eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie GóryDOSTAWA SOCZEWEK ORAZ JAŁOWYCH JEDNORAZOWYCH ZESTAWÓW MATERIAŁÓW I AKCESORIÓW NIEZBĘDNYCH DO OPERACJI WITREKTOMII ORAZ DO OPERACJI ZAĆMY METODĄ FAKOEMULSYFIKACJI NA APARATACH BĘDĄCYCH W POSIADANIU SZPITALA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-11

Tarnowskie Góry: DOSTAWA SOCZEWEK ORAZ JAŁOWYCH JEDNORAZOWYCH ZESTAWÓW MATERIAŁÓW I AKCESORIÓW NIEZBĘDNYCH DO OPERACJI WITREKTOMII ORAZ DO OPERACJI ZAĆMY METODĄ FAKOEMULSYFIKACJI NA APARATACH BĘDĄCYCH W POSIADANIU SZPITALA
Numer ogłoszenia: 337900 - 2014; data zamieszczenia: 11.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna , ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 32 285 40 58, faks 32 384 54 04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspsa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SOCZEWEK ORAZ JAŁOWYCH JEDNORAZOWYCH ZESTAWÓW MATERIAŁÓW I AKCESORIÓW NIEZBĘDNYCH DO OPERACJI WITREKTOMII ORAZ DO OPERACJI ZAĆMY METODĄ FAKOEMULSYFIKACJI NA APARATACH BĘDĄCYCH W POSIADANIU SZPITALA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa soczewek oraz jałowych jednorazowych zestawów materiałów i akcesoriów niezbędnych do operacji witrektomii oraz do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji na aparatach będących w posiadaniu Szpitala Zamówienie składa się z 3 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia Pakiet nr1 - Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych, zwijalnych, jednoczęściowych, akrylowych, hydrofilnych, asferycznych z zestawem do implantacji - 100szt. Pakiet nr 2 - Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych, zwijalnych jednoczęściowych, tylnokomorowych wraz z jednorazowym lub wielorazowym systemem implantacyjnym - 250szt. Pakiet nr 3 - Dostawa jałowych jednorazowych zbiorczo zapakowanych zestawów wstępnie przygotowanych (odpakowanych) materiałów i akcesoriów niezbędnych do operacji witrektomii (80 sztuk) oraz do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji (750 sztuk) na aparatach będących w posiadaniu Szpitala. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - asortyment i ilość- zawarte są w załącznikach [D.1] ÷ [D.3] do SIWZ Formularz asortymentowo - cenowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.11.10-7, 33.14.00.00-0, 33.14.16.20-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ. - Zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom: W odniesieniu do wyrobów medycznych objętych przedmiotem zamówienia są to aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (Dz. U. Z 2010r Nr 107, poz. 679). tj. Certyfikat zgodności lub deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi CE i - o ile jest to wymagane odrębnymi przepisami. - materiały informacyjne (katalogi lub inne opisy - dane techniczne) potwierdzające spełnianie przez zaoferowany przedmiot zamówienia wymagań stawianych przez Zamawiającego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony szczegółowo formularz oferty - część [C] stanowiący załącznik do SIWZ 2. Wypełniony formularz cenowy - część [D] stanowiący załącznik do SIWZ 3. Wzór oświadczeń - część [E] stanowiący załącznik do SIWZ 4. Wzór oświadczeń - część [F] stanowiący załącznik do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, chyba, że inny punkt umowy stanowi inaczej. 2. