Ogłoszenie z dnia 2016-11-15
Ogłoszenie nr 343618 - 2016 z dnia 2016-11-15 r.
Płock: Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby
Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Profesjonalne kadry medyczne - projekt kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych" w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie: 5.4 - Kompetencje zawodowe i kwalifikacje kadr medycznych (nr projektu POWR.05.04.00-00-0018/15).
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, krajowy numer identyfikacyjny
61103840300000, ul.
Pl. Dąbrowskiego
2,
09402
Płock, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
243 665 400, e-mail
, faks
243 665 421.
Adres strony internetowej (URL): www.pwszplock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.pwszplock.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.pwszplock.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Plac Dąbrowskiego 2 09-402 Płock
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby
Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku
Numer referencyjny: DA/MB/-232-282016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby uczestników kursu specjalistycznego wywiad i badanie fizykalne dla pielęgniarek i położnych oraz kursu kwalifikacyjnego w dziedzinie pielęgniarstwa geriatrycznego, prowadzonych przez Państwową Wyższą Szkołę Zawodową w Płocku w ramach projektu "Profesjonalne kadry medyczne - projekt kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych" w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie: 5.4 - Kompetencje zawodowe i kwalifikacje kadr medycznych (nr projektu POWR.05.04.00-00-0018/15). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dział II SIWZ 3.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych w rozumieniu art. 83 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub dowolne lub wszystkie części zamówienia. W związku z tym każdą wyspecyfikowaną część należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienie), wszelkie zapisy znajdujące się w SIWZ, dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowej. Szczegółowy opis poszczególnych części zawiera dział II SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. 3.3. Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) rozwiązań, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych, funkcjonalnych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Jeżeli dokumentacja wskazywałaby w odniesieniu do niektórych technologii lub rozwiązań znaki towarowe lub pochodzenie, w tym w szczególności podana byłaby nazwa własna należy to traktować jako rozwiązanie przykładowe określające standardy, wygląd i wymagania techniczne, a Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne. Wszelkie rozwiązania, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, urządzenia i technologie aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Wszelkie materiały, urządzenia i rozwiązania równoważne muszą spełniać następujące wymagania i standardy w stosunku do materiału, urządzenia i rozwiązania wskazanego jako przykładowy, tj. muszą być: ? tej samej wytrzymałości, ? tej samej trwałości, ? o tym samym poziomie estetyki urządzenia, ? parametrach technicznych materiałów i urządzeń jeśli zostały określone w dokumentacji, ? spełniać te same funkcje, ? posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do stosowania. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp po stronie Wykonawcy jest udowodnienie, że proponowany materiał jest równoważny i w jego gestii leży przedstawienie wszelkich dokumentów, obliczeń, opinii itp. potwierdzających równoważność.
II.5) Główny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
Dodatkowe kody CPV:33141420-0, 33196000-0, 33770000-0, 33600000-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w dniach: 7
II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia uzależniony jest od oferty Wykonawcy. Nie może on jednak przekroczyć 7 dni liczonych od dnia podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin realizacji | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
a) zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (jak np. klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, pożar itp.). Zmiana postanowień umowy może dotyczyć m.in. zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia, terminu realizacji itp. w takiej sytuacji zmianie ulegnie umowa, w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji umowy, b) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT, c) zmiany parametrów technicznych dostawy na korzystniejsze, jeżeli w trakcie realizacji umowy podwyższa się standard oferowanych produktów, d) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 23/11/2016, godzina: 08:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
15.3. Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert: ? kryterium "Cena": a) znaczenie kryterium - 60,00 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium "Ceny": L cena = (Cmin / C) x 60,00 pkt gdzie: L cena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium "Cena" ocenianej oferty C min - cena w ofercie z najniższą ceną C - cena w ofercie ocenianej ? kryterium "termin realizacji" (T): a) znaczenie kryterium - 40,00 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium "termin realizacji": W przypadku, gdy Wykonawca zrealizuje dostawę w terminie nie przekraczającym 3 dni od daty zawarcia umowy uzyska 40,00 punktów. W przypadku, gdy Wykonawca zrealizuje dostawę w terminie dłuższym niż 3 dni od daty zawarcia umowy, ale nie przekraczającym 5 dni, uzyska 20,00 punktów. W przypadku, gdy Wykonawca zrealizuje dostawę w terminie dłuższym niż 5 dni od daty zawarcia umowy, ale nie przekraczającym 7 dni (maksymalny termin realizacji zamówienia), uzyska 0 punktów. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg. wzoru: P= LC+T gdzie: P - łączna liczba punktów, LC - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium "Cena", T - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium "Termin realizacji".
