eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceZorganizowanie sali kameralnej wraz z salą prób w siedzibie GTM przy ul. Nowy Świat 55-57

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-12

Ogłoszenie nr 341545 - 2016 z dnia 2016-11-12 r.

Gliwice: Zorganizowanie sali kameralnej wraz z salą prób w siedzibie GTM przy ul. Nowy Świat 55-57
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 307572


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:Aktualna nazwa Zamawiającego: Teatr Miejski w Gliwicach, aktualny e-mail: sekretariat@teatr.gliwice.pl

I. 1) NAZWA I ADRES: Gliwicki Teatr Muzyczny, krajowy numer identyfikacyjny 27764169000000, ul. ul. Nowy Świat  , 44100   Gliwice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 322 306 718, faks 323 015 193, e-mail jwitkowska@teatr.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samorządowa instytucja kultury

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zorganizowanie sali kameralnej wraz z salą prób w siedzibie GTM przy ul. Nowy Świat 55-57

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres robót obejmuje: ANTRESOLA Konstrukcję nośną podłogi antresoli zaprojektowano z kraty pomostowej zgrzewanej 34,3x38,1 z płaskownika nośnego 30x2mm. Krata pomostowa będzie podparta co maksymalnie 1,0m belkami stalowymi o przekroju HEA 100. Belki te z kolei zostaną wspawane pomiędzy podciągi stalowe o przekroju HEB 220. Gniazda podporowe w miejscu podarć podciągów zabetonować betonem ekspansywnym. Na kracie pomostowej ułożyć płytę OSB mocowaną do krat pomostowych. SCHODY Schody wykonać jako wyrób rzemieślniczy o minimalnej nośności wynoszącej 4,0kN/m2. NADPROŻA Dla nowych otworów drzwiowych projektuje się nadproża stalowe z dwuteowników HEA 120. Osadzenie belek stalowych obejmuje w szczególności: - wykonanie poziomej blachy podporowej oraz przemurowania miejsc podparcia cegłą pełną klasy min. 20MPa na zaprawie klasy min. 10MPa; - połączenie belek stalowych w środku wysokości belek śrubami M16 co około 50 cm; - podbicie ściany, powyżej belki stalowej, stalowymi klinami; - wypełnienie ekspansywną zaprawą cementową klasy min. 10MPa przestrzeni pomiędzy nadprożem stalowym a ścianą; - uzyskanie wymaganych wytrzymałości przez elementy wykonane na budowie. Nadproża stalowe nowych otworów w istniejących ścianach należy wykonać przestrzegając następującej kolejności prowadzenia prac: - podstemplować stropy w sąsiedztwie projektowanego otworu; - wykonać obrys otworu; - wykuć gniazda podporowe pod belki; - wykonać podarcia belek; - wykonać bruzdę o głębokości nie większej niż 1/2 grubości ściany i osadzić projektowaną belkę nadprożowa z jednej strony ściany; - podklinować/podeprzeć osadzoną belkę; - wykuć bruzdę i osadzić belkę nadprożową z drugiej strony ściany; - wykonać nowy otwór; - wykonać ewentualne murowania uzupełniające. I ETAP adaptacja dawnej sali bankietowej na potrzeby sali kameralnej ewentualnie sali prób z częścią zapleczową w postaci garderoby i antresoli o funkcji technicznej, pomieszczenia pomocniczego na foyer. II ETAP modernizacja istniejącego węzła sanitarnego polegająca na przebudowie, wykonaniu nowych instalacji oraz wykończeniu nowych pomieszczeń. ? Prace przygotowawcze: Sala kameralna : przewiduje się likwidację drewnianych kasetonów zawieszonych pod sufitem, zamurowanie istniejących drzwi do foyer i przebicie dwóch nowych otworów wraz z nadprożami, demontaż grzejników na ścianach, wykonanie przebić w stropie na potrzeby przeprowadzenia kanałów wentylacji mechanicznej Foyer: Planuje się usunięcie istniejącej podłogi z paneli drewnianych, demontaż grzejników pod oknami, wykonanie przebić w stropie na potrzeby przeprowadzenia kanałów wentylacji mechanicznej ? Prace montażowe Sala kameralna : Montaż ścianek działowych z płyt GK na stelażu, w celu wyodrębnienia dwóch pomieszczeń stanowiących garderoby dla aktorów, nad garderobami montaż belek stalowych stanowiących konstrukcję nośną dla antresoli o funkcji technicznej. Projektuje się antresolę z ażurowych podestów stalowych. Wykończenie podestu antresoli płytami OSB, od spodu płytami GK Wykonanie balustrad od strony widowni z płyt GK na stelażu, w pozostałej