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: - numeru katalogowego produktu (zmiana nr kat nie wymaga podpisania aneksu do umowy), - nazwy handlowej produktu przy zachowaniu jego parametrów, - gdy wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżacych po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, - gdy produkt zostanie wycofany z rynku, zostanie on zastąpiony produktem równoważnym, - w przypadku zaprzestania produkcji produkt zastąpiony produktem równoważnym, - w razie konieczności zmiany miejsca dostawy, - w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, 3. Wszelkie powyższe zmiany po uprzedniej akceptacji osoby odpowiedzialnej merytorycznie za realizację przedmiotu zamówienia. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. 4. Zamawiający dopuszcza zmiany ceny korzystne dla Zamawiającego wynikające z obniżenia ceny oraz zmiany w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT (zmiany te nie wymagają podpisania aneksu do umowy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspsa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A. w Tarnowskich Górach przy ul. Pyskowickiej 47-51 - Dział zamówień publicznych, budynek administracji.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2014 godzina 10:30, miejsce: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A. w Tarnowskich Górach przy ul. Pyskowickiej 47-51 - Sekretariat, budynek administracji.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych, zwijalnych, jednoczęściowych, akrylowych, hydrofilnych, asferycznych z zestawem do implantacji - 100szt.;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Nazwa przedmiotu zamówienia/ Nazwa na fakturze Zam. ilość 1 Soczewka wewnątrzgałkowa - zwijalna jednoczęściowa, akrylowa, hydrofilna, asferyczna z zestawem do implantacji; - średnica optyczna 5,5mm do 6,0mm; - długość całkowita 12,5- 13mm; - stopień uwodnienia 26%; - angulacja 8-10 stopni; - dioptraż od -10,0,0D do+40,0D; - implantacja przez cięcie 2,2mm-2,4mm - dwie części haptyczne, w których znajdują się po dwa otwory stabilizujące soczewkę w każdej z dwóch części haptycznych. 100 szt. Zakres mocy od + 5,0 D od + 18,5 D od + 25,0 D do + 18,0 D do + 24,5 D do + 28,0 D Zmiana mocy co: 1,0 D 0,5 D 1 Ilość sztuk 1 3 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.11.10-7, 33.14.00.00-0, 33.14.16.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych, zwijalnych jednoczęściowych, tylnokomorowych wraz z jednorazowym lub wielorazowym systemem implantacyjnym - 250szt.;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Nazwa przedmiotu zamówienia/ Nazwa na fakturze Zam. ilość 1 Soczewka wewnątrzgałkowa, zwijalna, jednoczęściowa, tylnokomorowa wraz z jednorazowym lub wielorazowym systemem implantacyjnym ; - akrylowa hydrofobowa o stopniu uwodnienia poniżej 0,5% ; - z chromoforami filtrującymi promieniowanie UV; - angulacja części haptycznych 0-5 stopni; - współczynnik refrakcji od 1,51; - średnica części optycznej 6,0 mm; - zakres dioptrażu +6,0D do +30,0D (co 0,5D) ; - długość całkowita od 12,5mm do 13,0mm. 250 szt. Pakiet 2 - soczewki o dioptrażu +6,0 D do +30,0 D (co 0,5 D): ilość sztuk - 3 oraz +31,0 D do +40,0 D ( co 1,0 D): ilość sztuk - 2;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.11.10-7, 33.14.00.00-0, 33.14.16.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Dostawa jałowych jednorazowych zbiorczo zapakowanych zestawów wstępnie przygotowanych (odpakowanych) materiałów i akcesoriów niezbędnych do operacji witrektomii (80 sztuk) oraz do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji (750 sztuk) na aparatach będących w posiadaniu Szpitala..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Asortyment Ilość j.m. 1 Zestaw do fakoemulsyfikacji. Jałowy jednorazowy zbiorczo zapakowany zestaw pakiet wstępnie przygotowanych (odpakowanych) materiałów i akcesoriów niezbędnych do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji. 750 zest 2 Zestaw do witrektomii rozm.23G. Jałowy jednorazowy zbiorczo zapakowany zestaw pakiet wstępnie przygotowanych (odpakowanych) materiałów i akcesoriów niezbędnych do operacji witrektomii aparatem posiadanym przez Szpital. 