Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-12
Kielce: Dostawa materiałów promocyjno- reklamowych dla Polskiego Radia Regionalnej Rozgłośni w Kielcach Radio Kielce SA.
Numer ogłoszenia: 337908 - 2014; data zamieszczenia: 12.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio Rozgłośnia Regionalna "Radio Kielce" S.A. , ul. Radiowa 4, 25-317 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041/368-12-00.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radio.kielce.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Radio Publiczne, Spółka Akcyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjno- reklamowych dla Polskiego Radia Regionalnej Rozgłośni w Kielcach Radio Kielce SA..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa materiałów promocyjno- reklamowych dla Polskiego Radia Regionalnej Rozgłośni w Kielcach Radio Kielce SA. Zamówienie zostało podzielone na 4 części (tj. zadania). Przedmiotem zamówienia będą następujące materiały: Część I (zadanie) 1) Kalendarze wiszące trójdzielne na rok 2015 - 1000 sztuk 2) Kalendarze książkowe na rok 2015 - 130 sztuk 3) Kalendarze biurowe, stojące na rok 2015- 300 sztuk 4) Kartki świąteczne na Boże Narodzenie 2014 z kopertą - 550 kompletów (komplet: okładka, wkładka, koperta) 5) Wizytówki- 4200 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i przykładowy wygląd materiałów reklamowych został określony w Specyfikacji, stanowiącej Załącznik nr 5 do SIWZ. Warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia zostały uregulowane we Wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Część II (zadanie) 1) Opracowanie projektu graficznego i oklejenie autobusu komunikacji miejskiej oba boki i tył- 1 autobus 2) Opracowanie projektu graficznego i oklejenie samochodu Ford Connect LWB TITANIUM 1,6 - wersja przedłużona - 1 samochód Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i przykładowy wygląd materiałów reklamowych został określony w Specyfikacji, stanowiącej Załącznik nr 5 do SIWZ. Warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia zostały uregulowane we Wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Część III (zadanie) 1) Beach flagi- 10 kompletów (komplet: flaga+ maszt + podstawa) 2) Banery zaoczkowane- 10 sztuk 3) Roll up y stojące- 5 sztuk 4) Ścianka reklamowa- 1 sztuka Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i przykładowy wygląd materiałów reklamowych został określony w Specyfikacji, stanowiącej Załącznik nr 5 do SIWZ. Warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia zostały uregulowane we Wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Część IV (zadanie) 1) Opaski odblaskowe- 5.000 sztuk 2) Naklejki odblaskowe wypukłe- 5.000 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i przykładowy wygląd materiałów reklamowych został określony w Specyfikacji, stanowiącej Załącznik nr 5 do SIWZ. Warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia zostały uregulowane we Wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 30.19.97.92 - Kalendarze 30.19.90.00 - Papeteria i inne wyroby 30.19.97.30 - Wizytówki 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 22.45.91.00 - Nalepki i taśmy reklamowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokonuje oceny wg. formuły spełnia/ nie spełnia. Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli złoży on oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokonuje oceny wg. formuły spełnia/ nie spełnia. Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli złoży on oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokonuje oceny wg. formuły spełnia/ nie spełnia. Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli złoży on oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokonuje oceny wg. formuły spełnia/ nie spełnia. Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli złoży on oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokonuje oceny wg. formuły spełnia/ nie spełnia. Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli złoży on oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) pisemne zobowiązanie innych podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych, tych podmiotów 2) pełnomocnictwo określające jego zakres - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik 3) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcja, spółki cywilne) - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radio.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Kielcach Radio Kielce SA., ul. Radiowa 4, 25-317 Kielce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Kielcach Radio Kielce SA., ul. Radiowa 4, 25-317 Kielce.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Świadczenie usług w zakresie dozymetrii indywidualnej oraz przeglądu i wzorcowania dozymetrów dla pracowników Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup i dostawa narzędzi jednorazowych do zabiegów technikami małoinwazyjnymi dla potrzeb bloku operacyjnego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup wraz z dostawą wyrobów jednorazowego użytku dla Działów Medycznych i Poradni oraz wyrobów medycznych dla Bloku Operacyjnego Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Dostawa leków na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Świadczenie usług medycznych w zakresie wykonywania w latach 2025-2026 profilaktycznych badań lekarskich dla pracowników i funkcjonariuszy IAS w Kielcach i jednostek podległych
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
- "Usługa druku, konfekcjonowania, pakowania oraz wysyłki materiałów edukacyjnych ESA i OSE dla NASK-PIB"
- Organizacja wydarzenia pn. Edukacja nieformalna, kluczem w rozwoju osobistym i karierze zawodowej, finansowanego w ramach projektu: "Zbudowanie systemu koordynacji i (...)"
- Wykonanie usługi polegającej na naświetleniu, druku, bigowaniu, oprawie introligatorskiej oraz dostawie do siedziby Muzeum Narodowego w Poznaniu wydawnictwa
- Wykonanie, opracowanie, zakup i dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu FE dla Lubelskiego 2021-2027
- Dostawa kalendarzy na 2025
więcej: Nalepki i taśmy reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.