eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojnicz"Wykonywanie usługi odbioru odpadów stałych z obiektów komunalnych, cmentarza komunalnego oraz ze sprzątania targowisk, ulic i placów - zamówienie powtórzone".



Ogłoszenie z dnia 2016-11-12

Ogłoszenie nr 341544 - 2016 z dnia 2016-11-12 r.

Wojnicz: "Wykonywanie usługi odbioru odpadów stałych z obiektów komunalnych, cmentarza komunalnego oraz ze sprzątania targowisk, ulic i placów - zamówienie powtórzone".
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nazwa projektu lub programu:

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Dawid Studencki - Pełnomocnik Zamawiającego
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojnicz, krajowy numer identyfikacyjny 85166097300000, ul. Rynek  1, 32830   Wojnicz, państwo , woj. małopolskie, tel. 146 790 108, faks 146 790 100, e-mail um@wojnicz.pl Adres strony internetowej (URL): www.wojnicz.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:  "Wykonywanie usługi odbioru odpadów stałych z obiektów komunalnych, cmentarza komunalnego oraz ze sprzątania targowisk, ulic i placów - zamówienie powtórzone".
Numer referencyjny ZP 19/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego

II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi odbioru odpadów stałych z obiektów komunalnych, cmentarza komunalnego oraz ze sprzątania targowisk, ulic i placów - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia 90513200-8 Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 90511000-2 Usługi wywozu odpadów 90512000-9 Usługi transportu odpadów 34928480-6 Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .


II.5) Główny kod CPV): 90513200-8,
Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90512000-9, 34928480-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie  67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
W prowadzonym poprzedni postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego ZP 18/2016 na tożsamy zakresowo przedmiot zamówienia (to samo zamówienie), które wszczęte zostało w dniu 26.10.2016 r. (ogłoszenie nr: 331247 - 2016) do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty. Mając zatem na względzie, że pierwotne warunki zamówienia nie zostaną zmienione, udzielenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki jest dopuszczalne.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

AVR Sp. z o.o.,  ,  ul. Józefa Dietla 93/4,  31-031,  Kraków,  kraj/woj.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.