15 zest 3 Zestaw do witrektomii rozm.23G Combi. Jałowy jednorazowy zbiorczo zapakowany zestaw pakiet wstępnie przygotowanych (odpakowanych) materiałów i akcesoriów niezbędnych do operacji fako witrektomii aparatem posiadanym przez Szpital. 20 zest 4 Zestaw do witrektomii rozm.23G z pęsetą. Jałowy jednorazowy zbiorczo zapakowany zestaw pakiet wstępnie przygotowanych (odpakowanych) materiałów i akcesoriów niezbędnych do operacji witrektomii aparatem posiadanym przez Szpital. 15 zest 5 Zestaw do witrektomii rozm.25G+ z pęsetą. Jałowy jednorazowy zbiorczo zapakowany zestaw pakiet wstępnie przygotowanych (odpakowanych) materiałów i akcesoriów niezbędnych do operacji witrektomii aparatem posiadanym przez Szpital. 15 zest 6 Zestaw do witrektomii rozm.25G+z nożyczkami siatkowymi. Jałowy jednorazowy zbiorczo zapakowany zestaw pakiet wstępnie przygotowanych (odpakowanych) materiałów i akcesoriów niezbędnych do operacji witrektomii aparatem posiadanym przez Szpital. 15 zest 1) zestaw do fakoemulsyfikacji Jałowy jednorazowy zbiorczo zapakowany zestaw pakiet wstępnie przygotowanych (odpakowanych) materiałów i akcesoriów niezbędnych do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji. Wymagany minimalny skład pakietu ( zestawu) Ilość sztuk kaniula,ANT CHAMBER,27G 5 kaniula do hydrodesekcji,25G 1 obłożenie stolika,140X140CM,SF 1 sączki w pasku dł. 20 cm 1 obłożenie pacjenta,100X120CM 1 nóż do paracentezy krzywy o szer. 1,2 mm 1 nóż do wejścia do komory typu slit szer.2,4 mm 1 kaseta płynowa do aparatu Infinity 1 osłonka plastikowa 1 końcówka do fakoemulsyfikacji 0,9mm krzywa 45st.z ABS, mini-flared 1 kaniula,23G 2 podłokietniki 2 kieliszek,60CC 1 fartuch dla lekarza 3 igła,25G16,THIN WALL 1 ocznik 1 obłożenie dodatkowe,150X195CM 1 gaziki,4PLY,8X8CM 5 przylepce,2.5X13CM 1 strzykawka,10ML,LS 1 strzykawka,2ML,LL,2-PART 1 ręcznik 2 miska,25X13X3CM 1 komplet osłonek na końcówkę do faco+ komora testowa 1 2) Zestaw do witrektomii rozm. 23G Jałowy jednorazowy zbiorczo zapakowany zestaw pakiet wstępnie przygotowanych (odpakowanych) materiałów i akcesoriów niezbędnych do operacji witrektomii aparatem posiadanym przez Szpital opis ilość kaniula do polewania,27G 3 obłożenie stolika,140X140CM 1 obłożenie pacjenta,100X120CM 1 kaniula z silikonową końcówką, 23G 1 kaseta płynowa do aparatu Accurus 1 kaniula infuzyjna (końcówka lini infuzyjnej) - 4 mm 2 zestaw do infuzji wymuszonej ciśnieniem powietrza 1 zestaw do podawnia oleju Constellation 1 osłonka plastikowa na oko 1 sterylny worek na tacę aparatu 1 miseczka,120ML 1 kaniula,23G 1 obłożenie poręczy fotela 2 kieliszek,60CC 1 fartuch L 3 igła,25G16 1 ocznik owalny 1 dodatkowe obłożenie,150X195CM 1 gaziki,4PLY,8X8CM 10 mikrogąbki 5 przylepce 2.5X13CM 1 strzykawka,10ML,LS 1 strzykawka,2ML,LL,2-PART 4 strzykawka,5ML 1 ręcznik papierowy 2 witrektom 23g o prędkości cięć 2500cpm 1 3) Zestaw do witrektomii rozm. 23G Combi Jałowy jednorazowy zbiorczo zapakowany zestaw pakiet wstępnie przygotowanych (odpakowanych) materiałów i akcesoriów niezbędnych do wykonania operacji fakowitrektomii aparatem posiadanym przez Szpital opis ilość kaniula do polewania,27G 3 kaniula do hydrodesekcji,25G 1 obłożenie stolika,140X140CM 1 obłożenie pacjenta,100X120CM 1 nóż do paracentezy krzywy o szer. 1,2 mm 1 nóż do wejścia do komory typu slit szer.2,4 mm 1 kaniula z silikonową końcówką,23G 1 kaseta płynowa do zabiegu łączonego do aparatu Accurus 1 kaniula infuzyjna (końcówka lini infuzyjnej) - 4 mm 1 zestaw do infuzji wymuszonej ciśnieniem powietrza do procedury