,00 lub do zakończenia spektaklu, próby lub imprezy obcej w celu utrzymania czystości w części administracyjnej budynku. 6. WYKONAWCA realizował będzie usługę sprzątania w odniesieniu do budynków w Gdańsku zgodnie z następującymi zasadami: 1) sprzątanie korytarzy, klatek schodowych, pomieszczeń biurowych, palarni i bufetu oraz toalet i pomieszczeń socjalnych w sekretariacie i na II piętrze części administracyjnej odbywać się musi do godz. 7.45 z wyłączeniem pomieszczenia kadr, płac i kasy głównej, gdzie sprzątanie odbywać się będzie w obecności pracownika tego działu 2) sprzątanie kas biletowych, foyer z toaletami odbywać się musi do godz. 11.00, 3) czynności o których mowa w ust. 4 pkt 1) lit m) wykonywane będą nie później niż do godz. 8.00 każdego dnia, i każdorazowo w razie potrzeby, na żądanie ZAMAWIAJĄCEGO,. 4) pozostałe pomieszczenia wraz ze sceną będą sprzątane w godzinach niekolidujących z terminami wystawiania przedstawień i przeprowadzania prób (ich plan WYKONAWCA zobowiązany jest z odpowiednim wyprzedzeniem pobrać od ZAMAWIAJĄCEGO) 5) ze względu na instalacje sceny obrotowej podłoga na Dużej Scenie może być sprzątana wyłącznie za pomocą odkurzacza (bezwzględnie nie może być zamiatana). 7. Nieczystości/odpadki zgromadzone w związku z realizacją przedmiotu umowy w odniesieniu do budynków w Gdańsku WYKONAWCA zobowiązany jest usuwać na bieżąco do śmietnika ZAMAWIAJĄCEGO znajdującego się na dziedzińcu (wejście od ul. Kołodziejskiej). 8. W ramach przedmiotu umowy i ustalonego nią wynagrodzenia WYKONAWCA zobowiązany jest: 1) nie częściej niż dwa razy w miesiącu realizować usługę sprzątania dwóch mieszkań służbowych ZAMAWIAJĄCEGO położonych w Gdańsku, o łącznej powierzchni ok. 110m2, m.in. odkurzać wykładziny, myć powierzchnie twarde, podłogi, opróżniać i myć kosze, 2) nie częściej niż dwa razy w roku wykonać usługę obejmującą mycie okiem, lodówek i pranie wykładzin dywanowych w mieszkaniach o których mowa w pkt 1). 9. W ramach realizacji usługi sprzątania w odniesieniu do obiektu Scena Kameralna w Sopocie przy ul. Bohaterów Monte Cassino 30 WYKONAWCA zobowiązany jest: 1) codziennie od poniedziałku do niedzieli wykonywać następujące czynności: a) odkurzać wykładziny oraz myć listwy podłogowe b) myć powierzchnie twarde (podłogi, schody, ściany kafelkowe) c) opróżniać i myć kosze na śmieci, popielniczki d) odkurzać urządzenia biurowe, telefony, lampy, krzesła e) odkurzać i myć meble, powierzchnie przeszklone wewnętrzne, parapety wewnętrzne, parapety i balustrady w loggiach, f) każdorazowo wymieniać worki na śmieci g) wycierać lustra, okucia drzwiowe i okienne, baterie łazienkowe h) sprzątać ciągi komunikacyjne i) sprzątać salę teatralną przed i po każdym spektaklu j) sprzątać scenę oraz scenografię wg wskazań ZAMAWIAJĄCEGO zgodnie z tygodniowym rozkładem zajęć, prób i przedstawień. k) sprzątać sceny zgodnie z tygodniowym rozkładem zajęć, prób i przedstawień; WYKONAWCA realizując to zadanie zobowiązany jest zapewnić odpowiednią liczbę osób sprzątających przy czyszczeniu scenografii (np. szybka zmiana w spektaklu) oraz odpowiednich