eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubartówSpecjalista do spraw zajęć w Szkole Podstawowej nr 1 w Lubartowie w ramach projektu Innowacyjna i kreatywna edukacja - Partnerstwo szkół w Lubartowie dla wdrożenia nowych technologii informacyjnych i komunikacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-22

Lubartów: Specjalista do spraw zajęć w Szkole Podstawowej nr 1 w Lubartowie w ramach projektu Innowacyjna i kreatywna edukacja - Partnerstwo szkół w Lubartowie dla wdrożenia nowych technologii informacyjnych i komunikacyjnych
Numer ogłoszenia: 340076 - 2013; data zamieszczenia: 22.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 1 , ul. Legionów 3, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 8553021, faks 081 8553021.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp1.lubartow.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Specjalista do spraw zajęć w Szkole Podstawowej nr 1 w Lubartowie w ramach projektu Innowacyjna i kreatywna edukacja - Partnerstwo szkół w Lubartowie dla wdrożenia nowych technologii informacyjnych i komunikacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Specjalisty do spraw zajęć w Szkole Podstawowej nr 1 w Lubartowie, w ramach projektu pn.: Innowacyjna i kreatywna edukacja - Partnerstwo szkół w Lubartowie dla wdrożenia nowych technologii informacyjnych i komunikacyjnych. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem głównym projektu jest rozszerzona i wyższa jakościowo oferta edukacyjna lubartowskich szkół SP nr 1, SP nr 3 i II LO (przez: dostosowanie nauczania przedmiotów matematyczno - przyrodniczych i językowych do standardów zdobywania kompetencji kluczowych, rozszerzenie oferty edukacyjnej o kompetencje społeczno-obywatelskie, dostosowanie oferty edukacyjnej do potrzeb uczniów zdolnych, zapewnienie uczniom dostępu w procesie kształcenia do technologii ICT) - skutkująca wyrównaniem szans edukacyjnych 1179 uczniów (min. 716K) ww. szkół, do 30.06.2014r. Liderem projektu jest Euro - Forum Marek Gudków z siedzibą w Lublinie przy ul. Granicznej 4/7,8, 20-010 Lublin. II Liceum Ogólnokształcące w Lubartowie, Szkoła Podstawowa nr 1 w Lubartowie oraz Szkoła Podstawowa nr 3 w Lubartowie są partnerami projektu. Specjalista do spraw zajęć wykonywać będzie powierzone mu obowiązki w wymiarze 120-u godzin miesięcznie przez 10 kolejnych miesięcy najpóźniej do dnia 30 czerwca 2014r. Forma zaangażowania to umowa cywilno prawna - umowa zlecenie. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r. Zamówienie wykonywane będzie na terenie siedziby zamawiającego tj. w Szkole Podstawowej nr 1 w Lubartowie osobiście przez Wykonawcę lub osobę przez niego wyznaczoną na okres realizacji przedmiotu zamówienia (zał. nr 5 do SIWZ). I W ramach wykonywanej usługi do zadań Wykonawcy będzie należało: 1. Bieżąca współpraca z Dyrektorem Szkoły Podstawowej nr 1 w Lubartowie. 2. Rekrutacja uczestników projektu zgodnie z założeniami wniosku o dofinansowanie. 3. Planowanie i nadzór nad działaniami projektu na poziomie szkoły oraz wymaganą dokumentacją w celu realizacji działań projektu zgodnie z przepisami prawa. 4. Organizacja wszystkich zajęć w ramach projektu. 5. Prowadzenie dokumentacji projektowej. 6. Przygotowanie sal, organizacja materiałów dydaktycznych. 7. Uzgadnianie harmonogramów zajęć i nadzór nad ich realizacją. 8. Planowanie i organizacja prawidłowego procesu zakupu wyposażenia zaplanowanego w ramach projektu zgodnie z przepisami prawa. 9. Koordynacja przeprowadzenia postępowań dotyczących zamówień towarów i usług zgodnie z przepisami oraz koordynacja odbioru towarów zakupionych w ramach postępowań. 10. Sporządzanie projektów umów z wykonawcami, nauczycielami. 11. Nadzór merytoryczny nad zajęciami zaplanowanymi w ramach projektu. 12. Sporządzanie sprawozdań merytorycznych z realizacji projektu, charakterystyki udzielonego wsparcia, dane ilościowe, jakościowe oraz postęp rzeczowy zrealizowanych działań. 13. Zbieranie i przetwarzanie danych uczestników projektu na potrzeby systemu PEFS, weryfikacja danych uczestników/uczestniczek projektu. 14. Nadzór nad przestrzeganiem przepisów ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. 15. Promowanie projektu na poziomie szkoły z zachowaniem dbałości o zgodne z wytycznymi POKL, oznakowanie sal i zakupionego sprzętu/materiałów dydaktycznych/książek. 16. Udział w posiedzeniach Zespołu projektowego i Grupy Sterującej, bezpośrednia współpraca z zespołem zarządzającym projektem. 17. Gromadzenie i sprawdzanie poprawności ewidencji czasu pracy nauczycieli, 18. Prowadzenie własnej ewidencji czasu pracy. 19. Obowiązek zachowania poufności w zakresie informacji i materiałów pozyskanych od Zamawiającego w trakcie wykonywania umowy. 20. Inne, które wynikną w trakcie realizacji projektu. II. Wymagania w stosunku do osoby (osób) uczestniczącej w wykonaniu zamówienia 1. Wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym. 2. Co najmniej 2 lata pracy w placówce oświatowej. 3. Znajomość specyfiki pracy i problematyki związanej z prowadzeniem zajęć pozalekcyjnych w szkolnictwie podstawowym. 4. Znajomość obsługi komputera (Word, Excel, Internet). 5. Znajomość tematyki dot. realizacji projektów współfinansowanych przez UE ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS). 6. Znajomość aktualnych Zasad finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 7. Znajomość aktualnych Wytycznych w zakresie kwalifikacji wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 8. Znajomość aktualnych Wytycznych dot. oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 9. Dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy zlecenia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest, aby Wykonawca dysponował odpowiednim potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie zamówienia oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. Zamawiający uzna warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym, co najmniej jedną osobą posiadającą:wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie dokumentów i oświadczeń wskazanych w SIWZ i dostarczonych przez oferenta.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sp1.lubartow.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 1 w Lubartowie, 21-100 Lubartów, ul. Legionów 3, Sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2013 godzina 11:30, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 1 w Lubartowie, 21-100 Lubartów, ul. Legionów 3, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Innowacyjna i kreatywna edukacja - Partnerstwo szkół w Lubartowie dla wdrożenia nowych technologii informacyjnych i komunikacyjnych współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.