łączonej 1 osłonka plastikowa na oko 1 końcówka do fakoemulsyfikacji TS 0,9mm AB 30 ROUND 1 miseczka,120ML 1 kaniula,23G 2 obłożenie poręczy fotela 2 kieliszek,60CC 1 fartuch L 3 igła,25G16 1 ocznik owalny 1 dodatkowe obłożenie,150X195CM 1 gaziki,4PLY,8X8CM 10 mikrogąbki 5 przylepce 2.5X13CM 1 strzykawka,10ML,LS 1 strzykawka,2ML,LL,2-PART 4 strzykawka,5ML 1 witrektom 23g o prędkości cięć 2500cpm 1 ręcznik papierowy 2 4) Zestaw do witrektomii rozm. 23G z pęsetą Jałowy jednorazowy zbiorczo zapakowany zestaw pakiet wstępnie przygotowanych (odpakowanych) materiałów i akcesoriów niezbędnych do operacji witrektomii aparatem posiadanym przez Szpital opis ilość kaniula do polewania,27G 3 obłożenie stolika,140X140CM 1 obłożenie pacjenta,100X120CM 1 Pęseta do usuwania błon ILM ,23G 1 kaniula z silikonową końcówką,23G 1 kaseta płynowa do aparatu Accurus 1 kaniula infuzyjna (końcówka lini infuzyjnej) - 4 mm 1 zestaw do infuzji wymuszonej ciśnieniem powietrza 1 zestaw do podawnia oleju Constellation 1 osłonka plastikowa na oko 1 sterylny worek na tacę aparatu 1 miseczka,120ML 1 kaniula,23G 1 obłożenie poręczy fotela 2 kieliszek,60CC 1 fartuch L 3 igła,25G16 1 ocznik owalny 1 dodatkowe obłożenie,150X195CM 1 gaziki,4PLY,8X8CM 10 mikrogąbki 5 przylepce 2.5X13CM 1 strzykawka,10ML,LS 1 strzykawka,2ML,LL,2-PART 4 strzykawka,5ML 1 ręcznik papierowy 2 witrektom 23g o prędkości cięć 2500cpm 1 5) Zestaw do witrektomii rozm. 25G+ z pęsetą Jałowy jednorazowy zbiorczo zapakowany zestaw pakiet wstępnie przygotowanych (odpakowanych) materiałów i akcesoriów niezbędnych do operacji witrektomii aparatem posiadanym przez Szpital opis ilość kaniula do polewania,27G 3 obłożenie stolika,140X140CM 1 obłożenie pacjenta,100X120CM 1 Pęseta do usuwania błon ILM ,25G+ 1 kaniula z silikonową końcówką,25G 1 kaseta płynowa do aparatu Accurus 1 kaniula infuzyjna (końcówka lini infuzyjnej) - 4 mm 1 zestaw do infuzji wymuszonej ciśnieniem powietrza 1 zestaw do podawnia oleju Constellation 1 osłonka plastikowa na oko 1 sterylny worek na tacę aparatu 1 miseczka,120ML 1 kaniula,23G 1 obłożenie poręczy fotela 2 kieliszek,60CC 1 fartuch L 3 igła,25G16 1 ocznik owalny 1 dodatkowe obłożenie,150X195CM 1 gaziki,4PLY,8X8CM 10 mikrogąbki 5 przylepce 2.5X13CM 1 strzykawka,10ML,LS 1 strzykawka,2ML,LL,2-PART 4 strzykawka,5ML 1 ręcznik papierowy 2 witrektom 23g o prędkości cięć 2500cpm 1 Zamawiający jest w posiadaniu urządzeń Infiniti Visio Systems oraz ACURRUS firmy Alcon. 6) Zestaw do witrektomii rozm. 25G+ z nożyczkami siatkowymi Jałowy jednorazowy zbiorczo zapakowany zestaw pakiet wstępnie przygotowanych (odpakowanych) materiałów i akcesoriów niezbędnych do operacji witrektomii aparatem posiadanym przez Szpital opis ilość kaniula do polewania,27G 3 obłożenie stolika,140X140CM 1 obłożenie pacjenta,100X120CM 1 Pęseta do usuwania błon ILM ,25G+ 1 kaniula z silikonową końcówką,25G 1 kaseta płynowa do aparatu Accurus 1 kaniula infuzyjna (końcówka lini infuzyjnej) - 4 mm 1 zestaw do infuzji wymuszonej ciśnieniem powietrza 1 zestaw do podawnia oleju Constellation 1 osłonka plastikowa na oko 1 sterylny worek na tacę aparatu 1 miseczka,120ML 1 kaniula,23G 1 obłożenie poręczy fotela 2 kieliszek,60CC 1 fartuch L 3 igła,25G16 1 ocznik owalny 1 dodatkowe obłożenie,150X195CM 1 gaziki,4PLY,8X8CM 10 mikrogąbki 5 przylepce 2.5X13CM 1 strzykawka,10ML,LS 1 strzykawka,2ML,LL,2-PART 4 strzykawka,5ML 1 ręcznik papierowy 2 witrektom 23g o prędkości cięć 2500cpm 1 Zamawiający jest w posiadaniu urządzeń Infiniti Visio Systems oraz ACURRUS firmy Alcon.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.11.10-7, 33.14.00.00-0, 33.14.16.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.