eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PionkiProwadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu systemowego Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Pionki - pn. Nauka z zabawą przez indywidualizację

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-07

Pionki: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu systemowego Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Pionki - pn. Nauka z zabawą przez indywidualizację
Numer ogłoszenia: 337924 - 2012; data zamieszczenia: 07.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zarząd Oświaty i Wychowania w Pionkach , ul. Zwycięstwa 6a, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 48 612 53 18, faks 48 612 53 18.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-pionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu systemowego Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Pionki - pn. Nauka z zabawą przez indywidualizację.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu systemowego Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Pionki - pn. Nauka z zabawą przez indywidualizację współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie , realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla ucznia. Sposób prowadzenia zajęć w projekcie ma koncentrować się na innowacyjnych formach przekazywania wiedzy z naciskiem na jej praktyczne zastosowanie w życiu codziennym. Harmonogram zajęć będzie ustalony w porozumieniu z Dyrektorem szkoły. Zajęcia będą prowadzone w różnych porach dnia - zarówno przed zajęciami lekcyjnymi jak i po ich zakończeniu. Godziny zajęć są godzinami lekcyjnymi (1 godzina = 45 minut), natomiast godzina zajęć logopedycznych wynosi 60 minut. Wykonawca zobowiązuje się do: - świadczenia usług z należytą starannością, zgodnie z najlepszymi praktykami stosowanymi przy tego typu usługach, - terminowe wykonywania wszystkich czynności związanych z realizacją usługi, - przygotowania programu zajęć, - prowadzenia ewidencji czasu pracy z dokładnością do jednej godziny - prowadzenia dokumentacji z prowadzonych zajęć : dziennik zajęć edukacyjnych zawierających listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych w wersji papierowej, - poprawność przedstawionych dokumentów w tym : ewidencji czasu pracy, harmonogramów, dzienników zajęć itp. - monitorowania postępów i zadowolenia Uczestników Projektu zakwalifikowanych do udziału w zajęciach - raportowanie o postępie realizowanych zajęć oraz o ewentualnych nieprawidłowościach w tym o nieobecności uczestników projektu, rezygnacji bądź powrocie do projektu, w wersji papierowej i na nośniku elektronicznym. Zamówienie podzielone jest na 29 części. Część zamówienia nr 1 Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Czas realizacji wrzesień 2012- czerwiec 2013. I grupa (6 osób) - 30 godzin -PSP Augustów Część zamówienia nr 2 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych. Czas realizacji wrzesień 2012r.-czerwiec 2013r. I grupa (8 osób) - 30 godzin -PSP Augustów Część zamówienia nr 3 Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Czas realizacji wrzesień 2012- czerwiec 2013. I grupa (8 osób) - 30 godzin -PSP Czarna Część zamówienia nr 4 Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Czas realizacji wrzesień 2012- czerwiec 2013. I grupa (8 osób) - 30 godzin -PSP Czarna Część zamówienia nr 5 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Czas realizacji wrzesień 2012- czerwiec 2013. I grupa (8 osób) - 30 godzin - PSP Czarna Część zamówienia nr 6 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Czas realizacji wrzesień 2012- czerwiec 2013. II grupy (8 osób) - 60 godzin - PSP Czarna Część zamówienia nr 7 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - sportowo-muzycznie. Czas realizacji wrzesień 2012- czerwiec 2013. I grupa (8 osób) - 30 godzin - PSP Czarna Część zamówienia nr 8 Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Czas realizacji wrzesień 2012- czerwiec 2013. I grupa (6 osób) - 30 godzin -PSP Jaroszki Część zamówienia nr 9 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych. Czas realizacji wrzesień 2012r.-czerwiec 2013r. I grupa (8 osób) - 30 godzin -PSP Jaroszki Część zamówienia nr 10 Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Czas realizacji wrzesień 2012- czerwiec 2013. I grupa (6 osób) - 30 godzin -PSP Jedlnia Część zamówienia nr 11 Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Czas realizacji wrzesień 2012- czerwiec 2013. I grupa (6 osób) - 30 godzin -PSP Jedlnia Część zamówienia nr 12 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Czas realizacji wrzesień 2012- czerwiec 2013. I grupa (6 osób) - 30 godzin -PSP Jedlnia Część zamówienia nr 13 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematycznych. Czas realizacji wrzesień 2012r.-czerwiec 2013r. I grupa (8 osób) - 30 godzin -PSP Jedlnia Część zamówienia nr 14 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - informatycznie. Czas realizacji wrzesień 2012r.