To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-23
Szczecin: Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego w ramach zadania pn. Przebudowa ulicy 9 Maja w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 343443 - 2011; data zamieszczenia: 23.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 296951 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowy Zakład Budżetowy w likwidacji Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4800444,4800434, faks 91 4393003, 4800453.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego w ramach zadania pn. Przebudowa ulicy 9 Maja w Szczecinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Podstawowe założenia dotyczące przedmiotu zamówienia: Przed opracowaniem powyższego zamówienia należy wykonać koncepcję, która będzie uwzględniała: a) Poszerzenie pasa drogowego (o tereny Spółdzielni Mieszkaniowej KOLEJARZ), b) Poprawę bezpieczeństwa i organizacji ruchu, c) Zwiększenie ilości miejsc postojowych, d) Wprowadzenie ruchu uspokojonego w ciągu przedmiotowej ulicy. Dodatkowe elementy, które opracowany program funkcjonalno-użytkowy winien zawierać: e)Opinię od Zarządzającego ruchem (Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska) dotyczącą geometrii drogi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zaradzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru, f)część rysunkową w postaci rysunków określających cechy obiektu dotyczące rozwiązań architektonicznych oraz budowlano konstrukcyjnych, g)część opisową obejmującą opis ogólny przedmiotu zamówienia i opis wymagań Zamawiającego w stosunku do przedmiotów zamówienia, h)część informacyjną obejmującą dokumenty, oświadczenia i posiadane informacje niezbędne do zaprojektowania robót budowlanych. i)Należy określić czy przedsięwzięcie jest przedsięwzięciem mogącym zawsze znacząco oddziaływać na środowisko lub czy jest przedsięwzięciem mogącym potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko. j)Warunki techniczne dot. istniejących sieci wraz z rozwiązaniami dotyczącymi ewentualnych kolizji wynikających z realizacji inwestycji. k)Zbiorcze zestawienie kosztów inwestycji tj. kosztorys wskaźnikowy, który będzie podstawą ogłoszenia zamówienia publicznego. Opracowany program funkcjonalno-użytkowy wraz z wszelkimi uzgodnieniami należy złożyć w 5 egz. oraz całość w wersji elektronicznej (AutoCad, PDF). Opracowanie dotyczące planowanych kosztów prac projektowych oraz kosztów planowanych robót budowlanych należy złożyć w 2 egz. w formie pisemnej oraz 1 egz. w formie elektronicznej (Excel) - z podziałem na poszczególne branże. Wymagania i warunki wykonania zamówienia: a) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem objętym w zamówieniu, a także zobowiązuje się do uzyskania wszelkich wymaganych dla tego obiektu lub robót opinii, sprawdzeń i uzgodnień niezbędnych do wykonania programu funkcjonalno-użytkowego. b) Przyjęte rozwiązania będą odpowiadać zasadom wiedzy technicznej, obowiązującym Polskim Normom i przepisom techniczno-budowlanym, a w szczególności muszą być zgodne z Ustawą z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 15, poz. 119 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r., Nr 43 poz. 430), ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z dnia 25 sierpnia 1994 r.). c) Program funkcjonalno-użytkowy należy sporządzić zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389 z 2004 r.). d) Zamawiający zastrzega sobie możliwość uczestniczenia Wykonawcy w pracach komisji przetargowej zmierzającej do wyłonienia wykonawcy dokumentacji projektowej i robót, w szczególności poprzez odpowiadanie na zapytania Wykonawców dotyczące przetargu. e) Przedmiot zamówienia Wykonawca winien dostarczyć jednorazowo w komplecie, wraz z oświadczeniem iż przedmiot zamówienia został wykonany zgodnie z umową, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, normami i obowiązującymi przepisami oraz został wydany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. f) Potwierdzeniem odbioru kompletnego programu funkcjonalno-użytkowego będzie protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez przedstawicieli obu stron umowy po sprawdzeniu przez Zamawiającego w ciągu 7 dni kompletności złożonej dokumentacji g) Zamawiający jeśli otrzyma wadliwe opracowanie, ma prawo żądać bezpłatnego usunięcia wad w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty zawiadomienia Wykonawcy bez względu na wysokość związanych z tym kosztów oraz czas jaki upłynął od przekazania opracowania Zamawiającemu. h) W przypadku pytań Wykonawców w trakcie trwania procedury przetargowej na wybór Wykonawcy dokumentacji projektowej i robót na podstawie opracowanego programu funkcjonalno-użytkowego Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania usunięcia wad tego programu w terminie krótszym niż 7 dni oraz zobowiązuje się do udzielenia odpowiedzi na pytania dotyczące programu funkcjonalno-użytkowego w terminie narzuconym przez Zamawiającego. i) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zezwolił na rozporządzanie przedmiotem zamówienia bez ograniczenia i zrzeka się dochodzenia z tego tytułu swoich praw majątkowych (forma oświadczenia). j) Zamawiający stawia wymóg zgodności rozwiązań programu funkcjonalno-użytkowego z Obowiązującym Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego chyba, że przepisy szczególne stanowią inaczej oraz wszelkimi inwestycjami które mogą bezpośrednio wpływać na planowaną niniejszą inwestycję. k) Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia nadzoru autorskiego, koszt nadzoru zawarty jest w oferowanej cenie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO INŻYNIERSKIE "DAMART" KRAŚNIAŃSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO INŻYNIERSKIE "DAMART" KRAŚNIAŃSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
- Biuro inżynierskie DAMART J. Krasniański i Wspólnicy Spółka jawna, ul. Czorsztyńska 39A/5, 71-201 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63301,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18450,00
Oferta z najniższą ceną: 14500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 115000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie prac remontowych w budynkach GDDKiA Oddziału Szczecin z podziałem na 3 części
- EP/220/34/2024- Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu endoskopowego dla SPWSZ w Szczecinie
- Adaptacja przyziemia budynku nr 20 na terenie USK nr 2 w Szczecinie przy ul. Powstańców Wlkp. 72, obejmująca przebudowę i remont pomieszczeń na Regionalne Centrum Medycyny Cyfrowej PUM w Szczecinie
- USŁUGA CATERINGOWA DLA UCZNIÓW OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ I ST W SZCZECINIE W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
- Eko Oświetlenie w Gminie Miasto Szczecin - wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne na terenie Miasta Szczecin
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Grabów - etap I
- Rozwój sieci drogowej na terenie Gminy Gostycyn
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych w Gminie Iłża
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1307R Łęki Górne - Zwiernik - gr. powiatu - Zalasowa w km 0+000 - 4+034 w miejscowościach Łęki Górne i (...)
- "Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, w tym oczyszczalni ścieków na terenie gminy Bierzwnik"
- TP19_Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej obejmującej Remont elewacji i dachu budynku Kamienicy przy ulicy Rozbrat 16 we Wrocławiu
więcej: Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.