Montaż ażurowych schodów stalowych prowadzących na antresolę części balustrad stalowych. Montaż pod sufitem sztankietów/ kratownic stalowych, do których montowane będą elementy oświetlenia, nagłośnienia i scenografii. Pokrycie sufitu tynkiem strukturalnym lub wykonanie kasetonów przestrzennych z płyt GK. Montaż kanałów wentylacji mechanicznej nawiewnych i wywiewnych wzdłuż kratownic stalowych w taki sposób, aby dolna płaszczyzna lub krawędź kanału znajdowała się powyżej dolnej krawędzi kratownicy. Montaż instalacji elektrycznej, opraw oświetleniowych i elementów nagłośnienia. Montaż instalacji p.poż. Projektowana instalacja powinna docelowo zostać wpięta w system zabezpieczeń p.poż. całego budynku teatru. Montaż w posadzce i na ścianach instalacji C.O. Montaż drzwi akustycznych RAI >40 dB w przygotowanych otworach, oraz wymiana dwóch par drzwi od strony zaplecza na analogiczne. Montaż elementów akustycznych w tym paneli stanowiących blendy w otworach okiennych. Wykonanie podłogi z desek dębowych Foyer: Montaż blendy z płyt GK w jednym z okien w sposób licujący z istniejącą ścianą. Przeprowadzenie kanałów wentylacji mechanicznej pod sufitem i obudowanie płytami GK wraz z wygłuszeniem wełną mineralną. Planuje się dwa pionowe nawiewy zlokalizowane w narożnikach pomieszczenia. Montaż instalacji elektrycznej i opraw oświetleniowych. Montaż szyny stalowej na suficie na potrzeby zawieszenia kotary. Montaż instalacji p.poż. Projektowana instalacja powinna docelowo zostać wpięta w system zabezpieczeń p.poż. całego budynku teatru. Montaż w posadzce i na ścianach instalacji C.O. Wykonanie warstw przygotowawczych pod wykładzinę dywanową. Renowacja drzwi wejściowych z klatki schodowej II piętro: Przeprowadzenie kanałów wentylacji mechanicznej i obudowanie ich płytami GK na stelażu w formie szachtów na pełną wysokość pomieszczeń z wygłuszeniem wewnątrz wełną mineralną. ? Prace wykończeniowe Sala kameralna: Zaizolowanie kanałów wentylacji mechanicznej tkaniną akustyczną. Przemalowanie podłogi na kolor czarny farbą o podwyższonych parametrach na ścieranie pomalowanie ścian, elementów izolacji akustycznej i balustrady antresoli farbą teatralną w kolorze czarnym. Pomalowanie konstrukcji antresoli w kolorze czarnym. Pomalowanie sufitu w kolorze czarnym. Montaż cokołów przypodłogowych. Drzwi w kolorze czarnym. Foyer: Przemalowanie drzwi wejściowych po renowacji na czarno od środka pomieszczenia. Montaż przemysłowej wykładziny dywanowej w kolorze grafitowym. Pomalowanie ściany północnej (wspólna z salą kameralną) na kolor czarny. Ściany południowa, wschodnia, zachodnia oraz sufit pomalowane na kolor jasno szary. II piętro: Pomalowanie szachtów analogicznie do istniejących pomieszczeń ? akustyka Planuje się zastosowanie: We wnękach okiennych paneli perforowanych w formie skrzyń, po obwodzie zabezpieczonych taśmą akustyczną (z możliwością ewentualnego demontażu). Na ścianie zachodniej oraz pomiędzy drzwiami na ścianie południowej panele perforowane w formie skrzyń. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z art. 29 ustawy pzp, dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych. Wszelkie materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania i ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji projektowej normom, europejskim ocenom technicznym, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom referencji technicznych. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Wymagany termin gwarancji: minimum 36 miesięcy od dnia końcowego odbioru, Wymagany termin rękojmi: minimum 36 miesięcy od dnia końcowego odbioru.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45300000-0
Dodatkowe kody CPV: 45332300-6, 45331210-1, 45310000-3, 45315600-5, 45311100-1, 45316000-5, 45315300-1, 45315100-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT800000
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Airco Sp. z o.o.,  ,  Oficerska 4,  43-143,  Lędziny,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1 103 310,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1 103 310,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1 103 310,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.