-czerwiec 2013r. I grupa (10 osób) - 30 godzin -PSP Jedlnia Część zamówienia nr 15 Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Czas realizacji wrzesień 2012- czerwiec 2013. I grupa (2 osoby) - 30 godzin -PSP Laski Część zamówienia nr 16 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Czas realizacji wrzesień 2012- czerwiec 2013. I grupa (2 osoby) - 30 godzin -PSP Laski Część zamówienia nr 17 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - artystycznie. Czas realizacji wrzesień 2012r.-czerwiec 2013r. I grupa (3 osoby) - 30 godzin -PSP Laski Część zamówienia nr 18 Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Czas realizacji wrzesień 2012- czerwiec 2013. I grupa (8 osób) - 30 godzin -PSP Sucha Część zamówienia nr 19 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Czas realizacji wrzesień 2012- czerwiec 2013. II grupy (8 osoby) - 60 godzin - PSP Sucha Część zamówienia nr 20 Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Czas realizacji wrzesień 2012- czerwiec 2013. I grupa (6 osób) - 30 godzin - PSP Sucha Część zamówienia nr 21 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematycznych. Czas realizacji wrzesień 2012r.-czerwiec 2013r. I grupa (8 osób) - 30 godzin -PSP Sucha Część zamówienia nr 22 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - polonistycznie. Czas realizacji wrzesień 2012r.-czerwiec 2013r. I grupa (8 osób) - 30 godzin -PSP Sucha Część zamówienia nr 23 Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Czas realizacji wrzesień 2012- czerwiec 2013. I grupa (8 osób) - 30 godzin -PSP Suskowola Część zamówienia nr 24 Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Czas realizacji wrzesień 2012- czerwiec 2013. I grupa (8 osób) - 30 godzin -PSP Suskowola Część zamówienia nr 25 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Czas realizacji wrzesień 2012- czerwiec 2013. I grupa (8 osób) - 30 godzin -PSP Suskowola Część zamówienia nr 26 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Czas realizacji wrzesień 2012- czerwiec 2013. I grupa (8 osób) - 30 godzin -PSP Suskowola Część zamówienia nr 27 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Czas realizacji wrzesień 2012- czerwiec 2013. III grupy (12 osoby) - 90 godzin - PSP Suskowola Część zamówienia nr 28 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych. Czas realizacji wrzesień 2012r.-czerwiec 2013r. I grupa (8 osób) - 30 godzin -PSP Suskowola Część zamówienia nr 29 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych. Czas realizacji wrzesień 2012r.-czerwiec 2013r. I grupa (8 osób) - 30 godzin -PSP Suskowola.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 29.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy oświadczą, że w wykonaniu zamówienia będą uczestniczyć osoby spełniające wymogi dotyczące wykształcenia i kwalifikacji nauczycieli określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) odpowiednia dla poszczególnych części zamówienia - wg zał. nr 2 do SIWZ Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że w wykonaniu zamówienia będą uczestniczyć osoby, które legitymują się co najmniej rocznym doświadczeniem w prowadzeniu zajęć lekcyjnych w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia - w zakresie powyższego warunku należy złożyć: Załącznik nr 2 do SIWZ oraz dokumenty poświadczające wiedzę i doświadczenie tj. kserokopię poświadczenia odbycia praktyk zawodowych, referencji, świadectw pracy, itp. Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi oświadczyć, że w wykonaniu zamówienia będą uczestniczyć osoby posiadające doświadczenie zawodowe oraz następujące kwalifikacje: wg zał. nr 3 do SIWZ - dla części nr : 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 28, 29 - Studia magisterskie, licencjackie, podyplomowe o specjalności przygotowującej do pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, lub dyplom ukończenia zakładu kształcenia nauczycieli do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym lub wczesnoszkolnym - dla części nr : 6, 19, 27 - Studia magisterskie, licencjackie lub podyplomowe w zakresie logopedii z przygotowaniem pedagogicznym - dla części nr 20 - studia magisterskie, licencjackie lub podyplomowe w zakresie wychowania fizycznego z gimnastyką korekcyjną z przygotowaniem pedagogicznym Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- uzupełniony formularz ofertowy, - pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku, gdy osoba podpisująca ofertę jest inna niż w dokumentach rejestrowych Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gmina-pionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GMINNY ZARZĄD OŚWIATY I WYCHOWANIA ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki pok. 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2012 godzina 10:00, miejsce: GMINNY ZARZĄD OŚWIATY I WYCHOWANIA ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki pok. 28.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.