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Prześcieradła jednorazowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prześcieradła jednorazowe. Podkład włókninowy -dwuwarstwowy, celulozowy podkład na rolce 60cm-70cm x 50m., perforacja co 40 - 50 cm - 1 rolka (kolor biały).- 7 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0, 33770000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 7
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin realizacji | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: Środek do dezynfekcji rąk
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Środek do dezynfekcji rąk- Alkoholowo-wodny, tiksotropowy żel do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk metodą wcierania.
- Żel o szerokim spektrum bakterio-, grzybo-, prątko- i wirusobójczym.
- Aktywny wobec: HIV 1, HBV, HCV, Rotavirus, Herpesvirus, Coronavirus, wirus grypy A [H1N1] i A NIBRG14 [H5N1].
- Produkt o neutralnym pH, nie zawierający barwników i substancji zapachowych.
Produkt należy dostarczyć w pojemniku o pojemności 500 ml z atomizerem.
szt. 11
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0, 33600000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 7
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin realizacji | 40 |
Część nr: 3
Nazwa: Rękawiczki vinylowe bezpudrowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rękawiczki jednorazowego użytku niejałowe vinylowe bezpudrowe, niezawierające lateksu roz. S /100 szt. - 1op 4 op
Rękawiczki jednorazowego użytku niejałowe vinylowe bezpudrowe, niezawierające lateksu roz. M /100 szt. - 1op - 8 op.
Rękawiczki jednorazowego użytku niejałowe vinylowe bezpudrowe, niezawierające lateksu roz. L /100 szt. - 1op - 8 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0, 33141420-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 7
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin realizacji | 40 |
Część nr: 4
Nazwa: Pieluchomajtki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- Pieluchomajtki dla dorosłych
- Elastyczny ściągacz taliowy w przedniej i tylnej części pieluchomajtek.
- Dwie pary elastycznych przylepcorzepów z możliwością wielokrotnego odklejania i przyklejania bez ryzyka rozerwania warstwy zewnętrznej pieluchy
- rozmiar M/ 10szt - 1op
- Pieluchomajtki dla dorosłych
- Elastyczny ściągacz taliowy w przedniej i tylnej części pieluchomajtek.
- Dwie pary elastycznych przylepcorzepów z możliwością wielokrotnego odklejania i przyklejania bez ryzyka rozerwania warstwy zewnętrznej pieluchy
- rozmiar L/ 10szt - 1op
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0, 33770000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 7
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin realizacji | 40 |
Część nr: 5
Nazwa: Wkładki absorbcyjne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wkładki absorpcyjne urologiczne dla kobiet:
- Samoprzylepny pasek utrzymujący wkład na miejscu.
- System ograniczający ryzyko wydostania się moczu na zewnątrz.
- Materiałowa powłoka bezpośrednio przy ciele.
- System poprawiający chłonność
- 20 szt. w opakowaniu
3 opakowania
Wkładki absorpcyjne urologiczne dla mężczyzn:
-Samoprzylepny pasek utrzymujący wkład na miejscu.
-System ograniczający ryzyko wydostania się moczu na zewnątrz.
- Materiałowa powłoka bezpośrednio przy ciele.
