eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BarczewoŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE ZARZĄDZANIA PROJEKTEM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-21

Barczewo: ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE ZARZĄDZANIA PROJEKTEM
Numer ogłoszenia: 338084 - 2013; data zamieszczenia: 21.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Łęgajnach , Łęgajny, ul. Ogrodowa 7, 11-010 Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 514 42 42, faks 89 514 47 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsplegajny.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE ZARZĄDZANIA PROJEKTEM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na wykonywaniu obowiązków Koordynatora Projektu, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Zamówienie obejmuje swoim zakresem następujące czynności: Dla części 1. Koordynator projektu pt. Akademia wiedzy:bieżący nadzór nad realizacją projektu o charakterze edukacyjnym zgodnie z planowanym harmonogramem projektu, nadzór merytoryczny nad zarządzaniem, kwalifikowalnością, rozliczeniami i sprawozdawczością projektu, monitoring szczegółowego budżetu projektu w tym wydatków ponoszonych według klasyfikacji budżetowej w ramach projektu, planowanie pracy i stała współpraca z personelem projektu, przygotowanie dokumentacji i przeprowadzenie niezbędnych zamówień w projekcie zgodnie z obowiązującym prawem, kontakty z Instytucją Pośredniczącą, wykonawcami, Dyrekcją Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łęgajnach, Miejskim Zespołem Oświaty i Zdrowia w Barczewie, uczestnikami projektu oraz ich rodzicami/opiekunami prawnymi, podejmowanie decyzji w porozumieniu z Dyrektorem Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łęgajnach, rekrutacja (przeprowadzenie procesu rekrutacji, przygotowanie dokumentów, opracowanie i aktualizacja formularza PEFS), sporządzanie wniosków o płatność w części finansowej i rzeczowej oraz niezbędnych załączników, opisywanie dokumentów księgowych, monitoring projektu w tym weryfikacja list obecności, dzienników zajęć, prowadzenie bieżącej analizy dokumentacji projektu, sporządzanie raportów, protokołów z realizacji projektu i osiąganych wskaźników, monitorowanie wskaźników i prowadzenie wraz z oceną sprawozdawczości w podziale na płeć, prowadzenie korespondencji projektu, promocja projektu (przygotowanie treści promujących projekt, bieżąca aktualizacja treści dotyczących realizowanego projektu na stronie internetowej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego), dokonywanie archiwizacji dokumentów i opisywanie zgodnie z obowiązującymi wytycznymi Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, przeprowadzenie szkolenia z równości szans kobiet i mężczyzn, udział w kontrolach dotyczących projektu, prowadzenie biura projektu. Dla części 2. Koordynator Projektu pt. Z inicjatywy rodziców: bieżący nadzór nad realizacją projektu o charakterze edukacyjnym zgodnie z planowanym harmonogramem projektu, nadzór merytoryczny nad zarządzaniem, kwalifikowalnością, rozliczeniami i sprawozdawczością projektu, monitoring szczegółowego budżetu projektu w tym wydatków ponoszonych według klasyfikacji budżetowej w ramach projektu, planowanie pracy i stała współpraca z personelem projektu, przygotowanie dokumentacji i przeprowadzenie niezbędnych zamówień w projekcie zgodnie z obowiązującym prawem, kontakty z Instytucją Pośredniczącą, wykonawcami, Dyrekcją Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łęgajnach, Miejskim Zespołem Oświaty i Zdrowia w Barczewie, uczestnikami projektu oraz ich rodzicami/opiekunami prawnymi, podejmowanie decyzji w porozumieniu z Dyrektorem Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łęgajnach, rekrutacja (przeprowadzenie procesu rekrutacji, przygotowanie dokumentów, opracowanie i aktualizacja formularza PEFS), sporządzanie wniosków o płatność w części finansowej i rzeczowej oraz niezbędnych załączników, opisywanie dokumentów księgowych, monitoring projektu w tym weryfikacja list obecności, dzienników zajęć, prowadzenie bieżącej analizy dokumentacji projektu, sporządzanie raportów, protokołów z realizacji projektu i osiąganych wskaźników, monitorowanie wskaźników i prowadzenie wraz z oceną sprawozdawczości w podziale na płeć, prowadzenie korespondencji projektu, promocja projektu (przygotowanie treści promujących projekt, bieżąca aktualizacja treści dotyczących realizowanego projektu na stronie internetowej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego), dokonywanie archiwizacji dokumentów i opisywanie zgodnie z obowiązującymi wytycznymi Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, przeprowadzenie szkolenia z równości szans kobiet i mężczyzn, udział w kontrolach dotyczących projektu, prowadzenie biura projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części został zawarty w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1, 71.24.80.00-8, 79.99.61.00-3, 80.51.10.