środków i urządzeń np. do czyszczenia lub prania ekranów, folii, podłóg baletowych, basenów, tapicerki, wykładzin dywanowych, itd) l) myć drzwi wejścia głównego, poręcze i okucia drzwiowe ł) sprzątać i dezynfekować pomieszczenia i urządzenia sanitarne skutecznymi środkami m) zamiatać teren zewnętrzny, w tym ok. 20 m2 miejsc parkingowych, usuwać śmieci, niedopałki, butelki, szkło, a w okresie zimowym zapewniać bezpieczeństwo przechodniów i widzów poprzez sukcesywne odśnieżanie, posypywanie piaskiem i środkiem rozpuszczającym śnieg i lód (zakup i dostarczenie piasku i środków rozpuszczających w odpowiednich pojemnikach leży w gestii WYKONAWCY) n) czyścić gabloty i stojaki reklamowe znajdujące na terenie obiektu oraz wejście do niego od ul. Bohaterów Monte Cassino o) czyścić lodówki, kuchenki mikrofalowe, płyty grzewcze, p) myć i polerować naczynia, naczynia szklane oraz sztućce w pokojach gościnnych, r) zmieniać bieliznę pościelową oraz ręczniki w pokojach gościnnych oraz garderobach (4 pokoje, 2 garderoby), s) odkurzać wycieraczki i maty wejściowe przy wejściu głównym i administracyjnym, t) czyścić odpowiednimi środkami elementy ze stali nierdzewnej (okucia, meble). 2) stosownie do potrzeb, jednak nie rzadziej niż trzy razy w tygodniu: a) odkurzać tapicerkę meblową b) odkurzać i myć widownię oraz krzesła w sali teatralnej c) odkurzać i myć trudno dostępne części mebli, parapetów, kaloryferów oraz zakamarków d) polerować podłogi e) udrażniać środkami chemicznymi kanalizację we wszystkich łazienkach f) sprzątać pomieszczenia piwniczne (odkurzanie, mycie podłóg i rur) g) sprzątać (zbieranie śmieci, mycie podłogi) pomieszczenia na składowanie śmieci. 3) wykonywać następujące czynności okresowe: a) prać wykładziny - wg wskazań ZAMAWIAJĄCEGO nie rzadziej niż 2 razy w ciągu trwania umowy oraz usuwać na bieżąco zabrudzenia powstałe w skutek użytkowania b) myć okna i świetliki obustronnie - według wskazań ZAMAWIAJĄCEGO nie rzadziej niż 2 razy w ciągu roku c) wykonać mechaniczne (urządzeniem typu karcher) czyszczenie krzeseł na widowni i mebli w pozostałych pomieszczeniach - wg wskazań ZAMAWIAJĄCEGO nie rzadziej niż 2 razy w ciągu roku, d) wykonać mechaniczne czyszczenie podłóg w węzłach sanitarnych wraz z impregnacją - wg wskazań ZAMAWIAJĄCEGO nie rzadziej niż 2 razy w ciągu roku, e) w zależności od potrzeb wycierać poręcze, gaśnice, kratki wentylacyjne, anemostaty, rury wentylacyjne, rolety, żaluzje, rury i kratki wentylacyjne na sali teatralnej oraz pomost techniczny - wg wskazań ZAMAWIAJĄCEGO, nie rzadziej niż raz na kwartał. f) zapewnić konserwację parkietów, wykładzin PCV środkami konserwującymi - według wskazań ZAMAWIAJĄCEGO nie rzadziej niż 2 razy w ciągu roku, g) zapewnić konserwację mebli biurowych - nie rzadziej niż 1 x w tygodniu h) myć powierzchnie szklane, aluminiowe, okratowanie przy elewacji oraz ścianę luksferową budynku 2 razy w roku w okresie wiosennym i jesiennym, ok. 140m2 płyt aluminiowych, pow. szklana ok. 51m2, pow. okratowania ok. 86,2 m2, pow. ściany luksferowej ok.0,96 m2, i) myć elewację z tynku imitującego beton (86 m2) wg wskazań producenta nie rzadziej niż 2 razy w roku j) usuwanie kurzu i pajęczyn z wszystkich ścian i powierzchni w zależności od potrzeb jednak nie rzadziej niż l raz w tygodniu k) zapewnić bieżące sprzątanie scen podczas montażu i demontażu dekoracji - stosownie do potrzeb l) zapewnić mechaniczne czyszczenie epoksydowej posadzki samopoziomującej STO POX BB OS nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu lub na wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO oraz konserwację tej podłogi raz na kwartał poprzez woskowanie środkiem o nazwie STO DIVERS P 105 lub równoważnym ł) utrzymywać czystość wokół gablot usytuowanych na foyer i na froncie Teatru m) raz w miesiącu prać wycieraczki typu Zeno Protect Super, powierzchnia 10m2 oraz wyjmować i czyścić wnęki na wycieraczki n) zapewnić uprzątnięcie pomieszczeń ZAMAWIAJĄCEGO każdorazowo po przeprowadzeniu w nich prac remontowych. o) myć elewację obiektu od ul. Bohaterów Monte Cassino (blacha Alucobond, powierzchnia 30m2) - wg wskazań ZAMAWIAJĄCEGO, nie rzadziej niż raz w miesiącu, p) myć pomieszczenie kasy biletowej (ściany ze szkła), szatni oraz przeszklonych ścian wewnątrz budynku - wg wskazań ZAMAWIAJĄCEGO, ale nie rzadziej niż raz w miesiącu r) prać wykładziny oraz wycieraczki, maty wejściowe, dywany wewnątrz i na zewnątrz - wg wskazań ZAMAWIAJĄCEGO nie rzadziej niż 4 razy w ciągu roku oraz usuwać na bieżąco zabrudzenia powstałe w skutek użytkowania, s) dwa razy w roku myć i dezynfekować pojemniki na śmieci o których mowa w ust. 11 pkt 4) oraz minimum raz w tygodniu myć pomieszczenie na składowane śmieci. 10. W ramach realizacji usługi sprzątania w odniesieniu do obiektu w Sopocie WYKONAWCA zobowiązany jest nadto: 1) zapewnić dyżur osób sprzątających (ustalane sms-em lub mejlem) w trakcie trwania spektakli i imprez w celu bieżącego utrzymania czystości w toaletach, na foyer, scenie oraz w zależności od potrzeb w pozostałych pomieszczeniach oraz ewentualnego uzupełnienia środków czystości, 2) zapewniać dyżur osób sprzątających w budynku codziennie od godz.6:00 do 22:00 w celu utrzymania czystości w budynku. 11. WYKONAWCA realizował będzie usługę sprzątania w odniesieniu do obiektu w Sopocie zgodnie z następującymi zasadami: 1) sprzątanie korytarzy, klatek schodowych, toalet wraz z kabinami prysznicowymi oraz pozostałych pomieszczeń odbywać się musi do godz. 7:45, 2) sprzątanie kas biletowych, foyer, baru i toalet odbywać się musi do godz. 11:00 lub wg wskazań ZAMAWIAJĄCEGO, i z uwzględnieniem harmonogramu pracy ZAMAWIAJĄCEGO, 3) sprzątanie pozostałych pomieszczeń wraz ze sceną odbywało się będzie wg wskazań ZAMAWIAJĄCEGO i z uwzględnieniem harmonogramu pracy ZAMAWIAJĄCEGO, 4) posegregowane nieczystości/odpadki zgromadzone w związku z realizacją przedmiotu umowy usuwane będą do śmietników ZAMAWIAJĄCEGO, 5) czynności o których mowa w ust. 9 pkt 1) lit m) wykonywane będą nie później niż do godz. 8.00 każdego dnia, i każdorazowo w razie potrzeby, na żądanie ZAMAWIAJĄCEGO. 