-Elastyczne gumki na brzegach chroniące przed przeciekaniem
- 14 szt. w opakowaniu
3 opakowania
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0, 33770000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 7
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin realizacji | 40 |
Część nr: 6
Nazwa: Pianki myjące, pielęgnacyjne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- Pianka myjąca i pielęgnacyjna.
- Produkt zawiera składnik natłuszczający z naturalnej oliwki, nawilżający D-pantenol , cukrową betainę o działaniu przeciwpodrażnieniowym oraz pochłaniający zapach moczu.
-Produkt należy dostarczyć w opakowaniu o pojemności 500 ml, w sprayu.
7 szuk
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0, 33600000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 7
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin realizacji | 40 |
Część nr: 7
Nazwa: Przyrządy do higieny intymnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- Przyrząd do higieny intymnej, ułatwiający utrzymanie higieny po zakończeniu potrzeb fizjologicznych.
- Wykonany z wysokiej jakości materiału, nie zawiera lateksu.
- Okrągła i miękka końcówka, która zapewnia łatwy i bezpieczny dostęp do żądanego miejsca i umożliwia utrzymanie papieru toaletowego.
- Całkowita długość 370 - 380 mm.
- Pokrowiec do przechowywania.
5 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0, 33196000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 7
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin realizacji | 40 |
Część nr: 8
Nazwa: Grzebień uchwytem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Grzebień na długiej rączce z uchwytem antypoślizgowym.
- Produkt do czesania włosów o kształcie dopasowującym się do kształtu głowy.
- Długość 360 - 370 mm
2 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0, 33196000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 7
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin realizacji | 40 |
Część nr: 9
Nazwa: Przyrząd do mycia włosów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przyrząd do mycia włosów
-Taca - produkt służy do pielęgnacji i mycia głowy osobom mogącym podczas tych czynności siedzieć
-produkt lekki, wykonany z tworzywa sztucznego z wycięciem na szyję orz wysokimi brzegami zapobiegającymi wylewaniu się wody podczas mycia i płukania włosów
- Długość: 45 -50 cm, Szerokość: 33 - 40 cm
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0, 33196000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 7
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin realizacji |
Część nr: 10
Nazwa: Przyrząd do mycia włosów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przyrząd do mycia włosówZestaw: przenośny prysznic do mycia włosów oraz nadmuchiwany basen do mycia włosów
- Pojemność przenośnego prysznica - 8-9 litrów wody, uchwyt umożliwiający powieszenie na stojaku
- Basen z dwoma niezależnymi komorami przystosowanymi do nadmuchiwania, wyposażony w dren umożliwiający odpływ zgromadzonej wody
1 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0, 33196000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 7
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin realizacji | 40 |
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- "Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie przyłącza kanalizacji deszczowej oraz instalacji zewnętrznych przy ul. Dobrzyńskiej w Płocku "
- Zakup wyposażenia wypożyczalni sprzętu ogrodowego i czyszczącego w ramach realizacji projektu pn. "Zakład Aktywności Zawodowej w Płocku - tu rozkręcamy kariery zawodowe"
- Wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych dla Wydziału Promocji i Sportu Urzędu Miasta Płocka.
- Sukcesywna dostawa odczynników i podłoży dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Płocku
- Dostawa sprzętu medycznego, zestawów do zabiegów ablacji dla potrzeb Klinicznego Oddziału Kardiologii w WSZ w Płocku.
- Remont sal lekcyjnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 6 im. Druha Wacława Milke w Płocku.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa akcesoriów do zabiegów witrektomii
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa płynów i materiałów do terapii nerkozastępczej na potrzeby bieżącej działalności SPWZOZ w Stargardzie
- Produkty lecznicze.
- Dostawy jednorazowego sprzetu medycznego
- dostawa urządzeń medycznych i laboratoryjnych w tym m. in: cyklotron, tomograf PET-CT, laboratorium produkcji radiofarnaceutyków, laboratorium kontroli jakości produckji radiofarmaceutyków, gamma- kamera SPECT -CT, mikroskopy, komora laminarana.
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.