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem, o którym mowa w podpunkcie 7.1.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego do oferty oświadczenia i zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Wykonawców niespełniających tego warunku udziału Zamawiający wykluczy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem, o którym mowa w podpunkcie 7.1.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego do oferty oświadczenia i zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Wykonawców niespełniających tego warunku udziału Zamawiający wykluczy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem, o którym mowa w podpunkcie 7.1.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego do oferty oświadczenia i zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Wykonawców niespełniających tego warunku udziału Zamawiający wykluczy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda, by wykonawca oświadczył, że dysponuje lub będzie dysponować w okresie realizacji zamówienia dla części 1. co najmniej 1 osobą, posiadającą: wykształcenie wyższe magisterskie, doświadczenie zawodowe w min. 1 zakończonym projekcie w jednostce sektora finansów publicznych, minimum roczne doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym, w tym w zarządzaniu zespołem ludzi, umiejętności komputerowe w zakresie używania aplikacji zarządzania projektami w planowaniu i realizacji zadań, ukończyła co najmniej 1 kurs i/lub szkolenie i/lub warsztat obejmujący swoim zakresem rozliczanie projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, ukończyła co najmniej 1 kurs i/lub szkolenie i/lub warsztat obejmujący swoim zakresem zasadę równości szans kobiet i mężczyzn, ukończyła co najmniej 1 kurs i/lub szkolenie i/lub warsztat obejmujący swoim zakresem wytyczne kwalifikowania wydatków, ukończyła co najmniej 1 kurs i/lub szkolenie i/lub warsztat obejmujący swoim zakresem zasady ochrony danych osobowych, ukończyła co najmniej 1 kurs i/lub szkolenie i/lub warsztat obejmujący swoim zakresem zarządzanie projektem, ukończyła co najmniej 1 kurs i/lub szkolenie i/lub warsztat obejmujący swoim zakresem prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w podpunkcie 7.1.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia o którym mowa w podpunkcie 7.1.2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzania spełniania tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że co najmniej jeden z nich albo wszyscy łącznie spełniają w/w warunek. Wykonawców niespełniających tego warunku udziału Zamawiający wykluczy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą. Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda, by wykonawca oświadczył, że dysponuje lub będzie dysponować w okresie realizacji zamówienia dla części 2.: co najmniej 1 osobą, posiadającą: wykształcenie wyższe magisterskie, doświadczenie zawodowe w min. 1 zakończonym projekcie w jednostce sektora finansów publicznych, minimum roczne doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym, w tym w zarządzaniu zespołem ludzi, umiejętności komputerowe w zakresie używania aplikacji zarządzania projektami w planowaniu i realizacji zadań, ukończyła co najmniej 1 kurs i/lub szkolenie i/lub warsztat obejmujący swoim zakresem rozliczanie projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, ukończyła co najmniej 1 kurs i/lub szkolenie i/lub warsztat obejmujący swoim zakresem zasadę równości szans kobiet i mężczyzn, ukończyła co najmniej 1 kurs i/lub szkolenie i/lub warsztat obejmujący swoim zakresem wytyczne kwalifikowania wydatków, ukończyła co najmniej 1 kurs i/lub szkolenie i/lub warsztat obejmujący swoim zakresem zasady ochrony danych osobowych, ukończyła co najmniej 1 kurs i/lub szkolenie i/lub warsztat obejmujący swoim zakresem zarządzanie projektem, ukończyła co najmniej 1 kurs i/lub szkolenie i/lub warsztat obejmujący swoim zakresem prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w podpunkcie 7.1.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia o którym mowa w podpunkcie 7.1.2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzania spełniania tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że co najmniej jeden z nich albo wszyscy łącznie spełniają w/w warunek. Wykonawców niespełniających tego warunku udziału Zamawiający wykluczy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem, o którym mowa w podpunkcie 7.1.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego do oferty oświadczenia i zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Wykonawców niespełniających tego warunku udziału Zamawiający wykluczy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