12. Realizując usługę sprzątania w odniesieniu do wszystkich obiektów o których mowa w ust. 1 WYKONAWCA zobowiązany jest: 1) do odkurzania używać odkurzaczy posiadających turboszczotkę lub elektroszczotkę 2) wymieniać mopy do czyszczenia podłóg, ścierki nie rzadziej raz w tygodniu, 3) codziennie czyścić wycieraczki wewnętrzne i zewnętrzne, 4) nie rzadziej niż raz w roku wykonać mycie żyrandoli, lamp, kinkietów i plafonów, także tych dostępnych przy użyciu drabiny 5) na bieżąco usuwać plamy z wykładzin dywanowych ręcznie i maszynowo 6) sprawdzać na bieżąco stan schodów i chodników, szczególnie w godzinach popołudniowych przed rozpoczęciem przedstawienia i w razie potrzeby sprzątać je, 7) na bieżąco sprawdzać czystość ścian zewnętrznych oraz drzwi i usuwać ewentualne zabrudzenia w postaci naklejek, ogłoszeń, graffiti, itp., 8) usuwać w razie potrzeby zabrudzenia ze ścian wewnętrznych, 9) raz w tygodniu podlewać rośliny znajdujące się w obiektach. 13. W ramach umówionego wynagrodzenia WYKONAWCA zobowiązany jest na bieżąco uzupełniać w obiektach wskazanych w ust. 1 zasoby artykułów higienicznych i środków czystości: białych ręczników papierowych (typu ZZ lub w rolce w pomieszczeniach wc i na rolce w tzw. pentrach), papieru toaletowego, środków dezynfekcyjnych, mydła w płynie, płynu do mycia naczyń i zmywaków (gąbek), odświeżacze powietrza (w aerozolu lub tzw grzybki), oraz innych środków potrzebnych do wykonania zamówienia. 14. Pracownicy WYKONAWCY zobowiązani są zgłaszać wszelkie zauważone usterki do działu administracji ZAMAWIAJĄCEGO lub wpisywać do książki awarii. 15. W ramach umówionego wynagrodzenia WYKONAWCA realizował będzie przedmiot umowy z wykorzystaniem własnych środków czystości i artykułów higienicznych (w tym uzupełnianych) dopuszczonych do używania przez Państwowy Zakład Higieny, własnych narzędzi i urządzeń technicznych posiadających wymagane przepisami certyfikaty oraz znak bezpieczeństwa. 16. WYKONAWCA będzie realizował przedmiot umowy za pomocą osób posiadających doświadczenie w wykonywaniu tego typu czynności, w liczbie gwarantującej wysoką jakość świadczonych usług, jednak nie mniej niż dwie osoby w Gdańsku. 17. WYKONAWCA zobowiązany jest zastosować się do uzasadnionego żądania ZAMAWIAJĄCEGO dotyczącego zmiany środków czystości i środków higienicznych wykorzystywanych do realizacji przedmiotu umowy (w razie używania zbyt cienkich ręczników papierowych, środków czystości o nieprzyjemnym zapachu, itp.). 18. WYKONAWCA zobowiązany jest zapewnić zatrudnionym przez siebie osobom wykonującym czynności sprzątania odzież zapewniającą ich identyfikację wraz z identyfikatorami imiennymi oraz zobowiąże te osoby do noszenia tej odzieży. 19. WYKONAWCA zobowiązuje się do sprawdzania i egzekwowania czystości osobistej osób którymi posługuje się przy realizacji umowy w obiektach ZAMAWIAJĄCEGO. 