Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-10
Nałęczów: Dostawa oraz montaż nowego kinowego sprzętu cyfrowego zgodnego ze standardami DCI - cyfryzacja kina Cisy w Nałęczowie.
Numer ogłoszenia: 337866 - 2014; data zamieszczenia: 10.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nałęczowski Ośrodek Kultury , ul. Lipowa 6, 24-150 Nałęczów, woj. lubelskie, tel. 81 5014069, faks 81 5014069.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.noknaleczow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oraz montaż nowego kinowego sprzętu cyfrowego zgodnego ze standardami DCI - cyfryzacja kina Cisy w Nałęczowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kinowego sprzętu do projekcji kinowej 3D w ramach cyfryzacji kina CISY w Nałęczowie przy ul. Lipowej 6. Zamówienie obejmuje dostawę, instalację, zestrojenie i uruchomienie fabrycznie nowego kinowego sprzętu cyfrowego do projekcji kinowej 3D, zgodnego ze standardami DCI oraz szkolenie w zakresie obsługi urządzeń osób wyznaczonych przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia , tj. kinowy sprzęt cyfrowy do projekcji kinowej 3D w rozdzielczości 2K dla kina CISY w Nałęczowie, był zgodny ze standardami DCI i wymaganiami stawianymi dla zawodowego kina cyfrowego. Przedmiot zamówienia musi być dostosowany do wymiarów, warunków i wyposażenia sali kinowej kina Cisy. Poniżej przedstawiamy parametry: a) liczba miejsc siedzących sali kinowej - 198 szt. b) szerokość ekranu - 7,70m c) wysokość ekranu - 3,40m d) odległość projekcyjna od okienka projekcyjnego - 21 m, e) Wymiary okienka projekcyjnego mierzone od kabiny projekcyjnej - szerokość 20 cm, wysokość 16 cm. Wymiary okienka projekcyjnego mierzone od sali kinowej - szerokość 36 cm, wysokość 25,5 cm. Grubość muru - 46 cm. Przedmiot zamówienia musi być kompatybilny z kinowym systemem dźwiękowym Dolby SR dla kina CISY w Nałęczowie, tj. procesorem dźwięku DOLBY CP 650 D. Zamawiający w ramach zamówienia wymaga dostawy oryginalnego sprzętu, fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego, i oryginalnie zapakowanego, nie noszącego śladów uszkodzeń, użytkowania.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.20.00 - Projektory filmowe 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 38.60.00.00 - Przyrządy optyczne 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.82.00.00 - Serwery 51.00.00.00 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego) 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7 000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia niniejszego warunku. Warunek zostanie spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy wraz z montażem sprzętu do projekcji cyfrowych o wartości co najmniej 150.000 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia niniejszego warunku. Warunek zostanie spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia niniejszego warunku. Warunek zostanie spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia niniejszego warunku. Warunek zostanie spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: - w przypadku powodującym poprawienie parametrów technicznych, wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów prawnych mających bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy bez wpływu na wynagrodzenie brutto, - gdy nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT, strony dostosują stawkę wskazaną w umowie do obowiązujących przepisów prawa i odpowiednio zmniejszą lub zwiększą kwotę umowną brutto (stałą kwotą jest kwota netto) - gdy z przyczyn dotyczących konstrukcji kina lub innych przyczyn technicznych, konieczna okaże się zmiana terminu wykonania umowy - co nie będzie miało wpływu na wynagrodzenie brutto, - gdy z przyczyn dotyczących finansowania zamówienia konieczna będzie zmiana terminu wykonania umowy - co nie będzie miało wpływu na wynagrodzenie brutto, - inne zmiany korzystne dla zamawiającego w szczególności zmierzające do skrócenia okresu realizacji z zastrzeżeniem art. 140 ust. 3 Pzp.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.noknaleczow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nałęczowski Ośrodek Kultury w Nałęczowie, ul. Lipowa 6, 24-150 Nałęczów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Nałęczowski Ośrodek Kultury w Nałęczowie, ul. Lipowa 6, 24-150 Nałęczów, sekretariat (na parterze).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest przewidziane do współfinansowania ze środków pomocowych Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 i ze środków pozostających w dyspozycji ministra właściwego do spraw kultury i ochrony dziedzictwa narodowego 2014.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI NAŁĘCZÓW
więcej: przetargi NAŁĘCZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie systemu do wykonywania kopii zapasowych
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rypin
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedzib jednostek Powiatu Częstochowskiego oraz Starostwa Powiatowego w Częstochowie - 2 części
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.