zgodnie z SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsplegajny.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkolno-Przedszkolny, Łęgajny, ul Ogrodowa 7, 11-010 Barczewo, sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2013 godzina 08:00, miejsce: Zespół Szkolno-Przedszkolny, Łęgajny, ul Ogrodowa 7, 11-010 Barczewo, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Koordynator projektu pt. Akademia wiedzy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: bieżący nadzór nad realizacją projektu o charakterze edukacyjnym zgodnie z planowanym harmonogramem projektu, nadzór merytoryczny nad zarządzaniem, kwalifikowalnością, rozliczeniami i sprawozdawczością projektu, monitoring szczegółowego budżetu projektu w tym wydatków ponoszonych według klasyfikacji budżetowej w ramach projektu, planowanie pracy i stała współpraca z personelem projektu, przygotowanie dokumentacji i przeprowadzenie niezbędnych zamówień w projekcie zgodnie z obowiązującym prawem, kontakty z Instytucją Pośredniczącą, wykonawcami, Dyrekcją Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łęgajnach, Miejskim Zespołem Oświaty i Zdrowia w Barczewie, uczestnikami projektu oraz ich rodzicami/opiekunami prawnymi, podejmowanie decyzji w porozumieniu z Dyrektorem Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łęgajnach, rekrutacja (przeprowadzenie procesu rekrutacji, przygotowanie dokumentów, opracowanie i aktualizacja formularza PEFS), sporządzanie wniosków o płatność w części finansowej i rzeczowej oraz niezbędnych załączników, opisywanie dokumentów księgowych, monitoring projektu w tym weryfikacja list obecności, dzienników zajęć, prowadzenie bieżącej analizy dokumentacji projektu, sporządzanie raportów, protokołów z realizacji projektu i osiąganych wskaźników, monitorowanie wskaźników i prowadzenie wraz z oceną sprawozdawczości w podziale na płeć, prowadzenie korespondencji projektu, promocja projektu (przygotowanie treści promujących projekt, bieżąca aktualizacja treści dotyczących realizowanego projektu na stronie internetowej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego, dokonywanie archiwizacji dokumentów i opisywanie zgodnie z obowiązującymi wytycznymi Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, przeprowadzenie szkolenia z równości szans kobiet i mężczyzn, udział w kontrolach dotyczących projektu, prowadzenie biura projektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1, 71.24.80.00-8, 79.99.91.00-3, 80.51.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Koordynator Projektu pt. Z inicjatywy rodziców.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: bieżący nadzór nad realizacją projektu o charakterze edukacyjnym zgodnie z planowanym harmonogramem projektu, nadzór merytoryczny nad zarządzaniem, kwalifikowalnością, rozliczeniami i sprawozdawczością projektu, monitoring szczegółowego budżetu projektu w tym wydatków ponoszonych według klasyfikacji budżetowej w ramach projektu, planowanie pracy i stała współpraca z personelem projektu, przygotowanie dokumentacji i przeprowadzenie niezbędnych zamówień w projekcie zgodnie z obowiązującym prawem, kontakty z Instytucją Pośredniczącą, wykonawcami, Dyrekcją Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łęgajnach, Miejskim Zespołem Oświaty i Zdrowia w Barczewie, uczestnikami projektu oraz ich rodzicami/opiekunami prawnymi, podejmowanie decyzji w porozumieniu z Dyrektorem Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łęgajnach, rekrutacja (przeprowadzenie procesu rekrutacji, przygotowanie dokumentów, opracowanie i aktualizacja formularza PEFS), sporządzanie wniosków o płatność w części finansowej i rzeczowej oraz niezbędnych załączników, opisywanie dokumentów księgowych, monitoring projektu w tym weryfikacja list obecności, dzienników zajęć, prowadzenie bieżącej analizy dokumentacji projektu, sporządzanie raportów, protokołów z realizacji projektu i osiąganych wskaźników, monitorowanie wskaźników i prowadzenie wraz z oceną sprawozdawczości w podziale na płeć, prowadzenie korespondencji projektu, promocja projektu (przygotowanie treści promujących projekt, bieżąca aktualizacja treści dotyczących realizowanego projektu na stronie internetowej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego, dokonywanie archiwizacji dokumentów i opisywanie zgodnie z obowiązującymi wytycznymi Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, przeprowadzenie szkolenia z równości szans kobiet i mężczyzn, udział w kontrolach dotyczących projektu, prowadzenie biura projektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1, 71.24.80.00-8, 79.99.61.00-3, 80.51.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.