20. Aby zapewnić sprawną realizacją przedmiotu umowy WYKONAWCA zobowiązany jest: 1) zapoznać ekipę sprzątającą z zakresem obowiązków wynikających z umowy i zobowiązać do jego wykonywania 2) wyposażyć ekipy sprzątające w telefony komórkowe (jeden w obiekcie w Gdańsku i jeden w Sopocie), celem umożliwienia bieżącego, stałego kontaktu ZAMAWIAJĄCEGO z nimi, 3) wyznaczyć w każdej ekipie (zmiana poranna i popołudniowa) osobę odpowiedzialną za bezpośredni kontakt z ZAMAWIAJĄCYM i przekazywanie otrzymanych od niego informacji/zaleceń pozostałym członkom ekipy, 4) sprawdzać jakość wykonywanych usług przynajmniej raz w miesiącu 21. WYKONAWCA zobowiązany jest wykonywać prace określone niniejszą umową w sposób nie powodujący zakłóceń w rytmie pracy ZAMAWIAJĄCEGO, zgodnie z jego tygodniowym planem zajęć, prób i przedstawień, z którym WYKONAWCA ma obowiązek na bieżąco się zapoznawać. 22. Jeżeli terminowe wykonanie przez WYKONAWCĘ któregokolwiek z zadań nie będzie możliwe z przyczyn przez niego niezawinionych, jest on zobowiązany wykonać je niezwłocznie po ustaniu przeszkody lub w terminie wskazanym przez ZAMAWIAJĄCEGO. 23. W ramach realizacji przedmiotu umowy WYKONAWCA zobowiązany jest, nie częściej niż dwa razy w miesiącu, realizować usługę sprzątania (odkurzać wykładziny, myć powierzchnie twarde podłogi i schody, opróżniać i myć kosze, popielniczki, sprzątać salę widowiskową oraz salę prób) również w innych wskazanych przez ZAMAWIAJĄCEGO miejscach na terenie Trójmiasta (poza obiektami o których mowa w ust. 1) 24. ZAMAWIAJĄCY udostępni WYKONAWCY zamykane pomieszczenia gospodarcze w obiektach, o których mowa w ust. 1 pkt 1), które mogą być wykorzystywane przez WYKONAWCĘ do przechowywania środków czystości, sprzętów wykorzystywanych przy realizacji umowy, itp. 25. ZAMAWIAJĄCY nie ponosi odpowiedzialności za środki i urządzenia WYKONAWCY używane do wykonania przedmiotu umowy, a przechowywane przez WYKONAWCĘ w pomieszczeniach o których mowa w ust. 24 26. WYKONAWCA w terminie 2 dni od zawarcia nin. umowy przekaże ZAMAWIAJĄCEMU sporządzoną w formie pisemnej listę osób, którymi będzie posługiwał się przy realizacji umowy (członkowie ekip sprzątających), podając ich imiona, nazwiska oraz numery dowodów osobistych. 27. ZAMAWIAJĄCY ma prawo, nie podając uzasadnienia, powiadomić WYKONAWCĘ, iż osoba widniejąca na liście określonej w ust. 26 nie spełnia jego wymagań odnośnie osób, za pomocą których WYKONAWCA realizuje przedmiot umowy. W takim wypadku osoba taka nie może wykonywać przedmiotu umowy. 28. W wypadku zmiany przez WYKONAWCĘ osoby którą posługuje się przy realizacji umowy (członka ekipy sprzątającej), zobowiązany jest niezwłocznie zgłosić to ZAMAWIAJĄCEMU, przekazując mu zaktualizowaną listę o której mowa w ust. 26. 29. Przed przystąpieniem do wykonania umowy Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z obiektem i specyfiką pracy w Teatrze Wybrzeże, tak aby w momencie przystąpienia do realizacji serwis sprzątający był w pełni zapoznany z obowiązkami i w pełni wyposażony w odpowiedni sprzęt. 30. Pozostałe warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawiera WZÓR UMOWY stanowiący załącznik do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jantar 2 sp. z o.o., ul. Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 234316,80

  • Oferta z najniższą ceną: 234316,80 / Oferta z najwyższą ceną: 427395,60

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.